Ik heb in Maastricht gestudeerd was wel oke alleen dat accentquote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef wuuht het volgende:
brabant, limburg. niet in de randstad wonen
Really?quote:
ja, altijd in de randstad fucking file, ken ik hier niet.quote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef wuuht het volgende:
brabant, limburg. niet in de randstad wonen
Maastrichtquote:Op zondag 22 september 2013 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb in Maastricht gestudeerd was wel oke alleen dat accent
Vieze reserve Duitsersquote:Op zondag 22 september 2013 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ooh, ken je iig wel alle kroegenquote:Op zondag 22 september 2013 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 00:54 schreef Fenomeno het volgende:
Maastricht is het enige aan Limburg wat nog wel te pruimen is. Je bent toch niet zo'n halve mof uit Heerlen/Kerkrade hè Taz?
Ligt wel een Burger King bij het Roda Stadionquote:Op zondag 22 september 2013 00:54 schreef Fenomeno het volgende:
Maastricht is het enige aan Limburg wat nog wel te pruimen is. Je bent toch niet zo'n halve mof uit Heerlen/Kerkrade hè Taz?
Ik ken Leeuwarden niet goed maar Maastricht is het laatste waar ik gevonden wil worden.quote:Op zondag 22 september 2013 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kon kiezen tussen Maastricht en Leeuwarden dan mag jij me vertellen wat erger is
Someone's gonna take a dive.quote:Op zondag 22 september 2013 00:56 schreef THEFXR het volgende:
whahahah, ze halen het niet met de tijd!
Ja maar Brabant was bij voorbaat al geen optiequote:Op zondag 22 september 2013 00:56 schreef Fenomeno het volgende:
Heb je hotelschool gedaan Jari? Dat kan in het mooie Breda ook hè.
quote:Op zondag 22 september 2013 00:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Klootzak nu krijg ik ook de neiging om te bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |