welke?quote:Op zondag 22 september 2013 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom denk ik bij deze tt gelijk aan dat tijdschrift
Ja, exmod he.. doe doen dat.quote:Op zondag 22 september 2013 01:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Gooit ie me daar het topic dicht.
Nja om eerlijk te zijn moet ik daar ook niks van hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 01:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn moeder heeft alleen wel eens gezegd dat ze echt niks moet hebben van "al dat nichterige gedoe".
Best wel een beetje nichterig vrees ik (ik heb ooit voor de lol make-up opgedaan naar schoolquote:
Ik hoor het mijn ouders nog zeggen, bij het zien van Paul de Leeuw op tv: "Heb je die flikkers ook weer".quote:Op zondag 22 september 2013 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja om eerlijk te zijn moet ik daar ook niks van hebben.
Nadeel is dat er een bepaalde stigmatisatie is vanuit de media waardoor veel mensen al snel denken homo = nicht...
Make-up in welke zin?quote:Op zondag 22 september 2013 01:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Best wel een beetje nichterig vrees ik (ik heb ooit voor de lol make-up opgedaan naar school), maar ook weer niet echt overdreven. Het wisselt heel erg volgens mij.
Maar niet dat hele extreme.
check. zo vroeg iemand voor de 'grap' wel eens of ik een jurk aan heb gehad. Ik heb dat mens met vol ongeloof aangekekenquote:Op zondag 22 september 2013 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja om eerlijk te zijn moet ik daar ook niks van hebben.
Nadeel is dat er een bepaalde stigmatisatie is vanuit de media waardoor veel mensen al snel denken homo = nicht...
Tja, moeten ze maar mee leren levenquote:Op zondag 22 september 2013 01:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Best wel een beetje nichterig vrees ik (ik heb ooit voor de lol make-up opgedaan naar school), maar ook weer niet echt overdreven. Het wisselt heel erg volgens mij.
Maar niet dat hele extreme.
Ja maar hij is ook heel erg uitgesproken en flamboyant. Ik kan me goed voorstellen dat ze daar een beetje bang voor zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 01:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoor het mijn ouders nog zeggen, bij het zien van Paul de Leeuw op tv: "Heb je die flikkers ook weer".
Mascara en oogpotlood. Gewoon dat het wel te zien was, maar niet travo ofzo.quote:
Kun je nagaan wat voor rare ideeen sommige mensen erover hebbenquote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Renesite het volgende:
check. zo vroeg iemand voor de 'grap' wel eens of ik een jurk aan heb gehad. Ik heb dat mens met vol ongeloof aangekeken"Nee, moet dat?"
Ja zoiets...quote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
check. zo vroeg iemand voor de 'grap' wel eens of ik een jurk aan heb gehad. Ik heb dat mens met vol ongeloof aangekeken"Nee, moet dat?"
Nja en als hij dat nu al doet, dan is dat ook niet zo'n huge probleem gok ikquote:[..]
Tja, moeten ze maar mee leren leven
Slaap lekkah!quote:
Jeetje. Dat vind ik nog best wel lef hebben eigenlijk. Wow.quote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Mascara en oogpotlood. Gewoon dat het wel te zien was, maar niet travo ofzo.
Ik kreeg er zelfs een compliment over op school.
Gewoon in een wilde bui.
Dan zijn je ouders echt blind als ze niets doorhebben.quote:Op zondag 22 september 2013 01:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja maar jongens ik ben dus echt niet flamboyant ofzo, ik heb alleen af en toe een uitspatting
Of stiekem een beetje naïefquote:Op zondag 22 september 2013 01:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders echt blind als ze niets doorhebben.
Mjah, in Heerenveen lopen alle mannen met mascara rond.quote:Op zondag 22 september 2013 01:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of stiekem een beetje naïef
Dat ligt er ook een beetje aan in wat voor plaats MP woont. Is het een 10000- dorpje met de boerderie of een 30000+ stad. En is het in het noord/zuid Oosten van het land of het westen.
Ja ik weet dat mensen het niet normaal vinden, maar soms kan ik het gewoon niet laten om het dan tóch te doenquote:Op zondag 22 september 2013 01:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeetje. Dat vind ik nog best wel lef hebben eigenlijk. Wow.
Kijk je moet doen wat je zelf prettig vind. Maar houd er wel rekening mee dat er ook mensen zijn die het gek/raar vinden dat een man make-up draagt. Al is dat in andere landen al wat "normaler". H&M verkocht een jaar of 5 geleden zelfs lipgloss en mascara voor mannen.
's Ochtends toen ik vertrok was ze nog niet wakker en ik heb het voordat ik op de fiets naar huis stapte afgehaald omdat ik bang was dat ze het zou zienquote:Heeft je moeder dat destijds gezien trouwens?
Mijn vader is altijd wel erg van "dit hoort zo", maar omdat hij dat van zichzelf intussen wel weet schakelt hij dat gedeelte helemaal uit en weet hij überhaupt niet meer wat écht normaal isquote:Op zondag 22 september 2013 01:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders echt blind als ze niets doorhebben.
Ja, ze zijn wel een beetje naïef. Ik woon overigens in een 150000 net-niet stad in het midden van het land, dus ze zouden het allemaal moeten kunnen wetenquote:Op zondag 22 september 2013 01:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of stiekem een beetje naïef
Dat ligt er ook een beetje aan in wat voor plaats MP woont. Is het een 10000- dorpje met de boerderie of een 30000+ stad. En is het in het noord/zuid Oosten van het land of het westen.
Zie!quote:Op zondag 22 september 2013 01:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mjah, in Heerenveen lopen alle mannen met mascara rond.
Nah, dan zou het geen issue moeten zijn, lijkt me. Misschien een verrassing, maar geen issue.quote:Op zondag 22 september 2013 01:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn beide ooms aan vaderskant zijn overigens homo en de twee zussen van mijn opa aan vaderskant ook, dus het zit volgens mij wel een beetje in de familie (kan dat?)Mijn oudste oom is ooit uit de kast gekomen, maar vanwege de slechte reactie bij zijn ouders heeft mijn jongste oom dat tot zijn 35e uitgesteld... Zo wil ik het dus niet.
Hoe vinden je ouders dat dan? Vooral je vader met z'n broers?quote:Op zondag 22 september 2013 01:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn beide ooms aan vaderskant zijn overigens homo en de twee zussen van mijn opa aan vaderskant ook, dus het zit volgens mij wel een beetje in de familie (kan dat?)Mijn oudste oom is ooit uit de kast gekomen, maar vanwege de slechte reactie bij zijn ouders heeft mijn jongste oom dat tot zijn 35e uitgesteld... Zo wil ik het dus niet.
Ja, ik zit je te jennen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zie!
Je weet best wat ik bedoel...
quote:
Ik weet dat het geen issue zou moeten zijn, maar tóch...quote:Op zondag 22 september 2013 01:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nah, dan zou het geen issue moeten zijn, lijkt me. Misschien een verrassing, maar geen issue.
Mijn moeder vindt het volledig prima. Van mijn vader weet ik het eigenlijk niet, hij is daar nooit zo open over. Volgens mij vindt hij het ook okay. Maar hij zegt wel soms (niet over hen specifiek) dat iets echt niet mannelijk is, maar gay.quote:Op zondag 22 september 2013 01:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe vinden je ouders dat dan? Vooral je vader met z'n broers?
Niet vervelend bedoeld hoor maar bijvoorbeeld zoiets als mascara vind ik ook niet echt heel mannelijk...quote:Op zondag 22 september 2013 02:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen issue zou moeten zijn, maar tóch...
[..]
Mijn moeder vindt het volledig prima. Van mijn vader weet ik het eigenlijk niet, hij is daar nooit zo open over. Volgens mij vindt hij het ook okay. Maar hij zegt wel soms (niet over hen specifiek) dat iets echt niet mannelijk is, maar gay.
Hij heeft het dan niet over mascara ofzo (dat zie ik zelf gelukkig ook nog wel in), maar meer over algemene dingen.quote:Op zondag 22 september 2013 02:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld hoor maar bijvoorbeeld zoiets als mascara vind ik ook niet echt heel mannelijk...
Maar uitgaande van die reactie valt het volgens mij reuze mee met hem.
Tja ik geef ook maar een voorbeeld dat begrijp je zelf ook wel.quote:Op zondag 22 september 2013 02:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hij heeft het dan niet over mascara ofzo (dat zie ik zelf gelukkig ook nog wel in), maar meer over algemene dingen.
Uiteraard, uiteraard. Maar hij zegt het over best wel veel dingen, dat bedoel ik meer te zeggen.quote:Op zondag 22 september 2013 02:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja ik geef ook maar een voorbeeld dat begrijp je zelf ook wel.
Geef eens een voorbeeld dan.quote:Op zondag 22 september 2013 02:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Maar hij zegt het over best wel veel dingen, dat bedoel ik meer te zeggen.
Leukquote:
Mannen die achter de kinderwagen lopen, mannen die op een bepaalde manier met vrouwen omgaan, mannen die huidverzorgingsproducten gebruiken, etc.quote:
Dan is je vader lichtelijk ouderwetsquote:Op zondag 22 september 2013 02:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Mannen die achter de kinderwagen lopen, mannen die op een bepaalde manier met vrouwen omgaan, mannen die huidverzorgingsproducten gebruiken, etc.
Dat klinkt geruststellendquote:Op zondag 22 september 2013 02:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan is je vader lichtelijk ouderwets![]()
Maar toch zou het volgens mij als ik dit zo lees geen probleem moeten zijn.
via gay.nl?quote:Op zondag 22 september 2013 02:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vraag me alleen het volgende af: waar kun je op mijn leeftijd andere homo's (van mijn leeftijd) ontmoeten? Ik ben niet zo'n uitgaanstype namelijk
quote:Op zondag 22 september 2013 02:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
via gay.nl?
Geen idee eigenlijk...
...quote:gay.nl/ is blocked because it is currently categorized as: Adult / Mature Content; Personals / Dating
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |