quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nee, zo kan ik niet naar een verjaardag.quote:Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks dus?![]()
![]()
Of old school Gothic jurk
GTA! Is dat wat?quote:Op zondag 22 september 2013 21:45 schreef Raene het volgende:
Stomme telefoon ik kan geen berichten quoten vanuit het vorige topicmaar mijn weekend was wel oke
.. heel veel GTA maar volgende week gaan we een weekendje weg
.
Mooi zoquote:Op zondag 22 september 2013 21:45 schreef Raene het volgende:
Stomme telefoon ik kan geen berichten quoten vanuit het vorige topicmaar mijn weekend was wel oke
.. heel veel GTA maar volgende week gaan we een weekendje weg
.
Zwartquote:Op zondag 22 september 2013 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo kan ik niet naar een verjaardag.
Verder wel helemaal in het zwart, want zwart.
Hate to say it maar ik snap waarom iedereen er zo wild van is.. ik heb zelf ook een paar uurtjes op mijn eigen account mogen spelenquote:
Mijn voorspelling zat meer sex inquote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo
Zoals je voorspelling dus was?Oh nice
Ikke nietquote:Op zondag 22 september 2013 21:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Hate to say it maar ik snap waarom iedereen er zo wild van is.. ik heb zelf ook een paar uurtjes op mijn eigen account mogen spelen
Das dan weer een beetje jammerquote:
Iemand vroeg of ik afgevallen was. Maar ik weet dus niet of dat door het zwarte jurkje komt of niet.quote:
Hoi.quote:
Is er echt iets vernieuwend?quote:Op zondag 22 september 2013 21:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Hate to say it maar ik snap waarom iedereen er zo wild van is.. ik heb zelf ook een paar uurtjes op mijn eigen account mogen spelen
Koffiequote:
Feraquote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi.Ik moest nog aan je denken vandaag.
He Vinquote:
Kaneelthee.quote:Op zondag 22 september 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koffie
[..]
FeraHoe kwam dat?
[..]
He Vin
Kaneeltheequote:Op zondag 22 september 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneelthee.
En ik was in Leiderdorp.
Ik vond er geen kut aan. Maar dat lag meer aan de visite.quote:
Er is ook niks daarquote:Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond er geen kut aan. Maar dat lag meer aan de visite.Op een gegeven moment maar met een paar man naar buiten gegaan.
Er was geen kip op straat.quote:Op zondag 22 september 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is ook niks daar
Echt helemaal niks. Maar het is thuis.
Eerst een bank en salon tafel hebbenquote:Op zondag 22 september 2013 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Er was geen kip op straat.
Wanneer is trouwens jouw housewarming?
Ik had laatst precies hetzelfdequote:Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Iemand vroeg of ik afgevallen was. Maar ik weet dus niet of dat door het zwarte jurkje komt of niet.
Ga je voor nieuw of 2ehandsquote:Op zondag 22 september 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst een bank en salon tafel hebben
Daarna ga ik eens plannen.
Nieuw, ik heb ze al gekocht. Alleen het bezorgen laat op zich wachtenquote:
Waar zit je dan nu op? En wat is er met je oude bank?quote:Op zondag 22 september 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst een bank en salon tafel hebben
Daarna ga ik eens plannen.
Lol iets? Heb je de trailer niet gezien? Het mensen neermeppen en autos stelen is nogsteeds hetzelfde maar alle details en de verhaallijn en hoe uitgebreid alles is.. tering..quote:
Gheghe. Ik was wel wat centimeters kwijt toen ik meette met een meetlint. Maar ik ben dan altijd bang dat ik net verkeerd meet of zo. Wel twee centimeter eraf, zowel van de taille als de heupen.quote:
ik ben 4 kilo kwijtgeraakt laatste weken. Mijn broek zakt telkens afquote:Op zondag 22 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Gheghe. Ik was wel wat centimeters kwijt toen ik meette met een meetlint. Maar ik ben dan altijd bang dat ik net verkeerd meet of zo. Wel twee centimeter eraf, zowel van de taille als de heupen.
Stoel of een extra matrasquote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar zit je dan nu op? En wat is er met je oude bank?
Dat heb ik sowieso met de broeken van tegenwoordig, ik moet eigenlijk altijd een riem om. Zelfs als ik hem perfect passend heb gekocht. Maar ik koop dan ook meestal goedkope broeken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ben 4 kilo kwijtgeraakt laatste weken. Mijn broek zakt telkens af
Was het niet verstandig om eerst te wachten op de andere bank?quote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stoel of een extra matras
Oude bank heb ik weggegeven aan een kennis die het goed kon gebruiken. Samen met mijn overtollige beddengoed.
thnxquote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso met de broeken van tegenwoordig, ik moet eigenlijk altijd een riem om. Zelfs als ik hem perfect passend heb gekocht. Maar ik koop dan ook meestal goedkope broeken.
Namens D gefeliciteerd met de overwinning.![]()
But where is the fun in thatquote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het niet verstandig om eerst te wachten op de andere bank?
Kaneel is natuurlijk dol op het kampeergevoel.quote:
Ik wil van de winter echt wel gaan werken aan die bolle reet van mequote:Op zondag 22 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Gheghe. Ik was wel wat centimeters kwijt toen ik meette met een meetlint. Maar ik ben dan altijd bang dat ik net verkeerd meet of zo. Wel twee centimeter eraf, zowel van de taille als de heupen.
Kaneel is een man, die draait daar zijn hand niet voor omquote:Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel is natuurlijk dol op het kampeergevoel.
Mja, had ik hem weer helemaal hier naar boven moeten doen en dan na een paar weken weer helemaal naar beneden en naar die gemeente waar KT woont. Leek me te veel moeite.quote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het niet verstandig om eerst te wachten op de andere bank?
En wat voor een man!quote:Op zondag 22 september 2013 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel is een man, die draait daar zijn hand niet voor om
Ik snap je. Ik ga ook altijd met D, want samen sporten motiveert.quote:Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil van de winter echt wel gaan werken aan die bolle reet van me.
Ik kan alleen geen fulltime sport buddy vinden, en die heb ik wel nodig.. ik ben zo'n slappe kut wat sporten betreft... ik ben in het begin super enthousiast en steeds vaker blijf ik weer thuis en zit ik met mn abbo..
Lola gaat op woensdag, dus voor 1 dag zou ik wel gedekt zijn
Wat heeft geslacht daar mee te maken?quote:Op zondag 22 september 2013 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel is een man, die draait daar zijn hand niet voor om
Heeft KT 'm gekregen?quote:Op zondag 22 september 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, had ik hem weer helemaal hier naar boven moeten doen en dan na een paar weken weer helemaal naar beneden en naar die gemeente waar KT woont. Leek me te veel moeite.
Maar dan 3 kwartier lang?quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat voor een man!
Ik heb maar 1 keer gehuild bij PSV-Ajax vandaag.
J is echt verschrikkelijk daarin, ik wil zovaak gaan squashen of tenissen of fietsen samen.. Maar altijd is het uuuhw nog 5 minuutjes lieverdquote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik ga ook altijd met D, want samen sporten motiveert.Maar als hij langer wil blijven liggen, vind ik het zo moeilijk om op te staan.
Bij ons zit het in de genen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik ga ook altijd met D, want samen sporten motiveert.Maar als hij langer wil blijven liggen, vind ik het zo moeilijk om op te staan.
[..]
Wat heeft geslacht daar mee te maken?Ik ben een camping expert.
[..]
Heeft KT 'm gekregen?
Meer seksenquote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Raene het volgende:
[..]
J is echt verschrikkelijk daarin, ik wil zovaak gaan squashen of tenissen of fietsen samen.. Maar altijd is het uuuhw nog 5 minuutjes lieverd!
En dat weet hij een uur lang uit te rekken.. snap ik ook wel hij is 24/7 bezig, maar hij is dus iig geen sport buddy
Ah, oké. Waar is KT eigenlijk? Hij lijkt wel van de aardbodem verdwenen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, een kennis die daar ook woont.
Tennissen wil D wel vaak, maar daar is hij ook redelijk goed in.quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Raene het volgende:
[..]
J is echt verschrikkelijk daarin, ik wil zovaak gaan squashen of tenissen of fietsen samen.. Maar altijd is het uuuhw nog 5 minuutjes lieverd!
En dat weet hij een uur lang uit te rekken.. snap ik ook wel hij is 24/7 bezig, maar hij is dus iig geen sport buddy
Nee hoor, dat zijn toch meer de vrouwentaken van vroeger.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij ons zit het in de genen.
Vuur maken, vallen zetten, dieren slachten etc
Seks is overrated als het om calorieverbranding gaat.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer seksen
Hmm squashen wil ik ook wel gaan doenMaar ik ben net zoals jij, eerste 3 weken is het leuk en daarna steeds minder
Ja meer seksenquote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer seksen
Hmm squashen wil ik ook wel gaan doenMaar ik ben net zoals jij, eerste 3 weken is het leuk en daarna steeds minder
In die goede oude tijd ja, maar jullie doen dat niet meer dus moesten we iets hequote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Waar is KT eigenlijk? Hij lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
[..]
Tennissen wil D wel vaak, maar daar is hij ook redelijk goed in.
[..]
Nee hoor, dat zijn toch meer de vrouwentaken van vroeger.
Het is jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik je sportbuddy wel geweest.quote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja meer seksen!
En ja ik vind het zo zwak van mezelf maar ik heb echt iemand nodig die me ff aanspoort zo van komop we gaan weer ff lekker sporten samen. En dat we elkaar dus motiveren.
We deden het niet meer omdat het niet meer nodig was. Maar we steken nog steeds het gasstel aan in de keuken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In die goede oude tijd ja, maar jullie doen dat niet meer dus moesten we iets he
En zelfs dat niet eens altijdquote:Op zondag 22 september 2013 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
We deden het niet meer omdat het niet meer nodig was. Maar we steken nog steeds het gasstel aan in de keuken.
Holterberg 20x op en af rennenquote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Seks is overrated als het om calorieverbranding gaat.
Nja punt is dát helpt zelfs bij mij nietquote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja meer seksen!
En ja ik vind het zo zwak van mezelf maar ik heb echt iemand nodig die me ff aanspoort zo van komop we gaan weer ff lekker sporten samen. En dat we elkaar dus motiveren.
Tofquote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik je sportbuddy wel geweest.
Wat loop jij te miepen, gaat het niet goed of zo?quote:
Nope. Maar de Zeven Heuvelen in Groesbeek kan ook nog.quote:Op zondag 22 september 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Holterberg 20x op en af rennen [ afbeelding ]
Al wonen jullie daar niet meer in de buurt toch?
[..]
Nja punt is dát helpt zelfs bij mij nietTenzij ik opgehaald word ofzo, dus MTB'en zou wel een idee zijn. Echter heb ik geen zin om in de regen te fietsen of een MTB aan te schaffen
Sprak hem laatst nog. Hij kon weer dm'en.quote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Waar is KT eigenlijk? Hij lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Jawel hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat loop jij te miepen, gaat het niet goed of zo?
Tadaa, problem solvedquote:Op zondag 22 september 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Maar de Zeven Heuvelen in Groesbeek kan ook nog.
Ik ga in april, want dan is er een speciale editie omdat Pasen in dat weekend valt. Dus dan is het ook drie dagen lang.quote:Op zondag 22 september 2013 22:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Tof! Was je trouwens naar de EFF geweest vorige week of ga je in april
!?
Gaat het wel een beetje met hem?quote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sprak hem laatst nog. Hij kon weer dm'en.
Hij had geen zin meer in uitgaan.
Moet je in groesbeek eens de avondvierdaagse doen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Maar de Zeven Heuvelen in Groesbeek kan ook nog.
En dan de hond erin stoppen?quote:Op zondag 22 september 2013 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je in groesbeek eens de avondvierdaagse doen.
Met een kinderwagen.
Beter als dat het was?quote:Op zondag 22 september 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja wel aardig. Niet super. maar aardig.
Die last luxe heb ik niet.quote:Op zondag 22 september 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan, maar wij hadden een kind bij.
Neuh, mijn hond kan zelf lopen zonder te janken.quote:
MTBen op de veluwequote:Op zondag 22 september 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Holterberg 20x op en af rennen [ afbeelding ]
Al wonen jullie daar niet meer in de buurt toch?
[..]
Nja punt is dát helpt zelfs bij mij nietTenzij ik opgehaald word ofzo, dus MTB'en zou wel een idee zijn. Echter heb ik geen zin om in de regen te fietsen of een MTB aan te schaffen
Lijkt me fucking gaaf, maar ergens ook wel eng.quote:Op zondag 22 september 2013 22:33 schreef Raene het volgende:
[..]
MTBen op de veluwe! Zo vaak voorgesteld al maar nog niks van gekomen
.. Mooi fietsie huren en goan
.
Dat is mooi om te horen.quote:
Ga je alle 3 de dagen danquote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga in april, want dan is er een speciale editie omdat Pasen in dat weekend valt. Dus dan is het ook drie dagen lang.
Heb het 1x gedaan met school. Op de terugweg over een smal paadje van 30cm naast een afgrond van 5 meter met een los stuurquote:Op zondag 22 september 2013 22:33 schreef Raene het volgende:
[..]
MTBen op de veluwe! Zo vaak voorgesteld al maar nog niks van gekomen
.. Mooi fietsie huren en goan
.
Nee, ik kijk dan even op het programma welke dag het leukst is. Hopelijk hebben ze dan wel speciale dingetjes.quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Ga je alle 3 de dagen dan? Zo bijzonder is het nu ook weer niet
.. Ik ga altijd in april
.
Eng?quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me fucking gaaf, maar ergens ook wel eng.
Ik vind het niet leuk om te vallen met de fiets. Bovendien ben ik niet zo'n held op wielen.quote:
Lol ik ga niet off grid en vervolgens mijn nek breken omdat ik over een te dikke wortel heen wil en het niet gaatquote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me fucking gaaf, maar ergens ook wel eng.
Dat is wel een voordeel jaquote:Op zondag 22 september 2013 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Neuh, mijn hond kan zelf lopen zonder te janken.
Neeee, brrr.quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Lol ik ga niet off grid en vervolgens mijn nek breken omdat ik over een te dikke wortel heen wil en het niet gaat.. mooi op de paadjes om te beginnen
Niets tegen dat kind hoor, maar ik heb het niet zo op kinderen in het algemeen.quote:
Is er al bekend wat het thema isquote:Op zondag 22 september 2013 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik kijk dan even op het programma welke dag het leukst is. Hopelijk hebben ze dan wel speciale dingetjes.D gaat ook mee om foto's te maken.
Nee goh, wanneer is het wel leuk om te vallen?quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk om te vallen met de fiets. Bovendien ben ik niet zo'n held op wielen.
En jij gaat verkleed?quote:Op zondag 22 september 2013 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik kijk dan even op het programma welke dag het leukst is. Hopelijk hebben ze dan wel speciale dingetjes.D gaat ook mee om foto's te maken.
Jij gaat het zelf maken?quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Is er al bekend wat het thema is? Ik moet serieus nu beginnen met naaien dan
.
Aber natürlich.quote:
Maar deze heet Roy en die zijn altijd awesomequote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets tegen dat kind hoor, maar ik heb het niet zo op kinderen in het algemeen.
Nou ja, sommige mensen geven geen neuk.quote:Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee goh, wanneer is het wel leuk om te vallen?![]()
Inb4: voor iemand 'vallen'
Jij bent de enige Roy die ik ken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar deze heet Roy en die zijn altijd awesome
Het is wel de bedoeling maar ik kom nooit optijd klaarquote:
Ja oke, zit wat inquote:Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, sommige mensen geven geen neuk.
Haha jij komt nooit op tijd klaarquote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling maar ik kom nooit optijd klaar![]()
Ik las deze zin heel fout.quote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben moe, ik moest lachenquote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Raene het volgende:
[..]
gaat het weer over seks?quote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Raene het volgende:
[..]
In4 Raene zei dat ze niet kan klaarkomenquote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Raene het volgende:
[..]
GMTAAAAAquote:
Te laatquote:Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Raene het volgende:
[..]
In4 Raene zei dat ze niet kan klaarkomen.
Kut telefoon al 5 comments gemaaktquote:Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Raene het volgende:
[..]
In4 Raene zei dat ze niet kan klaarkomen.
Gelukkig heb je daar geen last van.quote:Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Teveel awesomeness is ook niet goed voor een mens.
Te slecht.quote:
Ga dan in een preutse SC zitten.quote:
Ik had het gewoon over tijd en planningquote:
Succes met toegang krijgen.quote:
DITquote:Op zondag 22 september 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
Ik hou dit mobieltechnisch gezien niet bij
Op je wang bijten is sowieso nasty. Nog erger dan op je tong.quote:Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Op je wang bijten als je niest, dat deed zeer
Ecto.quote:
Ik weet niet wanneer ik jou voor het laatst hier heb gezienquote:Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef Royco1 het volgende:
Waarom hebben jullie me niet verteld dat ik breaking bad moest kijken?
Ja nogalquote:Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Op je wang bijten is sowieso nasty. Nog erger dan op je tong.
Thai sweet chiliquote:Op zondag 22 september 2013 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb die met heinz ketchup smaak
Vanmiddag?quote:Op zondag 22 september 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik jou voor het laatst hier heb gezien
Ik had altijd Doritos Late Night Salsa, maar die kan ik nergens meer vinden.quote:
Oh dat weet ik niet meerquote:
Doritos vind ik smerigquote:Op zondag 22 september 2013 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had altijd Doritos Late Night Salsa, maar die kan ik nergens meer vinden.
"Je bent uitgenodigd voor mijn housewarming welke plaats zal vinden op ... in ... aan de ... straat.quote:Op zondag 22 september 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb geen laptop en ik lig al in mijn nest.
Trouwens kaneel, ik kan voor de housewarming ook zelf een stoel meenemen
quote:Op zondag 22 september 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh yeaaaaaahVolgende week zondag
En dinsdag start Person of Interest en Chicago Fire weer
Ik had het al gedeeltelijk aan zien komen eigenlijk. Maar ben nu wel erg nieuwsgierig.quote:Op zondag 22 september 2013 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat einde van sezieon 2schrikken dit dat
we kunnen kaneels housewarming ook bij mij houden.quote:Op zondag 22 september 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
Dan heb ik nog niet zijn crib gezien.quote:Op zondag 22 september 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
we kunnen kaneels housewarming ook bij mij houden.
Whehehe.quote:Op zondag 22 september 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mja, maar er moeten wel meer dan 4 mensen kunnen komen.quote:
Hihi komenquote:Op zondag 22 september 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Mja, maar er moeten wel meer dan 4 mensen kunnen komen.
Ik kan wel op een dik boek gaan zitten.quote:Op zondag 22 september 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Gewoon 2 keer broeder, 2 keerquote:Op zondag 22 september 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan wachten we gespannen afquote:Op zondag 22 september 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Ik wil er wel een paar laten komen, hoor.quote:
Mijn boeken zijn duurder dan mijn stoelenquote:Op zondag 22 september 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan wel op een dik boek gaan zitten.
Hij wordt hoogstens een beetje warmer.quote:Op zondag 22 september 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil er wel een paar laten komen, hoor.
[..]
Mijn boeken zijn duurder dan mijn stoelen
Een paar nog wel, jij beestquote:Op zondag 22 september 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil er wel een paar laten komen, hoor.
[..]
Mijn boeken zijn duurder dan mijn stoelen
Warm boek in de kastquote:Op zondag 22 september 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wordt hoogstens een beetje warmer.
Dat is hoe ik rol, Roy.quote:
Je kent me.quote:
Tssk. Dan ga ik wel bij iemand op schoot zitten.quote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Warm boek in de kast
[..]
Dat is hoe ik rol, Roy.
Date van vrijdag wilde de volgende keer naar een rustige film, zodat ik haar tijdens de film kon vingeren.
[..]
Je kent me.
Haha werkt dat zo tegenwoordig. Heb jij alles betaald?quote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ze zei dat het een date was.
Kijk hem hosselen hequote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Warm boek in de kast
[..]
Dat is hoe ik rol, Roy.
Date van vrijdag wilde de volgende keer naar een rustige film, zodat ik haar tijdens de film kon vingeren.
[..]
Je kent me.
Mag wel bij mij hoorquote:Op zondag 22 september 2013 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Tssk. Dan ga ik wel bij iemand op schoot zitten.
Dan zie je niks meer geloof ik.quote:
Zijn er vast voldoende die vrijwilligeren.quote:Op zondag 22 september 2013 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Tssk. Dan ga ik wel bij iemand op schoot zitten.
Nee, zij heeft betaald.quote:Op zondag 22 september 2013 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha werkt dat zo tegenwoordig. Heb jij alles betaald?
Is er gezoend?
Mja, ik leer van Dqod.quote:
Neemt ze nog leerlingen aan?quote:Op zondag 22 september 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er vast voldoende die vrijwilligeren.
[..]
Nee, zij heeft betaald.
Niet gezoend. Beetje gevoeld enzo.
[..]
Mja, ik leer van Dqod.
Daar gaat de schaar binnenkort in.quote:
Nee, maar wel een stuk eraf. Ik word gek van deze bos haar.quote:
Mja ik weet natuurlijk niet hoe lang het nu isquote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar wel een stuk eraf. Ik word gek van deze bos haar.
Ikke zaterdag weerquote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ik weet natuurlijk niet hoe lang het nu is![]()
Ik moet ook weer eens naar de kapper
Oksellengte ongeveer. Klinkt raar, maar weet niet hoe ik het anders kan omschrijven.quote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ik weet natuurlijk niet hoe lang het nu is![]()
Ik moet ook weer eens naar de kapper
Sterkte en weltrusten!quote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu maar eens naar bed, wekker om 6 uur weer
Truste![]()
![]()
Laatste keer dat ik je zag was het schouder/schouderblad ofzoquote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Oksellengte ongeveer. Klinkt raar, maar weet niet hoe ik het anders kan omschrijven.
Ik wilde eigenlijk gisteren gaan, maar is er niet van gekomenquote:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Oksellengte ongeveer. Klinkt raar, maar weet niet hoe ik het anders kan omschrijven.
quote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu maar eens naar bed, wekker om 6 uur weer
Truste![]()
![]()
Klopt, het is wel wat centimeters langer. Alleen soms klein stukje eraf, anders was het nog langer geweest denk ik. Maar de punten zijn erg snel beschadigd, komt door verven en ontkleuren.quote:Op zondag 22 september 2013 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik je zag was het schouder/schouderblad ofzo
Faxertquote:
Hoe was je avondquote:
Waarom ben je down lieve faxiequote:Op maandag 23 september 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wel tof hoorGoede acts gezien
Alleen toch voel ik me een beetje down
Aahquote:Op maandag 23 september 2013 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het oude liedje
Hoest met jou trouwens?Las dat je zwanger was
Nee hoor fax ik verlaat je nietquote:
Ik komquote:
Knuffelrockquote:Op maandag 23 september 2013 00:25 schreef Faxie het volgende:
Ik steek de kaarsjes al aan en zet alvast wat knuffelrock op
De watquote:
Not reallyquote:
Baby got back enzo jonge.quote:
Houdoe faxiequote:
ga je daar doen dan?quote:Op maandag 23 september 2013 08:15 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen, nimma today. Rare stad.
Kan best een aardige stad zijn, maar je moet de plekken kennen.quote:Op maandag 23 september 2013 08:15 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen, nimma today. Rare stad.
klinkt alsof je er niet veel zin in hebtquote:
wat in de mand zit moet je toch wassen of ben ik nou gekquote:Op maandag 23 september 2013 06:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh..
Wraak nemen op de domme actie van broertje de natte was drijfnat in de mand te gooien en op mijn kleding te zetten (die nu dus ook nat is) door om half 7 's morgens de de natte zooi in de droger te stoppen en aan te zetten..
Stom jong
Nee is ook behoorlijk saai.quote:Op maandag 23 september 2013 09:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt alsof je er niet veel zin in hebt
oefo ke succes ermee dan maarquote:
Wij hebben ook een mand waar we de schone was in leggen om vervolgens op te hangen..quote:Op maandag 23 september 2013 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
wat in de mand zit moet je toch wassen of ben ik nou gek
Nee gewoon werk en chef heeft momenteel ook niet veel te doenquote:Op maandag 23 september 2013 13:56 schreef Iwanius het volgende:
Ik neem aan dat je 'baas'wel weer een ander klusje voor je zal hebben totdat je naar huis mag.
(adagium werkgevers: bezig blijven)
Of heb je het over school/universiteit werk?
Thanks, nog maar paar uurtjes gelukkigquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 14:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks, nog maar paar uurtjes gelukkig
Is zo om hoorquote:Op maandag 23 september 2013 14:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks, nog maar paar uurtjes gelukkig
Hey faxie alles gutquote:
Oh jawel hoor maar ik heb een lamlendige kutdag vandaag, dus aan mij heb je niet veelquote:Op maandag 23 september 2013 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja op zich wel hoor. Verveel me alleen een beetje
Kan jij me niet bezighouden?![]()
Ik hoef geen lamlendige kut neequote:Op maandag 23 september 2013 14:57 schreef Raene het volgende:
Mja op zich wel hoor. Verveel me alleen een beetje
Flipt.mijn telefoon of is dat.mijn quote nietquote:
Dat is jouw quote hoorquote:Op maandag 23 september 2013 15:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Flipt.mijn telefoon of is dat.mijn quote niet?
Dan is er iets met Fok! maar dat is niet mijn postquote:
Wees sterkquote:
Jaja ik zie het alquote:Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan is er iets met Fok! maar dat is niet mijn post.. het is mijn post met de tekst van jouw post
Bat shit crazy Raenequote:
Sherlock, gele tekst onderaanquote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef rival het volgende:
hoe kwam je ook alweer bij dat zoekding om op fok te zoeken naar bv je gebruikersnaam?
Zit niet op de mobiele versie...quote:Op maandag 23 september 2013 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
jullie gaan er maar vanuit dat bij iedereen fok hetzelfde eruit ziet..... welke gele tekst?
ik zit niet mobiel. maar text only layout. Zo kan ik ook geen link vinden om mijn UI te veranderen.... iig niet daar waar men zegt dat ik het zou moeten vindenquote:
Seksueel opgewonden?quote:Op maandag 23 september 2013 15:57 schreef Raene het volgende:
Ik heb na twee jaar eindelijk melding gedaan van mijn verschrikkelijke buren bij stadstoezicht ik voel mijn lichaam helemaal tintelen van opwinding..
Yo go girl!quote:Op maandag 23 september 2013 15:57 schreef Raene het volgende:
Ik heb na twee jaar eindelijk melding gedaan van mijn verschrikkelijke buren bij stadstoezicht ik voel mijn lichaam helemaal tintelen van opwinding..
Viel meequote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet teveel schrikken
wat is de klacht?quote:Op maandag 23 september 2013 15:57 schreef Raene het volgende:
Wat deden ze allemaal dan voor verschrikkelijks?quote:Op maandag 23 september 2013 15:57 schreef Raene het volgende:
Was jij nou jarig?quote:Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat deden ze allemaal dan voor verschrikkelijks?
Nee.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 16:52 schreef Fascination het volgende:
Cursus pijpen vindt gretig aftrek
Dat soort scholen kunnen natuurlijk wel in Rusland.
quote:"De vrouwen, en natuurlijk de mannen, zijn erg blij met wat ze hebben geleerd", aldus Liubimova.
Faalquote:Oh ja, mannen, camera's en mobiele telefoons mogen niet naar binnen.
quote:
Fijn land, dat Rusland.quote:Op maandag 23 september 2013 16:52 schreef Fascination het volgende:
Cursus pijpen vindt gretig aftrek
Dat soort scholen kunnen natuurlijk wel in Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |