abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131480039
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_131480066
Gaan we/iemand die wiki trouwens nog een keer aanvullen?

Of moeten we de mods daarvoor vragen >:)
pi_131480263
De baby wiki kun je zelf aanpassen, of bedoel je die niet?

Edit: gelijk maar even gedaan...
pi_131480718
Ik zie jouw wijziging niet hoor Mineola.
Ja, bedoelde ook meer dan nieuwe mama's ook kunnen toevoegen ;)
pi_131480851
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Kyara het volgende:
Ik zie jouw wijziging niet hoor Mineola.
Ja, bedoelde ook meer dan nieuwe mama's ook kunnen toevoegen ;)
Ik heb laatst J. toegevoegd en dat ging gewoon. Moest even een account aanmaken, maar da's ook niet ingewikkeld ofzo...
pi_131480900
Ik heb de jarigen verwijderd, meer niet. Iedereen die erin wil moet zelf z'n baby toevoegen, dat ga ik niet ongevraagd doen.

Of praten we nu enorm langs elkaar heen Kyara?

Edit: je kan toch gewoon wijzigen zonder aanmelden? Ik heb geen speciale account voor de wiki hoor.
  maandag 23 september 2013 @ 15:36:13 #7
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131480962

De 14e was mijn ventje alweer 3 maanden. :o

Vanochtend kreeg hij deel 2 van de hielprik, omdat ie een bloedtransfusie heeft gehad na de geboorte moest dat nogmaals omdat ze twee ziektes dan niet kunnen checken vanwege het donorbloed.
Een hielprik op deze leeftijd vind ik wel zielig, vooral omdat ze zijn voet even moest vasthouden, wat ie natuurlijk niet wil, dus brullen...

Verder gaat het goed met hem, hij is veel rustiger sinds een week of twee en even vakantie heeft mij ook erg goed gedaan, meer ruimte in mijn hoofd en meer energie.
Nog twee weken vrij en dan weer oppaskinders over de vloer.

Heb mezelf ook in de Wiki gezet.

LE een dikke :* voor jou, je hebt het niet makkelijk zo, verre van dat...
Verder heb ik het niet echt bijgehouden de afgelopen week (want vakantie) en het weekend, dus nu her en der wat bijlezen. c_/

Ow en laatst vroeg iemand naar mijn meisje, weet niet meer wie.. :@ Maar bij deze....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131480967
Het was meer een reminder. Als er niks toegevoegd wordt, heeft het ook geen zin. Zoiets.

Ik dacht dat jij de datum van jouw mini had aangepast Mineola. En die zag ik dus niet ;)
pi_131481268
Nee klopt, die heb ik er expres niet in staan. :)

Juud, je kinders O+
D wordt al echt een bollie! Hij ziet er absoluut niet prematuur meer uit, gaat goed joh!
pi_131481977
Knappe vent Juud!
pi_131482383
Juud, hij is echt al groot he? Waaauw! En je mooie meisje, prachtig O+

Le, heftig joh.. Lijkt me inderdaad helemaal niet grappig!

Ik las van alles over goede nachten *O*

En over slechte nachten en krampjes :*

Cwen, ik ga trouwens mee in de tip van de draagzak. Ik wou dat ik er beter mee overweg kon toen E. nog krampjes had -O-

Een late gefeliciteerd voor de nieuwe dreumesjes! *O* *O*

Wauw spirit, wat gaat ze goed!

Omen, hoera voor de 8 maanden en een rollende Riley!

Kyara, ik vind jouw foto's toch altijd zo genieten!

Enf, wat een beauty heb je. Lekker van de banaan smikkelen!

Rekenwonder Olf! :D _O-

Pessie, gefeliciteerd met je neefje!

Zo, volgens mij ben ik weer redelijk bij!

E. lag vanochtend ineens op haar buik in de box terwijl ik zeker wist dat ze eerst op haar rug lag. En nu ineens doet ze alsof ze nooit anders heeft gedaan, ze rolt! :o
Het uitbakeren dus ineens versnellen, we zouden er eigenlijk rond haar 5e maand mee beginnen maar het moet nu al.
En zaterdagavond is ze voor het eerst meegeweest naar een feestje, in de draagzak. Het was druk en rumoerig maar ze heeft toch 3 kwartier tegen me aan geslapen en verder rond gekeken. Na 2 uurtjes zijn we weer gegaan en toen viel ze thuis na de fles als een blok in slaap. Ze heeft het echt hartstikke goed gedaan *O*
E.
  maandag 23 september 2013 @ 16:23:59 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131482971
Haai allemaal, ik ben een beetje boel druk maar probeer bij de lezen.

LE voor jou een dikke knuffel. Alles op zijn tijd denk ik dan.

Juud, je kindjes worden groot! Fijn dat het goed met je ventje gaat.

E. aan de rol!

Riley ook al, wat goed!

Vandaag met Isabel naar het cb geweest, 7640 gram en 71.5 cm. -1 voor d'r gewicht en ietsie bovengemiddeld voor haar lengte. We zaten een beetje met het feit dat ze nog zoveel melk drinkt maar ze waren superrelaxed. Ik was bang dat ze zouden zeggen dat er toch wel 1 of 2 flessen af moesten maar ze gaven aan dat het voor Isabel juist goed is om nog veel melk te drinken. Ze is zo actief en druk en heeft zoveel energie dat ze het waarschijnlijk ook echt nog nodig heeft. pfieuw.
Mijn kleine druktemaker O+ O+
pi_131483065
Ik heb ons toegevoegd in de wiki :)

Morretje, ja, het is geen clusteren. Dat doet ze namelijk tussendoor :D. Drinken, tukje, krampjes, tukje, drinken, krampjes, tukje... Zo zien de avonden eruit. Het zijn echt aanvallen, incl hoor- en voelbare borrelende darmen, scheten, rood hoofd, trappelen, vuistjes ballen en schreeuwen. Neemt af en komt weer op. Drinken wil ze dan ook echt niet, pas als de aanval weer afneemt.

Cinababy hebben we vorige week een week geprobeerd, werd alleen maar rotter. Infacol doet zeker iets, haalt de schepste randjes er wel vanaf. Verder zit ze ook nu weer lekker in de doek, en als de probiotica gaat helpen dan is het wel te doen. Het is gewoon sneu :'(.

Spark, klinkt als een geslaagd feestje! *O*
En ze rolt! *O*

Juud, wat een knappe vent!
Home is where the O+ is...
pi_131483748
Jaaaaa Juud, ik vroeg dat! Ze zijn allebei echt buitengewoon knap, wauw. Well done ;)

Fijn dat ze melk prima vonden, Becky! Je actieve lange lichte!
pi_131484103
Schatjes ik ben jullie niet vergeten!! O+

Nog ff geen tijd gehad voor een update, dat wordt vanavond. Maar dank jullie wel voor de felicitaties! O+
pi_131484238
LB, voor ik het vergeet..zijn jullie nog naar de bezichtiging geweest?
pi_131484973
Ooh Juud, mooie foto's ook van Lientje. Mooie meid O+

Wat fijn Becky!

En *O* voor het rollen van E. Hoe gaat het verder bij jullie Spark?

Ah Mango, wij wensen nog wel verjaardagsspam hoor!

Oh ja, dat is een goede Spees. Hoe is het gegaan LB?
pi_131485167
*zucht*

Heeft D ineens de sok van J in haar mond. En ze lagen allebei op een apart kleedje.

:')
pi_131485570
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 17:23 schreef Kyara het volgende:
*zucht*

Heeft D ineens de sok van J in haar mond. En ze lagen allebei op een apart kleedje.

:')
_O- je moet toch regelmatig in een deuk liggen of niet?

Becky, ik blijf het verbazingwekkend vinden dat jouw meisje al loopt. Zo'n fijn meisje en al zo groot in wat ze kan!

Kyara, ik merk nog geen schokkende verbetering hier. Het gaat in ieder geval niet slechter, dat is ook fijn! ;)
De nachten gaan wel goed sinds we op advies van de ka rijstebloem in de laatste fles doen. Ze klokt dan vaak 120 tot 140 weg en kan daar wel een aantal uur op teren. Nu ze rolt moeten we gaan uitbakeren, daar verwacht ik wel wat toename in de onrust maar dat is hopelijk tijdelijk.
E.
  maandag 23 september 2013 @ 17:44:34 #20
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131485717
Wij hebben het inbakeren altijd (2* dus) cold turkey afgeschaft. En dat ging eigenlijk heel erg prima. Geen extra onrust gehad. Maar misschien hadden ze het bakeren dan ook wel niet nodig.
pi_131486126
Dat klinkt mooi! Vorige maand na de prikjes wilde we ook in 1 keer stoppen en de eerste 24 uur ging dat goed doordat ze suf was van de prikken, daarna heeft ze zich suf gehuild. Er was toen nog geen noodzaak te stoppen dus verder gegaan met inbakeren maar nu op naar poging 2.
E.
  maandag 23 september 2013 @ 18:24:18 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131486714
Sparkling wat goed om te lezen! En ook *O* voor becky's cb-bezoek! Ohja en cwen, volgens mij ben jij echt heel goed en geïnformeerd bezig! ^O^

Ben even diagonaal erlangs gegaan, vanavond kan ik beter bijlezen. Als E dan tenminste wel wil slapen... gisteravond werd ze steeds heel zielig wakker, echt dikke tranen huilen :'( dus ik ben met haar in ons bed gaan liggen en vriend in het logeerbed :') Toen is ze lekker aan de borst in slaap gevallen.

Vriend was vanochtend wel gewoon met haar thuis, maar ze is gewoon niet vrolijk als je haar weglegt :N Net wel naar de bezichtiging geweest met E in de doek en daar zit ze nu nog steeds in, lekker te slapen O+ Echt, ik hou van mijn doek!
  maandag 23 september 2013 @ 18:28:16 #23
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131486805
Oh boy mijn baby deed een losse stap!
  maandag 23 september 2013 @ 18:30:23 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131486872
Jouw baby is echt een snelle! :D _O_
  maandag 23 september 2013 @ 18:46:37 #25
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131487394
Juud wat een knapperd O+ en wat sneu van die verlate hielprik zeg.. :( hoop dat alles goed is!

Sparkling thanks! :* En rollen!! :o O+ Wat leuk!!

Becky fijn dat ze niet moeilijk deden over de melk! En hallo, eerste stap?! :o *O*

Cwen fijn dat de infacol een beetje helpt en nu duimen dat de probiotica idd ook helpt.. Bij een vriendin van mij iig wel, bij haar dochtertje.

LB :*

Wij hadden het laatst ook geprobeerd, tegen over elkaar zitten en dan haar naar je toe laten lopen. Of ze doet 't alleen als ze je handen beet heeft, of ze gaat gewoon zitten want dan wil ze over je benen heen kruipen :+ Whaha... Lekker eigenwijs.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131488457
LB heeft ze last van verlatingsangst? Rosalie heeft het nu ook. Zodra je haar neerlegt en wegloopt zijn het dikke tranen. Zodra ik weer in beeld ben is het over.
Vaak doe ik een paar keer kiekeboe en laat ik haar lachen door gek te doen en dan is het goed.
Gisteren hielp het allemaal niet en ben ik toch doorgelopen naar beneden en voor nezelf gesteld dat ik haar max 5 minuten laat mopperen en haar sowieso niet over de flos laat gaan. Voor ik beneden was was ze stil.
  maandag 23 september 2013 @ 19:24:26 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131488564
Haha dat werkt dus danic! :D

Ik vind overdag het wel die kant uitgaan hier, maar gisteravond sliep ze eigenlijk en werd dan toch huilend wakker :? Echt heel zielig klonk het ;(
pi_131488682
Oh echt? Aaaah das wel heel zielig inderdaad. Als Rosalie dat doet is ze niet uitgeslapen. Speentje teruggeven en dan slaapt ze nog even verder. Pas als ze ligt te kletsen (lees: gillen }:| weet ik dat ze uitgeslapen is.
  maandag 23 september 2013 @ 19:31:49 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131488842
Speen snapt ze niet, en van mn pink raakte ze ook over de rooie ;(

Hell, ze wou later bij mij in bed zelfs de borst eerst niet :{
pi_131489209
Oh -O-
Eeeeh......geen idee dan, sorry. Als me iets te binnen schiet dan hoor je me!
pi_131489892
Is ze niet ook ziek aan het worden LB?

Juud, wat een heerlijk tevreden vent O+ O+

Becky :o ^O^

Nog slechtere nachten hier zijn weer verklaard, twee boventanden erbij ineens.
pi_131489955
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef Cwen het volgende:
Ik heb ons toegevoegd in de wiki :)

Morretje, ja, het is geen clusteren. Dat doet ze namelijk tussendoor :D. Drinken, tukje, krampjes, tukje, drinken, krampjes, tukje... Zo zien de avonden eruit. Het zijn echt aanvallen, incl hoor- en voelbare borrelende darmen, scheten, rood hoofd, trappelen, vuistjes ballen en schreeuwen. Neemt af en komt weer op. Drinken wil ze dan ook echt niet, pas als de aanval weer afneemt.

Cinababy hebben we vorige week een week geprobeerd, werd alleen maar rotter. Infacol doet zeker iets, haalt de schepste randjes er wel vanaf. Verder zit ze ook nu weer lekker in de doek, en als de probiotica gaat helpen dan is het wel te doen. Het is gewoon sneu :'(.

krampjes zijn stom inderdaad. Jammer dat het geen clusteren is, maar je hebt van de dames goede tips gekregen zag ik 😉
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_131491871
Juud wow mooie kinders!

Hoeraatje voor E. van sparkling voor het rollen!

Cwen hoop echt voor je dat infacol en probiotica gaan helpen. Krampjes zijn zooooo zielig. En ook voor jezelf killing omdat je niets kan doen.

Becky wow applaus voor jouw beeb. Wat gaat ie hard!

Ophelia dat verklaart een hoop. Twee tandjes in een keer erbij. Overdag niets van gemerkt? (Kwijlen, in mond zitten, op spullen bijten?)
pi_131491969
Moet even mijn vandaag zo vrolijke meisie showen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 28% gewijzigd door Animalmix op 24-09-2013 06:51:57 ]
pi_131492263
Juud wat een leuke kids heb je. O+

Spark *O* goed van E

Kyara. Die tweeling van jou is zo grappig O+

LB hopelijk gaat het vanavond beter
pi_131492317
Animalmix. Ik kan jouw foto nog niet zien

Becky wat knap van je meisje. En mooie stats ook
pi_131492561
Nu kan ik de foto's wel zien. Echt een poppetje.

En ook mijn meisje even. Omdat het haar vermaanddag is. En gewoon, omdat ik haar graag spam

maandag 23 september 2013 @ 21:23:27 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131493709
Riley wat ben je toch heerlijk vrolijk! Die linksonder O+ O+ En wat staat dat jurkje haar goed ^O^

AM, lekker bekkie heeft je dochter! O+

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is ze niet ook ziek aan het worden LB?
Zou kunnen! Het leek vanavond wel weer beter te zijn trouwens. Ze heeft flink lang in de doek geslapen, dus misschien is het gezegde 'een uitgeruste baby slaapt het best' toch echt waar!

En wow, 2 tandjes ineens!
  maandag 23 september 2013 @ 22:00:55 #39
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131495711
Omen, lekker spammen hoor!

En AM leukerd hoor!

LB, fijn dat ze nu beter slaapt! Isabel heeft ook geen speen, soms best lastig troosten.

Mijn hysterische reactie op die ene losse stap is ook wel een beetje overdreven. Ze gaat soms los staan en nu zette ze een stapje. Kan natuurlijk best zo zijn dat het nog een eeuwigheid duurt voor ze echt los loopt. Maar das niet erg.
  maandag 23 september 2013 @ 22:06:24 #40
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131495981
AM en Omen, wat een mooie meiden hebben jullie!
Becky, wat een snelle dame, knapperd!

LB, zou het tanden of oren kunnen zijn, daar doet je verhaal me een beetje aan denken.
pi_131496143
Ohhh die foto's van Riley! O+ Ze is zo knap en zo'n mooi klein poppetje!

Even een berichtje van Mango via mij. Ze heeft wat dingen met haar werk en privé waardoor ze nu ff niet de tijd heeft/had om te updaten. Maar ze heeft een superleuke dag gehad gisteren met haar dreumes O+ met veel familie, cadeautjes en een mooie taart. De loopwagen met blokken waren het topstuk van de dag.

Ze komt vast nog zelf vertellen hoe het was maar omdat jullie vast allemaal zaten te wachten op de compilatie vroeg ze of ik vast wat foto's wilde plaatsen. Niet quoten aub, ik ben nog aan het wachten op antwoord of en zo ja wanneer ze m weer weg wil hebben.

SPOILER
  maandag 23 september 2013 @ 22:12:28 #42
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131496328
Ahwww Mango wat een lieverd... Heerlijk!! O+ Fijn dat je een leuke dag hebt gehad gister!
pi_131496407
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:

Even een berichtje van Mango via mij. Ze heeft wat dingen met haar werk en privé waardoor ze nu ff niet de tijd heeft/had om te updaten. Maar ze heeft een superleuke dag gehad gisteren met haar dreumes O+ met veel familie, cadeautjes en een mooie taart. De loopwagen met blokken waren het topstuk van de dag.

Ze komt vast nog zelf vertellen hoe het was maar omdat jullie vast allemaal zaten te wachten op de compilatie vroeg ze of ik vast wat foto's wilde plaatsen. Niet quoten aub, ik ben nog aan het wachten op antwoord of en zo ja wanneer ze m weer weg wil hebben.

*knip*
Ohhhh! Hoop wel dat werk/privé niks ernstigs is. Maar die foto's!! O+

Gave taart ook :D Echt een Max-taart :Y

En zo grappig, dat zie ik bij het kindje van een vriendin ook (die is ook half indo), dat ze afhankelijk van de hoek van de foto er echt anders uit kunnen zien! Maar wel op alle foto's een even lekker ding O+

Grote Max! O+ O+ *O*

Mango, als je dit leest: tot snel in het dreumestopic! :*
  maandag 23 september 2013 @ 22:22:06 #44
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131496887
M. wat een leuke foto's! En congrats, geen idee of ik al gefeliciteerd heb.
pi_131497974
Mango wat een leuke foto's. Fijn dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad.
pi_131498270
Ik loop een heel topic achter (twee dagen doen jullie er zonder mij over :N tegenvaller ;) ) dus ik ga het even snel scannen en als ik mensen vergeet: sorry!

Eerst: alle megaposters ^O^

Kwisted de verjaardag zag er super uit, en de taart ook. Je hebt echt een mooie meid, veel plezier in het dreumestopic!

LB, hoe gaat het met het ritme?

Kyara ik blijf je foto's tof vinden O+ Die zusjes gaan M later nog opmaken denk ik! En huishoudens van Jan Steen O+
Hoe was de verjaardag? Wij hadden een housewarming en hebben alleen maar met elkaar staan lullen O+ Die sok! _O-

LE met een rolmops *O* wel balen van je geheugen. Ik herken de eerste helft maar de rest is wel érg vervelend :*

Enf dat speldje! O+ en de banaan :D en echt kut :+ van de schimmel.. :N En je went eraan dat ze er niet is. Wij horen steeds fantoom-F'jes, maar stiekem is het ook lekker om zonder reden even heel hard te gillen :D

Gulara wat fijn dat het beter gaat bij jullie! Jammer van die afgekolfde melk van zaterdag maar dat ben je vast alweer vergeten :+

Loj, fijn dat het beter gaat daar. Zo zie je maar wat een paar uur slaap kan doen! En ik krijg ook zin om een lijstje te maken :@

Animalmix, de boerderij! *O* leuk!

Omen, rollende Riley! O+

Ik sla het alcoholische gedeelte even over in deze reactie _O-
(onee, nu heb ik het al benoemd :+ )

Cwen hoe gaat ie nu daar?

Juud, wat een lieve foto's! Fijn dat hij lekker in zijn vel zit :Y

Spark je hebt een roller!

becky fijn dat je het los kunt laten qua melk! ^O^

danic, F heeft ook zijn buien inderdaad, dat hij huilt zodra ik uit beeld ben. Meestal is hij dan wel moe.

animalmix O+ bananen zijn hip he!

Omen kijk nou naar die blije toet en dat rode neusje! O+ en gefeliciteerd ;)

Spees/Mango, skitterende taart :D en die rechtsboven O+ Smikkelfoto!
pi_131498420
Ja die smikkelfoto! Maar sowieso het thema O+

Goeie megapost suiker!
pi_131498696
Mooie post Suiker. :*
  maandag 23 september 2013 @ 23:13:14 #49
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131499188
Mooie foto's van iedereen!

Heb alles bijgelezen, en suiker heeft alles net mooi samengevat, dus sluit ik me daarbij aan. :)

D slaapt nu al 3 nachten met 1 arm buiten de puckababy. Eerste nacht had hij zelf zijn arm erdoor naar buiten gestoken en gisteren en eergisteren hebben wij een armpje naar buiten "geleid". En hij sliep door!! Hij valt dan wel in slaap met armen binnen. Maar ook daar werken we aan door hem overdag in zijn slaapzak te laten slapen met beide knuffels.
En voor nu de eerste nacht dat we net bij een slapende D beide armpjes naar buiten hebben geleid, spannend!

Welterusten!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131499885
Mango, Juud, AM en Omen, wat een mooie foto's! O+

Mango, wat fijn dat het zo'n leuke dag was!

Mandy, spannend! Hopelijk een goede nacht!

Suiker, wat een post O+

LB, nu hopelijk wel een goede nacht! Is je man weer wat minder zwaan?

Na een goede nacht en dag vanavond weer Heel Zielig, uiteraard ;). Nu ligt ze op me half te slapen en ik hoop dat het zo overgaat in helemaal slapen :).
pi_131502729
De jarige Max en wat een schattige taart! O+

De altijd vrolijke Riley O+

De kleine van AM lekker aan het smullen O+

Juud, je mannetje (en je meiden) O+ heb je hem al lachend op de foto gekregen?

Fijn van de goede dag Cwen, hoe is de nacht gegaan?

Spark's kleintje aan de rol :)

Hier een ventje, die me met enorm grote ogen aan het aanstaren is en aandacht probeert te krijgen door me in m'n gezicht te aaien (lees: slaan). En ik maar negeren ;)
Hij lijkt zich gelukkig wel iets beter te voelen :)

(Toen nam vriendje het over, dus rest volgt later :) (lees: rond een uur of zeven?? Dat zou tof zijn ;) )
pi_131502749
Mijn baby heeft krampjes, mijn man hoofdpijn, en ik de neiging om 1 van de 2 achter het behang te plakken ;).

Loj, hopelijk slaap je nog een beetje
pi_131502815
Poeh, toen wou in op nog een heleboel dingen reageren, maar ik weet niet meer wat.. Sorry :(

Cwen, ook al weinig slaap :(

Hier slaap ik nog niet en Ow ook niet. Maar hij is anders dan anders, helemaal over de rooie... hopelijk komt deze nacht dan weer door t ziekjes zijb.
Heb vriendje maar weer naar beneden gestuurd, om nog twee uurtjes slaap te krijgen. Hij moet morgen werken, ben bang dat hij anders ooit in slaap gaat vallen in de auto en zichzelf te pletter rijdt.

wat??!! Over een uur gaat de wekker al... M'n nacht gaat nu beginnen, Ow slaapt! ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Loj op 24-09-2013 04:56:43 ]
pi_131502852
Cwen voor jouw rotte nacht. Hopelijk gaan die kraampjes gauw over :*

Loj. Ik hoop ook dat het door het ziek zijn komt. :*
pi_131502912
Loj even een noodgreeptip. Maar is het een idee im met hem te gaan rijden? Veel kindjes vallen in de auto snel in slaap. Dan naar huis en snel je bed in. Dit hou je toch nooit vol zo? :*
pi_131502928
Loj en Cwen :* wat een prutnachten!

Oh en Riley O+ heerlijk vrolijk meisje zeg en een knapperd!

Suiker jouw post :)
pi_131503098
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 06:41 schreef danic het volgende:
Loj even een noodgreeptip. Maar is het een idee im met hem te gaan rijden? Veel kindjes vallen in de auto snel in slaap. Dan naar huis en snel je bed in. Dit hou je toch nooit vol zo? :*
:*
Tnx voor de tip...

Maar ik was net wel serieus. Ik durf gewoon zelf niet te rijden. Ben zo moe dat ik echt bang dat ik iemand of mezelf in de prak rijd..

Ow ligt nu nog heerlijk te slapen. Heb zelf nog anderhalf uur kunnen meepakken. En moet hem nu wakker maken, daar baal ik ook van dan!

Fijne dag gewenst iedereen!
pi_131503384
Jeetje Loj, wat een nacht. En als je nou om 8 uur savonds de sutorijtruc uit zou voeren? Ik ben ook niet uitgeslapen, maar als ik dit zo lees, heb ik een luxe baby! Die valt om 7 uur in slaap en tukt dan door tot ergens tussen 5 en 7 :@
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:19:34 #59
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131503415
Suikertante: haha ja je zal er idd wel aan wennen. Hihi. Fantoom idd!

:* voor de prutnachten...
  dinsdag 24 september 2013 @ 09:28:31 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131504344
Oef Loj... :{ arme Ow en arme jij! Echt niet goed voor je.

Cwen, is er nog iemand achter het behang geëindigd? ;)

E heeft weer heerlijk geslapen gelukkig O+
pi_131504601
Loj :*

Is schoon ondergoed nog schoon als een baby heeft helpen vouwen en er snot aan zit? oO<
pi_131505058
Loj je post te vaak 's nachts :*

Snotondergoed :D

LE :*

Spark ook al een rolbaby! *O*

Mooie foto's van Mango ook tot over twee weekjes :W

Juud wat een mooie kindjes heb je.

Omen lachbaby, zo vrolijk die Riley.

Cwen, vervelend krampjes, hoop dat het snel over gaat. :*

Mijn baby was vanochtend weer eens ouderwets boos tijdens fles drinken. Drama, leek wel of het slikken hem pijn deed, hij is ook behoorlijk aan het hoesten. Maar pap wou ie wel gewoon. Dus misschien waren het wel even gekke 10 minuten.
pi_131505316
Tnx meiden, zo zat ik weer te klagen. Moet wel opletten dat ik t forum niet bevuil met m'n slechte nachten.

Maar t blijft gewoon zo vreemd, overdag is m'n ventje zo makkelijk (ook met slapen) en 's nachts is t gewoon drama.
Maargoed je moet door, dus je gaat door :D
Volgende week afspraak bij t cb en dan maar aankaarten. En gelukkig zitten er nu af en toe goede nachten tussen!

Net een superleuke foto van Ow laten maken O+ en hij heeft geen koorts meer :)

Fijn dat het bij jou wel een goede nacht was LB! :D

Ik vind van wel Oph!

En ben ik helemaal met je eens Zolena! (Ik ga meestal forumpje lezen als ik naast hem zit en hem aan het negeren ben ;) ) maar vervelend van het drinken vanmorgen. Kan het aan de speen liggen?

Ik heb net maar weer een Avent speen 2 gekocht, 3 kan hij echt niet normaal uit drinken :)
pi_131505594
Ik snap niks van de wiki, heb mezelf daar eens proberen in te zetten maar mislukt. Dus ik geef het maar op.

Juud wat een mooierds O+ .. Fijn dat je wat meer rust in je lijf en hoofd hebt gekregen :)

Staan doet Djen wel, lopen aan de hand niet. Ze snapt nog niet dat ze haar voetjes vooruit moet zetten :+

En we zijn aan het oefenen met rietjes/tuitbekers/gewone drinkbekers 'omdat dat moet'.. Maar echt vlotten wil het nog niet. Dan drinkt ze twee slokjes en dan is het klaar. Terwijl als je haar een fles geeft met water, zuipt ze zo 120 cc weg (maar die moet ik vasthouden, zelf snapt ze niet dat ze het ding omhoog moet houden). *zucht* .. what to do? Of gewoon maar laten gaan onder het mom van 'ieder kind ontwikkelt zich op haar eigen tempo'?

Max O+ ... Tot snel in het dreumestopic! :W
pi_131505734
Hahaha, Ophelia :+ Ik zou echt mijn ondergoed opnieuw wassen als er snot in zat :D

Twinkle dat laatste. Gewoon blijven oefenen, 't is niet ongebruikelijk dat ze op die leeftijd nog niet goed kunnen drinken.
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:36:02 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131505931
Ik vind mijn baby zooooo schattig als ze in dr slaap met dr tongetje beweegt O+ alsof ze aan het sabbelen is op de lucht :D

Suiker, je vroeg nog naar ritme, dat had ik ivm fokwet noooooit moeten zeggen :')! Maargoed gisteren was een prutnacht en ik moest heel vroeg op, dus die dag liep sowieso anders. Het klopt grofweg wel, maar het maakt ook niet zo heel veel uit vind ik.
pi_131506744
:O :Z Goedemorgen! Ik zie dat ik niet de enige was met een klein spookje vannacht! Vannacht was ze van 4:30 tot 6:30 wakker!??? Spelen, jengelen, maar vooral niet slapen... En nu wil ze ook geen ochtendslaapje doen, ze ligt al meer dan een uur te kletsen in het bed.

De afgelopen nachten ging het ongeveer zo:
Drie nachten geleden werd ze om 6:30 wakker en wilde ze spelen.
Twee nachten geleden werd ze om 5:30 wakker en wilde ze spelen.
Afgelopen nacht werd ze om 4:30 wakker en wilde ze spelen.
Ik begin per ongeluk een patroon te herkennen geloof ik........

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:37 schreef L-E het volgende:
Mag hier hoor belle :)

Ik vergeet gewoon heel, heel erg veel. Gesprekken met mijn man die ik niet meer terug kan halen, afspraken waar ik geen weet van heb, geen idee hebben van welke dag het is, maar ook wat ernstigere dingen zoals de namen van mijn zoons niet meer weten als iemand vraagt hoe ze heten, laatst heb ik in dezelfde week twee keer een telefoonnummer van zes jaar geleden opgegeven, op de fiets zitten en niet meer weten waar je naartoe gaat, dat soort ongein.

(En mensen om me heen doen er erg lacherig over, lollig zeg, zo'n pas bevallen vrouw, maar ik vind het enorm niet tof. Ik voel me er oprecht beperkt door en het maakt me ook echt angstig. Volgens de gyn heeft elke ontzwangerende vrouw geheugenverlies in zekere mate, na pe/hellp wel wat erger, en het is volgens mij iets wat ook wel bij ptss kan horen)

Als je meer wil delen staat mijn pm open. :*
Dankjewel voor je antwoord! Ik herken het dus heel erg. Gisteren wist ik ook ons telefoonnummer niet meer bijvoorbeeld. En afspraken die ik maak, ik kan me daarna niet eens herinneren dat ik ze heb gemaakt, dat ik die persoon heb gezien zelfs :?
Tijdens de zwangerschap heb ik helemaal geen last gehad van de welbekende 'zwangerschapsdementie'. Maar na de bevalling is het erger geworden dan ooit! Je schrijft ook dat het wel heel gewoon is om na je bevalling geheugenverlies/probleempjes te hebben, maar ik twijfel nu bij mezelf ook of het niet verder gaat dan alleen maar een beetje geheugenprobleempjes..

Anderen die het herkennen?
pi_131507078
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:15 schreef Loj het volgende:
Tnx meiden, zo zat ik weer te klagen. Moet wel opletten dat ik t forum niet bevuil met m'n slechte nachten.

Maar t blijft gewoon zo vreemd, overdag is m'n ventje zo makkelijk (ook met slapen) en 's nachts is t gewoon drama.
Maargoed je moet door, dus je gaat door :D
Volgende week afspraak bij t cb en dan maar aankaarten. En gelukkig zitten er nu af en toe goede nachten tussen!

Net een superleuke foto van Ow laten maken O+ en hij heeft geen koorts meer :)

Fijn dat het bij jou wel een goede nacht was LB! :D

Ik vind van wel Oph!

En ben ik helemaal met je eens Zolena! (Ik ga meestal forumpje lezen als ik naast hem zit en hem aan het negeren ben ;) ) maar vervelend van het drinken vanmorgen. Kan het aan de speen liggen?

Ik heb net maar weer een Avent speen 2 gekocht, 3 kan hij echt niet normaal uit drinken :)
Dat is echt geen klagen hoor! Jouw nachten zijn echt :X :X :X Kan me voorstellen dat je geen auto durft in te stappen maar dit is niet vol te houden zo. Kun je Ow een nachtje laten logeren of zelf een nachtje elders slapen, zodat jij/jullie nachtje bij kunnen komen? Lief dat je je man wil ontzien, maar jij hebt zelf ook slaap nodig. Hij is 's nachts dus gewoon wakker maar overdag slaapt hij wel goed? Wat wil hij 's nachts, spelen? Drinken? Is zijn dag en nacht ritme soms omgekeerd?
Ik zou niet wachten op volgende week CB maar nu alvast bellen voor tips.

Mango, :* voor de issues, hopelijk heeft het de verjaardag niet belemmerd en hebben jullie volop genoten van jullie grote kleine eenjarige! Leuke foto's O+ en hopelijk tot snel!

Twinkle, ik wil Djen wel in het lijstje inzetten voor die paar weekjes :P? Van wanneer is ze precies?
Meneer drinkt hier ook wisselend uit een tuitbeker. Soms een slokje, soms een plens, maar heel veel kleine slokjes is ook veel :D. Zelf drinken doet hij pas een week of zo. No worries, gewoon laten oefenen en regelmatig aanbieden. Komt vanzelf!

Vergeetachtigheid herken ik niet. Zwanger wel (vooral op mn werk helaas), maar daarna was het over. Wel naar hoor, snap goed dat je daar onzeker van wordt.
pi_131507699
Vergeetachtigheid herken ik wel, maar niet in de mate die jullie omschrijven. Tijdens mijn zwangerschap heb ik wel een keer drie keer een bedrijf mogen bellen omdat ik eerst de postcode van m'n ex en toen die van m'n ouders doorgaf. Ik moest m'n man bellen om te vragen wat die van ons was :') Verder vergeet ik vooral kleine dingen.
Sarcasme. Herken het.
pi_131507765
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:

SPOILER
Mango ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is, maar ik zat nog even naar je foto te kijken en die middelste :D Is dat iets cultureels of gewoon grappig?
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:52:20 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131508089
Ohja! Helemaal de fotospams niet bejubeld! *O*

Ik heb jullie kindjes niet meegekregen toen ze zo klein waren, maar ik ga echt keihard rammelen van dat snoetje van M linksboven!! O+

En Mango, sterkte! Niet leuk om nu zoveel gezeik te hebben :{
pi_131508140
Ojaa!

O+ Super leuke collage van MiniMango O+ Die middelste vind ik ook gaaf, mooie looks heeft ie toch zeg!

En ik heb nog meer foto's gezien van lieve kindjes, ik vind het altijd leuk als er foto's voorbij komen.
Ik zag bijvoorbeeld Riley O+ Prachtig meisje, zo goed dat ze ook zo netjes haar eigen lijntjes volgt Omen!
pi_131508330
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:54 schreef bellelena het volgende:
En ik heb nog meer foto's gezien van lieve kindjes, ik vind het altijd leuk als er foto's voorbij komen.
Ik zag bijvoorbeeld Riley O+ Prachtig meisje, zo goed dat ze ook zo netjes haar eigen lijntjes volgt Omen!
In dat geval, F's haar groeit heel snel ineens en het lijkt nu echt roder te worden! Zou dat door de wortelhapjes komen?
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Suikertante op 24-09-2013 12:43:16 ]
pi_131508371
O+ O+

SPOILER
pi_131508581
! Fosse :( hoezo bloemkool, banaan en wortels mama! _O- En wat mooi rood haar.

Vergeetachtigheid hier ook m.n. met zwangersschap.

Tuitbeker/oefenbeker gaat hier ook maar matig. Vreselijk interessant en zelf vasthouden en drinken lukt soms, maar alleen maar als de beker helemaal vol zit. Kantelen snapt ie echt niet.
pi_131508719
Ophelia: hoezo, van bloemkool word je blond?

SPOILER
Edit: niet quoten aub, haal m straks weer weg.

[ Bericht 14% gewijzigd door Cocotrimonium op 24-09-2013 12:46:54 ]
pi_131508781
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:01 schreef Suikertante het volgende:

[..]

In dat geval, Fosses haar groeit heel snel ineens en het lijkt nu echt roder te worden! Zou dat door de wortelhapjes komen?
SPOILER
Oei, Ow eet graag broccoli en sperziebonen ;) wordt dat groen haar ;)
pi_131508795
Ik ben een beetje klaar met het niet-slapen. Nu ook overdag nog maar halfuurtjes ... -O-
pi_131508832
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben een beetje klaar met het niet-slapen. Nu ook overdag nog maar halfuurtjes ... -O-
Oei, dat wordt wel heel zwaar zo -O-

Hoe lang is dat nu al?
pi_131508848
Pff dat is niet tof nee. En structureel dus? Dus een badje ofzo helpt ook maar één keer?
pi_131508855
Iedereen nog bedankt voor de superattente en consciëntieuze reacties op mijn dreumes O+

Suiker, wat een rooie! Goeie foto trouwens :D

Coco, je blondie :o wanneer is dat gebeurd?
Ze doet me aan iemand denken, mooie dame hoor O+

:W
pi_131509070
Suiker, wat een toffe foto! Ellie heeft dezelfde kleur haar als F toen hij nog jonger was, dus ik ben benieuwd of ze ook deze tint gaat krijgen!

Coco, blond? Ze was toch donker? :D

Het behang hier is nog heel ;). Vergeetachtig ben ik wel een beetje, maar dat is de vermoeidheid. Kan jullie dus niet helpen daarmee!
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:30:21 #83
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131509131
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:19 schreef Mangostine het volgende:
Iedereen nog bedankt voor de superattente en consciëntieuze reacties op mijn dreumes O+

Suiker, wat een rooie! Goeie foto trouwens :D

Coco, je blondie :o wanneer is dat gebeurd?
Ze doet me aan iemand denken, mooie dame hoor O+

:W
Ze lijkt op de meisjes van Brad Pitt man!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131509157
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:30 schreef laziness het volgende:

[..]

Ze lijkt op de meisjes van Brad Pitt man!
:+

De mijnes is idd wat donkerder :Y Maar ik vind haar er wel echt op lijken! :Y
pi_131509185
Ik zit hier peentjes te zweten!

[ Bericht 26% gewijzigd door Suikertante op 24-09-2013 12:44:55 ]
pi_131509246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:19 schreef Suikertante het volgende:
Pff dat is niet tof nee. En structureel dus? Dus een badje ofzo helpt ook maar één keer?
Badje? _O- Daar wordt ze woest druk van. Het slecht slapen is eigenlijk als sinds ze drie maanden is. Met twee sliep ze door, met drie hield ze er weer mee op. :')
Overdag sliep ze sinds een maand twee keer een uurtje i.p.v. met mazzel drie kwartier. Maar met ziek-/verkouden-/tandjesnachten is mijn batterij even echt leeg.
pi_131509268
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Badje? _O- Daar wordt ze woest druk van. Het slecht slapen is eigenlijk als sinds ze drie maanden is. Met twee sliep ze door, met drie hield ze er weer mee op. :')
Overdag sliep ze sinds een maand twee keer een uurtje i.p.v. met mazzel drie kwartier. Maar met ziek-/verkouden-/tandjesnachten is mijn batterij even echt leeg.
Pfff. Hulp van buitenaf inroepen? Dat iemand even een dagje/nachtje kan oppassen zodat je in ieder geval die batterij even kunt opladen?
pi_131509290
Ja dat lijkt me op korte termijn ook de enige oplossing. En dan zelf ook ergens anders heen gaan of in elk geval op een plek waar je haar niet kan horen.
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:37:38 #89
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131509366
Twink: hier ook niet altijd zelf een tuitbeker vasthouden hoor. Komt echt wel goed. :)

Belle lastig van die nachten.. Patroon kan idd, maar of ze het echt al kan manipuleren vraag ik me af hoor, dat is wel erg vroeg!

Suiker :D O+ Wat een koppieee.
pi_131509382
Aai over de bol en ze slaapt alweer gelukkig, het zelfmedelijden kickte iets te vroeg in. Ik kan tegenwoordig overigens prima slapen als ze beneden bij Vriend de boel afbreekt, dus haar horen is het punt niet.
Ach, ik vermoed dat er nu gelijk maar weer twee ondertanden achteraan komen.
pi_131509450
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:28 schreef Cwen het volgende:
Het behang hier is nog heel ;).
Hier niet :P Mijn baby heeft de losse hoekjes gevonden. :') |:(
pi_131509457
Ophelia wat doe je hier nog, slapen jij!!
pi_131509476
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef Suikertante het volgende:
Ophelia wat doe je hier nog, slapen jij!!
Dat deed ik vanmorgen ja, 20 min. slaap is de reden waarom ik nu zo gesloopt ben.
pi_131509527
Ja nee nu voel ik gewoon een negatieve vibe Oph :{w

:*
pi_131509547
Gelukkig zijn er kruidnoten. O+
pi_131509733
Ja nu moet ik die ook! Wel shit van dat weinige slapen zeg, bij ons is het gelukkig weer bijgetrokken maar dat is echt slopend.

Ik ga even een foto van mn nog net baby uploaden dus blijven jullie even in de buurt voor de ooh's en aah's?! :P
En ik heb blonde Saar gemist... :(
pi_131509772
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:54 schreef Mineola het volgende:
Ja nu moet ik die ook! Wel shit van dat weinige slapen zeg, bij ons is het gelukkig weer bijgetrokken maar dat is echt slopend.

Ik ga even een foto van mn nog net baby uploaden dus blijven jullie even in de buurt voor de ooh's en aah's?! :P
En ik heb blonde Saar gemist... :(
Ik gooi er wel een andere foto in :Y
SPOILER
Ga zo even naar bed weer. Zit sinds gisteren ziek thuis, echt heel veel last van mijn darmen. Schiet niet heel erg op. Hopelijk helpt rust :Y
pi_131509827
Huuuuu!
Beterschap! Doe/wil jij niet een beetje teveel...?! Wel aan jezelf denken! :*
pi_131509836
Coco die is tof! :D (de foto dan, niet de rest :{ :* )
pi_131509874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Mineola het volgende:
Huuuuu!
Beterschap! Doe/wil jij niet een beetje teveel...?! Wel aan jezelf denken! :*
Nou, eigenlijk ging het prima. Maar met de laatste ontwikkeling had ik vooraf geen rekening gehouden, omdat het ongepland is. Dus denk dat het daardoor inderdaad wat veel is nu. En misschien ook wel bijwerking van de nieuwe spuiten ofzo.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')