Nee, ik zat helemaal rechtboven in de map... daar had ik een waypoint gemaakt...quote:Op maandag 23 september 2013 20:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Komt omdat je dan geraakt bent door agenten op de grond. Noodlanding in het water of eruit springen. Of het strand.
Motoren zijn ook zo vaak boven land uitgevallen. Maar zo zou het ook wel kunnen hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, ik zat helemaal rechtboven in de map... daar had ik een waypoint gemaakt...
Al zwevend teruggekomen, spring het vliegtuig uit, open de parachute, stop op de berg, Trevor flikkert er af, maakt een smakkert... wasted....
Probeer het zelf maar eens, vlieg helemaal naar rechtboven, en dan door blijven vliegen... je motoren kappen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks. Heb t geprobeerd maar ik vind vliegen in een prive/stuntjet toch leukerquote:Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Abed het volgende:
[..]
Je moet onder het voorwiel staan dan lukt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op maandag 23 september 2013 19:47 schreef Kwork het volgende:
[..]SubmarineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2013 21:21:52 ]
Just one phonecall..quote:Op maandag 23 september 2013 21:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand idee welke mediamarkt de gta v nig heeft liggen?
Arnhem, zwolle?
Lol hoe danquote:Op maandag 23 september 2013 19:35 schreef TJV het volgende:
Ik vlieg met een Boeing een rondje over het eiland, doemt naast me opeens een klein vliegtuigje op. Boort zich vol in mij. Ik dood, switch meteen naar Trevor(was zijn drugsvliegtuigje) en verrek, ook bij Trevor staat 'wasted'.
Oh ja, die konko-missiequote:Op maandag 23 september 2013 15:24 schreef Roces18 het volgende:
Supply lines in SA was ook een bloedmissie;
[ afbeelding ]
moest je met een elektrisch vliegtuigje wat busjes kapot knallen voordat ze op bestemming raakte en rara ze gingen alle drie een andere kant op en dan moet je ook nog kijken naar je brandstof niveau
Probeer Intertoys, in Enschede hadden ze er nog genoeg :pquote:Op maandag 23 september 2013 21:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand idee welke mediamarkt de gta v nig heeft liggen?
Arnhem, zwolle?
Ah right. Staan allemaal niet op tweakers enzo, dus denk je niet zo snel aan..quote:Op maandag 23 september 2013 21:19 schreef DenS het volgende:
[..]
Probeer Intertoys, in Enschede hadden ze er nog genoeg :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef zerokil het volgende:
BradSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
quote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dus die trevor z'n boeing doorboordequote:
Hoe kom je aan zoveel geldquote:Op maandag 23 september 2013 20:10 schreef RobertNL het volgende:
Schiet al best aardig op:
[ link | afbeelding ]
[ Bericht 39% gewijzigd door Friday12 op 23-09-2013 21:54:08 ]
quote:Op maandag 23 september 2013 21:46 schreef Friday12 het volgende:
gooi die ff in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lopen is nog steeds best kut naar mijn mening, wel beter. in dekking gaan is wel verbeterdquote:Op maandag 23 september 2013 21:52 schreef n8n het volgende:
Ben skeer dus was aan GTA IV begonnen, man man wat een houterige controls. Traag, willekeurig en auto's lijken zeilschepen. Heb wel gezien dat de animatie er op vooruit is gegaan maar hoe zit dat met de controls? Is het een beetje te doen want IV frustreert me enorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |