jep, Joe heeft teveel gesnoeptquote:Op zondag 22 september 2013 04:11 schreef Hooidraad het volgende:
Pruik? Dat is toch gewoon zo'n Russische muts?
Dat was Khabilov.quote:Op zondag 22 september 2013 04:09 schreef THEFXR het volgende:
die rus is toch met de spikes en worpen?
spaans commentaar?quote:Op zondag 22 september 2013 04:20 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb eindelijk ook beeld. Lekker bezig, UFC
Hij is ook maar 1.50 mquote:Op zondag 22 september 2013 04:35 schreef Hooidraad het volgende:
Joe Silva wordt best vaak over het hoofd gezien als hij een handje wil geven, nu ook weer.
6 fights op rij gewonnen maar nog zo ver van een title shot. Carmont is de nieuwe Fitch.quote:Op zondag 22 september 2013 05:14 schreef THEFXR het volgende:
Dana White @danawhite 2m
Sorry I just woke up! Thank god that's over. We decided a shot of @ChrisWeidmanUFC would be more exciting than the end of the fight.
quote:Op zondag 22 september 2013 04:02 schreef Hooidraad het volgende:
En straks weer spijt hebben dat ik Healy, Carmont en Schaub niet gepickt heb.
Tja, voor beiden is in principe wat te zeggen.quote:Op zondag 22 september 2013 06:39 schreef Heer-Snader het volgende:
wauw, gewoon wauw. Vind het maar een onterechte uitslag.
Thanks, weer drie weken nachtmerriesquote:
Ja, dit is weer net zo'n fight als Diaz vs. Condit. De één scoort het voor Jones, de ander voor Gustaf. Ik scoorde het voor Gustaf maar Jones was inderdaad sterker in de laatste ronden, had wat meer gas in de tank.quote:Op zondag 22 september 2013 13:54 schreef TonyMalony het volgende:
Moeilijk te zeggen, Jones was sowieso de laatste 2 rondes beter. Maar ze waren echt aan elkaar gewaagd en wat een gevecht!
Dat is toch gewoon logisch. Je gaat toch geen punten voor een verdedigende actie uitgeven? Wat volgt dan? Een mooie block? Of afwering? Hoe snel je kan bukken? Het gaat juist om de aanvallende punten. Gustafsson tikte meer, maar kwam gewoon minder vaak door. In de laatste drie rondes ging het kwa score redelijk gelijk op, maar in de eerste twee ronden zeker niet. Dat Jones meer over had in de laatste twee ronden en dominanter was, telt niet voor mij dan niet eens.quote:Op zondag 22 september 2013 13:53 schreef wuuht het volgende:
Ook zo belachelijk dat je geen punten krijgt voor een takedown defence
gustafson is zeker een baas! eigenlijk moet jones maar even vakantie nemen zodat gus en glover uit kunnen maken wie de volgende titelshot krijgt. dat is het gevecht wat ik nu het liefst wil zien nu in lhw.quote:Op zondag 22 september 2013 17:23 schreef McNulty het volgende:
Net klaar met kijken!!!! Fuck, wat een spannend gevecht!!![]()
![]()
Jones was voor het eerst echt kwetsbaar in een gevecht.
Gustafsson is nog steeds nr.1 contender wat een baas
Glover zou toch de winnaar krijgen?quote:Op zondag 22 september 2013 17:44 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
gustafson is zeker een baas! eigenlijk moet jones maar even vakantie nemen zodat gus en glover uit kunnen maken wie de volgende titelshot krijgt. dat is het gevecht wat ik nu het liefst wil zien nu in lhw.
dana white: "I didn’t say we’re going to do the rematch, I said I’d like to do the rematch because it makes sense," White said. "I’d like it. But first of all, in a fight like this, you’ve got to let things play out. Jon Jones doesn’t even want to hear the word fight for the next two or three weeks, I guarantee that. So we wait. We wait to see what happens, and maybe it’s Glover, and maybe it’s a rematch, I don’t know."quote:Op zondag 22 september 2013 17:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Glover zou toch de winnaar krijgen?
Geen slecht idee.quote:Op zondag 22 september 2013 17:44 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jones maar even vakantie nemen zodat gus en glover uit kunnen maken wie de volgende titelshot krijgt. dat is het gevecht wat ik nu het liefst wil zien nu in lhw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |