Ligt wel een Burger King bij het Roda Stadionquote:Op zondag 22 september 2013 00:54 schreef Fenomeno het volgende:
Maastricht is het enige aan Limburg wat nog wel te pruimen is. Je bent toch niet zo'n halve mof uit Heerlen/Kerkrade hè Taz?
Ik ken Leeuwarden niet goed maar Maastricht is het laatste waar ik gevonden wil worden.quote:Op zondag 22 september 2013 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kon kiezen tussen Maastricht en Leeuwarden dan mag jij me vertellen wat erger is
Someone's gonna take a dive.quote:Op zondag 22 september 2013 00:56 schreef THEFXR het volgende:
whahahah, ze halen het niet met de tijd!
Ja maar Brabant was bij voorbaat al geen optiequote:Op zondag 22 september 2013 00:56 schreef Fenomeno het volgende:
Heb je hotelschool gedaan Jari? Dat kan in het mooie Breda ook hè.
quote:Op zondag 22 september 2013 00:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Klootzak nu krijg ik ook de neiging om te bestellen
Heeft hij wel levend jouw pand verlaten? Want anders zit ik voor niks te wachten.quote:Op zondag 22 september 2013 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij was om 20.30 nog bij mij geweest
gewoon bellen en klagen dat het anders koud gaat worden, dus nicht betalenquote:Op zondag 22 september 2013 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heeft hij wel levend jouw pand verlaten? Want anders zit ik voor niks te wachten.
WU GAAN CREEZIE MATTIEquote:Op zondag 22 september 2013 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nog een zak Doritos Jacked liggen maar die laat ik liggen voor morgen denk ik
Snaptequote:Op zondag 22 september 2013 01:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik pak dan ook altijd doner kebab
Hier ging hij heel weg ja, maar die gasten rijden nogal lomp dus wie weet waar hij allemaal tegen aan is gebotst.quote:Op zondag 22 september 2013 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heeft hij wel levend jouw pand verlaten? Want anders zit ik voor niks te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |