SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:54 schreef marel88 het volgende:
Van harte FR!
Dank voor jullie lieve sterktewensen. De mk is hier zelfs uitgelopen op een spoedopname, en ik lig nog in het zkh om bij te komen. Komt misschien later wel in het daarvoor bestemde topic, ik zal jullie daar niet mee lastig vallen.
Wat fijn voor TAP en Ikina, de strepen en goede echo!
Ik hoop hier weer terug te komen als we daar weer klaar voor zijn.
Fijn!! Blijft lief om te zien he?!quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:36 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Echo was helemaal okay! Wel wat lastig te zien af en toe vanwege overgewicht van VL maar mooi hoor om sommige lichaamsdelen ook zo duidelijk te zien! Trappelende voetjes, vuistje in de lucht!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:54 schreef marel88 het volgende:
Van harte FR!
Dank voor jullie lieve sterktewensen. De mk is hier zelfs uitgelopen op een spoedopname, en ik lig nog in het zkh om bij te komen. Komt misschien later wel in het daarvoor bestemde topic, ik zal jullie daar niet mee lastig vallen.
Wat fijn voor TAP en Ikina, de strepen en goede echo!
Ik hoop hier weer terug te komen als we daar weer klaar voor zijn.
Lief! Ik ben stabiel maar wel wiebelig vanwege bloedverlies, moeheid, spanning etc. Voor de zekerheid nog een nachtje bijkomen dus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]Dat is schrikken! Gaat het nu iets beter, aangezien je bij aan het komen bent? Doe rustig aan en sterkte. Enne, je valt niemand hier lastig meis
Je bent dan in goede handen, even nachtje bijkomen. Hoop dat je je morgen al iets beter voeltquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:24 schreef marel88 het volgende:
[..]
Lief! Ik ben stabiel maar wel wiebelig vanwege bloedverlies, moeheid, spanning etc. Voor de zekerheid nog een nachtje bijkomen dus.
Och jeetje, wat naar! Heel veel sterkte en doe rustig aanquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:24 schreef marel88 het volgende:
[..]
Lief! Ik ben stabiel maar wel wiebelig vanwege bloedverlies, moeheid, spanning etc. Voor de zekerheid nog een nachtje bijkomen dus.
Ik had je berichtje net helemaal gemistquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:24 schreef marel88 het volgende:
[..]
Sterktequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:24 schreef marel88 het volgende:
[..]
Zonder dat ik het vroeg hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |