eigenlijk niet veel bijzonders.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:24 schreef Kenju het volgende:
Ik weet echt totaal niet meer waar het over ging. Is er ergens een redelijke recap? Of moet ik de wiki van iedere aflevering teruglezen?
O ja, thnx!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
eigenlijk niet veel bijzonders.
Harvey wil met scotty samen zijn.
Mike met ze Tjikkie
En Louis kon mike's dossier niet vinden in het hardvard register.
quote:
quote:'Oh whattayaknow... the dark knight rises'
Nee hoor, zes in totaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Are you fucking kidding me? Maar twee afleveringen?
Van de rest is de naam van de aflevering nog niet bekend.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Link? Op IMDB zie ik er namelijk maar twee.
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van de rest is de naam van de aflevering nog niet bekend.![]()
http://www.subtitleseeker.com/1632701/Suits/Tv-Subtitles/
Ik dacht al dat jij daar een opmerking over zou maken...quote:
Dat zou wel heel erg lame zijn. Dan zou alle 'spanning' rondom het erachter komen door Louis onterecht zijn geweest.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:02 schreef Hojdhopper het volgende:
Het zou denk ik een oplossing zijn om open kaart te spelen met Louis. Dan ben je van het geheimzinnige af en Louis zou dat denk ik wel accepteren. Inmiddels 'kent' hij Mike wel goed genoeg om te weten dat ze aan dezelfde kant staan.
en Mike heeft Louis natuurlijk flink genaaid aan het einde van het vorige seizoen dat is die echt nog niet vergeten.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg lame zijn. Dan zou alle 'spanning' rondom het erachter komen door Louis onterecht zijn geweest.
Mwah, ik weet niet of je het echt kan zien als naaien. Hij koos weer voor zijn vaste partner op het moment dat Harvey het weer toeliet. Dat wist Louis ook wel. Of denk ik nu te veel door voor een serie als Suits?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
en Mike heeft Louis natuurlijk flink genaaid aan het einde van het vorige seizoen dat is die echt nog niet vergeten.
Niet voor niks gestopt dus, was erg leuk in het eerste en grotendeels 2e seizoen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:13 schreef Smoofie het volgende:
Wat een kut serie is dit geworden zeg, sinds ze zo cheesy werden.
Iets specifieker? Snap overigens wel een beetje wat je bedoelt.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:13 schreef Smoofie het volgende:
Het begint het niveau van GTST te benaderen, ik kap er ook mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:13 schreef Smoofie het volgende:
Een hoop poeha om niets. Goede samenvatting van alles na seizoen 1.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:34 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Miste een case en voor de rest was het een hoop poeha om niets uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |