ik heb gewoon een van de beste gevechten van dit jaar gemist, wat een partij!quote:Op zondag 22 september 2013 17:23 schreef McNulty het volgende:
Net klaar met kijken!!!! Fuck, wat een spannend gevecht!!![]()
![]()
Jones was voor het eerst echt kwetsbaar in een gevecht.
Gustafsson is nog steeds nr.1 contender wat een baas
Keith kizer heeft hem de laatste 3 jaar een license to ref geweigerd in de staat Nevada, nu dit gevecht in Canada was, konden ze hem weer inhuren.quote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De eerste keer in heeeeele lange tijd dat hij weer eens reffed voor UFC. En waar was Herb?
Deze foto schets niet echt het beeld dat Jones heeft gewonnen.quote:
volgens mij wilde ze Gus ook naar het zkh hebben zodat het een beetje gelijk leek en niet de verliezer op de presser hebben zittenquote:Op zondag 22 september 2013 20:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze foto schets niet echt het beeld dat Jones heeft gewonnnen.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze foto schets niet echt het beeld dat Jones heeft gewonnen.
Kijk die post press van Pettis vs Bendo 2 eens terug en vraag jezelf dan eens af hoe serieus je die mensen kunt nemenquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 17:39 schreef slashdotter3 het volgende:
UFC 165 FULL EVENT GIFs
http://www.reddit.com/r/M(...)165_full_event_gifs/
Same here, ik zie liever een rematch dan Jones vs Texeiraquote:Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Mother of god, what a fightZat op het puntje van m'n stoel continu
49-46
Ik kan niet wachten tot de rematch.
maar ik wil ook wel zien dat gus iemand finishedquote:Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Same here, ik zie liever een rematch dan Jones vs Texeira
Gotdamn.quote:
Is jouw naam een verwijzing naar Rashad?quote:Op maandag 23 september 2013 14:49 schreef SugarEvans het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar hoe de jury precies beoordeeld heeft.. en te lui om het op te zoeken
Zullen wel allerlei criteria meespelen, maar voor mij neigde het er sterk naar dat Gustafsson toch degene was die er met een nipte decision vandoor zou gaan.
Wel jammer overigens.. dat zoals anderen al zeggen Jones er in een rematch weinig moeite mee zal hebben. Ik denk echt dat dit Gustafssons enige kans was. Maar wel bewezen dat Jones idd maar een mens is, en dat is al heel wat. Begon die gast echt in te schatten als onverslaanbaar als je zag hoe hij andere grote namen domineerde.
4/5 goed ik ben tevredenquote:Op zondag 22 september 2013 16:31 schreef Hooidraad het volgende:
De tussenstand na 12 events. Nog twee te gaan.
Broempoe nam een risico en het pakte goed uit. 5/5 voor dit event en hij stijgt naar de tweede plek.
Ook Taz is weer een puntje ingelopen.
En ik... ach ja
[ afbeelding ]
Die gast had allang de belt moeten hebben en het geld ervoor ook, de UFC is gewoon slappe hap, overal regels voor, maar niet voor zoiets belangrijks als dit.quote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vond Barao eigenlijk nog het meest impressive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |