SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
Jammer dat de film voor het einde van de anime afspeelt. Ook jammer dat ze geen vervolg animeren.quote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Net Trigun film gezien, is vet
[ afbeelding ]
mee eensquote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef Qunix het volgende:
404 == not found == LOL LOL LOL == wwwwwwwww
Zekers, heb de anime zelf ook gezien.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer dat de film voor het einde van de anime afspeelt. Ook jammer dat ze geen vervolg animeren.
Topic 404?quote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef Qunix het volgende:
404 == not found == LOL LOL LOL == wwwwwwwww
Nee,dank jequote:Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Qunix het volgende:
http://wargaming.page-vie(...)view.html#page_num=0
World of Tanks x Girls Und Panzer
Nieuwe game ofzo:
http://en.rocketnews24.co(...)hared-love-of-tanks/
Is hetzelfde spel als wat ik al een paar jaar speel.quote:Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Qunix het volgende:
http://wargaming.page-vie(...)view.html#page_num=0
World of Tanks x Girls Und Panzer
Nieuwe game ofzo:
http://en.rocketnews24.co(...)hared-love-of-tanks/
Zie dezequote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Jiang153 het volgende:
Nou ik ben dus op aanraden van mijn maat naar shingeki no kyoji aan het kijken en vind het weer helemaal top!
quote:
Zeker. Net als vele anderen in dit topic.quote:
Ik heb weer een site erbij om te bookmarkenquote:Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://en.rocketnews24.co(...)ternet-accidentally/
[ afbeelding ]
Ik lees geen manga haha. Ik kijk alleen de anime zit nou op EP 24 is volgens mij laatste tot nu toe?quote:Op zondag 22 september 2013 22:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zeker. Net als vele anderen in dit topic.
Hoe ver ben je al?
De manga ook al gelezen? De anime heeft mooie fillers en betere art. Een van de weinige gevallen waarbij ik de anime beter vind dan het origineel
fuck is dat?quote:
Kan je beter manga lezen.als je verder wiltquote:Op zondag 22 september 2013 22:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik lees geen manga haha. Ik kijk alleen de anime zit nou op EP 24 is volgens mij laatste tot nu toe?
Ik plaats meer van die site. Leuke site dat.quote:Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb weer een site erbij om te bookmarken![]()
Ja wil best verder, maar niet lezenquote:Op zondag 22 september 2013 23:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
fuck is dat?
[..]
Kan je beter manga lezen.als je verder wilt
Over 2 jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 23:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja wil best verder, maar niet lezen. Wanneer komt er weer nieuwe episode?
Zoals??quote:Op zondag 22 september 2013 23:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik plaats meer van die site. Leuke site dat.
Over een 1/2 jaarquote:Op zondag 22 september 2013 23:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja wil best verder, maar niet lezen. Wanneer komt er weer nieuwe episode?
welke is vergelijkbaar? Ik vind Bleach toch wel mijn absolute topperquote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Over 2 jaar.
En er zijn genoeg betere anime.
Kijkquote:Op zondag 22 september 2013 23:03 schreef Jiang153 het volgende:
Ik vind Bleach toch wel mijn absolute topper
Moet je dan dan ook niet alleen animes kijken als je verder wiltquote:Op zondag 22 september 2013 23:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
welke is vergelijkbaar? Ik vind Bleach toch wel mijn absolute topper
EDIT:
wtf man 2 jaar. Wat een kut cliffhanger is dit zeg
![]()
Ja animes met zwaarden en transformaties zijn veeeetquote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kijk [ afbeelding ]
Hunter x Hunter is meer richting bleach,
Full Metal Alchemist: Brotherhood kun je ook proberen
Momenteel is 366 de laatste ep, Manga is nog wel lopende is momenteel begonnen aan de laatste arc,quote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja animes met zwaarden en transformaties zijn veeeet.
Wanneer kwam er ook alweer nieuwe bleach ep?
Ja 366 net waar Ichigo weer nieuwe powers heeft is er opeens een break dacht echt van WTF MAN!quote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Momenteel is 366 de laatste ep, Manga is nog wel lopende is momenteel begonnen aan de laatste arc,
Naja, betere anime's hoeven niet per sé vergelijkbaar zijn. Shingeki neemt zichzelf vooral veel te serieus imoquote:Op zondag 22 september 2013 23:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
welke is vergelijkbaar? Ik vind Bleach toch wel mijn absolute topper
EDIT:
wtf man 2 jaar. Wat een kut cliffhanger is dit zeg
![]()
Apart, want HxH is echt iets als je FMA:B, Bleach en zo leuk vindt.quote:Op zondag 22 september 2013 23:11 schreef Jiang153 het volgende:
Heb Hunter X Hunter bekeken lijkt niet echt iets wat ik leuk zou vinden. Is er niet iets met wat oudere characters en ook met zwaarden en powers
quote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja animes met zwaarden en transformaties zijn veeeet.
Wanneer kwam er ook alweer nieuwe bleach ep?
Nieuwe Bleach anime eps over circa 2.5 jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 23:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja 366 net waar Ichigo weer nieuwe powers heeft is er opeens een break dacht echt van WTF MAN!. Wanneer is die break voorbij?
Heb alleen beetje story gelezen op wikipediaquote:Op zondag 22 september 2013 23:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Apart, want HxH is echt iets als je FMA:B, Bleach en zo leuk vindt.
Heb je een MAL account??quote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb alleen beetje story gelezen op wikipedia. Iets met hunter worden om crystal te jatten zoiets?
nee?quote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je een MAL account??
Het is een shonen. Gewoon kijken en als na 4 episodes er écht niets aan is, droppen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb alleen beetje story gelezen op wikipedia. Iets met hunter worden om crystal te jatten zoiets?
quote:
Shonen is niet een genre ,maar demografie/doelgroep. Dat weet hij toch?quote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is een shonen. Gewoon kijken en als na 4 episodes er écht niets aan is, droppen.
Dus? Hij vindt dat tof. Dat zeg ik.quote:Op zondag 22 september 2013 23:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Shonen is niet een genre ,maar demografie/doelgroep. Dat weet je toch?
ben nieuw man ken al die termen nietquote:Op zondag 22 september 2013 23:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus? Hij vindt dat tof. Dat zeg ik.
Staat allemaal in OPquote:Op zondag 22 september 2013 23:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
ben nieuw man ken al die termen niet
Recap natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 23:31 schreef Kyubey het volgende:
CORRECTIE: Shingeki krijgt 25 episodes. Volgende week de laatste.
quote:
Een spel als vervolg?quote:Op zondag 22 september 2013 23:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het wordt natuurlijk een super epische titanenstrijd. Dat moet ook wel, want als ze de anime op de juiste cliff willen eindigen hebben ze nog genoeg materiaal.
Probeer Boku no Pico. Het is zo veel volwassener dan Bleekmiddel en Huntaart x Huntaart. Het gaat ook over jongens die elkaar proberen te steken (spoiler het lukt ze) en de powers zijn ook best koewlquote:Op zondag 22 september 2013 23:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja 366 net waar Ichigo weer nieuwe powers heeft is er opeens een break dacht echt van WTF MAN!. Wanneer is die break voorbij?
EDIT:
Heb Hunter X Hunter bekeken lijkt niet echt iets wat ik leuk zou vinden. Is er niet iets met wat oudere characters en ook met zwaarden en powers
Klopt. Ik raad het je ook aan!quote:Op zondag 22 september 2013 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Probeer Boku no Pico. Het is zo veel volwassener dan Bleach. Het gaat ook over jongens die elkaar proberen te steken en de powers zijn ook best koewl
Deze ken ik niet, maar ik ga hem volgen, al is het maar om de naam.quote:WWWWOOOOO!!!!!!!!!
Mijn reactie.... Kon het niet binnenhouden.quote:Op zondag 22 september 2013 23:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Deze ken ik niet, maar ik ga hem volgen, al is het maar om de naam.
Inderdaad een geweldige animequote:Op zondag 22 september 2013 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Probeer Boku no Pico. Het is zo veel volwassener dan Bleekmiddel en Huntaart x Huntaart. Het gaat ook over jongens die elkaar proberen te steken (spoiler het lukt ze) en de powers zijn ook best koewl
trollquote:Op zondag 22 september 2013 23:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijn reactie.... Kon het niet binnenhouden.
jeanquote:Op zondag 22 september 2013 23:50 schreef Kyubey het volgende:
Shingeki heeft trouwens geleerd van haar fouten. Ipv 3 minuten recap zijn er nu coole Jean fillers.
waar haal je dit vandaanquote:
Wat zou jij doen? Eren's rage mode is wel grappig, maar sinds Accel World heb ik een bloedhekel aan Yuki Kaiji.quote:Op maandag 23 september 2013 00:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
waar haal je dit vandaan![]()
.
Petra.
Eren is ook een kut zeg alleen maar janken dat z'n maten doodgaan
gewoon wegrennenquote:Op maandag 23 september 2013 00:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Eren's rage mode is wel grappig, maar sinds Accel World heb ik een bloedhekel aan Yuki Kaiji.
Al met al is mijn favoriete personage toch Jean. Of eigenlijk een ander, maar dan spoil ik vanuit de manga.
Ik zou Sasha leuker vinden als ze, je weet wel, schermtijd had.quote:
Ach, misschien krijgen we ooit nog haar dramatic backstory te zien. Dat ze aardappels eet omdat ze daarmee haar vader wreekt, die bedolven was onder een lading aardappels.quote:Op maandag 23 september 2013 00:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou Sasha leuker vinden als ze, je weet wel, schermtijd had.
Let op mijn woorden, straks tijdens het onvermijdelijke hiaat krijgen we een fanservice-OVA waarin iedereen verdwaald en op een tropisch eiland beland.quote:Op maandag 23 september 2013 00:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou Sasha leuker vinden als ze, je weet wel, schermtijd had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan?quote:Op maandag 23 september 2013 00:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ga ook niet zeggen waar die paddestoelen op lijken, fuck it. Te makkelijk.
Japan, wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Heb het knagende gevoel dat wat je hier beschrijft te zinnig is voor Hajime Isayama.quote:Op maandag 23 september 2013 00:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach, misschien krijgen we ooit nog haar dramatic backstory te zien. Dat ze aardappels eet omdat ze daarmee haar vader wreekt, die bedolven was onder een lading aardappels.
Echt? ik vond hem in Shinsekai Yori (als Satoru) best te pruimen. En hij schijnt ook een rolletje in Hanasaku Iroha gehad te hebben. Als hij MC's doet is hij echter vreselijk en een van de weinige acteurs waar ik echt op afknap.quote:Op maandag 23 september 2013 00:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Eren's rage mode is wel grappig, maar sinds Accel World heb ik een bloedhekel aan Yuki Kaiji.
Al met al is mijn favoriete personage toch Jean. Of eigenlijk een ander, maar dan spoil ik vanuit de manga.
quote:Op maandag 23 september 2013 00:25 schreef Kyubey het volgende:
Al 4 pagina's verder, en alles ontopic?!
4 pagina's? Heb je je instellingen op 5 posts per pagina gezet ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 00:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, straks tijdens het onvermijdelijke hiaat krijgen we een fanservice-OVA waarin iedereen verdwaald en op een tropisch eiland beland.
Let op mijn woorden, het zit er aan te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei je iets? Ik was verdwaald in Mikasa's buikspieren.
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 23 september 2013 00:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadverdamme.quote:Op maandag 23 september 2013 00:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
25.quote:Op maandag 23 september 2013 00:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
4 pagina's? Heb je je instellingen op 5 posts per pagina gezet ofzo?
heey die lijkt mij wel leukquote:
Zelfs het huishouden wordt episch met dat nummer. Met je zwabber de grote stofwolken te lijf gaanquote:Op maandag 23 september 2013 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Hoe maak je een omelet, Shingeki stijl.
Op die dag werd het huis ergens gruwelijk aan herinnerd.quote:Op maandag 23 september 2013 20:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zelfs het huishouden wordt episch met dat nummer. Met je zwabber de grote stofwolken te lijf gaan
Die pan... De keuken, maar met name die pan.... Damnquote:Op maandag 23 september 2013 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Dank je. Via deze kwam ik op deze terecht.quote:Op maandag 23 september 2013 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Attack on Berlusconi is leuker.quote:Op maandag 23 september 2013 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dank je. Via deze kwam ik op deze terecht.
Deze is ook wel cool.quote:Op maandag 23 september 2013 20:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eens, maar de Obama en Ramsay-clips nieuw voor me.
SPOILER: originele Thunderdome wizardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 20:30 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Paar sets gehoord en klink leuk. Wel grappige naam "Plunderdome"
En de wizardlelSPOILER: originele Thunderdome wizardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi toch, WIT pakt fillers tenminste goed aan. Als er een of ander lulverhaal van een strandepisode binnen de muur zou zijn, was het wat minder geweest. Dit voegt wel iets toe.quote:Op maandag 23 september 2013 21:14 schreef Qunix het volgende:
De art van Titans #24 is best wel tof. En ook dit gaat niet helemaal volgens de manga. Ze hebben ook geen andere keus denk ik...
Als je bij bent met de manga... Dat verwachtte ik als einde namelijk.quote:Op maandag 23 september 2013 21:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mooi toch, WIT pakt fillers tenminste goed aan. Als er een of ander lulverhaal van een strandepisode binnen de muur zou zijn, was het wat minder geweest. Dit voegt wel iets toe.
Anime>manga in dit geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht toch dat die serie wat serieuzer was...quote:Op maandag 23 september 2013 20:41 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Hunter x Hunter van deze week
quote:Op maandag 23 september 2013 21:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je bij bent met de manga... Dat verwachtte ik als einde namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ernstig groBe spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]Ik miste dat eigenlijk ja. Was in de manga bij chap ±30 ofzo...SPOILER: ernstig groBe spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten het zodanig eindigen dat iedereen een vervolg wilt... Nu valt dat nogal mee denk ik.
quote:Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht toch dat die serie wat serieuzer was...
quote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja 't blijft een shounen, he? Soms nodeloos wreed op een kinderlijk, achteloze manier. Maar zeker niet boven toilethumor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet subbed, RAW, subs duren vaak niet lang bij dat soort films.quote:
K-ON duurde aardig langquote:Op maandag 23 september 2013 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nog niet subbed, RAW, subs duren vaak niet lang bij dat soort films.
quote:
Gewoon rustig wachtenquote:Op maandag 23 september 2013 22:42 schreef Qunix het volgende:
Ik vind de nieuwe Ghibli ook lang duren
Deze man weet. +1 voor jou gozer!quote:
sowiesoquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Deze man weet. +1 voor jou gozer!
Dat is Fate/Stay Night. Fate/Zero was een light novel geschreven door Urobutchi Gen gebaseerd op een idee van Kinoku Nasu.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het was eerst een visual novel
Probeer Darker than Black. Alle autisten en dwangneurotici krijgen superkrachten, de wereld vergaat, maar dan tijdreizigers. Of iedereen met superkrachten krijgt OCS, de wereld vergaat, maar dan tijdreizigers. Het is een beetje een kip-ei-kwestie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
sowieso.
Net begonnen en hoor gelijk al dingen met powers dus moet vast wel vet zijn
confusingquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is Fate/Stay Night. Fate/Zero was een light novel geschreven door Urobutchi Gen gebaseerd op een idee van Kinoku Nasu.
[..]
Probeer Darker than Black. Alle autisten en dwangneurotici krijgen superkrachten, de wereld vergaat, maar dan tijdreizigers. Of iedereen met superkrachten krijgt OCS, de wereld vergaat, maar dan tijdreizigers. Het is een beetje een kip-ei-kwestie.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is Fate/Stay Night. Fate/Zero was een light novel geschreven door Urobutchi Gen gebaseerd op een idee van Kinoku Nasu.
[..]
Probeer Darker than Black. Alle autisten en dwangneurotici krijgen superkrachten, de wereld vergaat, maar dan tijdreizigers. Of iedereen met superkrachten krijgt OCS, de wereld vergaat, maar dan tijdreizigers. Het is een beetje een kip-ei-kwestie.
Ik snap het jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Allen bullen pis zevkismen. Ooih. Pijjytien. Toom ir.
Say what?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Deze broeder weet +1 voor jou broeder!quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Deze man weet. +1 voor jou gozer!
moederneuker kaasballon dikhoofd met een vissenkomquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
slowpoke.jpgquote:
Bont. Heel veel bont. En het gebruik van een wandelstok als je die niet nodig hebt om mee te lopen. De hoofdpersoon uit Space Dandy is eerder Disco.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die hoofdpersoon is ook enorm dandy, mafklappers. Als die pompadour, het jackje en de bakkebaarden dat niet doen icm zijn stem, wat dan nog wel?
Watamote, is de eerste anime die ik een 1 heb gegeven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef Qunix het volgende:
Dat dansje van Haruhi is echt bekend... Komt voor in Watamote en vele andere school-life manga's.
Ook een referentie naar Another
Nichijou stukje
Dat einde;'(
![]()
!!!!!!
Vond Watamote deze episode echt tof en de hele anime was tof
Krijgt van mij een hoge score![]()
ditquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Watamote, is de eerste anime die ik een 1 heb gegeven.
Oscar Wilde is maar een voorbeeld van een tijdsgebonden groep dandy's, hé. De originelen droegen echt geen bont. Dandy is een mindset, geen specifieke set kleren en gewoonten. Ook iemand als Fortuyn wordt regelmatig een moderne dandy genoemd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bont. Heel veel bont. En het gebruik van een wandelstok als je die niet nodig hebt om mee te lopen. De hoofdpersoon uit Space Dandy is eerder Disco.
[ afbeelding ]
Is dit korte series op youtube gebeuren nu een ding ofzo?
Niemand houdt van de Moccochi. Ze tolerenen haar alleen maar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Viel mij ook opquote:They even had references to two anime that haven't even aired yet.
Beetje zoals Gintama, maar dan wat niveaus lager dus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:37 schreef Qunix het volgende:
En er komt een OVA!
[..]
Viel mij ook op
Zag ook K-ONm Shingeki no Kyojin en Naruto voorbij komen
OVA komt 22 oktober 2014.
Het is meer een parody anime met wel een verhaal, eigenlijk
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niemand houdt van de Moccochi. Ze tolerenen haar alleen maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kotaku artikel. (mocht je het er niet mee eens zijn; hij heeft ook dit geschreven...)Helemaal super.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]SAOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kotaku artikel. (mocht je het er niet mee eens zijn; hij heeft ook dit geschreven...)
AFCA
Qui audet adipiscitur
Dat is mijn standaard PI.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is dat ik je PI zag, ik had bijna gedacht dat je het serieus bedoelde.
Niets hoor. Gewoon een lichte teleurstelling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets hoor. Gewoon een lichte teleurstelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je al die gifs nou in je bookmarks of zoek je ze snel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
What was that? Sorry, I couldn't hear you.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je al die gifs nou in je bookmarks of zoek je ze snel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Wil je soms zeggen dat jij geen 3000 gifs op je computer hebt staan klaar om te vuren?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je al die gifs nou in je bookmarks of zoek je ze snel op.
Nee, val ik nu buiten de groep?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat jij geen 3000 gifs op je computer hebt staan klaar om te vuren?
Ikke vast wel gr.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun jij ook zon gezicht trekken?
Oefening baart kunst, kyu wil wel testpersoon spelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ikke vast wel gr.
Alhoewel, die tongbewegingen... hmmm....
Wat? Waarom? Heb me kapot gelachen en ging dood aan plaatsvervangende schaamte iedere aflevering. Emotionele achtbaan ditdat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een troll.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat? Waarom? Heb me kapot gelachen en ging dood aan plaatsvervangende schaamte iedere aflevering. Emotionele achtbaan ditdat.
Vraag me alleen nu wel af in hoeverre Kyubey een Mococchi is
Moe is ze zeker denk ik, licht nu ws ook te slapen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een troll.
Ik vraag me ook af hoe kyu is, straks is ze echt een moe. Dan wil ik haar daten.
Een mooie moe.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Moe is ze zeker denk ik, licht nu ws ook te slapen.
Mococchi??quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat? Waarom? Heb me kapot gelachen en ging dood aan plaatsvervangende schaamte iedere aflevering. Emotionele achtbaan ditdat.
Vraag me alleen nu wel af in hoeverre Kyubey een Mococchi is
Tomoko.quote:
Als je een vriendin zoekt heb je misschien meer succes als je de anignoes naast je neerlegt en vaker uitgaat.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tomoko.
Trouwens te weinig vrouwen in deze topicreeks... Hoezo post -Strawberry- niet meer?
Uitgaan naar anime conventies dan. Ik heb horrorverhalen gelezen over het excessieve geglomp aldaar en het feit dat de dingen meerdere dagen duren en gasten uit het hele land trekken betekent hotels een slaappartijtjes!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En er zitten nou eenmaal weinig mensen in dit soort hobby- en interessereeksen.
Zie bijv. ook maar een beperkt aantal posters in bijv. de Minecraft SC, de LoL- en de WoT-reeksen, terwijl die eerste twee toch bij elkaar door minimaal een paar duizend users gespeeld worden.
Nou MAHL, je hoort het.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Uitgaan naar anime conventies dan. Ik heb horrorverhalen gelezen over het excessieve geglomp aldaar en het feit dat de dingen meerdere dagen duren en gasten uit het hele land trekken betekent hotels een slaappartijtjes!
Oh dat weet ik ook wel hoor. Maar anders lijkt het zo stereotyperend hier, enzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je een vriendin zoekt heb je misschien meer succes als je de anignoes naast je neerlegt en vaker uitgaat.
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Uitgaan naar anime conventies dan. Ik heb horrorverhalen gelezen over het excessieve geglomp aldaar en het feit dat de dingen meerdere dagen duren en gasten uit het hele land trekken betekent hotels een slaappartijtjes!
Ik ben naar Tsunacon vorig jaar geweest (robin, Easymodo en Arasu waren er ook). Ik vond het echt leuk, al waren er zoveel Kirito's en kawaiidesunyans die je moet proberen te negeren omdat je anders plaatsvervangende schaamte krijgt.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou MAHL, je hoort het.
In het verlengde daarvan meteen ook maar tickets boeken voor 19 april in Haarzuilen![]()
![]()
Mja, gaan hier eigenlijk mensen naar die beurzen en conventies toe? Dat lijkt mij nou echt helemaal niks namelijk. Wat ik ervan hoor van de meidjes die ik ken die naar die beurzen gaan klinkt ook niet echt uitnodigend ofzo.
quote:
ga jij dit ook doen?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben naar Tsunacon vorig jaar geweest (robin, Easymodo en Arasu waren er ook). Ik vond het echt leuk, al waren er zoveel Kirito's en kawaiidesunyans die je moet proberen te negeren omdat je anders plaatsvervangende schaamte krijgt.
ooh ja dat kan ook jaquote:Op woensdag 25 september 2013 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De meidjes en jongens die ik ken die er verkleed heen gaan maken ze in het algemeen zelf.
Hmm, zijn die users in het echt van die ontzettende weeaboo's, of valt dat wel meequote:Op woensdag 25 september 2013 14:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben naar Tsunacon vorig jaar geweest (robin, Easymodo en Arasu waren er ook). Ik vond het echt leuk, al waren er zoveel Kirito's en kawaiidesunyans die je moet proberen te negeren omdat je anders plaatsvervangende schaamte krijgt.
quote:
Weten we nietquote:Op woensdag 25 september 2013 11:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tomoko.
Trouwens te weinig vrouwen in deze topicreeks... Hoezo post -Strawberry- niet meer?
Nee, ik wed dat op de komende Tsunacon 60% als Shingeki gaat. Dan is het niet echt origineel meer.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
ga jij dit ook doen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat! OMG! Pics nu!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, ik wed dat op de komende Tsunacon 60% als Shingeki gaat. Dan is het niet echt origineel meer.
De users zijn helemaal geen erge weeaboo's hoor, al had Arasu een Azumanga cosplay...
Hahaha! hij vind Spongebob leuk en kijkt naar Fairly Odd Parents, wat een dwaas.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Oef, nog net geen weaaboo
Tevens,
[ afbeelding ]
Snap je de comic wel?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hahaha! hij vind Spongebob leuk en kijkt naar Fairly Odd Parents, wat een dwaas.
MAHL's strip zegt dat je daar puisten en een stoppelbaard van krijgt. Volgens de stoere jongen in het rode shirt kun je beter anime kijken.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fairly Odd Parents, Spongebob en Yin Yang Yo, net alle seizoenen van gedownload
Zit je nou te trollen of snap je de strip echt niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
MAHL's strip zegt dat je daar puisten en een stoppelbaard van krijgt. Volgens de stoere jongen in het rode shirt kun je beter anime kijken.
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen of snap je de strip echt niet?Ik ben volledig in de ontkenning, wel terecht overigens, want soms is een sigaar gewoon een sigaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik me niet zo goed herinnerenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, ik wed dat op de komende Tsunacon 60% als Shingeki gaat. Dan is het niet echt origineel meer.
De users zijn helemaal geen erge weeaboo's hoor, al had Arasu een Azumanga cosplay...
Zal wel meevallenquote:Op woensdag 25 september 2013 14:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschienquote:Op woensdag 25 september 2013 14:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Weebooquote:
Welke soort hentai(wordt eigenlijk gebruikt als stopwoord in Japan zelf)/ero medium dan? Want elke uur worden er nieuwe contents(scans incl. vertalingen,sommige zijn zelf uit jaren 90'/begin 00') geupload op e-hentai.org.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Van op hentai trekken snap ik nou echt geen ruk.
Seewhatididthere?
Tijd om de (online)fotoalbums in te duiken en de ervaring te herleven en te delen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet zo goed herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tijd om de (online)fotoalbums in te duiken en de ervaring te herleven en te delen.Um... die spoiler snap ik niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon alle getekende porno. Ik snap het gewoon niet. Zal wel aan mij liggen. Heb er gewoon niks mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke soort hentai(wordt eigenlijk gebruikt als stopwoord in Japan zelf)/ero medium dan? Want elke uur worden er nieuwe contents(scans incl. vertalingen,sommige zijn zelf uit jaren 90'/begin 00') geupload op e-hentai.org.![]()
Plaatjes?mangas?doujinshis?animes?eroge/spellen(o.a visual novels,dating sim)?3D cg??Live action film?
Snap er ook niets van. Hoe kun je nou weer geil worden van een tekenfilmfiguurtje? En als je dat wel wordt, en je wilt gaan rukken, is er toch wel een stemmetje in je achterhoofd dat zegt van 'wtf ben je nou weer aan het doen'?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon alle getekende porno. Ik snap het gewoon niet. Zal wel aan mij liggen. Heb er gewoon niks mee.
Is alleen van toepassing als er geen beeldmateriaal van jou in Azumanga cosplay bestaat. Ik weet zeker dat ik me daar wel drie minuten op verheugd heb voordat ik doorging met wafels maken, eten en Watamote kijken. Dat duurt langer dan het lijkt in verband met gist en een volle maag en plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Um... die spoiler snap ik niet helemaal.
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon alle getekende porno. Ik snap het gewoon niet. Zal wel aan mij liggen. Heb er gewoon niks mee.
Westers of Japan porno (getekend of live action)?Wat is het nou?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Snap er ook niets van. Hoe kun je nou weer geil worden van een tekenfilmfiguurtje? En als je dat wel wordt, en je wilt gaan rukken, is er toch wel een stemmetje in je achterhoofd dat zegt van 'wtf ben je nou weer aan het doen'?
Zal wel iets genetisch zijn.
Gewoon zoals ik het zeg, alle getekende porno.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Westers of Japan porno (getekend of live action)?Wat is het nou?
Ik geef het alleen aan omdat het meteen het eerste vakje in die checklist is. Kan ik weinig aan doen.quote:Als je het niet snapt of het is niks voor jou,waarom geef je het dan aandacht aan?Alles heeft een doelgroep,ieder zijn ding.
Er zijn altijd mensen die gaan zeuren /andere zwart te maken om niks.
Gewoon alle getekende / 3d geanimeerde porno bedoel ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Westers of Japan porno (getekend of live action)?Wat is het nou?
Als je het niet snapt of het is niks voor jou,waarom geef je het dan aandacht aan?Alles heeft een doelgroep,ieder zijn ding.
Er zijn altijd mensen die gaan zeuren /andere zwart te maken om niks.
Dus ook Westerse artiesten maken "getekende" porno,dus stigmatiseren/vooroordelen heb je eigenlijk overal.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik het zeg, alle getekende porno.
[..]
Ik geef het alleen aan omdat het meteen het eerste vakje in die checklist is. Kan ik weinig aan doen.
Joh,men moet ook wat verdienen.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gewoon alle getekende / 3d geanimeerde porno bedoel ik.
En tja, als je op die manier redeneert kun je gewoon meteen het hele internet opdoeken.
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tijd om de (online)fotoalbums in te duiken en de ervaring te herleven en te delen.Wat een metaforen toch altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
I'd fuck them.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2013 18:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van één?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Doe normaal, ik heb net gegeten
Daar ziet die rechter er wel cute uitquote:Op woensdag 25 september 2013 18:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van één?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar ziet die rechter er wel cute uit. Post nu ff Kyubey dan
.
Ik wil Arasu in Azumanga cosplay.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.
Kyubey in Oreimo cosplayquote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wil Arasu in Azumanga cosplay.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2013 22:49:36 ]
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja en dan Roel als Kirino.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]is dat onze Kyubey?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer johquote:Op donderdag 26 september 2013 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, onze Kyubey is![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.directe link
![]()
Film duurt ook iets langer dan 1 episode.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:45 schreef MAHL het volgende:
Is de Steins;Gate film al gesubbed?
Raar trouwens dat bij gewone episodes binnen no time de fansubs online staan, maar bij films het altijd een stuk langer duurt
Dit. Ik denk niet dat een decent subgroup even een dvd-rip gaat encoden en vertalen.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Film duurt ook iets langer dan 1 episode.
Maar vind het ook lang duren. Misschien wachten ze op beter kwaliteit (aka Blu-Ray™).
Aan zijn bril te zien is de hoofdpersoon een beta, hopelijk zorgt dit voor meer nadruk op de game ipv de awesomeheid van Kirito.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:59 schreef MAHL het volgende:
Log Horizon trouwensDikke SOA ripoff. Hoop dat het net zo fout en vermakelijk is
Voor de rest zie ik niet zo veel bijzonders...
Weer zo'n kk main charquote:Op donderdag 26 september 2013 14:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Aan zijn bril te zien is de hoofdpersoon een beta, hopelijk zorgt dit voor meer nadruk op de game ipv de awesomeheid van Kirito.
Nou niet doen alsof jij stiekem geen Kirito wilde om mee te spelenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Aan zijn bril te zien is de hoofdpersoon een beta, hopelijk zorgt dit voor meer nadruk op de game ipv de awesomeheid van Kirito.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen tochquote:Op donderdag 26 september 2013 14:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weer zo'n kk main char. En hoezo ripoff
/
Nee, niet echtquote:Op donderdag 26 september 2013 14:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof jij stiekem geen Kirito wilde om mee te spelen
We, en daar bedoel ik mezelf mee, wachten opdat godot de steins; gate film zijn ondertitels heeft en kijken met vrolijk wantrouwen uit naar het herfstseizoen.quote:
Jij hebt jezelf gesherlocked en toen kwam je hier terecht?quote:
Mja, misschien zuigt de film wel enorm en willen ze ons de deceptie besparen hequote:Op donderdag 26 september 2013 16:47 schreef De_Ilias het volgende:
Naruto was weer vet vandaag! Maddara is gewoon een meesterlijke character, sasuke als een klein kindje achter z'n grote broer aanhollen. Ze mogen wel opschieten met die SteinsGate subs, als ik student Japans was wist ik het wel en liet ik er geen gras over groeien, gelijk subben die hap!
Re_l Mayor.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:47 schreef De_Ilias het volgende:
Naruto was weer vet vandaag! Maddara is gewoon een meesterlijke character, sasuke als een klein kindje achter z'n grote broer aanhollen. Ze mogen wel opschieten met die SteinsGate subs, als ik student Japans was wist ik het wel en liet ik er geen gras over groeien, gelijk subben die hap!
Nee, waar word ik genoemd dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf gesherlocked en toen kwam je hier terecht?
Dan kom ik dus precies op het goede moment.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
We, en daar bedoel ik mezelf mee, wachten opdat godot de steins; gate film zijn ondertitels heeft en kijken met vrolijk wantrouwen uit naar het herfstseizoen.
Leuk dat je er weer (even) bent.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tomoko.
Zou je kunnen zeggen ´als geroepen´?quote:Op donderdag 26 september 2013 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kom ik dus precies op het goede moment.Steins Gate
Stomme smexy sjinezen.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:33 schreef Qunix het volgende:
[Woun-raw]Gekijouban Steins;Gate Fuka Ryouiki no Deja vu (H.264 856x480) (CNsubs)
Chinezen zijn sneller.
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:48 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb net de Aniway gekocht, wat is mijn weeaboo cijfer?Ik wil je hier eigenlijk best om veroordelen omdat de aniway shit is, maar heb mijn recht van spreken daarover opgegeven toen ik vorig jaar een jaar-abonnement nam dat ik overigens niet verlengd heb om de voorgenoemde reden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging SOA in met de verwachting dat het serieus te nemen zou zijn. Erg dom natuurlijk omdat ik vrij vroeg al vernam dat twee jaar van gemiste potentie een gloppend geluid zou maken terwijl het schijnbaar eindeloos in Asuna vloeide.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
Of waarom zijn wij zo kritisch?
Oh wacht zei ik wij? Ik bedoel jullie. Hoe Kirito z'n weg naar boven glopt alles vernietigend in zijn pad vind ik persoonlijk nog altijd heel vermakelijk.
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, waar word ik genoemd dan?
Hoeveel van de nieuwe series heb je meegekregen? Op zijn minst SnK toch wel?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tomoko.
Nouja echt slecht was het niet, er zat gewoon potentie in die niet is waargemaakt... Sowieso ging die hele Alfheim arc nergens over.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
Of waarom zijn wij zo kritisch?
Oh wacht zei ik wij? Ik bedoel jullie. Hoe Kirito z'n weg naar boven glopt alles vernietigend in zijn pad vind ik persoonlijk nog altijd heel vermakelijk.
Kijken en check mijn post boven.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Haten. Is episode 12 een beetje leuk? Zonder spoilers graag.
Leuk als je een moe chick bent zoals jij of een homo zoals Quinx.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Haten. Is episode 12 een beetje leuk? Zonder spoilers graag.
#nohomoquote:Op donderdag 26 september 2013 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk als je een moe chick bent zoals jij of een homo zoals Quinx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |