Gebeurt vaak inderdaad.quote:Op zondag 22 september 2013 14:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klinkt bot, maar dat is wel vaak de aap die aan het eind van het verhaal / topic uit de mouw komt.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 september 2013 15:08 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n holbewoner-reacties weer zeg. Relaties gaan wel eens stuk, ze worden wel vaker beëindigd op precies dezelfde wijze door mannen of vrouwen. En dat is crisis (tijdelijk) voor beide personen, ook voor de persoon die het beëindigt.
Niet mee eens. Dit valt haar wel degelijk aan te rekenen. (Al heeft het er niets mee te maken dat ze een vrouw is.) Niet zozeer dat de relatie eindigt, maar wel de manier waarop. Als je een goede relatie wil heb je ook gewoon de verantwoordelijkheid dit soort dingen eerder te bespreken. Dat heeft ze nagelaten en daarmee zelf enige mogelijkheid op een goede relatie, de nek omgedraaid. Daarmee zeg ik niet dat ze ongelijk heeft in haar redenen of dat het anders wel goed afgelopen zou zijn, maar wel dat ze hier eenzijdig en egoïstisch handelt en daardoor dus ook dit specifieke einde helemaal en alleen aan haar te wijten is.quote:Zuur voor TS dat het zo rauw op je dak komt, maar dit valt natuurlijk niemand aan te rekenen. Een relatie komt niet met rechten en plichten, is heel persoonlijk en valt nu eenmaal niet zo netjes uit te stippelen of te analyseren, shit happens.
Mee eens. Probeer het eerst (in ieder geval een groot stuk) emotioneel te verwerken, en dan wellicht eens samen te praten over waarom het nou precies niet lukte. Want ik kan begrijpen dat je daar benieuwd naar bent. Al zullen op dit moment emoties teveel in de weg staan.quote:Maar het klinkt weinig hoopvol, TS, en het is sowieso wijzer om er niet aan vast te blijven klampen. Jullie zijn nog jong, na een tijdje zul je er wellicht zelf ook wel weer lol in krijgen om een beetje te daten en om je heen te kijken. Zoek 'n beetje naar de voordelen en zoek vooral veel afleiding.
wtf?!quote:Op zondag 22 september 2013 13:37 schreef Abed het volgende:
Het blijven labiele wezens die altijd meer willen, waarschijnlijk kom je er na een maand achter dat ze een ander neukt en dat het indirect jouw schuld is.
Soms weten vrouwen ineens wie goed bij ze passen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kijk niet raar op als ze over een maand in een mooi appartement zit met een gozer en vies veel geld.
waarom gaat iedereen ervan uit dat ze een ander heeft?quote:Op zondag 22 september 2013 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Soms weten vrouwen ineens wie goed bij ze passen.
Laat het gaan TS, ze heeft een ander. Kutje gezien, kastje dicht. En als er uberhaupt nog wat te redden viel, dan had ze die ander nooit gewild. Heel triest natuurlijk.
Te plotseling. Maar het kan natuurlijk ook dat ze al een halfjaar met dit gevoel zit, en na een goed gesprek met een familielid/vriendin/mannelijke lekkere collega uiteindelijk de knoop doorhakt en vanaf daar 'hard voor zichzelf gaat zijn' en korte metten maakt met de relatie, voordat ze zich bedenkt of spijt kan gaan krijgen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom gaat iedereen ervan uit dat ze een ander heeft?
mwa, ik weet niet of vrienden/familie zal aanraden om iets nieuws te gaan zoeken, je hoort ook vaak genoeg dat mensen júist aanraden om een tijdje alleen te blijven.quote:Op zondag 22 september 2013 17:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te plotseling. Maar het kan natuurlijk ook dat ze al een halfjaar met dit gevoel zit, en na een goed gesprek met een familielid/vriendin/mannelijke lekkere collega uiteindelijk de knoop doorhakt en vanaf daar 'hard voor zichzelf gaat zijn' en korte metten maakt met de relatie, voordat ze zich bedenkt of spijt kan gaan krijgen.
Either way, TS is fucked en kan op zoek naar iets nieuws. Zij heeft de keuze al gemaakt en zit op aanraden van familie en vrienden binnen een week op lexa.nl of in de kroeg voor iets nieuws.
quote:Op zondag 22 september 2013 13:43 schreef falling_away het volgende:
klinkt als de 'seven year itch' maar dan wat verlaat. Hoewel ze wel rond die tijd begon te twijfelen. typisch toch wel
heeeeel vaak klinkt behoorlijk als 'in de meeste gevallen'.quote:Op maandag 23 september 2013 20:30 schreef johanicd het volgende:
Ik zeg ook niet dat het in de meeste gevallen zo is... Maar het gebeurd wel heeeel vaak ;-) !
Ik denk dat er veel te weinig gecommuniceerd word vandaag de dag in relaties.quote:Wat denken jullie?
Met een paar vrienden de kroeg in en je finaal tegen de klippen van de hel op zuipen.quote:en wat kan ik best wel of juist niet doen?
Dit is absoluut waar.quote:Op zondag 22 september 2013 14:14 schreef LelijKnap het volgende:
't Hopen gaat je opbreken als je niet op past.
Ook dit is helaas vaak waar.quote:Op zondag 22 september 2013 14:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klinkt bot, maar dat is wel vaak de aap die aan het eind van het verhaal / topic uit de mouw komt.
Nou ja, een ander cliché wil dat mannen het niet uitmaken maar een minnares zoeken (en vinden) en dat zie ik in mijn omgeving ook wel gebeuren.quote:Op maandag 23 september 2013 21:11 schreef Impossibruuu het volgende:
Het is inderdaad wel typisch iets voor vrouwen, om er zo uit het niets mee aan te komen dat de relatie niet meer werkt, niet meer te redden valt, je niet meer bij elkaar past, dat je in een 'sleur' leeft, enzovoorts. Ik hoor het zo vaak, en ook mijzelf is het overkomen. In mijn ex haar geval was het ook, zoals zoveel vrouwen die dit flikken doen, pure zelfrelativering en bagatellisering want achteraf bleek dat ze al weken voordat het uit ging met een ander het nest in dook.
Misschien wel cliché TS, maar je komt er wel weer bovenop en uiteindelijk ga je er alleen maar op vooruit, met een meid die wél eerlijk is en je betrekt. Zo'n oneerlijk en achterbaks gleufdier is een topic op Fok! niet waard.
Daarom blijf ik fijn 'ouderwets'.quote:Op maandag 23 september 2013 23:00 schreef jaha het volgende:
Ik vind dat mensen (in zijn algemeenheid) meer moeten vechten voor hun relaties. Maar ja, dat is anno 2013 erg uncool. Waarom zou je dat doen als je via internet zo weer een ander gevonden hebt?
Dat is het hedonistische tijdperk waar we in leven...
Wat is er mis met 'gewoon wat praten' in een relatie over ditjes en datjes? Betreft het niet holbewoner gedrag om te vertellen, ja als we eerder hadden gepraat was er misschien nog wat te redden?quote:Op zondag 22 september 2013 15:08 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n holbewoner-reacties weer zeg. Relaties gaan wel eens stuk, ze worden wel vaker beëindigd op precies dezelfde wijze door mannen of vrouwen. En dat is crisis (tijdelijk) voor beide personen, ook voor de persoon die het beëindigt. Zuur voor TS dat het zo rauw op je dak komt, maar dit valt natuurlijk niemand aan te rekenen. Een relatie komt niet met rechten en plichten, is heel persoonlijk en valt nu eenmaal niet zo netjes uit te stippelen of te analyseren, shit happens.
Maar het klinkt weinig hoopvol, TS, en het is sowieso wijzer om er niet aan vast te blijven klampen. Jullie zijn nog jong, na een tijdje zul je er wellicht zelf ook wel weer lol in krijgen om een beetje te daten en om je heen te kijken. Zoek 'n beetje naar de voordelen en zoek vooral veel afleiding.
Dit. Irriteer me dood aan dat gedragquote:Op zondag 22 september 2013 13:59 schreef -Spaghetti- het volgende:
Gatverdamme, dat overdreven gejank van vrouwen , afschuwelijk. Zij koos toch om er een punt achter te zetten? Waarom dan janken.. beetje manipuleren en de boel bagataliseren uit angst dat TS boos zal worden en juist er nonchalant op reageert zonder enigzins verdriet te hebben.
Walgelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |