SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Als Serranoham het niveau is dat je moet nastreven is het treurig gesteld.quote:Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben serieus ja. In een andere tijd was het selectieopvulling maar momenteel vind ik het de beste middenvelder die we hebben.
Serero mag dromen van de techniek van ElHam.quote:Op zondag 22 september 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kolbeinn is een schande voor het Ajax shirt ja. Of El Hamdaoui, of Tainio. Niet Serero.
Die heeft het toch al een stuk meer hè. En werd ook vaak zat opzij gezet.quote:Op zondag 22 september 2013 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eriksen moet het ook niet van zijn fysiek hebben.
We gaan Cuenca huren, let maar op.quote:Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee Bojan moet je in de winter terug sturen naar Barcelona.
Dat is niet het niveau dat je moet nastreven, dat is het niveau wat er momenteel is.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Serranoham het niveau is dat je moet nastreven is het treurig gesteld.
Serero is van dezelfde leeftijd hè. Die heeft het gewoon echt niet. Ik denk dat Overmars flink gaat investeren in de winter.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft het toch al een stuk meer hè. En werd ook vaak zat opzij gezet.
Dat is een van de weinige die nog mee kan op een hoger niveau.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Serranoham het niveau is dat je moet nastreven is het treurig gesteld.
Ik ga lekker, ik ga los.quote:
En dan? Die gaat de kar eens even trekkken? Ik heb nog een miniscuul klein beetje meer vertrouwen in Cuenca maar ook dat is nietsquote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan Cuenca huren, let maar op.
Serero is ook niet zo talentvol als Eriksen, dat klopt. Maar ik zie Eriksen dan ook bij Barca of Real over een paar jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Serero is van dezelfde leeftijd hè. Die heeft het gewoon echt niet. Ik denk dat Overmars flink gaat investeren in de winter.
Zou strategisch wel goed zijn ja. Hebben de aankopen een half jaar om te wennen. Volgende zomer gaat er echt gigantisch doorgeselecteerd worden mag ik hopen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Serero is van dezelfde leeftijd hè. Die heeft het gewoon echt niet. Ik denk dat Overmars flink gaat investeren in de winter.
Nee dat gaat hem ook niet worden. Maar het TH laat het na om blijkbaar de scouting voor het eerste elftal op orde te krijgen. Dus moeten we maar huren.quote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan? Die gaat de kar eens even trekkken? Ik heb nog een miniscuul klein beetje meer vertrouwen in Cuenca maar ook dat is niets
Kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 22 september 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem ook niet worden. Maar het TH laat het na om blijkbaar de scouting voor het eerste elftal op orde te krijgen. Dus moeten we maar huren.
Dat gaat ook gebeuren, als je de contracten bekijkt. Heel veel contracten lopen af in 2015.quote:Op zondag 22 september 2013 22:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zou strategisch wel goed zijn ja. Hebben de aankopen een half jaar om te wennen. Volgende zomer gaat er echt gigantisch doorgeselecteerd worden mag ik hopen.
Ik hoop ook op een paar groeibriljantjes. Als Basel het lukt moet het Ajax toch ook lukkenquote:
Van de basis van vanmiddag mogen er van mij eigenlijk 9 wegquote:Op zondag 22 september 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren, als je de contracten bekijkt. Heel veel contracten lopen af in 2015.
Serero,Van Rhijn,Vermeer,Bojan,Siggy? Wie nog meerquote:Op zondag 22 september 2013 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van de basis van vanmiddag mogen er van mij eigenlijk 9 weg
Alleen Blind en Denswil niet.quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero,Van Rhijn,Vermeer,Bojan,Siggy? Wie nog meer
alleen Denswil, De Jong en Fischer zijn het waard.quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero,Van Rhijn,Vermeer,Bojan,Siggy? Wie nog meer
Vermeer, Serero, Schone, De Jong ( spits of bank ) , Rhijn, Siggy...de Boer ziet het gewoon niet.quote:Op zondag 22 september 2013 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van de basis van vanmiddag mogen er van mij eigenlijk 9 weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |