Zeker lekker bandjequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef Kerftminister het volgende:
Kreeg dit aangeraden door iemand:
Best goed album, doet me denken aan Neutral Milk Hotel.
Tweede Deltron play bezig, zit al een enorme groei in, bevalt me zeer.
Ben trouwens ook erg benieuwd naar die Bill Callahan-plaat na alle praise. Ken hem totaal niet, maar ik probeer graag dingen.
Haha, wat is er gebeurd? Betaald en geen abonnement gekregen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef Norrage het volgende:
Die Nicolas Jaar he
Wat een klootzak
Ik dacht ook dat het een sample was van Portishead. Wel treurig dat je het dan na gaat maken.quote:
Nee, die klootzaak heeft er voor gezorgd dat ik de komende weken me niet meer op mijn werk kan concentrerenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, wat is er gebeurd? Betaald en geen abonnement gekregen?
Dat album is echt briljantquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een sample was van Portishead. Wel treurig dat je het dan na gaat maken.
Maar ik heb hem redelijk hoog zitten qua muziek, dus ik zal niet zeurenaangezien het wel een goed nummer is.
Inderdaadquote:
Vind het niet heel onaardig, maar het past inderdaad niet echt op het albumquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:57 schreef kciR het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Alleen dat nummer met Drake skip ik standaard. Dat terwijl ik The Zone (ook met Drake) tot zijn beste nummers vind horen, dus ze kunnen het wel samen.
Ik probeer nu de nieuwe Drake na de tip een pagina terug..
Ik ga de nieuwe Drake snel ook luisteren, omdat ik vind dat die veel te hoog gerate wordt op RYM, kan ik die lekker afbranden. Een nummer genaamd Wu-Tang Forever met autotune gezang erin? Dat doet mij pijn van binnen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:57 schreef kciR het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Alleen dat nummer met Drake skip ik standaard. Dat terwijl ik The Zone (ook met Drake) tot zijn beste nummers vind horen, dus ze kunnen het wel samen.
Ik probeer nu de nieuwe Drake na de tip een pagina terug..
Nu ga ik hem ook ff luisteren, ben benieuwdquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:57 schreef Kerftminister het volgende:
Deltron komt hier binnen op nummer 2 in de album jaarlijst, ik ben tevreden dus.
Hij zal hier nog wel een paar spins nodig hebben om het kwartje volledig te laten vallen, maar dat het ongelooflijk muzikaal is hoor je op de eerste play al. Del is helaas wel iets minder geworden, al steelt hij op My Only Love wel echt de show.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nu ga ik hem ook ff luisteren, ben benieuwd
Ja begin is wat minder dan het eind, op The Return na. Vanaf Damon Albarn's lied wordt het echt geweldig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Norrage het volgende:
Het einde van Deltron is wel heel vet. De laatste nummers zijn wel klassiekers. Het begin moest even inkomen
Leuk album wel, zelfs het nummer met Jamie Cullum is goed.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja begin is wat minder dan het eind, op The Return na. Vanaf Damon Albarn's lied wordt het echt geweldig.
Ik ga trouwens ook mooi in de Bill Callahan hype mee, totaal niet mijn genre meestal zulke dingen, maar dit is toch erg goed hoor. Komt op 5 binnen in mijn jaarlijst. Zo is die top 5 2 maanden hetzelfde gebleven, krijg je in 1 dag twee nieuwkomers erbij.
Feistquote:Op woensdag 25 september 2013 00:39 schreef DO2 het volgende:
Ik ben door dat geouwehoer over teksten opeens weer in een Joanna Newsom stemming.
Wat is dat toch ook een fantastisch talent, zeg. Het album Have One on Me wordt ook alleen maar beter.
Er zijn heel wat gedreven en getalenteerde artiesten die in 20 jaar tijd nog niet zoveel moois bij elkaar krijgen.Joanna Newsom
. Wat een vrouw.
PJ Harvey, Kate Bush, Joni Mitchell, Bjork... Ze doet er niet voor onder.
-
Wat zijn jullie favorietjes bij de vrouwen?
Utley heeft wel stappen proberen te ondernemen zover ik weet..quote:
Op naam Feist, Björk, Agnes Obel, Florence and the Machine, Marina and the Diamonds, Joanna Newsom, Suzanne Vegaquote:Op woensdag 25 september 2013 00:39 schreef DO2 het volgende:
Wat zijn jullie favorietjes bij de vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |