Meestal kijken we samen avonturen/ sf films of kijk ik actiefilms mee. De komedies/ romantische komedies mag ik alleen kijken.quote:En wat het samen-kijken betreft doen we hier heel gemengd: ene keer wel, andere keer niet
quote:
Redelijk. Het bezoek was verschrikkelijk moeilijk. Krijg het beeld niet uit mijn hoofd. Ben uiteindelijk langer in Galesburg gebleven, sterker nog, ben er nu nog. Was wel goed. Zodadelijk naar huis... Lastig. Ik vind het nu ook nog moeilijk om het erover te hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef MaJo het volgende:
Homeland is fantastisch! Net twee afleveringen gezien en ben meteen Hooked
Jericho keek ik 6 jaar geleden, vond ik tof! Ze zijn toen alleen gestopt na 1 seizoen of is er een doorstart gemaakt?
PS hoe is het met je vriend?
Kan me voorstellen dat dat ontzettend moeilijk isquote:Op zondag 22 september 2013 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Redelijk. Het bezoek was verschrikkelijk moeilijk. Krijg het beeld niet uit mijn hoofd. Ben uiteindelijk langer in Galesburg gebleven, sterker nog, ben er nu nog. Was wel goed. Zodadelijk naar huis... Lastig. Ik vind het nu ook nog moeilijk om het erover te hebben.
Om half 10quote:Op zondag 22 september 2013 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Is het voor jou niet tactischer om te gaan slapen![]()
Helpt het qua vermoeidheid niet om eerder te gaan slapen?quote:Op zondag 22 september 2013 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Om half 10Nee
Ik ga rond 11 uur slapen
Ik hoef gelukkig pas om 8 uur op dus dat komt wel goedquote:Op zondag 22 september 2013 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helpt het qua vermoeidheid niet om eerder te gaan slapen?
Ik ga er wel zo in
Trustequote:
Dank voor de info, ik heb een mooi onderwerp om mee in slaap te vallen straks...quote:Op zondag 22 september 2013 22:55 schreef iamredleader het volgende:
Feest... Lior heeft z'n bed ondergekotsthij is al een dag of twee wat onrustig, we denken tandjesleed (de luiers zijn ook weer feest
) dus dit is dan een fijne aanvulling
Zeker welquote:Op zondag 22 september 2013 22:31 schreef ß het volgende:
Geen fans van Breaking Bad hier? Dat vind ik denk ik toch wel de beste serie sinds The Sopranos. Vannacht alweer de één na laatste aflevering.
Ah beterschapquote:Op zondag 22 september 2013 22:55 schreef iamredleader het volgende:
Feest... Lior heeft z'n bed ondergekotsthij is al een dag of twee wat onrustig, we denken tandjesleed (de luiers zijn ook weer feest
) dus dit is dan een fijne aanvulling
pff dat zal me een worsteling zijn jaquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmiddag net een hele lading U2 DVD's doorgeworsteld.
Sommige even opgezet na jaren en toch wel weer leuk...
Wil ik wel een keer gaan kijken, lijkt me gaafquote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef ß het volgende:
S05E15 vannacht (van de 16). Jammer maar ik ben wel blij dat de serie op een hoogtepunt stopt en niet wordt uitgemolken.
Dat is vaak wel het beste jaquote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef ß het volgende:
S05E15 vannacht (van de 16). Jammer maar ik ben wel blij dat de serie op een hoogtepunt stopt en niet wordt uitgemolken.
Hehe ik denk er hetzelfde overquote:Op zondag 22 september 2013 23:23 schreef lubje25 het volgende:
[..]
pff dat zal me een worsteling zijn jaBen niet zo van U2
Tot 1997/2001 ging het nog, daarna werd het mij ook te veel...quote:Op zondag 22 september 2013 23:23 schreef lubje25 het volgende:
[..]
pff dat zal me een worsteling zijn jaBen niet zo van U2
Trustequote:
Hoi ERquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 02:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lubje
Draai dit ff in je kroeg!!
Anders dezequote:Op maandag 23 september 2013 02:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]weer wat anders dan Die Antwoord
quote:
Gelukkig, caffeïnequote:
Kom maar ff naar Gorichemquote:Op maandag 23 september 2013 02:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Had 1 kopje koffie verwacht nu eigenlijk
Haha, het nummer bedoel ikquote:
En kijk, dan moet je ook niet bescheiden zijn, gewoon jezelf zijnquote:Op maandag 23 september 2013 02:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Haha, het nummer bedoel ikZit nu zelf aan een rum-cola na een lange werkweek
Morgen een pot snookeren op mijn maandagweekend.
quote:Op maandag 23 september 2013 02:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben wie ik ben, niet bescheiden, maar totaal onbewust en zeer eigenwijs, vraag dat Lotusss maar eens
Ach, ik ben niet bang. Ik heb lichaamlijke en psygische klachten.quote:Op maandag 23 september 2013 02:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met je? Niet de makkelijkste periode lijkt me
Vol houden, je hebt een lieve vrouw die van je houdt zover ik het van hier kan zien. Samen komen jullie er vast sterk uitquote:Op maandag 23 september 2013 03:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet bang. Ik heb lichaamlijke en psygische klachten.
Maar ik overleef het wel, en ik ben een weldoener, geef hen die het minder hebben iets wat ze verdienen.
Ik maak me geen zorgen, maar meer over Lotusss, mocht ik er opeens niet meer zijn..
Maar daar enk ik maar niet aan.
samen komen wij er wel uit jaquote:Op maandag 23 september 2013 03:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Vol houden, je hebt een lieve vrouw die van je houdt zover ik het van hier kan zien. Samen komen jullie er vast sterk uit
quote:Op maandag 23 september 2013 03:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
samen komen wij er wel uit ja
Lotusss en ik, 2 handen op 1 buik, zij snapt mij, mijn gedrag etc etc, en accepteerd ook mijn verandering.
Dit is toch wel mijn lied, verandering, van komt uitstel:quote:
Keep on going!! Girl.quote:Op maandag 23 september 2013 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Holy cow, hoe je er naar luistert is me een raadsel...
Ik ben weer terug in Chicago, nu weer door met het leven
Heftig daar zeker, hoe is het met je studiegenoot?quote:Op maandag 23 september 2013 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Holy cow, hoe je er naar luistert is me een raadsel...
Ik ben weer terug in Chicago, nu weer door met het leven
Ha die kan ik dan wel weer waarderenquote:
Nog altijd in coma.Maar hij reageert op pijn prikkels, en lijkt zelfs te reageren op conversatie nu dat hij van de sedativa af is... Dus dat is beter dan het had kunnen zijn/een poosje werd gedacht.quote:Op maandag 23 september 2013 03:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heftig daar zeker, hoe is het met je studiegenoot?
Weet niet of het helpt, maar fluister hem iets in zijn oor.quote:Op maandag 23 september 2013 03:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha die kan ik dan wel weer waarderen
[..]
Nog altijd in coma.Maar hij reageert op pijn prikkels, en lijkt zelfs te reageren op conversatie nu dat hij van de sedativa af is... Dus dat is beter dan het had kunnen zijn/een poosje werd gedacht.
We hebben wel tegen hem gepraat, maar toen wij er waren was er echt nul beweging of wat dan ook. Later die dag zijn twe professoren van ons geweest en toen was hij kennelijk veel actiever.quote:Op maandag 23 september 2013 03:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet niet of het helpt, maar fluister hem iets in zijn oor.
Zwaar klote. Hoop dat hij er toch weer bovenop komt, hersenschade zal er wel zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 03:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben wel tegen hem gepraat, maar toen wij er waren was er echt nul beweging of wat dan ook. Later die dag zijn twe professoren van ons geweest en toen was hij kennelijk veel actiever.
het lastige is dat je niet weet of het spier spasmen zijn of dat hij daadwerkelijk reageert op iets.
Ik ben veel positiever nu ik hem gezien heb. Is vast irreëel, maar een gevoel. We hadden echt het idee dat hij er nog wel "is" in dat slappe lichaam... verder ook weer wat gruwelijke details gehoord; namelijk dat wie het gedaan heeft hem op het spoor heeft achtergelaten, echt op de rails zeg maar.quote:Op maandag 23 september 2013 03:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zwaar klote. Hoop dat hij er toch weer bovenop komt, hersenschade zal er wel zijn.
Maar ga uit van het goede
Ze weten wie dat m geflikt heeft/hebben?quote:Op maandag 23 september 2013 03:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben veel positiever nu ik hem gezien heb. Is vast irreëel, maar een gevoel. We hadden echt het idee dat hij er nog wel "is" in dat slappe lichaam... verder ook weer wat gruwelijke details gehoord; namelijk dat wie het gedaan heeft hem op het spoor heeft achtergelaten, echt op de rails zeg maar.
Zwar kut meid!!quote:Op maandag 23 september 2013 03:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben veel positiever nu ik hem gezien heb. Is vast irreëel, maar een gevoel. We hadden echt het idee dat hij er nog wel "is" in dat slappe lichaam... verder ook weer wat gruwelijke details gehoord; namelijk dat wie het gedaan heeft hem op het spoor heeft achtergelaten, echt op de rails zeg maar.
voor zover wij weten niet. Maar we krijgen maar héél weinig info (en dat drives us crazy...), maar we spraken vandaag een van onze kunst professoren en hij zei iets wat wij ook al dachten; dat ze misschien wel een idee hebben maar bewijs verzamelen en willen voorkomen dat de dader(s) vluchten voor het rond is. maar het is nu vanavond een week geleden en dat is gewoon lang. En ergens zijn we bang dat het een andere student was...quote:Op maandag 23 september 2013 03:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ze weten wie dat m geflikt heeft/hebben?
thanksquote:Op maandag 23 september 2013 03:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zwar kut meid!!
Maar probeer van het goede uit te gaan. Negativisme levert hem ook niks op.
Ik ga voor jullie duimen, oprecht
Geloof in het goedequote:
Hopelijk pakken ze die luiquote:Op maandag 23 september 2013 03:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
voor zover wij weten niet. Maar we krijgen maar héél weinig info (en dat drives us crazy...), maar we spraken vandaag een van onze kunst professoren en hij zei iets wat wij ook al dachten; dat ze misschien wel een idee hebben maar bewijs verzamelen en willen voorkomen dat de dader(s) vluchten voor het rond is. maar het is nu vanavond een week geleden en dat is gewoon lang. En ergens zijn we bang dat het een andere student was...
Z was met ons afgestudeerd maar zou dit jaar (met mijn goede vriendin E) voor the art department werken. Vandaar dat hij nog in G-Burg was. Hij en ik hadden het er over gehad huisgenoten te worden als ik ook zou blijven (ik zocht daar in de eerste instantie een baan)
Lubje, zullen wij de Boondock Saints zijn?quote:
amenquote:
Spritus Santusquote:Op maandag 23 september 2013 03:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lubje, zullen wij de Boondock Saints zijn?
In dit geval gun ik het PS wel, ik ben geen kwaad persoon, maar mocht een dierbare van mij dit overkomen, dan sta ik niet voor mijzelf in en neem het recht in eigen hand. Spirtus Santos, Amen!!quote:Op maandag 23 september 2013 03:46 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Spritus SantusWat een gave film
ik geloof zelf niet in oog-om-oog. Als ik de straf zou mogen kiezen dan zou ik ze verplicht 20 uur per dag naar videos van zijn gebroken ouders laten kijken. Dat gaat door merg en been.quote:Op maandag 23 september 2013 03:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In dit geval gun ik het PS wel, ik ben geen kwaad persoon, maar mopcht een dierbare van mij dit overkomen, dan sta ik niet voor mijzelf in en neem het recht in eigen hand. Spirtus Santos, Amen!!
Te lichte straf PSquote:Op maandag 23 september 2013 03:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik geloof zelf niet in oog-om-oog. Als ik de straf zou mogen kiezen dan zou ik ze verplicht 20 uur per dag naar videos van zijn gebroken ouders laten kijken. Dat gaat door merg en been.
Ik ben van de alcohol af en drink nu sloten koffiequote:Op maandag 23 september 2013 03:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat doe je eigenlijk zo laat nog op, ER? ben je niet gewend in de avond ploeg!
Ook mee oppassen hequote:Op maandag 23 september 2013 03:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben van de alcohol af en drink nu sloten koffie
Ik weet het niet hoor... Zijn vader bracht tranen in mijn ogen. Echt heart breakingquote:
Tear jerkers heb je niks aan. Boeten zullen ze moeten. Ik ben daarin keihard, ook voor mijzelf.quote:Op maandag 23 september 2013 03:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ook mee oppassen he
[..]
Ik weet het niet hoor... Zijn vader bracht tranen in mijn ogen. Echt heart breaking
Tja maar ik zou zelf meer lijden onder mentale pijn dan fysieke, bijvoorbeeld. Maar goed, daar verschilt natuurlijk ook iedereen in!quote:Op maandag 23 september 2013 03:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tear jerkers heb je niks aan. Boeten zullen ze moeten. Ik ben daarin keihard, ook voor mijzelf.
Tja meid, dat is hoe je het persoonlijk opvat.quote:Op maandag 23 september 2013 04:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja maar ik zou zelf meer lijden onder mentale pijn dan fysieke, bijvoorbeeld. Maar goed, daar verschilt natuurlijk ook iedereen in!
Ik snap je best maar als je de bak in zou moeten, lijden je dierbaren er dan niet nog meer onder?quote:Op maandag 23 september 2013 04:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Klinkt gek, maar ik wil boete doen voor iemand die mijn naasten pijn aan doet
ja dat snap ik ook, maar ik wil me niet per se verlagen tot hun niveau. Ik doe het liever op andere manierenquote:Op maandag 23 september 2013 04:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja meid, dat is hoe je het persoonlijk opvat.
Maar mocht 1 ffamilielid van mij door wie dan ook geraakt worden, door weet ik veeel wat, dan ben ik bereid om de consequenties te dragen, al betekend dat een gevangenisstraf. Min familie, of mijn vriendin is me heilig.
dat ookquote:Op maandag 23 september 2013 04:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik snap je best maar als je de bak in zou moeten, lijden je dierbaren er dan niet nog meer onder?
Welterusten ERquote:Op maandag 23 september 2013 04:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Lieverds, ik ga nu slapen, alleen op de bank want ik snurk en maar Lotusss daarmee wakker grrrrr
![]()
Tot u allen nog als laatste dit, wel luisteen hè?
Jo Jojo, ben je al wat minder verkouden?quote:Op maandag 23 september 2013 04:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga het niet luisteren maar slaap lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |