Ik had hem op bandje vroegerquote:Op maandag 23 september 2013 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer ontdekt tijdens mn eerste 90's request.
Ik zal er zijn?quote:Op maandag 23 september 2013 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit dan voor intens aidsnummer?
Nee die ervoor uit de quiz.quote:
Oh die heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 23 september 2013 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee die ervoor uit de quiz.
Ik vond dat in de 90s goed en nu echt superkut.quote:Op maandag 23 september 2013 13:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Blue
Dit kan ik nog steeds niet goed vinden.
Ja The Show Must Go On dus.quote:
Dat.quote:Op maandag 23 september 2013 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja The Show Must Go On dus.
Ik vind dit een van de betere nummers jaquote:Op maandag 23 september 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Queen was eigenlijk in die tijd op zijn best. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Die hoor je vaker.quote:Op maandag 23 september 2013 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al had ik Innuendo nóg liever gehoord.
Misschien draait Domien hem wel.quote:Op maandag 23 september 2013 13:34 schreef alors het volgende:
Ik heb You Don't Fool Me in mijn lijst, die is pas 10 keer gedraaid op 3fm sinds 2008
Ekdom geeft ook meteen een spoiler door te zeggen 'team Daryl', want die was vorige week nog helemaal geen teamleider. Maar echt een teleurstellend programma ja. Pelgrimscode van EO was 10 x beter.quote:
terechte klachtquote:
Malloot.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Malloot.
Als ik koning ben zou je tegen de muur gaan.
Deze grap is schaamteloos gejat van een MUZ'er waarvan ik zijn naam ben vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |