Meestal kijken we samen avonturen/ sf films of kijk ik actiefilms mee. De komedies/ romantische komedies mag ik alleen kijken.quote:En wat het samen-kijken betreft doen we hier heel gemengd: ene keer wel, andere keer niet
quote:
Redelijk. Het bezoek was verschrikkelijk moeilijk. Krijg het beeld niet uit mijn hoofd. Ben uiteindelijk langer in Galesburg gebleven, sterker nog, ben er nu nog. Was wel goed. Zodadelijk naar huis... Lastig. Ik vind het nu ook nog moeilijk om het erover te hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef MaJo het volgende:
Homeland is fantastisch! Net twee afleveringen gezien en ben meteen Hooked
Jericho keek ik 6 jaar geleden, vond ik tof! Ze zijn toen alleen gestopt na 1 seizoen of is er een doorstart gemaakt?
PS hoe is het met je vriend?
Kan me voorstellen dat dat ontzettend moeilijk isquote:Op zondag 22 september 2013 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Redelijk. Het bezoek was verschrikkelijk moeilijk. Krijg het beeld niet uit mijn hoofd. Ben uiteindelijk langer in Galesburg gebleven, sterker nog, ben er nu nog. Was wel goed. Zodadelijk naar huis... Lastig. Ik vind het nu ook nog moeilijk om het erover te hebben.
Om half 10quote:Op zondag 22 september 2013 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Is het voor jou niet tactischer om te gaan slapen![]()
Helpt het qua vermoeidheid niet om eerder te gaan slapen?quote:Op zondag 22 september 2013 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Om half 10Nee
Ik ga rond 11 uur slapen
Ik hoef gelukkig pas om 8 uur op dus dat komt wel goedquote:Op zondag 22 september 2013 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helpt het qua vermoeidheid niet om eerder te gaan slapen?
Ik ga er wel zo in
Trustequote:
Dank voor de info, ik heb een mooi onderwerp om mee in slaap te vallen straks...quote:Op zondag 22 september 2013 22:55 schreef iamredleader het volgende:
Feest... Lior heeft z'n bed ondergekotsthij is al een dag of twee wat onrustig, we denken tandjesleed (de luiers zijn ook weer feest
) dus dit is dan een fijne aanvulling
Zeker welquote:Op zondag 22 september 2013 22:31 schreef ß het volgende:
Geen fans van Breaking Bad hier? Dat vind ik denk ik toch wel de beste serie sinds The Sopranos. Vannacht alweer de één na laatste aflevering.
Ah beterschapquote:Op zondag 22 september 2013 22:55 schreef iamredleader het volgende:
Feest... Lior heeft z'n bed ondergekotsthij is al een dag of twee wat onrustig, we denken tandjesleed (de luiers zijn ook weer feest
) dus dit is dan een fijne aanvulling
pff dat zal me een worsteling zijn jaquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmiddag net een hele lading U2 DVD's doorgeworsteld.
Sommige even opgezet na jaren en toch wel weer leuk...
Wil ik wel een keer gaan kijken, lijkt me gaafquote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef ß het volgende:
S05E15 vannacht (van de 16). Jammer maar ik ben wel blij dat de serie op een hoogtepunt stopt en niet wordt uitgemolken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |