welke?quote:Op zondag 22 september 2013 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom denk ik bij deze tt gelijk aan dat tijdschrift
Ja, exmod he.. doe doen dat.quote:Op zondag 22 september 2013 01:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Gooit ie me daar het topic dicht.
Nja om eerlijk te zijn moet ik daar ook niks van hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 01:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn moeder heeft alleen wel eens gezegd dat ze echt niks moet hebben van "al dat nichterige gedoe".
Best wel een beetje nichterig vrees ik (ik heb ooit voor de lol make-up opgedaan naar schoolquote:
Ik hoor het mijn ouders nog zeggen, bij het zien van Paul de Leeuw op tv: "Heb je die flikkers ook weer".quote:Op zondag 22 september 2013 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja om eerlijk te zijn moet ik daar ook niks van hebben.
Nadeel is dat er een bepaalde stigmatisatie is vanuit de media waardoor veel mensen al snel denken homo = nicht...
Make-up in welke zin?quote:Op zondag 22 september 2013 01:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Best wel een beetje nichterig vrees ik (ik heb ooit voor de lol make-up opgedaan naar school), maar ook weer niet echt overdreven. Het wisselt heel erg volgens mij.
Maar niet dat hele extreme.
check. zo vroeg iemand voor de 'grap' wel eens of ik een jurk aan heb gehad. Ik heb dat mens met vol ongeloof aangekekenquote:Op zondag 22 september 2013 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja om eerlijk te zijn moet ik daar ook niks van hebben.
Nadeel is dat er een bepaalde stigmatisatie is vanuit de media waardoor veel mensen al snel denken homo = nicht...
Tja, moeten ze maar mee leren levenquote:Op zondag 22 september 2013 01:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Best wel een beetje nichterig vrees ik (ik heb ooit voor de lol make-up opgedaan naar school), maar ook weer niet echt overdreven. Het wisselt heel erg volgens mij.
Maar niet dat hele extreme.
Ja maar hij is ook heel erg uitgesproken en flamboyant. Ik kan me goed voorstellen dat ze daar een beetje bang voor zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 01:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoor het mijn ouders nog zeggen, bij het zien van Paul de Leeuw op tv: "Heb je die flikkers ook weer".
Mascara en oogpotlood. Gewoon dat het wel te zien was, maar niet travo ofzo.quote:
Kun je nagaan wat voor rare ideeen sommige mensen erover hebbenquote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Renesite het volgende:
check. zo vroeg iemand voor de 'grap' wel eens of ik een jurk aan heb gehad. Ik heb dat mens met vol ongeloof aangekeken"Nee, moet dat?"
Ja zoiets...quote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
check. zo vroeg iemand voor de 'grap' wel eens of ik een jurk aan heb gehad. Ik heb dat mens met vol ongeloof aangekeken"Nee, moet dat?"
Nja en als hij dat nu al doet, dan is dat ook niet zo'n huge probleem gok ikquote:[..]
Tja, moeten ze maar mee leren leven
Slaap lekkah!quote:
Jeetje. Dat vind ik nog best wel lef hebben eigenlijk. Wow.quote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Mascara en oogpotlood. Gewoon dat het wel te zien was, maar niet travo ofzo.
Ik kreeg er zelfs een compliment over op school.
Gewoon in een wilde bui.
Dan zijn je ouders echt blind als ze niets doorhebben.quote:Op zondag 22 september 2013 01:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja maar jongens ik ben dus echt niet flamboyant ofzo, ik heb alleen af en toe een uitspatting
Of stiekem een beetje naïefquote:Op zondag 22 september 2013 01:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders echt blind als ze niets doorhebben.
Mjah, in Heerenveen lopen alle mannen met mascara rond.quote:Op zondag 22 september 2013 01:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of stiekem een beetje naïef
Dat ligt er ook een beetje aan in wat voor plaats MP woont. Is het een 10000- dorpje met de boerderie of een 30000+ stad. En is het in het noord/zuid Oosten van het land of het westen.
Ja ik weet dat mensen het niet normaal vinden, maar soms kan ik het gewoon niet laten om het dan tóch te doenquote:Op zondag 22 september 2013 01:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeetje. Dat vind ik nog best wel lef hebben eigenlijk. Wow.
Kijk je moet doen wat je zelf prettig vind. Maar houd er wel rekening mee dat er ook mensen zijn die het gek/raar vinden dat een man make-up draagt. Al is dat in andere landen al wat "normaler". H&M verkocht een jaar of 5 geleden zelfs lipgloss en mascara voor mannen.
's Ochtends toen ik vertrok was ze nog niet wakker en ik heb het voordat ik op de fiets naar huis stapte afgehaald omdat ik bang was dat ze het zou zienquote:Heeft je moeder dat destijds gezien trouwens?
Mijn vader is altijd wel erg van "dit hoort zo", maar omdat hij dat van zichzelf intussen wel weet schakelt hij dat gedeelte helemaal uit en weet hij überhaupt niet meer wat écht normaal isquote:Op zondag 22 september 2013 01:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders echt blind als ze niets doorhebben.
Ja, ze zijn wel een beetje naïef. Ik woon overigens in een 150000 net-niet stad in het midden van het land, dus ze zouden het allemaal moeten kunnen wetenquote:Op zondag 22 september 2013 01:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of stiekem een beetje naïef
Dat ligt er ook een beetje aan in wat voor plaats MP woont. Is het een 10000- dorpje met de boerderie of een 30000+ stad. En is het in het noord/zuid Oosten van het land of het westen.
Zie!quote:Op zondag 22 september 2013 01:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mjah, in Heerenveen lopen alle mannen met mascara rond.
Nah, dan zou het geen issue moeten zijn, lijkt me. Misschien een verrassing, maar geen issue.quote:Op zondag 22 september 2013 01:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn beide ooms aan vaderskant zijn overigens homo en de twee zussen van mijn opa aan vaderskant ook, dus het zit volgens mij wel een beetje in de familie (kan dat?)Mijn oudste oom is ooit uit de kast gekomen, maar vanwege de slechte reactie bij zijn ouders heeft mijn jongste oom dat tot zijn 35e uitgesteld... Zo wil ik het dus niet.
Hoe vinden je ouders dat dan? Vooral je vader met z'n broers?quote:Op zondag 22 september 2013 01:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn beide ooms aan vaderskant zijn overigens homo en de twee zussen van mijn opa aan vaderskant ook, dus het zit volgens mij wel een beetje in de familie (kan dat?)Mijn oudste oom is ooit uit de kast gekomen, maar vanwege de slechte reactie bij zijn ouders heeft mijn jongste oom dat tot zijn 35e uitgesteld... Zo wil ik het dus niet.
Ja, ik zit je te jennen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zie!
Je weet best wat ik bedoel...
quote:
Ik weet dat het geen issue zou moeten zijn, maar tóch...quote:Op zondag 22 september 2013 01:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nah, dan zou het geen issue moeten zijn, lijkt me. Misschien een verrassing, maar geen issue.
Mijn moeder vindt het volledig prima. Van mijn vader weet ik het eigenlijk niet, hij is daar nooit zo open over. Volgens mij vindt hij het ook okay. Maar hij zegt wel soms (niet over hen specifiek) dat iets echt niet mannelijk is, maar gay.quote:Op zondag 22 september 2013 01:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe vinden je ouders dat dan? Vooral je vader met z'n broers?
Niet vervelend bedoeld hoor maar bijvoorbeeld zoiets als mascara vind ik ook niet echt heel mannelijk...quote:Op zondag 22 september 2013 02:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen issue zou moeten zijn, maar tóch...
[..]
Mijn moeder vindt het volledig prima. Van mijn vader weet ik het eigenlijk niet, hij is daar nooit zo open over. Volgens mij vindt hij het ook okay. Maar hij zegt wel soms (niet over hen specifiek) dat iets echt niet mannelijk is, maar gay.
Hij heeft het dan niet over mascara ofzo (dat zie ik zelf gelukkig ook nog wel in), maar meer over algemene dingen.quote:Op zondag 22 september 2013 02:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld hoor maar bijvoorbeeld zoiets als mascara vind ik ook niet echt heel mannelijk...
Maar uitgaande van die reactie valt het volgens mij reuze mee met hem.
Tja ik geef ook maar een voorbeeld dat begrijp je zelf ook wel.quote:Op zondag 22 september 2013 02:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hij heeft het dan niet over mascara ofzo (dat zie ik zelf gelukkig ook nog wel in), maar meer over algemene dingen.
Uiteraard, uiteraard. Maar hij zegt het over best wel veel dingen, dat bedoel ik meer te zeggen.quote:Op zondag 22 september 2013 02:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja ik geef ook maar een voorbeeld dat begrijp je zelf ook wel.
Geef eens een voorbeeld dan.quote:Op zondag 22 september 2013 02:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Maar hij zegt het over best wel veel dingen, dat bedoel ik meer te zeggen.
Leukquote:
Mannen die achter de kinderwagen lopen, mannen die op een bepaalde manier met vrouwen omgaan, mannen die huidverzorgingsproducten gebruiken, etc.quote:
Dan is je vader lichtelijk ouderwetsquote:Op zondag 22 september 2013 02:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Mannen die achter de kinderwagen lopen, mannen die op een bepaalde manier met vrouwen omgaan, mannen die huidverzorgingsproducten gebruiken, etc.
Dat klinkt geruststellendquote:Op zondag 22 september 2013 02:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan is je vader lichtelijk ouderwets![]()
Maar toch zou het volgens mij als ik dit zo lees geen probleem moeten zijn.
via gay.nl?quote:Op zondag 22 september 2013 02:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vraag me alleen het volgende af: waar kun je op mijn leeftijd andere homo's (van mijn leeftijd) ontmoeten? Ik ben niet zo'n uitgaanstype namelijk
quote:Op zondag 22 september 2013 02:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
via gay.nl?
Geen idee eigenlijk...
...quote:gay.nl/ is blocked because it is currently categorized as: Adult / Mature Content; Personals / Dating
Wacht:quote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En dat Expreszo, waar gaat dat precies over? Ik heb er wel ooit eens van gehoord, maar geef eens een paar voorbeelden van de inhoud?
Haha natuurlijkquote:Op zondag 22 september 2013 02:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wacht:
http://lmgtfy.com/?q=expreszo+tijdschrift
Vroegah kon je ook een los nummer bestellen dat in een neutrale enveloppe verstuurd werd. Kun je eens kijken of je het wat vindt.quote:Op zondag 22 september 2013 02:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Haha natuurlijk
Ik ga het rustig allemaal eens uitzoeken
Ik zie nu die optie niet staan, maar ik zoek het allemaal nog wel uit!quote:Op zondag 22 september 2013 02:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vroegah kon je ook een los nummer bestellen dat in een neutrale enveloppe verstuurd werd. Kun je eens kijken of je het wat vindt.
Dit! Honderd keer dit.quote:Op zondag 22 september 2013 01:26 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik vind het wel vervelend als anderen er vanuit gaan dat je hetero bent, een vriendin hebt, etc. Want ik heb niet altijd zin om dan een "confrontatie" aan te moeten gaan.
Ik zat vanochtend te praten met de eigenaar van het B&B waar ik nu zit, en ik gebruikte "hij" om naar mijn ex te verwijzen. Toen viel het gesprek ineens stilquote:Op zondag 22 september 2013 17:25 schreef Peter het volgende:
Vrijdag ook een collega waarmee ik al 3 maanden werk. Je hebt het wel eens over je partner.. is dat een man of vrouw?
Kijk die snapt waarom ik 'partner' zeg en niet 'vriendin' oid.
Heb je geluk. Geloof me, het kan ook heel anders gaan...quote:Op zondag 22 september 2013 17:42 schreef Renesite het volgende:
Meh. Jammer. Ik heb voorlopig alleen positieve ervaringen
Mjah. In bredere zin: ik hoor soms mensen racistische opmerkingen maken. Of ik zie ouders die hun kinderen verkeerd opvoeden. Iemand die een blikje op straat gooit in plaats van in de prullenbak. Iemand die pvv stemt. Of gewoon iemand die een verkeerde beslissing neemt. Kleren draagt die hem of haar heel lelijk staan. Een collega, maar geen directe collega die naar zweet ruikt.quote:
Natuurlijk irriteert het. Maar je kunt nu eenmaal niet iets doen tegen alles wat je irriteert.quote:Op zondag 22 september 2013 17:53 schreef wonderer het volgende:
Maar het irriteert wel.
Toen ik me in Nederland bij de gemeente inschreef, had de dame achter de balie het over mijn ex-vrouw (omdat ik had aangegeven dat ik getrouwd was geweest). Toen heb ik maar gezegd "U moet er niet vanuit gaan dat ik met een vrouw getrouwd was".
Saillant detail: ze had mijn paspoort voor haar neus
Nope, maar dat ben ik wel met je eens hoor, ik zeg het ook niet altijd, of ik laat het ook niet altijd merken.quote:Op zondag 22 september 2013 17:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Natuurlijk irriteert het. Maar je kunt nu eenmaal niet iets doen tegen alles wat je irriteert.
Wie en wat precies?quote:Op zondag 22 september 2013 17:58 schreef Bartjebart het volgende:
Joh nog even en een aantal hier gaan straks alles als anti-homo acties zien
Maar zo'n uitspraak is toch even raar voor een alleenstaande? Of weduwnaar?quote:Op zondag 22 september 2013 18:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Maar goed, om bij dat voorbeeld van die verkoper te blijven, waarom moet hij nou zeggen "hier, voor je vriendin". Waarom zegt-ie niet, "misschien kun je hier iemand blij mee maken"? Geen anti-homo actie, maar wel een dommige aanname.
exact. Het is heus niet bewust kwetsend.quote:Op zondag 22 september 2013 18:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar zo'n uitspraak is toch even raar voor een alleenstaande? Of weduwnaar?
Klopt.quote:Op zondag 22 september 2013 18:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar zo'n uitspraak is toch even raar voor een alleenstaande? Of weduwnaar?
Misschien een profssionele afwijking, maar ik heb geleerd dingen niet zo maar aan te nemen of in te vullen. Stel open vragen en luister goed.quote:Op zondag 22 september 2013 18:39 schreef Renesite het volgende:
Hoe kan je je ergeren aan zaken dienmensen als standaard zien. Het is geen onwil. De mens is een gewoontedier, onthoud dat. Zo zie je dat alles niet bewust racistisch is maar eerder een vorm van niet bekend zijn met het feit dat homofiel is. Immers: bij míj staat het niet op mijn neus
Ik was bij een hypotheekadviseur: oh, e gaat er wonen met je vriendin? Nee, zei ik, en ik wees naar mijn vriend.
"Ah, prima. We gaan er in deze wereld altijd spoorslags vanuit dat mannen een vriendin hebben"
Sympathieke man
quote:
Whahaha NEE!quote:
Ik vind het eng.quote:Op zondag 22 september 2013 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahaha NEE!
Maar ik vind het altijd wel benijdenswaardig dat jongen op die leeftijd al zo duidelijk zijn in hun voorkeuren
Ik bedoelde ook meer dat ie weet dat hij homo is en er voor uit durft te komen. Het feit dat hij een 14 jaar ouder iemand wil is inderdaad wat creepy.quote:
Ben jij al dertig??quote:Op zondag 22 september 2013 20:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat ie weet dat hij homo is en er voor uit durft te komen. Het feit dat hij een 14 jaar ouder iemand wil is inderdaad wat creepy.
Maar het HOEFT niet. Je hoeft dat soort aannames niet te doen om vriendelijk en aardig te zijn. Ik denk dat dat het punt een beetje is.quote:Op zondag 22 september 2013 19:40 schreef Renesite het volgende:
In geval van je oma zou ik weglopen. Maar het is niet dat de ambtenaar je als een mindere bedeeld maar slechts de normale aanname doet. Zeg nou zelf, 'wij' zijn in de minderheid dus ik snap jet enigszins. En daarmee ben je niet een minder persoon.
ssssstquote:
check. En hoe dan ook, ik zou ook snel zeggen "heb je een vriendin" Daarna komt 'ow wacht!' en dan "of heb je een vriendquote:Op zondag 22 september 2013 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar het HOEFT niet. Je hoeft dat soort aannames niet te doen om vriendelijk en aardig te zijn. Ik denk dat dat het punt een beetje is.
Maar goed, dan moeten mensen gaan nadenken
Ik werd vandaag aangesproken door een 19-jarige. Ik als 37-jarige voelde me echt wel gevleid, maar nee, dat is me toch echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te jong. Ik zou zelfs makkelijk zijn vader kunnen zijn (als ik hetero was, etc. etc.)quote:Op zondag 22 september 2013 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
D'r wordt me net op grindr gevraagd of ik 16 te jong vind om een keer te daten
Nou ja dat zou tenminste legaal zijnquote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik werd vandaag aangesproken door een 19-jarige. Ik als 37-jarige voelde me echt wel gevleid, maar nee, dat is me toch echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te jong. Ik zou zelfs makkelijk zijn vader kunnen zijn (als ik hetero was, etc. etc.)
Heb ik iets gemist?quote:
al dat gezeik over legitieme relaties. We aren't living in murikaquote:
Huh eh...quote:Op zondag 22 september 2013 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
al dat gezeik over legitieme relaties. We aren't living in murika
sure. Maar het kan soms gewoon wel goed uitvallen. Zat mensen waar wel 10+ tussenzit.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh eh...
Nja feit blijft dat als zijn ouders het er niet mee eens zijn ze je zouden kunnen aangeven bij de politie. En ergens ook wel terecht!
Maar daar heb ik het ook helemaal niet over. Ik vind 14 jaar verschil wanneer de een 16 is gewoon niet gezond.quote:Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
sure. Maar het kan soms gewoon wel goed uitvallen. Zat mensen waar wel 10+ tussenzit.
Johquote:Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef Renesite het volgende:
Het werkt soms. Wanneer je het bespreekt met de ouders van de mogelijke partner wordt je niet gelijk opgepakt ;+
quote:
Ik kaal al watquote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ach, het gaat er toch om hoe oud je je voelt. En hoe oud je eruit ziet.
Nee, ook met oudere mannen heb ik moeite met communiceren. Ik ben gewoon een behoorlijke einzelganger.quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
Dus je valt zelf op oudere mannen?
zolang het je niet blokkeerd en e ermee uit de voeten kan voor jezelf moet dat geen obstacel zijn?quote:Op maandag 23 september 2013 08:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, ook met oudere mannen heb ik moeite met communiceren. Ik ben gewoon een behoorlijke einzelganger.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:25 schreef Peter het volgende:
Vrijdag ook een collega waarmee ik al 3 maanden werk. Je hebt het wel eens over je partner.. is dat een man of vrouw?
Kijk die snapt waarom ik 'partner' zeg en niet 'vriendin' oid.
Volgens mij heb je ook een heel zwaar leven als je dat wil gaan doenquote:Op zondag 22 september 2013 17:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Natuurlijk irriteert het. Maar je kunt nu eenmaal niet iets doen tegen alles wat je irriteert.
Ik wilde eigenlijk al na het eerste stukje een quote-break doen, want inderdaad: Homo's doen t net zo goed. Kijk alleen al naar dat debiele gegeneraliseer als een TV ster een gay-rol speelt, of opkomt voor de rechten van homo's, of er iets te knap uitziet ---> O, die komt nog wel uit de kast. Vast gay.quote:Op zondag 22 september 2013 18:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik geloof niet dat het om anti-homo acties gaat, maar meer om de wat dommige aanname van mensen dat iedereen precies hetzelfde is als zij. En iedereen heeft daar in zekere mate wel last van. Maar als je homo bent, dan wordt je misschien wat gevoeliger voor dit soort onterechte aannames.
Hoewel... Er zijn homo's die er vanuit gaan dat iedere homo een scene-ganger is, of dat iedere homo op de barricades moet gaan. Of iedere Marokkaan een terrorist. Of iedere hetero wel om te turnen is.
Ik kan me er werkelijk waar geen seconde over druk maken waar een verkoper in de winkel vanuit gaat. Er zijn nou eenmaal meer hetero's dan homo's en de mens is een gewoontedier, houdt van standaarden. Zo gaan er ook nog genoeg mensen vanuit dat een neger kan dansen en als ie t dan niet kan, dan zijn we even verbaasd. "O ik dacht..." Nou dat dacht je verkeerd. Next!quote:Maar goed, om bij dat voorbeeld van die verkoper te blijven, waarom moet hij nou zeggen "hier, voor je vriendin". Waarom zegt-ie niet, "misschien kun je hier iemand blij mee maken"? Geen anti-homo actie, maar wel een dommige aanname.
Hey!quote:
Of op eieren lopen continu, oppassen dat je niet iemand voor t hoofd stoot, bij alles wat je (goed bedoeld) zegt. De angst voor politieke incorrectheid in dit land slaat af en toe ZO enorm doorquote:Op zondag 22 september 2013 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar het HOEFT niet. Je hoeft dat soort aannames niet te doen om vriendelijk en aardig te zijn. Ik denk dat dat het punt een beetje is.
Maar goed, dan moeten mensen gaan nadenken
Vind je t interessant of relevant?quote:Op maandag 23 september 2013 09:48 schreef dotKoen het volgende:
Hoi![]()
Inhakend op deze discussie, ik vind het in de spreekkamer (arts in opleiding) best lastig. Vind het vaak best relevant om te weten hoe iemands leven er enigszins uitziet (relatie, werk, opleidingsniveau). Maar als ik vraag naar heeft u een partner zeggen hetero's soms enkel ja. Dat schiet weinig op... En vragen naar vrouw/vriendin vind ik eigenlijk inderdaad te veel een aanname.
Als je het jezelf aanwent, is het net zo min op eieren lopen als anders, want je hoeft er niet meer overna te denken.quote:Op maandag 23 september 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of op eieren lopen continu, oppassen dat je niet iemand voor t hoofd stoot, bij alles wat je (goed bedoeld) zegt. De angst voor politieke incorrectheid in dit land slaat af en toe ZO enorm door
Hou je er in je politieke correctheid ook rekening mee dat niet iedereen zo zelfverzekerd is over z'n geaardheid dat hij als homo zo direct op een vraag antwoord wil geven?quote:Op maandag 23 september 2013 09:53 schreef wonderer het volgende:
"Heeft u een vriend of vriendin?" is toch ook een mogelijkheid?
Iets kwetsend of irritant vinden is heel persoonlijk. Een vraag of zin of opmerking inkleden zodat je niemand voor het hoofd stoot, iedere dag, met zoveel menselijke contacten, is op eieren lopen en continu nadenken. Mensen moeten eens leren zich niet zo snel aangevallen te voelen. Niet alles wat mensen zeggen komt vanuit een slecht hart.quote:Op maandag 23 september 2013 09:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je het jezelf aanwent, is het net zo min op eieren lopen als anders, want je hoeft er niet meer overna te denken.
Waarom is het relevant dan, medisch gezien, wat het opleidingsniveau is? Of de partner een man of vrouw is? (laatste kan ik me bij bepaalde gevallen nog wel voorstellen overigens).quote:
Of je moeilijke woorden mag gebruiken of niet?quote:Op maandag 23 september 2013 10:03 schreef dotKoen het volgende:
Sure, dat moeten ze vooral zelf weten. Opleidingsniveau is natuurlijk belangrijk om in te schatten op welk niveau ik zaken met patiënt kan bespreken.
Mja, oke. Op die manier kan ik me er wel iets bij voorstellen. Maar niet iedereen is er even open over en bij eerste gesprekken kan ik me voorstellen dat de relevantie er gewoon ook nog niet is. Ikzelf ben er vrij open over en iedereen op 't werk weet het. Maar lang niet iedereen is zo, en als er dan een dokter tegenover je zit die dat meteen wil weten dan kan dat wel eens afschriken lijkt me (Waarom wil ie DAT nou weten?! Wat doet dat er toe?!).quote:Geslacht van partner is ten eerste makkelijker praten: dan kan ik gewoon over vriend/man/vrouw/vriendin met de juiste persoonlijk voornaamwoorden praten als het gaat over impact ziekte op sociale leven/seksleven/steun van omgeving etc.
Zou kunnen. Omdat die persoon niet dichtbij staat (ook al probeert ie een band op te bouwen). Omdat die persoon onpartijdig en onbevoordeeld hoort te zijn (hoort te zijn, niet altijd "is"). Al vinden sommige mensen het uitspreken al te veel, tegen wie dan ook.quote:Op maandag 23 september 2013 10:11 schreef dotKoen het volgende:
Nu leef ik wellicht in de illusie dat het aan artsen (met ons beroepsgeheim) makkelijker vertellen is dan aan je ouders.
Het was een grapje, vandaar de --->quote:En moeilijke woorden (als in jargon) probeer ik natuurlijk te vermijden. Maar bij lastige beslissingen gaat het om meer dan moeilijke woorden; ook abstractievermogen en dergelijke komt daar bij kijken.
ho ho ho. Jij krijgt Pft, Amerika terug maar mag ik mijn punt terug?quote:Op maandag 23 september 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
Over dat "The boy who cried hate-crime" had ik t met Theatermama gister nog over (toen ik 'm heul kei lief uit eten nam). Ging over het steek-incident in de rozentuin (vondelpark). Dus omdat het in een cruise area gebeurd is, is t automatisch een hate-crime? Want een gewone agressieve aanval, of overval, of een doorgeslagen junk kan 't niet zijn? nee, het is in een "gay area" en DUS is het een hate crime?
Ik sluit niet UIT dat het dat is. Maar mensen roepen zoiets altijd meteen, valt me de laatste jaren steeds meer op. Als een homo een klap krijgt... is het een hate crime. Say whut?
(En nee, niet alleen "de homo" speelt die kaart te veel. Je hebt ook nog de heel vaak onnodig uitgedeelde racisme-kaart.)
En dat valt me in deze discussie ook wel op. Als iemand er vanuit gaat dat je een vriendin hebt ipv een vriend, dan is dat kwetsend bedoelt? Of dan is die persoon bekrompen? Of dom? Dan hebben wij net zo snel ons oordeel klaar als dat hij dat heeft, vind ik persoonlijk.
Misschien ben ik er ook wel te naief in hoor, zou goed kunnen.Ik ben nou eenmaal geen barricade-homo. Of een "Je moet gvd niet aan mijn rechten komen" homo. Wellicht kom ik zelfs te weinig op voor mijn "volk" of voor mezelf. Zou heel goed kunnen.
Nee. Laten we het gewoon eens zijnquote:Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
ho ho ho. Jij krijgt Pft, Amerika terug maar mag ik mijn punt terug?
Lijkt me inderdaad makkelijker communiceren als je iets meer weet van de leefsituatie van patienten als medisch behandelaar. Man-vrouw relaties werken over het algemeen toch iets anders.quote:Op maandag 23 september 2013 10:03 schreef dotKoen het volgende:
Sure, dat moeten ze vooral zelf weten. Opleidingsniveau is natuurlijk belangrijk om in te schatten op welk niveau ik zaken met patiënt kan bespreken. Geslacht van partner is ten eerste makkelijker praten: dan kan ik gewoon over vriend/man/vrouw/vriendin met de juiste persoonlijk voornaamwoorden praten als het gaat over impact ziekte op sociale leven/seksleven/steun van omgeving etc.
Daar ben ik al eens behoorlijk mee de mist in gegaanquote:Op maandag 23 september 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik dacht dat het wel heel erg duidelijk was dat als iemand "partner" zegt dat hij toch 90% van de keren iemand van hetzelfde geslacht bedoelt (maar dat niet zo expliciet wil zeggen).
Partner --> Aha, check! Bingo!
quote:Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk al na het eerste stukje een quote-break doen, want inderdaad: Homo's doen t net zo goed. Kijk alleen al naar dat debiele gegeneraliseer als een TV ster een gay-rol speelt, of opkomt voor de rechten van homo's, of er iets te knap uitziet ---> O, die komt nog wel uit de kast. Vast gay.
Maar je noemde zelf al een aantal voorbeelden die ook goed kunnen, dus vandaar mijn break pas daarna
[..]
Ik kan me er werkelijk waar geen seconde over druk maken waar een verkoper in de winkel vanuit gaat. Er zijn nou eenmaal meer hetero's dan homo's en de mens is een gewoontedier, houdt van standaarden. Zo gaan er ook nog genoeg mensen vanuit dat een neger kan dansen en als ie t dan niet kan, dan zijn we even verbaasd. "O ik dacht..." Nou dat dacht je verkeerd. Next!
En alle vrouwen kunnen koken. Mannen doen de klusjes in huis. Een kapper is homoseksueel. Mensen met een bril zijn intelligenter.
ohquote:Personen boven de 30 hebben een relatie.
quote:Overal gaan mensen wel uit van standaarden, vooroordelen of (wellicht een betere verwoording): Het standaard verwachtingspatroon. Ik zie daar geen kwaadwil in. Ik zie het zelfs niet eens in als dom. Ik zie het als menselijk.
moet dan maarquote:Op maandag 23 september 2013 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Laten we het gewoon eens zijn
Bij een balie van de bank of de Mycom? Ja. Hebben ze toch geen tijd voor!quote:Op maandag 23 september 2013 14:25 schreef Peter het volgende:
Wat moeite doen om iemand te leren kennen voor je oordeelt is teveel gevraagd lijkt het steeds vaker..
Niet oordelen dan. Vooroordelenquote:Op maandag 23 september 2013 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij een balie van de bank of de Mycom? Ja. Hebben ze toch geen tijd voor!
En oordeelt, oordeelt..... er van uitgaan dat je een vriendin hebt (in eerste instantie) noem ik niet oordelen. Als ze daarna horen dat je een vriend hebt ipv een vriendin en ze doen dan moeuilijk, DAN noem ik 't oordelen.
yes yesquote:Op maandag 23 september 2013 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij een balie van de bank of de Mycom? Ja. Hebben ze toch geen tijd voor!
En oordeelt, oordeelt..... er van uitgaan dat je een vriendin hebt (in eerste instantie) noem ik niet oordelen. Als ze daarna horen dat je een vriend hebt ipv een vriendin en ze doen dan moeuilijk, DAN noem ik 't oordelen.
Zelfs vooroordelen (wat letterlijk wel klopt) vind ik nog een te sterk woord, want negatief. Het is gewoon een aanname, omdat 90% van de klanten die ze krijgen hetero is. Maar wellicht kun je t in de managementtraining opnemen dat ze voor die overige 10% maar gewoon de standaard aanpassen naar "partner" ipv "vriend/vriendin". Ik stoor me aan beide vragen niet, partner noch vriendin (nee, vriend). Ik vind het "much ado about nothing". ZEER zeker in een winkel.quote:
Daar kan ik me dan persoonlijk zelf sterker aan ergeren, het feit dat veel hetero's "homo" of "aangezien worden voor homo" zien als een belediging.quote:Op maandag 23 september 2013 14:32 schreef dotKoen het volgende:
Ik heb ook overigens ook wel ik braaf naar 'partner' informeerde geïrriteerd antwoord gekregen dat ze geen homo zijn hoor..
Ja. Vind ik idd ook. Tot op zekere hoogte.quote:Op maandag 23 september 2013 15:12 schreef Peter het volgende:
'wat een onzin die gay-games of gay-pride, ze willen toch juist onderdeel van de maatschappij zijn? Waarom gaan ze dan speciale dingen organiseren..'
bah!
Waarom een apart topic op Fok!? Kunnen we/ze niet in een normaal slow chat topic terecht?quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Vind ik idd ook. Tot op zekere hoogte.
Voor de pride wat minder, maar voor de games wel ja.
Zelfde als homo-volleybal, of lesbo-voetbal, of..... waarom? Waarom geen voetbal? Waarom geen volleybal?
Ik denk wel degelijk dat wij onze eigen integratie en acceptatie af en toe in de weg staan.
Ik zit ook meestal in [Singles] en da's een vrij algemeen topicquote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Waarom een apart topic op Fok!? Kunnen we/ze niet in een normaal slow chat topic terecht?
Nee, dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Wat ik wel kan vinden is dat het "dan maar jezelf wegstoppen in een apart hokje" er niet toe zal bijdragen dat je geaccepteerd wordt door "de stoere hetero's". Ik heb net zo goed moeten "vechten" in een groep hiphoppers die allemaal yoyoyo gangsta zijn, voor mijn "plekje". Ik had ook naar een gay dansgroepje kunnen gaan.quote:Op maandag 23 september 2013 15:34 schreef Peter het volgende:
Kan jij mensen het kwalijk nemen dat ze eens lekker willen sporten zonder opmerkingen van 'stoere hetero's' ? Als ze zich daar lekker bij voelen..
En met ballen en zakken/pockets?quote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Renesite het volgende:
Ik ben homo en als ik iemand hoor praten over het woord roep ik altijd DISCRIMINATIEEEE. En dan stel ik me voor als René en ik heb een partner en nee het is geen vrouw. En ik doe aan homo biljart. Ben goed met stokken
Nee, ik HEB meestal een hetero aan m'n kant, da's wat andersquote:
Onderkant of bovenkant?quote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik HEB meestal een hetero aan m'n kant, da's wat anders
Sarcastquote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Renesite het volgende:
Ik ben homo en als ik iemand hoor praten over het woord roep ik altijd DISCRIMINATIEEEE. En dan stel ik me voor als René en ik heb een partner en nee het is geen vrouw. En ik doe aan homo biljart. Ben goed met stokken
Wel een Regenboogketting, haarband, armband en riem?quote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Renesite het volgende:
en nee ik draag nooit een jurk gnignigni
Maakt me niet zo gek veel uitquote:
Twerken is toch helemaal hip nu?quote:Op maandag 23 september 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SarcastMaar t zal je verbazen hoe veel mensen dat schild meteen optrekken
En ik had je meer ingeschat bij twirling
O ja *rolt met ogen* dat "dansje"quote:
Tis voor homo's wel een kans om te laten zien dat hun spieren in dat lichaamsdeel getraind zijn...quote:
Is twerking niet meer voor dikbillerige meiden dan voor gespierde mannenbillen?quote:Op maandag 23 september 2013 16:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis voor homo's wel een kans om te laten zien dat hun spieren in dat lichaamsdeel getraind zijn...
Als die mannenbillen er goed uit zien mogen ze best Twerken toch?quote:Op maandag 23 september 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is twerking niet meer voor dikbillerige meiden dan voor gespierde mannenbillen?
Van mij mag alles. Ik vraag me alleen af of ik t wil zien. Vind t geen charmant dansje, hoe mooi de billen ook zijnquote:Op maandag 23 september 2013 16:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Als die mannenbillen er goed uit zien mogen ze best Twerken toch?
quote:Op maandag 23 september 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij mag alles. Ik vraag me alleen af of ik t wil zien. Vind t geen charmant dansje, hoe mooi de billen ook zijn
Nope. Doet me "geen ene reet".quote:
Voor de visueel ingestelden:quote:Op maandag 23 september 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij mag alles. Ik vraag me alleen af of ik t wil zien. Vind t geen charmant dansje, hoe mooi de billen ook zijn
Oeh, tuigjequote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Voor de visueel ingestelden:
Picture this: Een twerkende bear in zo'n leren tuigje
Ben jij zo dominant joh? Of ligt dat aan de Wodka dan?quote:Op maandag 23 september 2013 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, tuigje
Doet me denken aan sugarlands, waar ik op een gegeven moment ZO zat was dat ik steeds met mijn vinger in de ring van zo'n tuigje haakte en de (super cute) jongen niet meer los wilde laten
HIERRRRRR!!!!!!!!!!! *zoen* "Jamaar ik moet ff drinken halen" ..... HIERRRRRR!!!
Angel & Wodka.....
Somsquote:
Vooralquote:Of ligt dat aan de Wodka dan?
Vandaar ook de "soms"quote:Op maandag 23 september 2013 16:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat er niet in zit kan de Wodka er ook niet uit halen toch?
Was hij naar huis want hij moest maandag weer voor de klas staanquote:
Ik zat er op te wachtenquote:
Ben geen Fairyquote:Op maandag 23 september 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SarcastMaar t zal je verbazen hoe veel mensen dat schild meteen optrekken
En ik had je meer ingeschat bij twirling
Ja alles in regenboog + een regenboogvlag bij de deur standaard!quote:Op maandag 23 september 2013 16:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Wel een Regenboogketting, haarband, armband en riem?
Dat dus. Gewoon een open, neutrale, nieuwgierige houding. Doet niemand kwaad, en is zelfs een kenmerk van een goede verkoper, marketeer of adviseur. In plaats van op voorhand het oordeel al klaar hebben, mensen in hokje stoppen op basis van aannames.quote:Op maandag 23 september 2013 13:55 schreef wonderer het volgende:
Het gaat niet om politiek correct, het gaat om de gemakzucht van aannames. Dat irriteert me, omdat je elke keer dat een aanname over jou niet klopt, je de beslissing moet nemen of je het recht zet of niet. Terwijl als men gewoon wat minder ergens vanuit gaat, communicatie een stuk relaxter kan worden. En dat is prettig, vind ik.
quote:Op maandag 23 september 2013 19:19 schreef Vlarp het volgende:
Waarom krijgen we in dit topic reclame te zien voor de One Direction tour in 2014?
Krijg alleen maar reclames van datingsites voor alleenstaande moeders of hot asian girlsquote:Op maandag 23 september 2013 19:19 schreef Vlarp het volgende:
Waarom krijgen we in dit topic reclame te zien voor de One Direction tour in 2014?
Nou... geweldig...quote:
Ondanks dat ik best een beelddenker ben gaat dat in dit geval toch niet zo snelquote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Voor de visueel ingestelden:
Picture this: Een twerkende bear in zo'n leren tuigje
Haha en je verbaast jezelf daarmee?quote:Op maandag 23 september 2013 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, tuigje
Doet me denken aan sugarlands, waar ik op een gegeven moment ZO zat was dat ik steeds met mijn vinger in de ring van zo'n tuigje haakte en de (super cute) jongen niet meer los wilde laten
HIERRRRRR!!!!!!!!!!! *zoen* "Jamaar ik moet ff drinken halen" ..... HIERRRRRR!!!
[ afbeelding ]
Angel & Wodka.....
quote:
Volgens mij is dat Google-ads. Dus heb je de afgelopen dagen een site bezocht (q-music?) die daaraan gekoppeld isquote:Op maandag 23 september 2013 19:19 schreef Vlarp het volgende:
Wel een makkelijk te onthouden postcodequote:Op maandag 23 september 2013 19:48 schreef Renesite het volgende:
Txx Xxxxxxxxx 00
0000 XX Groningen
Verkocht onder voorbehoud![]()
![]()
Jeeejquote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel een makkelijk te onthouden postcode
Gefeliciteerd!
Dat zou mij ook niet verbazen inderdaad!quote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef wizarddragon het volgende:
Doe maar Louis. Die is gay (volgens m'n gaydar dan).
Getsiederrie! Wat precies?quote:Op maandag 23 september 2013 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zou mij ook niet verbazen inderdaad!
Er gaan zelfs verhalen dat Louis en Harry samen erg goed zijn
Mooi!quote:Op maandag 23 september 2013 19:48 schreef Renesite het volgende:
Txx Xxxxxxxxx 00
0000 XX Groningen
Verkocht onder voorbehoud![]()
![]()
Da's wel errug jong...quote:Op maandag 23 september 2013 19:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan liever Niall
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal 20 volgens mij.quote:
Ook op die foto?quote:Op maandag 23 september 2013 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal 20 volgens mij.
Niall James Horan, born 13 September 1993 (age 20),quote:Op maandag 23 september 2013 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal 20 volgens mij.
En zingen kunnen ze ook al niet.quote:Op maandag 23 september 2013 20:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik vind ze allemaal vrij lelijk, eigenlijk, van One Direction.
Post jouw top van die lui dan?quote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dan is The Wanted wel een stukje beter.
Ik zocht gewoon op Niall one direction shirtlessquote:
Ik vond ze in het begin nog wel leuk. Maar toen waren ze wel wat jongerquote:Op maandag 23 september 2013 20:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik vind ze allemaal vrij lelijk, eigenlijk, van One Direction.
Volgens mij is dat sterk een gevalletje onzekerheid.quote:Op maandag 23 september 2013 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou neem nu die Harry Styles met die tattoo's. My God zeg, waarom doe je jezelf dat aan? Die lelijke dingen....
Je verdedigt ze ook nog.quote:Op maandag 23 september 2013 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat sterk een gevalletje onzekerheid.
Nee hoor, dat is aangeven hoe ik daar over denk vanuit psychologisch point of view.quote:
Nou.. als je de jongere versie leuke vindt..quote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
Het komt wel een beetje over alsof ik onwijs aan het fangirlen ben
Je doet mee aan een of andere talentenjacht als solist. Je wordt met 4 anderen, die je niet (goed) kent in een groepje gestopt en opeens wordt je tijdens de uitzendingen al heel populair. Je wint niet, maar qua verkopen absoluut. De hele wereld ligt aan je voeten. Alles gaat sneller en sneller. De ene dag was je nog een gewone 17 jarige (of zo) puber en de volgende dag ben je een wereld ster. Je wordt geleefd. Bent geen dag vrij en er gaat geen dag voorbij dat alles voor je wordt bepaald. Wat je moet dragen, hoe je haar moet zitten. Wat je moet zeggen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Zie dit plaatje : her en der zit random een tattootje, het ziet er niet uit toch?
Onzeker? Hij? Nergens voor nodig toch? De miljoenen dollars glijden binnen en elke nacht een andere schat.
Hahaha pfftquote:Op maandag 23 september 2013 20:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Nou.. als je de jongere versie leuke vindt..
Bakvis
Als ouders en managers je niet met je poten op de grond houden, stijg je op en spuug je letterlijk op je fans..quote:Op maandag 23 september 2013 20:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je doet mee aan een of andere talentenjacht. Opeens wordt je tijdens de uitzendingen al heel populair. Je wint niet, maar qua verkopen absoluut. De hele wereld ligt aan je voeten. Alles gaat sneller en sneller. De ene dag was je nog een gewone 17 jarige (of zo) puber en de volgende dag ben je een wereld ster. Je wordt geleefd. Bent geen dag vrij en er gaat geen dag voorbij dat alles voor je wordt bepaald. Wat je moet dragen, hoe je haar moet zitten. Wat je moet zeggen.
Dat soort dingen zie je veel vaker bij dat soort sterren. Justin Bieber heeft daar ook moeite mee. En kijk naar een Miley Cyrus.
Hmm tsja. Maarja. Dan nog die tattoos. Ik vind het zo lelijk. Als ie 50 is vindt ie dat nog steeds zelf mooi, zo'n vierkante meter aan butterfly op de borst?quote:Op maandag 23 september 2013 20:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je doet mee aan een of andere talentenjacht. Opeens wordt je tijdens de uitzendingen al heel populair. Je wint niet, maar qua verkopen absoluut. De hele wereld ligt aan je voeten. Alles gaat sneller en sneller. De ene dag was je nog een gewone 17 jarige (of zo) puber en de volgende dag ben je een wereld ster. Je wordt geleefd. Bent geen dag vrij en er gaat geen dag voorbij dat alles voor je wordt bepaald. Wat je moet dragen, hoe je haar moet zitten. Wat je moet zeggen.
Dat soort dingen zie je veel vaker bij dat soort sterren. Justin Bieber heeft daar ook moeite mee. En kijk naar een Miley Cyrus.
Tot je op je 24e (of zo) wordt vervangen door het volgende tienermeisjesidool of boybandje. En je op je 35e dood wordt aangetroffen in hotelkamer na een overdosis van het een of het ander.quote:Op maandag 23 september 2013 20:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die manager is alleen maar gericht op verkoop en doorgaan ben ik bang.quote:Op maandag 23 september 2013 20:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Als ouders en managers je niet met je poten op de grond houden, stijg je op en spuug je letterlijk op je fans..
Ja dat is het volgende risico. En ik denk dat daar ook die onzekerheid vandaan kan komen. Nu verandert alles wat je aanraakt in goud. Maar hoe lang nog?quote:Op maandag 23 september 2013 20:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Tot je op je 24e (of zo) wordt vervangen door het volgende tienermeisjesidool of boybandje. En je op je 35e dood wordt aangetroffen in hotelkamer na een overdosis van het een of het ander.
Die tattoos zijn dingen die hij zelf kan bepalen. Niemand kan hem die afnemen. En er zal vast ergens een gebeurtenis zijn geweest waarvoor die ene vlinder symbool staat. En als hij een ketting of iets dergelijks had willen hebben als symbool dan hadden ze kunnen aangeven dat hij die af moet doen bij een optreden.quote:Op maandag 23 september 2013 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm tsja. Maarja. Dan nog die tattoos. Ik vind het zo lelijk. Als ie 50 is vindt ie dat nog steeds zelf mooi, zo'n vierkante meter aan butterfly op de borst?
Maar goed hij moet het zelf weten natuurlijk.
Maar die populariteit werkt verslavend. En dan moet je ontzettend afkicken.quote:Op maandag 23 september 2013 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Aan de andere kant, stel dat 'ie bij z'n 27ste zo'n beetje uitgezongen is. Dan kan 'ie nog steeds tot z'n pensioen riant leven (als ie verstandig ermee omgaat).
Dat zal wel ja.quote:Op maandag 23 september 2013 20:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar die populariteit werkt verslavend. En dan moet je ontzettend afkicken.
Heb je posters van 1D boven je bed hangen? Je verdedigt ze zoquote:Op maandag 23 september 2013 20:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die tattoos zijn dingen die hij zelf kan bepalen. Niemand kan hem die afnemen. En er zal vast ergens een gebeurtenis zijn geweest waarvoor die ene vlinder symbool staat. En als hij een ketting of iets dergelijks had willen hebben als symbool dan hadden ze kunnen aangeven dat hij die af moet doen bij een optreden.
Maar je hebt op zich wel gelijk hoor. Ik vind het ook niet mooi. Vooral ook omdat het zo'n onsamenhangende collage is geworden.
Nee hoor, want als je goed leest, en niet zo selectief zoals je nu doet om een reactie te ontlokken, geef ik aan dat je dit bij meerdere acts in de muziekbusiness ziet.quote:Op maandag 23 september 2013 21:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je posters van 1D boven je bed hangen? Je verdedigt ze zo.
Wie heb jij boven je bed hangen?quote:Op maandag 23 september 2013 23:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
Wat een topic opleving, trouwens.
Hier een reclame voor UGG'squote:Op maandag 23 september 2013 23:21 schreef Ambiguiteit het volgende:
Google ads heeft het nu over Daten in Tilburg.
Dat wordt minder met de jaren hoorquote:Op maandag 23 september 2013 19:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha en je verbaast jezelf daarmee?
Volgens mij krijg jij best wel wat je graag hebben wilt
quote:
Hij was leraar geschiedenisquote:Op maandag 23 september 2013 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen werk
Ik moest aan Roel denken trouwens
Beneden de 20 mag dat nog wel.quote:Op maandag 23 september 2013 23:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waarom is het sociaal zo onwenselijk om One Direction best wel leuk te vinden?
Haha ik zeg ook maar wat hoorquote:Op maandag 23 september 2013 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wordt minder met de jaren hoor
En een leraar geschiedenis (dacht dat het Engels was?quote:
Niet hem, hij!quote:Op maandag 23 september 2013 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En een leraar geschiedenis (dacht dat het Engels was?) staat niet voor de klas?
Jawel, maar het was dus niet jij, noch roelquote:Op maandag 23 september 2013 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En een leraar geschiedenis (dacht dat het Engels was?) staat niet voor de klas?
Haha en nog moest ik het 3x lezen voordat ik het begreepquote:
Dat hangt er volgens mij heel erg vanaf in welke kringen je zit, ik denk dat ik het maar niet vertel op schoolquote:Op maandag 23 september 2013 23:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Beneden de 20 mag dat nog wel.
Ik ken anders ene hele gezellige leuke geschiedenis docentequote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha en nog moest ik het 3x lezen voordat ik het begreep
Geschiedenisdocenten zijn stoffige dozen!
(hoewel ik een kerel ken die geschiedenis geeft en wel erg leuk is)
Als jij mascara draagt naar school kun je er ook best voor uit komen dat je 1D leuk vindt hoorquote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat hangt er volgens mij heel erg vanaf in welke kringen je zit, ik denk dat ik het maar niet vertel op school
Maar gelukkig, als ik daarbuiten val zijn ze allang uit
Ik refereerde eigenlijk ook alleen maar naar de geschiedenisdocenten die ik heb gehad... 11 jaar langquote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken anders ene hele gezellige leuke geschiedenis docenteEn nu dus een docent.
Send him overquote:Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik refereerde eigenlijk ook alleen maar naar de geschiedenisdocenten die ik heb gehad... 11 jaar lang
En gaf zelf ook al aan dat ik ook een erg (erg) leuke geschiedenisdocent ken. Die ik eerst moet laten Ang3liseren voordat dit überhaubt iets kan worden
Haha if only...quote:
Dat is wel heel pragmatisch gedacht.quote:Op maandag 23 september 2013 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha if only...
Wel ideaal; iemand die dezelfde vakanties heeft en zo!
De sfeermarkten zijn al in opbouwquote:
quote:
Als je dan maar wel champagne krijgt. Dan heb je tenminste nog ìets.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar helaas niet met nieuwjaar, want dat haalde de buurman en ik niet met werk. Dus op de 31e middernacht zitten we hoog in de luchtook apart.
Het lijkt me best grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:16 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Als je dan maar wel champagne krijgt. Dan heb je tenminste nog ìets.
Ik zit met kerst en O&N in de bloedhitte.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:42 schreef Ang3l het volgende:
O wacht. Ik ben met kerst heul niet in NL, maar in NY!
Steamworks sauna?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zit met kerst en O&N in de bloedhitte..
Vast wel. Zoiets staat me idd wel bij vaag ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
Waren er niet eens een stel [homo]'s samen naar New York geweest?
O, nee hoor!quote:Op woensdag 25 september 2013 20:05 schreef Bartjebart het volgende:
Gevalletje jammer van de tattoo...
[ afbeelding ]
Inderdaad ja. Weg-laseren dat ding. Sowieso vind van die dikke tattoo's niks. Een dingetje op de bovenarm bij de schouder, nou ok, als het per se moet.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:05 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Iddquote:Op woensdag 25 september 2013 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Weg-laseren dat ding. Sowieso vind van die dikke tattoo's niks. Een dingetje op de bovenarm bij de schouder, nou ok, als het per se moet.
Oehquote:Op woensdag 25 september 2013 20:19 schreef Ambiguiteit het volgende:
En kijk vooral ook even naar meusgatinhos NSFW
De rest is zeer, eh, fijn hoorquote:
Daar hebben de meeste browsers een private modus voor, zodat de internetgeschiedenis niet wordt opgeslagen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij Archive zie je nog meer.
Maar goed dat ik niet via de pc van mn moeder zit te kijken.
kijk jij porno op de laptop van de baas ?.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:19 schreef Ambiguiteit het volgende:
Je wilt ook voorkomen dat je 's ochtends je laptop openklapt in een zakelijke omgeving, en dat er dan nog wat vensters open staan.
Nee, zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk jij porno op de laptop van de baas ?.
En zou je dat ook doen op een desktop op kantoor ipv s avonds thuis ?
Ook een gevalletje "jammer dat ie niet eerst naar de wc is geweest want nu kijkt ie alsof ie moet poepen".quote:Op woensdag 25 september 2013 20:05 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kicken mensen daar wel opquote:Op donderdag 26 september 2013 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook een gevalletje "jammer dat ie niet eerst naar de wc is geweest want nu kijkt ie alsof ie moet poepen".
quote:Op donderdag 26 september 2013 10:51 schreef Ang3l het volgende:
I'm the scatmaaaan! Biediebiediebiedie boepbadapbap!
Ik ga likken met mister X in een cheerleader outfit?quote:
Hoe wist jij dat!quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ga likken met mister X in een cheerleader outfit?
Ik heb de foto's van de vorige keer nogquote:
Die waar jijquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van de vorige keer nog![]()
Ook... Die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:19 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Die waar jijen
samen met
en
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |