Typisch UCIquote:Van Baarle: ‘Ik had er meer van verwacht’
Dylan van Baarle was duidelijk teleurgesteld na zijn 23ste plek in de tijdrit op het WK voor beloften. Vooraf mikte de Nederlandse kampioen op een top-5 positie, maar dat bleek uiteindelijk veel te hoog gegrepen. ,,Ik had er meer van verwacht, dat is duidelijk. Maar ik heb het maximale gegeven en vandaag zat er gewoon niet meer in. Natuurlijk was het WK een doel van me, maar het is niet zo dat mijn seizoen nu minder geslaagd is.”
Vlak voor de start beleefde Van Baarle nog een stressmomentje. ,,Net voor de start kreeg ik te horen dat mijn bidon niet werd goedgekeurd. Gisteren reden ze er gewoon nog mee. Dat bracht wel wat stress met zich mee. Toch draaide het in het begin lekker. Achteraf ben ik gewoon te hard gestart. Tijdritten van 15 tot 20 kilometer zijn meer mijn ding.”
Over de wegwedstrijd maakt Van Baarle zich voorlopig geen zorgen. ,,Ik heb het parkoers nog niet gereden, maar ik heb gehoord dat het zwaar is. Het klimmen gaat me de laatste tijd beter af, dus ik heb er wel vertrouwen in. Maar we hebben meer goede renners in de ploeg. Iemand als Derk Abel Beckeringh zal ook zijn rol spelen.”
Wielerrevue
Misschien ging het om de inhoudquote:Op maandag 23 september 2013 18:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat was er niet goed aan zijn bidon? Te aerodynamisch of zo?
Ik dacht eigenlijk aan iets andersquote:Op maandag 23 september 2013 18:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zou het helpen als je een bidon vult met helium?
Vroege finish zeg.quote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef Marcoss het volgende:
http://www.uci.ch/Modules(...)&id=ODkzMzU&LangId=1
Startlijst + starttijden van de profs woensdag. Geen Tuft, Brajkovic, Grivko en Velits o.a..
Vanmiddag pas.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:16 schreef the_critic het volgende:
Stream voor de Junioren TT ergens ?!
twitter:mrconde twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 12:29:43Junior Men Time Trial podium:1. Igor Decraene (BEL)2. Mathias Krigbaum (DEN) +8sec3. Zeke Mostov (USA) +20sec#Toscana2013 reageer retweet
Benieuwd welke van deze namen we over een jaar of 10 zien en dan denken "dat we die toen nog niet kenden zeg, das een raar idee"quote:
Misschien ben jij over 10 jaar wel dood.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd welke van deze namen we over een jaar of 10 zien en dan denken "dat we die toen nog niet kenden zeg, das een raar idee"
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien ben jij over 10 jaar wel dood.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien ben jij over 10 jaar wel dood.
Naar eigen zeggen ook al weken geblesseerd. Maar een vervanger oproepen ho maar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:55 schreef TheArt het volgende:
Blijft achterlijk dat er hier ook niet gewacht is met de selectie. Stef Krul is in vorm en heeft de laatste tijd goede tijdritten gereden. Voor Mathieu was dit parcours helemaal niets, veel te simpel.
Wel grappig om dit bijvoorbeeld terug te zienquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd welke van deze namen we over een jaar of 10 zien en dan denken "dat we die toen nog niet kenden zeg, das een raar idee"
Bizar idd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen ook al weken geblesseerd. Maar een vervanger oproepen ho maar.
Samen met Mads Pedersen idd, die hij dan in de sprint had geklopt ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Dat is wel jammer met het oog met de wegrit, anders was hij gewoon in de eerste ronde weggereden en hadden ze hem nooit meer terug gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |