Je vergeet van Rhijn,Denswil,Moisander, Blind; Serero en De Jongquote:Op zondag 22 september 2013 17:58 schreef wickedmen het volgende:
Vermeer, Bojan, Sighthorson, Fischer, Schone, wat wil je dan ook.
De een kan nooit eens een bal normaal aannemen, de 2 slenteren altijd om de aanval heen en rest is gewoon uit vorm.
Zagen we donderdag jaquote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zoet>>>>>>>>>>>>...>>>>>>>>>>>Vermeer
quote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
4-1 zou wel terechte uitslag zijn idd.
Ja, die hebben met maar 0-2 van NAC verloren, echt een topploeg.quote:
Dit is wel de eredivisie , geen Premier League.quote:Op zondag 22 september 2013 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die hebben met maar 0-2 van NAC verloren, echt een topploeg.
Achteraf makkelijk praten. Dacht zelf aan een kleine overwinning/gelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 18:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Ajax wint door 25 mensen in de pollEchte kenners hier.
ajax heeft psv dan ook helemaal weggespeeld vandaag, jammer van de uitslag, maar hierop kun je verder werkenquote:Op zondag 22 september 2013 18:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Ajax wint door 25 mensen in de pollEchte kenners hier.
Elke week een andere topfavoriet. Zullen we even wachten tot januari?quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
PSV heerst, topfavoriet voor de titel nu.
quote:
Ik plas de komende weken nog bloed door die wedstrijd van net. De gemiddelde amateurwedstrijd is nog van een hoger niveau dan Fey-Utrquote:Op zondag 22 september 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
Van Rhijn kan er helemaal niks van.
Immers mist kansen.
Zou mooi zijn, lekker feestje dichtbijquote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
neequote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke week een andere topfavoriet. Zullen we even wachten tot januari?
Ik zie in Twente en Vitesse een grotere kandidaat.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
We zijn de morele winnaar.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ajax heeft psv dan ook helemaal weggespeeld vandaag, jammer van de uitslag, maar hierop kun je verder werken
Vind het zelf wel heel veel, 25 man, dat was meer mijn punt. Niet dat PSV even makkelijk ging winnen, maar ik heb zelf nooit echt aan verlies gedacht. Ja tussen minuut 30 en 45 oid wel even.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achteraf makkelijk praten. Dacht zelf aan een kleine overwinning/gelijk.
doen maar tot aprilquote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft iemand misschien een foto/screenshot van het PSV GTA-spandoek? DanK!
bedoeling is dat je vooraf stemtquote:Op zondag 22 september 2013 18:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind het zelf wel heel veel, 25 man, dat was meer mijn punt. Niet dat PSV even makkelijk ging winnen, maar ik heb zelf nooit echt aan verlies gedacht. Ja tussen minuut 30 en 45 oid wel even.
Nee, jullie zijn torenhoog favoriet.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |