abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131510103
Hoezo vinden het mensen hier het raar dat ze het uitmaakt omdat ze qua karakter niet meer overeen komen? Dat kan toch prima? Je leert elkaar kennen, en je komt er achter dat je goed bij elkaar past. Maar in 7 jaar kan een persoon vrij aardig veranderen, en als dat niet aansluit bij de ander....dan kan het gebeuren dat de een de ander niet meer ligt. Ik geloof dan ook prima dat dat ook de echte reden is waarom ze het uitmaakt. Het komt voor TS als plotseling, maar zoals hij het uitlegt zit zij er al 1 jaar mee...dus het is geen plotseling besluit geweest voor haar.

Ja, het was beter geweest als ze er eerder over had gepraat, maar dat geeft ze zelf toe, toch? Mensen maken fouten. Feit blijft dat het nu te laat was. Dat kan gebeuren. Zeer zuur voor TS, maar het gebeurd. Dat mensen het vervolgens walgelijk vinden dat zij ook een paar tranen laat vind ik dan weer walgelijk van die betreffende mensen...heeft iemand die het uitmaakt geen recht op gevoelens, soms? Ja, diegene maakt het besluit, maar dan kan het alsnog zeer pijnlijk zijn, helemaal na 8 jaar.

En ja, sommige mensen maken het uit omdat er een ander in het spel is, maar dat is lang niet altijd zo, dus om daar maar weer meteen vanuit te gaan is net zo triest. Soms gaat het uit, omdat de gevoelens er gewoon niet meer zijn of omdat je elkaar niet meer ligt...tja, dat kan gebeuren. Niet iedereen is zo cliche dat ze maar weer zijn vreemdgegaan of al een ander hebben.

Sterkte TS, en ik heb verder geen tips naast de standaard ''probeer door te gaan met je leven - zoek afleiding '' tip. Zelf nooit in een afgebroken relatie gezeten ( gelukkig ) dus weet niet hoe het voelt, en wat er helpt.
pi_131510281
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoezo vinden het mensen hier het raar dat ze het uitmaakt omdat ze qua karakter niet meer overeen komen? Dat kan toch prima? Je leert elkaar kennen, en je komt er achter dat je goed bij elkaar past. Maar in 7 jaar kan een persoon vrij aardig veranderen, en als dat niet aansluit bij de ander....dan kan het gebeuren dat de een de ander niet meer ligt. Ik geloof dan ook prima dat dat ook de echte reden is waarom ze het uitmaakt. Het komt voor TS als plotseling, maar zoals hij het uitlegt zit zij er al 1 jaar mee...dus het is geen plotseling besluit geweest voor haar.

Ja, het was beter geweest als ze er eerder over had gepraat, maar dat geeft ze zelf toe, toch? Mensen maken fouten. Feit blijft dat het nu te laat was. Dat kan gebeuren. Zeer zuur voor TS, maar het gebeurd. Dat mensen het vervolgens walgelijk vinden dat zij ook een paar tranen laat vind ik dan weer walgelijk van die betreffende mensen...heeft iemand die het uitmaakt geen recht op gevoelens, soms? Ja, diegene maakt het besluit, maar dan kan het alsnog zeer pijnlijk zijn, helemaal na 8 jaar.

En ja, sommige mensen maken het uit omdat er een ander in het spel is, maar dat is lang niet altijd zo, dus om daar maar weer meteen vanuit te gaan is net zo triest. Soms gaat het uit, omdat de gevoelens er gewoon niet meer zijn of omdat je elkaar niet meer ligt...tja, dat kan gebeuren. Niet iedereen is zo cliche dat ze maar weer zijn vreemdgegaan of al een ander hebben.

Sterkte TS, en ik heb verder geen tips naast de standaard ''probeer door te gaan met je leven - zoek afleiding '' tip. Zelf nooit in een afgebroken relatie gezeten ( gelukkig ) dus weet niet hoe het voelt, en wat er helpt.
Het blijft weglopen van je verantwoordelijkheden en als je dan ook nog rare smeekbedes en sorry's zegt en er dan van door gaat ben je gewoon wel een beetje een (grote) eikhol.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131510577
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het blijft weglopen van je verantwoordelijkheden en als je dan ook nog rare smeekbedes en sorry's zegt en er dan van door gaat ben je gewoon wel een beetje een (grote) eikhol.
Dus als ik je goed begrijp is het in elk geval waarbij iemand het normaal uitmaakt ( er zijn geen gevoelens meer ) een tekort aan verantwoordelijkheidsgevoel? Dat slaat toch nergens op? En degene die het uitmaakt mag geen gevoelens meer hebben / dat toonbaar maken?

Als je bedoelt dat ze het eerder had moeten laten weten, dan ben ik het er mee eens, maar ja, iedereen maakt wel eens een ( grote ) fout. Betekent niet meteen dat ze geen gevoelens meer mag tonen. Vind ik dan.
pi_131510701
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dus als ik je goed begrijp is het in elk geval waarbij iemand het normaal uitmaakt ( er zijn geen gevoelens meer ) een tekort aan verantwoordelijkheidsgevoel? Dat slaat toch nergens op? En degene die het uitmaakt mag geen gevoelens meer hebben / dat toonbaar maken?

Als je bedoelt dat ze het eerder had moeten laten weten, dan ben ik het er mee eens, maar ja, iedereen maakt wel eens een ( grote ) fout. Betekent niet meteen dat ze geen gevoelens meer mag tonen. Vind ik dan.
Ze had eerder moeten praten inderdaad. Dat vind ik persoonlijk laf en achterbaks. Het ging me er om dat vriendin in TS geval als een emotionele zeurkous overkwam, karakters te ver van elkaar vandaan, maar ook niet willen praten maar dan wel emoties blijven tonen. Had dan eerder gepraat. Nu loopt ze en weg, heeft ze hem niet de kans gegeven, heeft ze de relatie dood laten bloeden, en hem ook nog eens met deze emoties opgezadeld.

Dit had ze toch beter kunnen oplossen? Gevoelens zijn niet binnen 24 uur anders. Dit zie je aankomen...

Toch?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131510789
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ze had eerder moeten praten inderdaad. Dat vind ik persoonlijk laf en achterbaks. Het ging me er om dat vriendin in TS geval als een emotionele zeurkous overkwam, karakters te ver van elkaar vandaan, maar ook niet willen praten maar dan wel emoties blijven tonen. Had dan eerder gepraat. Nu loopt ze en weg, heeft ze hem niet de kans gegeven, heeft ze de relatie dood laten bloeden, en hem ook nog eens met deze emoties opgezadeld.

Dit had ze toch beter kunnen oplossen? Gevoelens zijn niet binnen 24 uur anders. Dit zie je aankomen...

Toch?
Zoals gezegd ben ik het helemaal met je eens als je zegt dat ze het veel eerder aan had moeten geven, helemaal gezien ze er een jaar geleden al mee zat. Bedoelde puur te zeggen dat het nu toch niet meer terug te draaien is. Erg kut voor TS. Maar dat haalt niet weg dat TS zijn vriendin best wat gevoelens mag tonen, ook al zat ze fout. Liever dat dan dat je niet kunt zien of het haar ook wat doet.
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:42:41 #56
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_131511262
Hoe kun je nou niet gezien hebben dat ze niet goed in haar vel zat? Teveel met jezelf bezig geweest wellicht?
Bay of Plenty
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:21:14 #57
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_131514659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:42 schreef oLexie het volgende:
Hoe kun je nou niet gezien hebben dat ze niet goed in haar vel zat? Teveel met jezelf bezig geweest wellicht?
Ja, dat je dat niet ruikt :')
By the light of the moon! *poof*
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:23:29 #58
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_131514754
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef BlikjeFris het volgende:

[..]

Ja, dat je dat niet ruikt :')
In 8 jaar relatie ken je elkaar voldoende om te merken, zonder woorden, dat er iets niet pluis is. Echt de grootste autist zou zoiets nog doorhebben, tenzij een persoon dus teveel met zichzelf bezig is en geen interesse toont in het (gevoels)leven van de ander.

Mij maak je echt niet wijs dat dit echt als een gigantische klap komt, helemaal bij samenwonen zijn daar echt wel duidelijke voortekenen van.
Bay of Plenty
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:40:14 #59
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131515411
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 17:53 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Te plotseling. Maar het kan natuurlijk ook dat ze al een halfjaar met dit gevoel zit, en na een goed gesprek met een familielid/vriendin/mannelijke lekkere collega uiteindelijk de knoop doorhakt en vanaf daar 'hard voor zichzelf gaat zijn' en korte metten maakt met de relatie, voordat ze zich bedenkt of spijt kan gaan krijgen.

Either way, TS is fucked en kan op zoek naar iets nieuws. Zij heeft de keuze al gemaakt en zit op aanraden van familie en vrienden binnen een week op lexa.nl of in de kroeg voor iets nieuws.
Een week valt nog mee.

Ik deed dezelfde dag nog een ander :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:41:48 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131515470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef oLexie het volgende:

[..]

In 8 jaar relatie ken je elkaar voldoende om te merken, zonder woorden, dat er iets niet pluis is. Echt de grootste autist zou zoiets nog doorhebben, tenzij een persoon dus teveel met zichzelf bezig is en geen interesse toont in het (gevoels)leven van de ander.

Mij maak je echt niet wijs dat dit echt als een gigantische klap komt, helemaal bij samenwonen zijn daar echt wel duidelijke voortekenen van.
Ach, na anderhalf jaar samenwonen had m'n ex ook niet in de gaten dat 't allemaal kut met peren was. Dat ik er een einde aan maakte kwam voor haar ook als donderslag bij heldere hemel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:44:10 #61
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_131515556
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:45 schreef Ashira het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens en ook even een stukje van mijn eigen ervaring.

Mijn ex maakte het vorig jaar ook ineens uit na een relatie van 9 jaar met als reden "Ik hou gewoon niet meer van je", meer kon hij me gewoon niet vertellen. In het begin begreep ik het niet maar als ik op dit moment terugkijk dan zie ik dat er meer speelde wat ik gewoon niet wou zien en als jij straks wat meer over je liefdesverdriet heen bent zal je vast ook dingen ontdekken.
Uiteindelijk ben ik er zelf ook beter door geworden. Het enigste wat ik tot op de dag van vandaag nog steeds jammer vind is dat niet alleen de relatie verbroken is maar gelijk het hele contact.
Wat dat laatste betreft:

http://www.lyricstime.com(...)ergangen-lyrics.html
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_131517329
Nou TS.

Je kan weer bier drinken wanneer je wil, overwerken zonder gezeik en eindelijk je buurmeid ketsen ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_131518654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:42 schreef oLexie het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat ze nooit goed in haar vel heeft gezeten en daar nu TS (verkapt) de schuld van geeft.
pi_131520101
Analyze topic.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131525813
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:30 schreef Godshand het volgende:
Nou TS.

Je kan weer bier drinken wanneer je wil, overwerken zonder gezeik en eindelijk je buurmeid ketsen ^O^
_O_
pi_131526540
Tja kut, maar geef het op. Het verbreken van contact was voor mij juist een grote stap voorwaards..

Ik snap een deel van de verontwaardiging wel; na 7 jaar (8 jaar min een jaar peinzen) mag je toch wel van elkaar verwachten dat je problemen benoemt zodra ze er zijn. Dus TS; zeker niet jouw schuld, wel jouw pobleem. En ja, wat nu? Zoek afleiding, bereid je voor op een moeilijke periode.
"And I can't wait, to see the sunrise again"
pi_131601129
Wat zijn de meestr stellen toch zwak tegenwoordig.
Geven het op bij de minste tegenslag.
  donderdag 26 september 2013 @ 22:20:40 #68
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_131601847
Ik geloof niks van haar verhaal. Alles wijst er op dat er iemand anders in het spel is. :{

Komt ze veel op beurzen voor haar werk? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_131601886
Ze heeft een ander.
pi_131619778
Hebben jullie het ooit hierover gehad of heeft je toenmalige vriendin alles maar lopen opkroppen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_131624768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef oLexie het volgende:

[..]

:')
  vrijdag 27 september 2013 @ 18:58:49 #72
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_131624804
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:57 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

:')
Ja, sorry, maar dan leef je toch echt ontzettend langs elkaar heen en kijk je niet naar elkaar om?
Of ze moet heel goed toneel kunnen spelen. Je hebt het toch gewoon door als je partner niet goed in zijn/haar vel zit.
Bay of Plenty
pi_131624900
Ze heeft een ander, vriend van mij overkwam precies hetzelfde
Na 5 jaar "voelde" het niet meer als vanouds, een week daarvoor al met een kerel in bed gedoken :')
Zoek een ander, het komt wel goed
pi_131638428
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef Greye het volgende:
Tja kut, maar geef het op. Het verbreken van contact was voor mij juist een grote stap voorwaards..

Ik snap een deel van de verontwaardiging wel; na 7 jaar (8 jaar min een jaar peinzen) mag je toch wel van elkaar verwachten dat je problemen benoemt zodra ze er zijn. Dus TS; zeker niet jouw schuld, wel jouw pobleem. En ja, wat nu? Zoek afleiding, bereid je voor op een moeilijke periode.
Dit dus :Y
En ga vooral door met je leven. Hoe kut het nu ook klinkt, je komt wel weer iemand tegen die veel leuker is. Vooral als je het niet verwacht!! Spreek uit ervaring. Toen ik er totaal doorheen zat kwam ik echt een lief meisje tegen O+
pi_131638807
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 03:10 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Dit dus :Y
En ga vooral door met je leven. Hoe kut het nu ook klinkt, je komt wel weer iemand tegen die veel leuker is. Vooral als je het niet verwacht!! Spreek uit ervaring. Toen ik er totaal doorheen zat kwam ik echt een lief meisje tegen O+
Aaw O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')