Marijn impliceert eerder dat er overal nog heel veel winst te boeken valt in het dameswielrennen op het gebied van professionaliteit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:47 schreef Szura het volgende:
Specialized is dus een dopingploeg, impliceert Marijn dat? Ik ken nog wel meer ploegen waar renners plots konden tijdrijden.
En Mart en Marijn hadden onderweg totaal niet door dat ze alle tussentijden aan het verpulveren was. Mart vroeg zich bij de finish zelfs nog af of ze niet verward was met iemand andersquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:52 schreef TheArt het volgende:
Langvad kan gewoon gaan meedoen voor het podium als het zo doorgaat
Hahaha echt hčquote:
Stevens zal op t einde net iets sterker zijn verwacht ik.quote:
En je kan niet uitsluiten dat er nog meer gaat komen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:35 schreef Blik het volgende:
Succesvol WK voor NL tot nog toe.
Gouden en zilveren deelnemers in de TTT voor de mannen en vrouwen en nu goud tijdrijden vrouwen
Bauke Gesink op het hoogste treetjequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En je kan niet uitsluiten dat er nog meer gaat komen.
Meer bloemen van Raboquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Bauke Gesink op het hoogste treetje
Ongeconcentreerd vanwege het vrouwelijk schoon.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Net te laat thuis. Volgens ma was het geweldig. Hoe deed Mart het ?
Het zijn ook altijd stagiaires zonder enig gevoel voor sport volgens mij die teletekst bijhoudenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:42 schreef TheArt het volgende:
NOS TT: "In de eerste kilometers deed ze het rustig aan, maar daarna ging de turbo erop."
Lachwekkendquote:
[WK] Van Dijk wereldkampioene tijdrijdenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:42 schreef TheArt het volgende:
NOS TT: "In de eerste kilometers deed ze het rustig aan, maar daarna ging de turbo erop."
Of Canadaquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:48 schreef Szura het volgende:
Hadden we maar zo'n volkslied als dat van Italiė
Ze opende op 1.4, later gedropt naar 1.22-1.3quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:47 schreef zeebeschuit het volgende:
Heywoody wat was odd voor die van Dijk?
Niks mis met ons volkslied.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:48 schreef Szura het volgende:
Hadden we maar zo'n volkslied als dat van Italiė
Ah thanks!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze opende op 1.4, later gedropt naar 1.22-1.3
Dit. Maar zonder die irritante smiley.quote:
Na een overwinning ga ik altijd even pissen idd.quote:
Wat vind jij dit voor show, waarde Johannes?quote:
Een hoogtepunt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij dit voor show, waarde Johannes?
Heeft Mart nog een Ria Visser gedaan toen hij dacht dat niemand het meer hoorde?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:54 schreef borisz het volgende:
Op NOS.nl loopt de stream nog even door.
En niets meer dan dat?quote:
Ditquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:33 schreef Chiappucci het volgende:
Die plaat die ze het laatste stuk reed
Hooguit, ik denk nog wel wat eerder.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:17 schreef heywoodu het volgende:
15.12 vertrekt Martin morgen, die zal op een parcours van 58km dan zo rond 16:25 binnen zijn denk ik?
Normaal altijd Martin.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef Momo... het volgende:
Ben benieuwd Wiggins of Martin morgen ?
Ze hebben geen enkele tijdrit tegen elkaar gereden dit jaar. Vorig jaar won Wiggins van Martin in alle TT's die ze samen reden(7 stuks).quote:
Nogmaals, op zo'n parcours normaal altijd Martin.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ze hebben geen enkele tijdrit tegen elkaar gereden dit jaar. Vorig jaar won Wiggins van Martin in alle TT's die ze samen reden(7 stuks).
Marginaal verschilletje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:12 schreef heywoodu het volgende:
Bovendien is de Wiggins van dit jaar ook wel iets anders dan die van vorig jaar volgens mij
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Marginaal verschilletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |