Zo moielijk is het toch niet vanaf 16:30 berekenen?quote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
Welke minuut zitten jullie (zonder dollen). Kijken hoe mijn stream ervoor staat.
dat steeds wisselen van club is wel leuk jaquote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In deze pot ben ik voor PSV.
Geen idee, maar als je geen jeugdspelers hebt die net zo goed zijn of beter dan die gast moet je als club toch bij jezelf te rade gaan.quote:Op zondag 22 september 2013 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
Die Cuenca werd toch ook als soort revelatie verwelkomd bij Ajax? Waar is hij eigenlijk, geblesseerd?
Ik ben Firefox1 nietquote:Op zondag 22 september 2013 16:40 schreef Adames het volgende:
[..]
dat steeds wisselen van club is wel leuk ja
quote:Op zondag 22 september 2013 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo moielijk is het toch niet vanaf 16:30 berekenen?
Hij is terug bij Barca.. zonder rugnummer en weer geblesseerdquote:Op zondag 22 september 2013 16:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je geen jeugdspelers hebben die net zo goed zijn of beter dan die gast moet je als club toch bij jezelf te rade gaan.
Jawel, maar als je concurrenten gelijkspelen is dat voordeliger.quote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef IkStampOpTacos het volgende: [..] Ah, dan mag je inderdaad geen voorkeur hebben in andere wedstrijden.
Ga dan naar voetbalzonequote:Op zondag 22 september 2013 16:40 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom kan dit topic niet oneindig doorlopen tot einde match, scheelt wisselen :/
Twente is geen concurrentiequote:Op zondag 22 september 2013 16:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel, maar als je concurrenten gelijkspelen is dat voordeliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |