Die ben ik al eens tegengekomen maar:quote:Op zondag 22 september 2013 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.cafejolanda.nl/ufc.htm
quote:Beste vrienden van Cafe Jolanda.
Cafe Jolanda sluit vanaf 19 september na meer als 10 jaar haar deuren.
Vanwede tijdgebrek voor onze dochter hebben wij besloten of afstand te doen van het cafe.
Wij willen iedereen bedanken die ons de afgelopen 10 jaar heeft gesteund en ons leuke tijden hebben bezorgd!
Wij zullen jullie alle nooit vergeten!
Jolanda, Joe en Julia
De original 3 J's.quote:Op zondag 22 september 2013 00:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die ben ik al eens tegengekomen maar:
[..]
Waren we 2 jaar geleden ook al van plan, bij Paxlie geloof ik.quote:Op zondag 22 september 2013 00:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Even serieus mannen.. zouden we eigenlijk moeten doen!
Boeie, gewoon je pyama meenemen.quote:Op zondag 22 september 2013 00:50 schreef Fenomeno het volgende:
Een Zweden/UK/Japan card zou misschien tijdtechnischer beter uitkomen mocht dat ergens uitgezonden worden
And proud of it!quote:
Inderdaad, Ierland zouden ze ook nog een keer naar toe gaan maar dan moet McGregor eerst weer op de been zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 00:50 schreef Fenomeno het volgende:
Een Zweden/UK/Japan card zou misschien tijdtechnischer beter uitkomen mocht dat ergens uitgezonden worden
ik slaap in een zwarte boxer, hequote:Op zondag 22 september 2013 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boeie, gewoon je pyama meenemen.
Ik heb in Maastricht gestudeerd was wel oke alleen dat accentquote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef wuuht het volgende:
brabant, limburg. niet in de randstad wonen
Really?quote:
ja, altijd in de randstad fucking file, ken ik hier niet.quote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef wuuht het volgende:
brabant, limburg. niet in de randstad wonen
Maastrichtquote:Op zondag 22 september 2013 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb in Maastricht gestudeerd was wel oke alleen dat accent
Vieze reserve Duitsersquote:Op zondag 22 september 2013 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ooh, ken je iig wel alle kroegenquote:Op zondag 22 september 2013 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 00:54 schreef Fenomeno het volgende:
Maastricht is het enige aan Limburg wat nog wel te pruimen is. Je bent toch niet zo'n halve mof uit Heerlen/Kerkrade hè Taz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |