Ik heb laatst J. toegevoegd en dat ging gewoon. Moest even een account aanmaken, maar da's ook niet ingewikkeld ofzo...quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Kyara het volgende:
Ik zie jouw wijziging niet hoor Mineola.
Ja, bedoelde ook meer dan nieuwe mama's ook kunnen toevoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 17:23 schreef Kyara het volgende:
*zucht*
Heeft D ineens de sok van J in haar mond. En ze lagen allebei op een apart kleedje.
krampjes zijn stom inderdaad. Jammer dat het geen clusteren is, maar je hebt van de dames goede tips gekregen zag ik 😉quote:Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef Cwen het volgende:
Ik heb ons toegevoegd in de wiki
Morretje, ja, het is geen clusteren. Dat doet ze namelijk tussendoor. Drinken, tukje, krampjes, tukje, drinken, krampjes, tukje... Zo zien de avonden eruit. Het zijn echt aanvallen, incl hoor- en voelbare borrelende darmen, scheten, rood hoofd, trappelen, vuistjes ballen en schreeuwen. Neemt af en komt weer op. Drinken wil ze dan ook echt niet, pas als de aanval weer afneemt.
Cinababy hebben we vorige week een week geprobeerd, werd alleen maar rotter. Infacol doet zeker iets, haalt de schepste randjes er wel vanaf. Verder zit ze ook nu weer lekker in de doek, en als de probiotica gaat helpen dan is het wel te doen. Het is gewoon sneu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Animalmix op 24-09-2013 06:51:57 ]
Zou kunnen! Het leek vanavond wel weer beter te zijn trouwens. Ze heeft flink lang in de doek geslapen, dus misschien is het gezegde 'een uitgeruste baby slaapt het best' toch echt waar!quote:Op maandag 23 september 2013 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is ze niet ook ziek aan het worden LB?
Ohhhh! Hoop wel dat werk/privé niks ernstigs is. Maar die foto's!!quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohhh die foto's van Riley!Ze is zo knap en zo'n mooi klein poppetje!
Even een berichtje van Mango via mij. Ze heeft wat dingen met haar werk en privé waardoor ze nu ff niet de tijd heeft/had om te updaten. Maar ze heeft een superleuke dag gehad gisteren met haar dreumesmet veel familie, cadeautjes en een mooie taart. De loopwagen met blokken waren het topstuk van de dag.
Ze komt vast nog zelf vertellen hoe het was maar omdat jullie vast allemaal zaten te wachten op de compilatie vroeg ze of ik vast wat foto's wilde plaatsen. Niet quoten aub, ik ben nog aan het wachten op antwoord of en zo ja wanneer ze m weer weg wil hebben.
*knip*
quote:Op dinsdag 24 september 2013 06:41 schreef danic het volgende:
Loj even een noodgreeptip. Maar is het een idee im met hem te gaan rijden? Veel kindjes vallen in de auto snel in slaap. Dan naar huis en snel je bed in. Dit hou je toch nooit vol zo?
Dankjewel voor je antwoord! Ik herken het dus heel erg. Gisteren wist ik ook ons telefoonnummer niet meer bijvoorbeeld. En afspraken die ik maak, ik kan me daarna niet eens herinneren dat ik ze heb gemaakt, dat ik die persoon heb gezien zelfsquote:Op maandag 23 september 2013 11:37 schreef L-E het volgende:
Mag hier hoor belle
Ik vergeet gewoon heel, heel erg veel. Gesprekken met mijn man die ik niet meer terug kan halen, afspraken waar ik geen weet van heb, geen idee hebben van welke dag het is, maar ook wat ernstigere dingen zoals de namen van mijn zoons niet meer weten als iemand vraagt hoe ze heten, laatst heb ik in dezelfde week twee keer een telefoonnummer van zes jaar geleden opgegeven, op de fiets zitten en niet meer weten waar je naartoe gaat, dat soort ongein.
(En mensen om me heen doen er erg lacherig over, lollig zeg, zo'n pas bevallen vrouw, maar ik vind het enorm niet tof. Ik voel me er oprecht beperkt door en het maakt me ook echt angstig. Volgens de gyn heeft elke ontzwangerende vrouw geheugenverlies in zekere mate, na pe/hellp wel wat erger, en het is volgens mij iets wat ook wel bij ptss kan horen)
Als je meer wil delen staat mijn pm open.
Dat is echt geen klagen hoor! Jouw nachten zijn echtquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:15 schreef Loj het volgende:
Tnx meiden, zo zat ik weer te klagen. Moet wel opletten dat ik t forum niet bevuil met m'n slechte nachten.
Maar t blijft gewoon zo vreemd, overdag is m'n ventje zo makkelijk (ook met slapen) en 's nachts is t gewoon drama.
Maargoed je moet door, dus je gaat door
Volgende week afspraak bij t cb en dan maar aankaarten. En gelukkig zitten er nu af en toe goede nachten tussen!
Net een superleuke foto van Ow laten makenen hij heeft geen koorts meer
Fijn dat het bij jou wel een goede nacht was LB!
Ik vind van wel Oph!
En ben ik helemaal met je eens Zolena! (Ik ga meestal forumpje lezen als ik naast hem zit en hem aan het negeren ben) maar vervelend van het drinken vanmorgen. Kan het aan de speen liggen?
Ik heb net maar weer een Avent speen 2 gekocht, 3 kan hij echt niet normaal uit drinken
quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohhh die foto's van Riley!Ze is zo knap en zo'n mooi klein poppetje!
Even een berichtje van Mango via mij. Ze heeft wat dingen met haar werk en privé waardoor ze nu ff niet de tijd heeft/had om te updaten. Maar ze heeft een superleuke dag gehad gisteren met haar dreumesmet veel familie, cadeautjes en een mooie taart. De loopwagen met blokken waren het topstuk van de dag.
Ze komt vast nog zelf vertellen hoe het was maar omdat jullie vast allemaal zaten te wachten op de compilatie vroeg ze of ik vast wat foto's wilde plaatsen. Niet quoten aub, ik ben nog aan het wachten op antwoord of en zo ja wanneer ze m weer weg wil hebben.Mango ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is, maar ik zat nog even naar je foto te kijken en die middelsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat iets cultureels of gewoon grappig?
In dat geval, F's haar groeit heel snel ineens en het lijkt nu echt roder te worden! Zou dat door de wortelhapjes komen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:54 schreef bellelena het volgende:
En ik heb nog meer foto's gezien van lieve kindjes, ik vind het altijd leuk als er foto's voorbij komen.
Ik zag bijvoorbeeld RileyPrachtig meisje, zo goed dat ze ook zo netjes haar eigen lijntjes volgt Omen!
[ Bericht 7% gewijzigd door Suikertante op 24-09-2013 12:43:16 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: niet quoten aub, haal m straks weer weg.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cocotrimonium op 24-09-2013 12:46:54 ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:01 schreef Suikertante het volgende:
[..]
In dat geval, Fosses haar groeit heel snel ineens en het lijkt nu echt roder te worden! Zou dat door de wortelhapjes komen?Oei, Ow eet graag broccoli en sperziebonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt dat groen haar
![]()
Oei, dat wordt wel heel zwaar zoquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben een beetje klaar met het niet-slapen. Nu ook overdag nog maar halfuurtjes ...
Ze lijkt op de meisjes van Brad Pitt man!quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:19 schreef Mangostine het volgende:
Iedereen nog bedankt voor de superattente en consciëntieuze reacties op mijn dreumes![]()
Suiker, wat een rooie! Goeie foto trouwens![]()
Coco, je blondiewanneer is dat gebeurd?
Ze doet me aan iemand denken, mooie dame hoor
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Ze lijkt op de meisjes van Brad Pitt man!
Badje?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:19 schreef Suikertante het volgende:
Pff dat is niet tof nee. En structureel dus? Dus een badje ofzo helpt ook maar één keer?
Pfff. Hulp van buitenaf inroepen? Dat iemand even een dagje/nachtje kan oppassen zodat je in ieder geval die batterij even kunt opladen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Badje?Daar wordt ze woest druk van. Het slecht slapen is eigenlijk als sinds ze drie maanden is. Met twee sliep ze door, met drie hield ze er weer mee op.
![]()
Overdag sliep ze sinds een maand twee keer een uurtje i.p.v. met mazzel drie kwartier. Maar met ziek-/verkouden-/tandjesnachten is mijn batterij even echt leeg.
Dat deed ik vanmorgen ja, 20 min. slaap is de reden waarom ik nu zo gesloopt ben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef Suikertante het volgende:
Ophelia wat doe je hier nog, slapen jij!!
Ik gooi er wel een andere foto inquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:54 schreef Mineola het volgende:
Ja nu moet ik die ook! Wel shit van dat weinige slapen zeg, bij ons is het gelukkig weer bijgetrokken maar dat is echt slopend.
Ik ga even een foto van mn nog net baby uploaden dus blijven jullie even in de buurt voor de ooh's en aah's?!
En ik heb blonde Saar gemist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga zo even naar bed weer. Zit sinds gisteren ziek thuis, echt heel veel last van mijn darmen. Schiet niet heel erg op. Hopelijk helpt rust![]()
Nou, eigenlijk ging het prima. Maar met de laatste ontwikkeling had ik vooraf geen rekening gehouden, omdat het ongepland is. Dus denk dat het daardoor inderdaad wat veel is nu. En misschien ook wel bijwerking van de nieuwe spuiten ofzo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Mineola het volgende:
Huuuuu!
Beterschap! Doe/wil jij niet een beetje teveel...?! Wel aan jezelf denken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |