abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 september 2013 @ 15:17:12 #26
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_131480192
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

oh ja in die construction site.
dat was nog vrij aan het begin van het spel ook volgens mij.
was wel tricky idd
Ik ben verdomme ook nooit verder gekomen :')__!
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_131480212
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:10 schreef Roces18 het volgende:

[..]

uit vice city heb ik nog steeds een grafhekel aan die helikopter missie.
En uit deze heb ik een hekel aan de coyoto country cross triathlon
Ik vond die missie met Franklin ook wel lastig met die Parachute gast die je in de boom vind. Vloeg regelmatig van die bergen af op mijn fietsje. Maar kwam er achter dat de tegenstander helemaal geen haast maakt als ze voor je liggen. Dus heb gewoon vrij rustig aan gedaan (regelmatig remmen en niet als een gek sprinten) en netjes de bochtjes nemen. Wat lager op de berg pas echt op het sprinten gezet en net voor de finish een bocht afgesneden waardoor de 1ste plek voor mij was 8-).

Al mijn 3 characters hebben nu 100 stamina overigens ^O^
  maandag 23 september 2013 @ 15:17:46 #28
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131480214
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 15:02 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Juist, hoezo zou je auto's pimpen? :'), gewoon lekkere auto's jatten en rijden maar.
Dat is dus het mooie aan de game, iedereen heeft z'n eigen manier van spelen. Alleen moet het dan natuurlijk wel gewoon werken zoals bedoeld is. :)

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat vonden jullie de moeilijkste GTA om uit te spelen?
Ik vond die laatste scarface achtige missie uit Vice City wel aanpoten.
GTA 4, zonder twijfel. GTA3 nooit van gekomen om uit te spelen gelooo ik. VC uitgespeeld, SA uitgespeeld.
Maar GTA4 was ik al op uitgekeken voor ik bij het derde eiland was. Ooit nog een poging gedaan verder te gaan, maar ik kon mezelf er niet toe zetten om m'n best te gaan doen en er meer tijd in te steken :P
pi_131480216
Voor iedereen die het lastig vind om meteen 5000 dollar kwijt te raken aan het ziekenhuis:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je klaar bent met freeroamen/ouwehoeren haal je je geld weer uit de stocks.
  maandag 23 september 2013 @ 15:18:54 #30
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131480261
quote:
99s.gif Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Shadeauw het volgende:
Voor iedereen die het lastig vind om meteen 5000 dollar kwijt te raken aan het ziekenhuis:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je klaar bent met freeroamen/ouwehoeren haal je je geld weer uit de stocks.
^O^ handig
  maandag 23 september 2013 @ 15:19:17 #31
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_131480276
quote:
99s.gif Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Shadeauw het volgende:
Voor iedereen die het lastig vind om meteen 5000 dollar kwijt te raken aan het ziekenhuis:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je klaar bent met freeroamen/ouwehoeren haal je je geld weer uit de stocks.
Ga je dan niet in het rood? Of kan dat überhaupt niet?
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_131480288
Zo, klaar. Nu kan ik rustig tot 1 oktober de boel gaan verkennen. Speelt wel fijner als het verhaal eenmaal af is. Heb nog wel al die vraagtekens die ik moet doen :D.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_131480328
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat is dus het mooie aan de game, iedereen heeft z'n eigen manier van spelen. Alleen moet het dan natuurlijk wel gewoon werken zoals bedoeld is. :)

[..]

GTA 4, zonder twijfel. GTA3 nooit van gekomen om uit te spelen gelooo ik. VC uitgespeeld, SA uitgespeeld.
Maar GTA4 was ik al op uitgekeken voor ik bij het derde eiland was. Ooit nog een poging gedaan verder te gaan, maar ik kon mezelf er niet toe zetten om m'n best te gaan doen en er meer tijd in te steken :P
Ik heb ze allemaal uitgespeeld vanaf GTA 3.
De laatste missie in GTA 3 was ook wel tricky bij die dam. Je had ook geen checkpoints volgens mij dus je kon iedere keer weer van voor af aan beginnen. Kids hebben het makkelijk tegenwoordig.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_131480341
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 15:19 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Ga je dan niet in het rood? Of kan dat überhaupt niet?
als het aandeel daalt sta je wel degelijk in het rood.
pi_131480361
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 15:01 schreef Unmountable het volgende:
Ik snap trouwens niet wat er zo leuk is aan hardcore missies doen, je moet toch ook wat van de wereld zien? Gewoon tussen de missies door af en toe even dit doen, en dan weer dat doen, en zo door. Dat is toch veel leuker? En duurt het ook minder kort voordat je het hebt uitgespeeld.
Ieder z'n ding, ik vind free-roamen geen kut aan.
ze zijn fucking nice.
pi_131480366
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik heb ze allemaal uitgespeeld vanaf GTA 3.
De laatste missie in GTA 3 was ook wel tricky bij die dam. Je had ook geen checkpoints volgens mij dus je kon iedere keer weer van voor af aan beginnen. Kids hebben het makkelijk tegenwoordig.
Nu moet je sommige dingen ook van voren af aan doen, maar heb het idee dat ze het dan wel inkorten.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_131480380
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Ieder z'n ding, ik vind free-roamen geen kut aan.
same here
pi_131480390
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 15:02 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Juist, hoezo zou je auto's pimpen? :'),
Omdat het een leuke mogelijkheid is? :')
ze zijn fucking nice.
pi_131480404
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:01 schreef Gkhn het volgende:
Ach joh dat gezeik met auto's. Ik pak gewoon de eerste de beste die ik tegenkom op straat en als ik een snellere vind stap ik over. En dan gewoon helemaal op rijden dat ding. (Lees over bergen knallen.)
This homey knows.
pi_131480418
quote:
12s.gif Op maandag 23 september 2013 15:21 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Nu moet je sommige dingen ook van voren af aan doen, maar heb het idee dat ze het dan wel inkorten.
Als je nu halverwege een missie dood gaat hoef je toch niet meer vanaf het begin te beginnen?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 23 september 2013 @ 15:22:39 #41
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_131480419
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:22 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Omdat het een leuke mogelijkheid is? :')
Zo heeft iedereen zijn ding ja, ik vind free-roam leuk, en auto's pimpen boeit me geen ene flikker. Jij vind free-roam niks aan, en vind auto's pimpen leuk :)
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_131480443
Als ik het anders kon doen, had ik al mijn geld in de mazebank gestopt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 23 september 2013 @ 15:24:14 #43
286575 Roces18
Chef de party
pi_131480496
Supply lines in SA was ook een bloedmissie;



moest je met een elektrisch vliegtuigje wat busjes kapot knallen voordat ze op bestemming raakte en rara ze gingen alle drie een andere kant op en dan moet je ook nog kijken naar je brandstof niveau :(
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131480514
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als je nu halverwege een missie dood gaat hoef je toch niet meer vanaf het begin te beginnen?
Oh zo nee dat niet. Maar soms ben ik ook best ver in een schietpartij en ik dacht dat het normaal was dat er dan ook checkpoints waren, maar dat is niet altijd. Moet je weer opnieuw beginnen, maar het lijkt dan wel allemaal ingekort.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 23 september 2013 @ 15:25:07 #45
286575 Roces18
Chef de party
pi_131480523
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als ik het anders kon doen, had ik al mijn geld in de mazebank gestopt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131480539
En dat verdwijnen van auto's komt door de autosave. Sinds ik hem uit heb gezet stonden m'n gepimpte auto's weer in m'n garage en heb er geen last meer van gehad.
ze zijn fucking nice.
pi_131480565
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 15:22 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Zo heeft iedereen zijn ding ja, ik vind free-roam leuk, en auto's pimpen boeit me geen ene flikker. Jij vind free-roam niks aan, en vind auto's pimpen leuk :)
Juist, je wist het antwoord op je vraag dus eigenlijk al ;)
ze zijn fucking nice.
pi_131480636
Moeilijkste missies:

Op de trein springen in SA
Die bolle mollen in SA
Scarface missie in VC
Helicopter missie bij de bouwval in VC
Helicoptermissie waar je bommen moest droppen op boten in VC (de meest irritante)

In GTA V was alles goed te doen, behalve dat ik af en toe de weg kwijt was of crashte... :')
In GTA IV was ook alles goed te doen
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 23 september 2013 @ 15:29:06 #49
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131480661
Een auto met drie wielen rijdt nog best oke trouwens :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_131480675
quote:
12s.gif Op maandag 23 september 2013 15:24 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Oh zo nee dat niet. Maar soms ben ik ook best ver in een schietpartij en ik dacht dat het normaal was dat er dan ook checkpoints waren, maar dat is niet altijd. Moet je weer opnieuw beginnen, maar het lijkt dan wel allemaal ingekort.
Ja het is nu wel erg voor de casual gamer ingericht met checkpoints en een health meter die vanzelf aanvult.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')