ik dacht dat het de schuld van Danny was?quote:Op zondag 22 september 2013 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn smilies en PI werken weer.![]()
IE is de kluts kwijt.
Waarom IE ineens zo vreemd doet dat weet je nooit bij die gozert.quote:Op zondag 22 september 2013 00:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht dat het de schuld van Danny was?
oh! jij gaat vreemdquote:Op zondag 22 september 2013 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij de Tweakers gaat alles goed, daar ben ik weer in genade aangenomen.
Het is bijna jammer, mijn peuter riep iedere keer "mama" terwijl hij dat bikinimens op het strand zag liggen in de zomerbanner....quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 22-09-2013 13:23:58 (Story Fakegate gemaakt door FANNvanhetlaasteuur) ]quote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie dat we een nieuwe OP hebben![]()
Mooie nieuwe OP, Tuinfluiter
Ik moet dus voortaan eerst de kleine lettertjes lezenquote:Op zondag 22 september 2013 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 22-09-2013 13:23:58 (Story Fakegate gemaakt door FANNvanhetlaasteuur) ]
quote:Op zondag 22 september 2013 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet dus voortaan eerst de kleine lettertjes lezen
Ze heeft toch ook een rib weg laten halen of is dat een ander gek?quote:Op zondag 22 september 2013 16:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is écht!
http://www.cathiejung.com/
dan ben je ook ziek in je kop
Wespentaille.
Deze vrouw heet Cathie Jung en ze heeft een taille van 38 cm.
Daarmee is ze officieel de vrouw met de dunste taille ter wereld. Maar Cathie heeft dit figuur niet van nature. Ze kreeg haar wespentaille door het dragen van strakke corsetten. Ze noemt zichzelf dan ook graag The Queen of Corsests.
[ afbeelding ]
Geen idee, kwam ik toevallig tegenquote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook een rib weg laten halen of is dat een ander gek?
Dat was Adam...quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook een rib weg laten halen of is dat een ander gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |