Fundementele analysetools bij Binck zijn erg matig en nieuws ook dus daarvoor ging ik sowieso al naar andere sites.quote:Op maandag 23 september 2013 11:20 schreef arjan1112 het volgende:
Bij DEGIRO is het bijvoorbeeld niet mogelijk om te werken met technische analyse-grafieken, of met uitgebreide fundamentele analysetools
http://www.belegger.nl/ni(...)l-binck-en-lynx.html
dus geen nieuws, analyses enz
Hoezo is overboeken duur?quote:Op maandag 23 september 2013 13:28 schreef QBay het volgende:
Dit is super! Lekker lage tarieven!. Ik zit al tijden bij Binck en doe niet veel transacties, de transactiekosten vond ik altijd vrij hoog voor de orders die ik doe. Ik ga DeGiro even verder bekijken, maar ik ben er 99% zeker van dat ik hier een account ga maken en met deze broker verder ga. Mijn huidige portefeuille laat ik wel bij Binck, want overboeken is te duur, maar dan begin ik bij DeGiro gewoon opnieuw
.
Vanaf Binck is dat gratis voor zover ik weetquote:
Naar verluid geen bankvergunning. Die heb je ook niet nodig als je cash automatisch in een beleggingsvehikel wordt gepoot.quote:Het is op de Beleggingsrekening niet mogelijk om een saldo in geld aan te houden. Cliënt geeft aan DEGIRO bij deze de doorlopende Order om geld dat door Cliënt op de Centrale Rekening wordt gestort of dat vrijkomt bij bijvoorbeeld een verkooptransactie, te beleggen in Participaties in het FundShare Umbrella EUR Cash Fund. Het FundShare Umbrella EUR Cash Fund is een geldmarktfonds dat probeert om met haar beleggingen een rendement en risico te behalen gelijk aan spaargeld. Het prospectus van FundShare Umbrella EUR Cash Fund is te vinden op de website www.fundshare.nl.
Mij staat bij dat Binck je effecten alleen kan uitlenen als je hun beleggingskrediet gebruikt, maar dat zou je in hun actuele voorwaarden moeten nakijken.quote:Op maandag 23 september 2013 11:21 schreef MrBadGuy het volgende:
De Giro staat volledig vrij in het uitlenen van de effecten, alle risico's hierin zijn voor de klanten van De Giro. Is dit anders dan bij bijvoorbeeld Binck en is dit een van de redenen waarom De Giro zo goedkoop kan zijn?
Ik kon er in de voorwaarden van Binck niks over vinden en volgens veel reacties op http://www.iexprofs.nl/Co(...)reacties.aspx?page=2 doen Binck en Alex dit niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:58 schreef dvr het volgende:
[..]
Mij staat bij dat Binck je effecten alleen kan uitlenen als je hun beleggingskrediet gebruikt, maar dat zou je in hun actuele voorwaarden moeten nakijken.
Goed opgemerktquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:15 schreef Kowloon het volgende:
Bubbelt het niet weer een beetje op de aandelenmarkten? Men richt zich weer veel op de gewone consument. Veel reclames van Alex en Binck op TV. Lynx wordt ook populairder. Tijdje terug Keytrade, nu Degiro dus.
Kopen is een transactie en verkopen is weer een transactiequote:Op dinsdag 24 september 2013 15:00 schreef usernaamvergeten het volgende:
Wordt bij Alex verkopen en kopen als een losse transactie gezien, of betaal je eenmalig transactiekosten?
Dus betaal je alleen bij aankoop transactiekosten of ook bij verkoop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |