Met een noodvaart naar de onderwereld toe.quote:
quote:
quote:
Well that escalated quickly!quote:
Make-up. Ze hebben een boogje boven hun borsten om het groter te laten lijken. Dus nepborsten in een push-up en dan met make-up bijwerkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:04 schreef Syntos het volgende:
[..]
Maar...maar...wat zijn dan die borsten
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Make-up. Ze hebben een boogje boven hun borsten om het groter te laten lijken. Dus nepborsten in een push-up en dan met make-up bijwerken
Toen ik het zag dacht ik na het bekijken van een paar foto's: er zit vast een addertje onder het gras! het zijn geen meisje + jongen naast elkaar, maar gewoon 2 meisjes. En toen dat antwoord onderaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:12 schreef Syntos het volgende:
Ah, op die manier![]()
Al is het mij toch net té echt. Denk je een leuk meisje te zien
Wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die zooi was na twee filmpjes niet grappig meer.
Ik vond het de eerste keer al totaal niet grappigquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:17 schreef KoningStoma het volgende:
nee dan deze:quote:Op donderdag 26 september 2013 22:18 schreef falling_away het volgende:
[ afbeelding ]
bijbehorend nieuwsbericht: http://www.l1.nl/nieuws/227896-onbegrijpelijk-verkeersbord-venray
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |