sorryquote:
Ben 21 oktober klaarquote:
Oh nog een paar weken, voor mijn gevoel loop je daar ook echt al maanden stage!quote:Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben 21 oktober klaar(zoals het nu lijkt
Klopt ook wel, al sinds half aprilquote:Op donderdag 26 september 2013 11:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nog een paar weken, voor mijn gevoel loop je daar ook echt al maanden stage!
Ah zie je, en daarna, weer lessen en tentamens enzo?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt ook wel, al sinds half april
Eerst 3 weken vrij, dus genoeg tijd om te klussenquote:Op donderdag 26 september 2013 11:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah zie je, en daarna, weer lessen en tentamens enzo?
Al een idee wanneer jullie er echt willen gaan wonen?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eerst 3 weken vrij, dus genoeg tijd om te klussen11 november weer school ja..
Eind januari is wel echt het maximum, vind ikquote:Op donderdag 26 september 2013 11:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al een idee wanneer jullie er echt willen gaan wonen?
Leuk hoor! Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eind januari is wel echt het maximum, vind ik
Hallo, wij zijn prinsesjes, we laten alles doen!quote:Op donderdag 26 september 2013 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe dat klussen jullie afgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop