En terecht!twitter:HBO twitterde op maandag 23-09-2013 om 03:40:25Bang. @bobbycannavale wins best #Emmys Supporting Actor in a Drama for @BoardwalkEmpire. http://t.co/LsGVQEqGMB reageer retweet
Komt niet meer terug? Eerdere seizoenen toch 1 van de hoofdrolspelers, hoewel haar rol niet echt interessant meer was.quote:
Dat is een geweldige rol.quote:Op maandag 23 september 2013 11:22 schreef Funzel het volgende:
Wel duidelijk dat Dr. Narcisse een gaaf personage gaat worden!
Die kop en dat zakdoekje nadat ie Rothstein uitgeleide had gedaan.quote:Op maandag 23 september 2013 11:22 schreef Funzel het volgende:
Wel duidelijk dat Dr. Narcisse een gaaf personage gaat worden!
ik kreeg de indruk dat hij nu juist aan een nieuwe verhaallijn ging beginnen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:00 schreef marcodej het volgende:
Wordt misschien wel tijd om wat verhaallijnen te stoppen. Het verhaal van Harrow lijkt wel een beetje op.
Kado voor Teddy.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Gwywen het volgende:
Wat was nou eigenlijk de boodschap van dat beest in dat houten kistje dat Nucky kreeg?
Als het goed is wel. Ze was met zwangerschapsverlof ten tijde van de opnemen van de eerste seizoenshelft.quote:Op maandag 23 september 2013 11:42 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Komt niet meer terug? Eerdere seizoenen toch 1 van de hoofdrolspelers, hoewel haar rol niet echt interessant meer was.
De focus is moeilijk aan te brengen idd: Manhattan, Harlem, Cicero, Chicago, Atlantic City, Tampa... Het wordt zo wel erg veel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot nu toe toch wel een erg 'langzaam' begin van een nieuw seizoen. Er zijn niet echt grote ontwikkelingen, maar dat de focus zich veel gaat leggen op the New Negro en the Harlem Renaissance is wel duidelijk. Soms lijkt de serie moeite te hebben alle verhaallijnen evenveel aandacht te (kunnen) geven. We zullen zien, laatste aflevering was in ieder geval weer sterk!
Maar waarom en van wie?quote:
Nee, die grondaankoop gaat door omdat ze zei dat je met de juiste connecties in Florida geen last hebt van de wet.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Maar waarom en van wie?
Ik dacht dat ik dat beest bij die blonde vrouw op de bar had zien staan, maar toen hij hem kreeg was dat voor Nucky ineens reden om wel mee te doen met die grondaankoop.
Jawel, dat zal ook wel, maar het lijkt allemaal een beetje teveel te worden voor één seizoen. Het moet zich natuurlijk nog ontwikkelen, maar dat had ook volgend seizoen gekund ofzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:37 schreef Funzel het volgende:
Tampa lijkt mij meer tijdelijk eigenlijk.
Doodgeschoten?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:45 schreef Funzel het volgende:
Wel geinig eigenlijk dat Bill McCoy die redneck dood had geschoten.
Het is slechts een detailquote:Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Doodgeschoten?Die kerel had een mes van een halve meter midden in zijn hoofd geparkeerd
Ja, ik heb er nog eens over nagedacht en tot nu toe vind ik het seizoen niet goed: teveel versnipperd. Capone heeft nergens echt mee te maken, die moeder van Jimmy interesseert me ook weinig, en Richie/Rik had er van mij ook wel uitgeschreven mogen worden, op het eind van vorig seizoen.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jawel, dat zal ook wel, maar het lijkt allemaal een beetje teveel te worden voor één seizoen. Het moet zich natuurlijk nog ontwikkelen, maar dat had ook volgend seizoen gekund ofzo.
Ik denk trouwens dat de connectie tussen Capone en Thompson dit seizoen nog wel gaat komen. Capone heeft Nucky geholpen in zijn strijd tegen Masseria / Rosetti, dus Capone zal Nucky nog om een gunst gaan vragen als straks de gang war met de North Side Gang van Dean O'Banion echt losbarst (tenminste, dit hoop ik). Daarnaast is Nucky Thompson nog altijd de leverancier van Capone (denk ik, aangezien hij niet meer exclusief zal leveren aan Rothstein na hun ruzie) dus daar hadden ze ook wel iets mee kunnen doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog eens over nagedacht en tot nu toe vind ik het seizoen niet goed: teveel versnipperd. Capone heeft nergens echt mee te maken, die moeder van Jimmy interesseert me ook weinig, en Richie/Rik had er van mij ook wel uitgeschreven mogen worden, op het eind van vorig seizoen.
Maar het kan nog veranderen natuurlijk als alles later mooi samenkomt, maar dat zou wat vergezocht zijn.
Ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:31 schreef Nielsch het volgende:
Die man met dat mes in zijn hoofd, tijdens die laatste scene... is dat nou de man die deed alsof hij de lokale maffiabaas was? Die geld kreeg van McCoy? Lijkt me wel maar ik kon het niet goed zien.
Als je niet van de sfeer en de karakters kan genieten is dit geen serie voor jouw buddyquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:53 schreef MrSweets het volgende:
Dit seizoen kan me nog niet echt boeien...
De spanningen die er waren na S3 waren in de eerste ep al zon beetje weg.
Erg jammer hopelijk kan het seizoen groeien.
Haar naam stond wel nog als eerste genoemd in de voortiteling zegmaar. En Nucky beschouwt haar kinderen nig steeds als zijn kinderen dus daar komt nog wel een staartje aanquote:
Ik houd van dat soort dingen idd. Het hoeft niet alleen maar verhaallijn te zijn, verdieping en verhaaltjes van karakters is ook leukquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:15 schreef planethugo het volgende:
aflevering 1 moest ik nog ff inkomen, door vakantie 2 en 3 achter elkaar gekeken en dat beviel al stukken beter. Dr Narcisse is een coole aanvulling. En Doyle is altijd geweldig, hoe hij er nu ook bijliep toen Eli's zoon drank kwam halen
Ze komt ook nog wel terug. Ze was tijdelijk niet beschikbaar voor opnames ivm zwangerschap.quote:Op zaterdag 28 september 2013 07:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Haar naam stond wel nog als eerste genoemd in de voortiteling zegmaar. En Nucky beschouwt haar kinderen nig steeds als zijn kinderen dus daar komt nog wel een staartje aan
Ok, dan zal ze inderdaad wel terug komen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 07:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Haar naam stond wel nog als eerste genoemd in de voortiteling zegmaar. En Nucky beschouwt haar kinderen nig steeds als zijn kinderen dus daar komt nog wel een staartje aan
Jammer dat denk ik ook. Al heb ik erg van S1,2 en 3 kunnen genieten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je niet van de sfeer en de karakters kan genieten is dit geen serie voor jouw buddy
Niet met je eens. Met name het laatste, sterke seizoen bracht direct de dreiging van Rosetti met zich mee, dat voor spanning zorgde. Tot op heden hebben we dat nog niet echt gehad. De linkjes tussen alle verhaallijnen is nog wat onduidelijk, maar dat zal zich op den duur gaan ontvouwen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:39 schreef Nic1 het volgende:
Dit seizoen is niet anders dan de voorgaande seizoenen. Snap niet hoe je het ineens niet meer leuk kunt vinden, als dat voorheen wel het geval was.
Ja precies helemaal mee eens hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet met je eens. Met name het laatste, sterke seizoen bracht direct de dreiging van Rosetti met zich mee, dat voor spanning zorgde. Tot op heden hebben we dat nog niet echt gehad. De linkjes tussen alle verhaallijnen is nog wat onduidelijk, maar dat zal zich op den duur gaan ontvouwen.
Dat is wel loyaal naar haar toe. Niet normaal in de VS om niet moeilijk te doen over een vrouw haar zwangerschap.quote:Op zaterdag 28 september 2013 07:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze komt ook nog wel terug. Ze was tijdelijk niet beschikbaar voor opnames ivm zwangerschap.
Het verhaal wordt ook complexer omdat er eerdere seizoenen zijn geweest. Ik kan me er niet echt aan storen. Vind de sfeer en historie rijkheid van de serie al genoeg om te kijken en met volle teugen te genietenquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet met je eens. Met name het laatste, sterke seizoen bracht direct de dreiging van Rosetti met zich mee, dat voor spanning zorgde. Tot op heden hebben we dat nog niet echt gehad. De linkjes tussen alle verhaallijnen is nog wat onduidelijk, maar dat zal zich op den duur gaan ontvouwen.
Dit.quote:
En dit.quote:Op maandag 30 september 2013 15:29 schreef Funzel het volgende:
Anyway, toch maar de nieuwe ep gekeken. Beste van het seizoen tot nu toe.
Eddie
Meyer Lansky
Al & Frank Capone
Vanwege Teddy z'n verjaardag.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Maar waarom en van wie?
Ik dacht dat ik dat beest bij die blonde vrouw op de bar had zien staan, maar toen hij hem kreeg was dat voor Nucky ineens reden om wel mee te doen met die grondaankoop.
Dat was S2, zitten inmiddels in begin S4.quote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Welk jaar/episode zitten we inmiddels? Laatste die ik heb gezien was degene waar Jimmy in werd doodgeschoten (bij BNN).
Aha, bedankt voor de info, dan ga ik de torrentbak eens lekker aanzwengelen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Dat was S2, zitten inmiddels in begin S4.
S3 erg aan te raden.
Dat zat er inderdaad wel heel dik in.quote:Op maandag 30 september 2013 22:59 schreef NoCigar het volgende:
Inderdaad wel de beste aflevering tot nu toe van dit seizoen. Toch even zeuren: zag er iemand nou Niet de hele aflevering aankomen dat die jongen zou overlijden aan die aangelengde drank?
Die was idd zo voorspelbaar dat ik hem vorige seizoen al zag aankomen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:59 schreef NoCigar het volgende:
Toch even zeuren: zag er iemand nou Niet de hele aflevering aankomen dat die jongen zou overlijden aan die aangelengde drank?
Ik moest eigenlijk wel hardop lachen toen ik ze met hun bierpullen zag zingen. En Capone gezellig meedoenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:48 schreef marcodej het volgende:
Ik vond die Duitsers wel enorm gay btw.
Inderdaad zeg, heerlijk hoe ontzettend veel opzetjes er nu zijn gemaakt voor het vervolg van dit seizoen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 03:03 schreef Daskaar het volgende:
wat een heerlijke aflevering.
echt een genot om te kijken.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Thanks for the pocket change Goldstein.
Je zag hem verkrampen
Ik verkrampte zelf ook toen hij dat zei.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Thanks for the pocket change Goldstein.
Je zag hem verkrampen
Die vent is idd al 10 keer overgelopen. Een wonder dat die nog leeft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:16 schreef padlarf het volgende:
Ik vraag me af of Knox er goed aan doet om Eddie als de weakest link te zien. Ik had voor Doyle gekozen.
Ik hoop dat je ongelijk hebt, maar ik vrees er ook voor ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:07 schreef Nic1 het volgende:
Ik heb het idee dat Rothstein een aflopende zaak is. Wil alleen niet kijken hoe het "echt" gegaan is, voor het geval dat ik mezelf dan spoiler.
Dat hoefde hij dan ook niet echt te zijn begreep ik.....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:09 schreef seto het volgende:
Ben ik de enige die Rothstein totaal niet intimiderend vindt?
Dat was ook een beetje het punt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:09 schreef seto het volgende:
Ben ik de enige die Rothstein totaal niet intimiderend vindt?
Niet echt willekeurig. Volgens reddit pakte hij de verkeerde magnesium maar zat er wel een idee achter zijn mixje. Wel ironisch, omdat hij daarvoor nog zei tegen Eli dat hij goed was in scheikunde.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:36 schreef planethugo het volgende:
wow wat een heerlijke aflevering
ontelbare prachtige scene's. Wel jammer dat je al aan voelt komen dat Eddie opgepakt gaat worden en dat die knul sterft aan dat chemische mixdrankje. Maar ook, wtf. Willekeurig wat chemische troep mixen, hoe dom ben je dan
Maar de verhalen van Nucky, Lansky, Rothstein, Purnsley en natuurlijk Capone met onze voormalige agent van Aldenetc.
Echt genoten
Eddie zal nooit iets loslaten over Nucky. Ben wel benieuwd wat de Bureau gaat doen. Ze kunnen dreigen met uitzetting naar Duitsland. Op zich wel een mooie angle.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:16 schreef padlarf het volgende:
Ik vraag me af of Knox er goed aan doet om Eddie als de weakest link te zien. Ik had voor Doyle gekozen.
Dat dacht ik ook, omdat die jongen met die bril even daarvoor vertelde dat hij een keer zo ziek was geworden van dat spul tijdens een scheikundeles. Niet willekeurig dus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet echt willekeurig. Volgens reddit pakte hij de verkeerde magnesium maar zat er wel een idee achter zijn mixje. Wel ironisch, omdat hij daarvoor nog zei tegen Eli dat hij goed was in scheikunde.
oh ok, het kwam op me over van: oh dit er ook nog bij en ach waarom niet ook dit flesje nog pakken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet echt willekeurig. Volgens reddit pakte hij de verkeerde magnesium maar zat er wel een idee achter zijn mixje. Wel ironisch, omdat hij daarvoor nog zei tegen Eli dat hij goed was in scheikunde.
Dat is een keuze geweest van de regisseur, door na het shot waarin knox over de weakest link spreekt meteen over te gaan naar een shot met eddiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:36 schreef planethugo het volgende:
wow wat een heerlijke aflevering
ontelbare prachtige scene's. Wel jammer dat je al aan voelt komen dat Eddie opgepakt gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |