SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij ging door opmerkingen die helemaal niet zo raar waren ook door het lint.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Nou, ik wel. En ik heb lulligere opmerkingen aan je adres gezien, waar je niet zo van door het lint ging.
Die opmerking had ik gemaakt ongeacht wie zoiets zou posten, ik ken je hele record niet eens. Was gewoon een inkoppertje.. Ach, waarom ga ik hier ook op inquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je probeert leuk te doen door zo'n opmerking te maken maar ik vind het helemaal niet leuk.
O ja? Vertelquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
ok
[..]
Maar jij ging door opmerkingen die helemaal niet zo raar waren ook door het lint.
Nu wordt het word documentje genaamd 'pots boos' opgezocht.quote:
ik typte hetzelfde toen ik zijn reactie las maar dacht te flauw om te postenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:53 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Die opmerking had ik gemaakt ongeacht wie zoiets zou posten, ik ken je hele record niet eens. Was gewoon een inkoppertje.. Ach, waarom ga ik hier ook op in
Er wordt een map geopend, vol met oude krantenknipselsquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu wordt het word documentje genaamd 'pots boos' opgezocht.
Staat naast het bestandje met je goede pulls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, ik geef het toe. Ik ben aan het trollen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:53 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Die opmerking had ik gemaakt ongeacht wie zoiets zou posten, ik ken je hele record niet eens. Was gewoon een inkoppertje.. Ach, waarom ga ik hier ook op in
Dat moment dat ik iets zei over dat je Lucas als middelste CM had bijvoorbeeld.quote:
Dat doet hij expres om 00:29:59 anders kan hij weer niet slapenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:54 schreef Reemi het volgende:
Ik kijk alweer uit naar DS2's post om 00:29:59 waarop niemand meer kan reageren.
Nou, het is me wat. Ik ben pittenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe. Ik ben aan het trollen.
[..]
Dat moment dat ik iets zei over dat je Lucas als middelste CM had bijvoorbeeld.
Petje af voor je realistische trollquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe. Ik ben aan het trollen.
[..]
Dat moment dat ik iets zei over dat je Lucas als middelste CM had bijvoorbeeld.
Je had hem toch eerder al gehaald?quote:Op zondag 22 september 2013 00:01 schreef Maver24 het volgende:
Dani Alves gehaald voor 70k. er staan er al genoeg op die duurder zijn, zie hem zeker bij de 100k komen
nee nog niet, nu heb ik em wel gehaaldquote:Op zondag 22 september 2013 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had hem toch eerder al gehaald?
Ja, kom maar. Ik moet nog echt wennen aan die aannames en het draaien.quote:Op zondag 22 september 2013 00:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hierna potje tegen mij?
Dan maar met silvers
SPOILER: massive gta spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2013 00:06 schreef wieisboos het volgende:
Gta uitgespeeldSPOILER: massive gta spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Een Mariappa voor 2.9k.quote:Op zondag 22 september 2013 00:05 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Iemand nog mooie koopjes binnen gehaald?
Trapsjeeeeeequote:
quote:Op zondag 22 september 2013 00:06 schreef wieisboos het volgende:
Gta uitgespeeldSPOILER: massive gta spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ik heb geen Early Access dus ik moet nog een weekje wachten.quote:Op zondag 22 september 2013 00:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Trapsjeeeeee![]()
Goldpack counter nog steeds op 0??
Handelen en pakjes openen?quote:Op zondag 22 september 2013 00:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb geen Early Access dus ik moet nog een weekje wachten.
55 ongeveer ik zit nu op 69.quote:Op zondag 22 september 2013 00:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Na alle missies is het geen 100% hewel wat minder
Oh ik heb pas 3 heists gedaan.quote:Op zondag 22 september 2013 00:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Na alle missies is het geen 100% hewel wat minder
Ja.quote:Op zondag 22 september 2013 00:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 is hij wat waard?
[ afbeelding ]
Zijn longshot met het linkerbeen, verre hoek dit dat.quote:Op zondag 22 september 2013 00:20 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Een van m'n favoriete spelers in FUT 13
Thanks! Ik heb hem net gelist.quote:Op zondag 22 september 2013 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou hem wel bewaren want hij is 1 van de betere Engelse bronze CBs.
Hij kan zelfs schieten.. 68 long shots en shot power.quote:Op zondag 22 september 2013 00:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb hem net gelist.
Nou ik denk niet dat iemand hem oppikt dus dan bewaar ik hem welquote:Op zondag 22 september 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kan zelfs schieten.. 68 long shots en shot power.
ik heb nu al een paar potjes met hem gespeeld, hij is geniaal goedquote:Op zondag 22 september 2013 00:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kan niet wachten om deze beest uit te proberen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 september 2013 00:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb nu al een paar potjes met hem gespeeld, hij is geniaal goed, echt beresterk
Vooral in de kleedkamer zeker gr gr.quote:Op zondag 22 september 2013 00:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb nu al een paar potjes met hem gespeeld, hij is geniaal goed, echt beresterk
bedanktquote:Op zondag 22 september 2013 00:27 schreef dion_v_k het volgende:
Als mensen die Wellington niet kopen zijn ze echt dom, kan je zo 3/4k aan winnen![]()
Ik heb maar 7k
quote:Op zondag 22 september 2013 00:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vooral in de kleedkamer zeker gr gr.
toedelsquote:Op zondag 22 september 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik verkoop nog bijna niks uit bronze packs maar ik hoop dat dat morgen wel zo is. Nu ga ik gr gr
Klopt. maar wel coinsquote:Op zondag 22 september 2013 00:31 schreef DutchSL het volgende:
Fuck verliezen van een vriend is blijkbaar ook een loss er bij op je record nu.
Maakt voor Djeetje geen verschil.quote:Op zondag 22 september 2013 00:31 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb er ook een paar om de oren gekregen hoor. Niet normaal, maar ze gaan er wel steeds mooi in.quote:Op zondag 22 september 2013 00:29 schreef DutchSL het volgende:
Sjezus Ozz, nu weet ik wat ze met finesses OP bedoelen
Alleen met mijn silvers lukt het totaal niet.
Is het je eerste?quote:Op zondag 22 september 2013 00:31 schreef DutchSL het volgende:
Is dus nog niet gefixed van die demoquote:Op zondag 22 september 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
Eerste finesse goal van 45 meter is binnen
Moet wel zeggen dat ik die pauper cup speel tegen CPU..amateur is dat geloof ik. Maar dat het zo moeiteloos lukt zegt genoeg.quote:Op zondag 22 september 2013 00:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dus nog niet gefixed van die demo
Die Rekik voor 500c, gaat voor ruim 6kquote:
Step overs enzo lukte me wel beter in de demo dan in fifa 13quote:Op zondag 22 september 2013 00:46 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet echt wennen met die skills zeg..ik mis mijn taaie scharen nog..die met die body feint
Kan je gewoon instellen.quote:Op zondag 22 september 2013 00:48 schreef DutchSL het volgende:
Beste kopper van mijn team die de corners standaard neemtwtf.
Idd ja. Bij je team al. En rugnummers ookquote:
Dat had ik ook steeds in de demo jaquote:Op zondag 22 september 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik blij steeds die RT inhouden, maar dan lukken alleen de chopjes enzo (van die paar skills die ik gebruik)
heb maar paar potjes demo gedaan. Nu verveel ik me ook al na 1 helft tegen de CPU haha, zo maar onlinequote:Op zondag 22 september 2013 00:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat had ik ook steeds in de demo ja![]()
Fifa is klaar met downloaden. Beetje jammer dan installeren ook best lang duurt
Met of zonder?quote:Op zondag 22 september 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
Is er al een lijst van 'droge' stadions? Met zonder lelijke schaduwen
La Bombonera van Boca is echt geniaal mooi.quote:
Nope.quote:Op zondag 22 september 2013 00:55 schreef byah het volgende:
Kun je alleen via 13 points overzetten? Ze zijn nog niet te koop in 14?
Heb een hele lading gouden all injuries +4 kaartjes ingeslagenquote:Op zondag 22 september 2013 00:55 schreef DutchSL het volgende:
Injuries zijn terugZardes blessa aan zijn knie en ik heb geen knie kaarten
Dat zeg ik: Nee. Je kunt daar nog geen FIFA points kopen. Ook geen packs mee kopen op console, alleen webapp.quote:Op zondag 22 september 2013 00:57 schreef byah het volgende:
[..]
Zie nu hoe gruwelijk onduidelijk die tekst was, maar zijn ze al in 14 te koop?
Snap niet waarom ze weer in elke fifa die kut filmpjes er in doen..quote:Op zondag 22 september 2013 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Meteen tegen een Fransman die alle filmpjes kijkt..en Ibarbo en Muriel heeft
Communicatieproblemen met de EA-servers hier. Het waren 3 mooie uren.quote:Op zondag 22 september 2013 01:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan geen wedstrijden meer starten, krijg errors met game sessions of zoiets.
Season ticket inderdaad afgelopen vrees ik.
Ook precies om 01:00, wel klote hij zou aflopen op 22-09-2013, laat ons dan gewoon gamen tot 23:59.quote:Op zondag 22 september 2013 01:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan geen wedstrijden meer starten, krijg errors met game sessions of zoiets.
Season ticket inderdaad afgelopen vrees ik.
Op basis van mijn eerste potje online nu ben ik het daar totaaaaaaaaal niet mee eens hoorquote:Op zondag 22 september 2013 01:18 schreef Maoist het volgende:
FUT is weer precies hetzelfde als vorig jaar high pressure pace
Ik ook niet. Het gaat om crosses spammen en hoge diepe ballen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van mijn eerste potje online nu ben ik het daar totaaaaaaaaal niet mee eens hoor
Ja, dat had ik ook na mijn 1e potje maar nu al 10 potjes erop zitten en het is nog erger dan vorig jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van mijn eerste potje online nu ben ik het daar totaaaaaaaaal niet mee eens hoor
Op basis van mijn eerste drie potjes ik ook niet. Er zit wel continue veel druk van de tegenstander, maar pace is echt niet zo belangrijk meer. Spelers met 92 pace worden echt makkelijk van de bal geduwt, en niemand is belachelijk snel aan de bal.quote:Op zondag 22 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja is echt chill he, spelers lopen ook veel beter om dat soort passjes te kunnen geven heb ik het idee. Meer instinctief ofzo.quote:Op zondag 22 september 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Anyway, 3-1 gewonnen eerste potje. Corners zijn wel dikke cheese..dat was zijn enige goal ook meteen. Ik zelf 3 lekkere veldgoals. Valt echt op wat een heerlijke steakpasses je kan geven op korte afstand. Je kan het zo precies afmeten..veel meer opties dan andere jaren.
Op de webapp hebben jullie beide nog een ST logo achter de naam.quote:Op zondag 22 september 2013 01:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Same here, geen melding dat ik geen ST heb
Tja, als je iets leuker vindt dan moet je weleens geld inleveren. Hoeveel is het je waard alleen..quote:
Met die controller is vaag ja..als je het spel in gaat vraagt hij of je die instellingen mee wil nemen en daar staat het perfect aangegeven. En dan start je een potje en dan is het alsnog anders..quote:Op zondag 22 september 2013 01:30 schreef Ferdii het volgende:
Eerste pitje gespeeld
Na 2 min direct achter , controller instellingen stonden niet goed, verander de defense opties altijd, eigenlijk van uit gegaan dat ie dat wel zou meenemen uit fifa 13:')
Gelukkig nog wel 2-1 van kunnen maken
Corners echt makkelijk in te koppen idd
Diepte paasjes strooien werkt heerlijk
Steekballetjes gaan easy
Middenveld spel is kwestie vam veel rond tikken.
Defense stond na 10 min al op ultra def tegn de Steekballetjes en paasjes
Idd daarom ook niet verder naar gekeken.quote:Op zondag 22 september 2013 01:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met die controller is vaag ja..als je het spel in gaat vraagt hij of je die instellingen mee wil nemen en daar staat het perfect aangegeven. En dan start je een potje en dan is het alsnog anders..
ja precies, dat viel mij ook al meteen op. best wel vreemd dat ze gewoon dat niet hebben gefixedquote:Op zondag 22 september 2013 01:33 schreef Tim86 het volgende:
Dat ze nog steeds niet hebben gefixed dat je kan zien hoe lang je auction nog loopt op de console trouwens!
FIFA 12quote:Op zondag 22 september 2013 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Shooting is echt precies FIFA 12 zeg..niet alleen met OP curve, maar ook met het feit dat het fucking moeilijk is om te scoren als je cross schiet..korte hoek vliegt alles binnen en bij die andere hebben keepers ineens absurde wereldsaves steeds. Dat was toen ook.
Idd.quote:
Roulette + finesse = goalquote:Op zondag 22 september 2013 01:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Idd.
Alleen ik kon toen finessen als een eindbaas en nu totaal niet meer. Helemaal afgeleerd door FUT 13
#JBGSquote:Op zondag 22 september 2013 02:08 schreef Confetti het volgende:
Gibbs die vanaf 25 meter hem de kruising in curved met zijn zwakke been.
Godverdomme, FUT is gewoon kut.
Ik vind seasons echt veel fijner, dan kan je tenminste echt voetballenquote:Op zondag 22 september 2013 02:08 schreef Confetti het volgende:
Gibbs die vanaf 25 meter hem de kruising in curved met zijn zwakke been.
Godverdomme, FUT is gewoon kut.
quote:Op zondag 22 september 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RB verdedigen en met andere CB naar achter zelf lopen is de enige oplossingquote:Op zondag 22 september 2013 02:23 schreef Tim86 het volgende:
Na 1 potje tegen iemand die duidelijk al fanatiek de hele avond bezig is snap ik wel wat jullie bedoelen ja. Continu vieze counters met vieze stiftjes 40 meter van het doel die allemaal net achter je verdedigers vallen. In de duels zijn verdedigers zwaar in het voordeel, maar bij dit soort shit staan ze eerst nog een seconde te staren voor ze eens omdraaien. 5-3 verloren..hij counterde nog naar leeg doel in blessuretijd. Weer een cornergoal en 2 bullshit penalties waarbij hij gewoon frontaal tegen mijn verdediger aanrende en omviel. Zonder truukje, zonder beweging. Net alsof dat een glitch is en hij ervan af wist..hij bleef het maar proberen daarna..iedere keer als hij in de 16 was. Daarbuiten was hij best goed met zijn dribbels juist..dus leek bewust
En die keepers reageren gewoon echt pas als de bal een meter van ze af is als je dat curve knopje indrukt..echt gaar
Voor hoeveel gaan die chem styles?quote:Op zondag 22 september 2013 02:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik vrij veel hadAl die chem styles ook al verkocht btw.
Containen is niet erg effectief meer hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 02:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
RB verdedigen en met andere CB naar achter zelf lopen is de enige oplossing
Moet hij ze allemaal opsommen?quote:Op zondag 22 september 2013 02:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaan die chem styles?
Containen is A ingedrukt houdenquote:Op zondag 22 september 2013 02:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Containen is niet erg effectief meer hoor.
Het aantal kopgoals is echt belachelijk onlinequote:Op zondag 22 september 2013 02:23 schreef Tim86 het volgende:
Na 1 potje tegen iemand die duidelijk al fanatiek de hele avond bezig is snap ik wel wat jullie bedoelen ja. Continu vieze counters met vieze stiftjes 40 meter van het doel die allemaal net achter je verdedigers vallen. In de duels zijn verdedigers zwaar in het voordeel, maar bij dit soort shit staan ze eerst nog een seconde te staren voor ze eens omdraaien. 5-3 verloren..hij counterde nog naar leeg doel in blessuretijd. Weer een cornergoal en 2 bullshit penalties waarbij hij gewoon frontaal tegen mijn verdediger aanrende en omviel. Zonder truukje, zonder beweging. Net alsof dat een glitch is en hij ervan af wist..hij bleef het maar proberen daarna..iedere keer als hij in de 16 was. Daarbuiten was hij best goed met zijn dribbels juist..dus leek bewust
En die keepers reageren gewoon echt pas als de bal een meter van ze af is als je dat curve knopje indrukt..echt gaar
Misschien dat ze allemaal nu ongeveer even veel waard zijn.quote:
Nee joh, zit veel verschil in.quote:Op zondag 22 september 2013 02:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien dat ze allemaal nu ongeveer even veel waard zijn.
quote:Op zondag 22 september 2013 02:54 schreef Tim86 het volgende:
Assists worden trouwens wel bijgehouden..zijn op de console te zien
Alex op CAMquote:
jup. Je merkt dat mensen hun pack inhoud zsm willen verkopen..vaak blind erop. Gek dat ik 24 uur geleden nog tevreden was met 300c winst na 4x listenquote:Op zondag 22 september 2013 03:02 schreef Zhano het volgende:
Carroll gekocht voor 900, weg voor 1500c. Dit soort deals zijn er nu in overvloed
Wil die ook nog halen ja.quote:Op zondag 22 september 2013 03:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat nog wel stijgen.
Nog meer aids dit jaar.quote:
Wil weer eens spelen, maar kreeg maar geen verbinding met de EA servers. Was ik net ingelogged zie ik bij FUT store staan dat ik een free pack kon claimen. Ik dus klikken en catalog updaten duurde me iets te lang.quote:
Nah wil voor coins spelenquote:Op zondag 22 september 2013 03:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wil weer eens spelen, maar kreeg maar geen verbinding met de EA servers. Was ik net ingelogged zie ik bij FUT store staan dat ik een free pack kon claimen. Ik dus klikken en catalog updaten duurde me iets te lang.
Heb je zin in een potje?
Voor friendlies krijg je ook gewoon coins tegenwoordig.quote:Op zondag 22 september 2013 03:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nah wil voor coins spelenBinnenkort wel.
wtfquote:Op zondag 22 september 2013 03:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voor friendlies krijg je ook gewoon coins tegenwoordig.
Bepaalde dingen zijn wel weg, maar sommige dingen niet en ook nieuwe dingen die kut zijnquote:Op zondag 22 september 2013 04:09 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ben hier zo slecht in he.Ze hebben het echt voor mekaar, ieder jaar wordt het steeds kutter.
Hoe dan ?quote:
Staat bij squads.quote:Op zondag 22 september 2013 04:30 schreef BDIL het volgende:
Willian en Hulk zijn echt beesten4 keer Damiao in 1 game
Baas
[..]
Hoe dan ?
Hoeveel is die waard dan?quote:Op zondag 22 september 2013 04:20 schreef Zhano het volgende:
Heb die roze Boca kit, niet eens gezien
350 coins.quote:
Hulk ook maar gekocht voor 19.5K. Strenght is echt belangrijk in de game, dan heb je meer aan types als Hulk.quote:Op zondag 22 september 2013 04:30 schreef BDIL het volgende:
Willian en Hulk zijn echt beesten4 keer Damiao in 1 game
Baas
[..]
Hoe dan ?
True. Had een klein, snel spitsje (starter) maar die bakte er weinig vanquote:Op zondag 22 september 2013 04:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hulk ook maar gekocht voor 19.5K. Strenght is echt belangrijk in de game, dan heb je meer aan types als Hulk.
Srna eerste vrijetrap 30 meter op de paal, rebound Modric omhaalquote:Op zondag 22 september 2013 04:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hulk ook maar gekocht voor 19.5K. Strenght is echt belangrijk in de game, dan heb je meer aan types als Hulk.
Wat is je team?quote:Op zondag 22 september 2013 04:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Srna eerste vrijetrap 30 meter op de paal, rebound Modric omhaal![]()
Modric 5 chem merk ik niks vanOverigens vind ik het spel wel beter spelen alleen zijn hoge steekballen, finesse shot en keepers wel minpunten...
Geen Eduardoquote:Op zondag 22 september 2013 04:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dit
[ afbeelding ]
Heb nog een non shiney silver budget maar nog niet af
Ja eerste team puur livaja gezet vanwege chem en wou met Niang spelenquote:
DIrect coins gekocht of via packs?quote:Op zondag 22 september 2013 05:01 schreef m25 het volgende:
Na één avond coins kopen met een maat krijg je dit, volgens mij gaat het veel sneller dan vorig jaar:
Cech, Baines, Luiz, Kaboul, Walker, Paulinho, Toure, Ozil, Willian, Jovetic, Walcott
Diego Alves, Thiago Silva, Luiz, Santana, Elias, Paulinho, Willian, Coutinho, Lucas, Lima, Diego Costa
?quote:Op zondag 22 september 2013 05:01 schreef m25 het volgende:
Na één avond coins kopen met een maat krijg je dit, volgens mij gaat het veel sneller dan vorig jaar:
Cech, Baines, Luiz, Kaboul, Walker, Paulinho, Toure, Ozil, Willian, Jovetic, Walcott
Diego Alves, Thiago Silva, Luiz, Santana, Elias, Paulinho, Willian, Coutinho, Lucas, Lima, Diego Costa
quote:Op zondag 22 september 2013 04:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Srna eerste vrijetrap 30 meter op de paal, rebound Modric omhaal![]()
Modric 5 chem merk ik niks vanOverigens vind ik het spel wel beter spelen alleen zijn hoge steekballen, finesse shot en keepers wel minpunten...
Daar haalde ik vorig jaar IF Gibbs uitquote:
Alles draait om strenght zo jammer. Als je een tank hebt van bijna 2 meter met 85+ strenght is dat bijna cheaten.quote:Op zondag 22 september 2013 05:11 schreef BDIL het volgende:
3 goals uit corner ik( alle 3 verdedigers) Ik denk dat ik het criteria voor verdedigers ga aanpassen: heading accuracy, strength, bal control en interceptions rest boeit me niet
quote:
Met Benteke win je toch elke wedstrijdquote:Op zondag 22 september 2013 05:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Moet alleen de Bruyne ipv Martens omdat Belgenlinks niet werken!
En het WK Wielrennen...het kan verkerenquote:Op zondag 22 september 2013 07:59 schreef Thorb het volgende:
iwan ben je er nog?
14:30 Arsenal - Stoke City
15:00 Roma - Lazio
16:30 PSV Eindhoven - Ajax
17:00 Manchester City - Manchester United
20:45 AC Milan - SSC Napoli
21:00 Paris Saint Germain - Monaco
En dan heb je nog deze 2, wat mindere, potjes
14:30 Club Brugge - Anderlecht
18:00 Besiktas - Galatasaray
Terwijl er vorige week zondag geen fatsoenlijke wedstrijd was
Klinkt als FUT geloof ik.quote:Op zondag 22 september 2013 08:43 schreef byah het volgende:
WTF is er aan de hand met mijn account, heb stuk of 15 spelers op de tradepile die verlopen zijn, zodra ik ze probeer te relisten krijg ik een error ingame en in de webapp. Verder krijg ik geen coins terug als ik wordt overboden en staat er een speler die ik gewonnen heb al 2 dagen op completing?!
ik heb nog niet gekeken eerlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 10:09 schreef Baje het volgende:
Ik heb op elk account een premium bronze pack gekregen als extra, dus naast de daily gifts. Hebben jullie dat ook gehad?
nope, alleen de giftquote:Op zondag 22 september 2013 10:09 schreef Baje het volgende:
Ik heb op elk account een premium bronze pack gekregen als extra, dus naast de daily gifts. Hebben jullie dat ook gehad?
ik heb na het openen gisteren van al me pakjes nuquote:
Best lekkerquote:Op zondag 22 september 2013 10:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb na het openen gisteren van al me pakjes nu
240k +
Ramos
Dani Alves
David Luiz
Navas
en nog een paar spelers.
Hopelijk worden ze een stuk duurder als de game uitkomt, kan ik lekker gaan cashen
Ik heb ook geen idee wat te maken nuquote:Op zondag 22 september 2013 10:15 schreef Michaelvanb het volgende:
nice nice
heb nu 99k en geen spelers.. en 10euris maar lichter
Alles gaat weer stijgen, misschien niet de eerste avond wanneer de game officieel uitkomt want dan gaat de markt echt los met pakjes kopen maar de dagen daarna gaat hij zeker wel weer stijgen. zowiezo gaat alles stijgenquote:Op zondag 22 september 2013 10:14 schreef Baje het volgende:
Pepe is 2k gedaald, hij zal toch nog wel stijgen?
Weet niet uit mijn hoofd hoe het met linkjes zit maar het lijkt me chiller om de middelste cm wat naar achter te schuiven.quote:Op zondag 22 september 2013 10:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit teampje maken met de coins die ik heb. Willian komt dan op LW denk ik
Dan gaan Eriksen en Isco toch ook linken?quote:Op zondag 22 september 2013 10:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet niet uit mijn hoofd hoe het met linkjes zit maar het lijkt me chiller om de middelste cm wat naar achter te schuiven.
ik zal even kijken of dat gaat lukkenquote:Op zondag 22 september 2013 10:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet niet uit mijn hoofd hoe het met linkjes zit maar het lijkt me chiller om de middelste cm wat naar achter te schuiven.
kunnen ze beide wel hebben als dat erbij komt?quote:Op zondag 22 september 2013 10:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dan gaan Eriksen en Isco toch ook linken?
Isco en Eriksen kunnen allebei nog een dode link hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 10:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zal even kijken of dat gaat lukken
edit:, Eriksen gaat dan linken met Isco met de CDM
Alleen ISCO linkt niet meer met Ramos en dus is dat wel kutquote:Op zondag 22 september 2013 10:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Isco en Eriksen kunnen allebei nog een dode link hebben.
Ahja ik zie het, dat kan dus niet (of je moet Fernandinho van City gebruiken).quote:Op zondag 22 september 2013 10:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Alleen ISCO linkt niet meer met Ramos en dus is dat wel kut
Fernandinho is wel een baas. misschien dat ik hem gewoon ga gebruiken danquote:Op zondag 22 september 2013 10:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ahja ik zie het, dat kan dus niet (of je moet Fernandinho van City gebruiken).
quote:Op zondag 22 september 2013 10:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Heeft iemand hier een leuk idee voor een full gold team van max. 50k op de xbox?
Leuke teams! Spreken mij allebei aan omdat ik met die spelers wil gaan spelen. Vooral Drogba, die wil ik het liefst in een 1 spitsen systeem of een 2 spitsen systeem met Bony en Sneijder erachter; geen idee of dat kanquote:Op zondag 22 september 2013 10:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
met Benzema en Ben Arfa.
Dit zijn gewoon mijn teams, iets verzinnen zonder eisen (behalve prijs) is wel lastig
Dat laatste is makkelijk, heb je er verder nog eisen bij?quote:Op zondag 22 september 2013 10:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuke teams! Spreken mij allebei aan omdat ik met die spelers wil gaan spelen. Vooral Drogba, die wil ik het liefst in een 1 spitsen systeem of een 2 spitsen systeem met Bony en Sneijder erachter; geen idee of dat kan
Kom er ook niet uit..quote:Op zondag 22 september 2013 10:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat laatste is makkelijk, heb je er verder nog eisen bij?
E: oh iets lastiger dan ik dacht, nationlinks
Ik speelde online co-op seasons. Het sloeg echt nergens op. Iedere cross kwam aan en tikte ze keihard de kruising in. Verdedigers staan erbij en kijken er naar. Hoop niet dat dit met FUT ook zo is.quote:
Je hebt geen verdediging zo.quote:Op zondag 22 september 2013 10:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit teampje maken met de coins die ik heb. Willian komt dan op LW denk ik
Boeie je hoeft alleen maar 1x meer scoren dan je tegenstanderquote:
pff jammer. EAquote:Op zondag 22 september 2013 10:46 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik speelde online co-op seasons. Het sloeg echt nergens op. Iedere cross kwam aan en tikte ze keihard de kruising in. Verdedigers staan erbij en kijken er naar. Hoop niet dat dit met FUT ook zo is.
Was die nou van Dion of nietquote:Op zondag 22 september 2013 11:02 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 10k. Thanks Dion
FUT is nog veel erger door het hogere speltempo en kopballen lijken er nog veel effectiever te zijnquote:Op zondag 22 september 2013 10:46 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik speelde online co-op seasons. Het sloeg echt nergens op. Iedere cross kwam aan en tikte ze keihard de kruising in. Verdedigers staan erbij en kijken er naar. Hoop niet dat dit met FUT ook zo is.
Was er ook heel even bang voor, maar Dion is een goede gozerquote:Op zondag 22 september 2013 11:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was die nou van Dion of niet
E: oh, niet zo te zien
quote:
Fer heeft ook nog een goede jumping, is 10k goedkoper en qua total stats scheelt het bijna niets. En Fellaini vind ik altijd erg lomp aanvoelen (wel goed met corners etc maar dat is Fer ook).quote:Op zondag 22 september 2013 11:10 schreef Maver24 het volgende:
fer is magistraal goed. heb gemerkt dat spelers dit jaar met high high workrates niet zo snel moe worden
4231 (2)quote:Op zondag 22 september 2013 11:12 schreef Michaelvanb het volgende:
352 speelt nog wel lekker. Alleen lastig tegen mensen die weten hoe je dat moet bespelen.. (over de vleugels).. beetje hetzelfde als vorig jaar..
4231 is ook wel chill, redelijk gebalanceerde formatie
edt: 4231(2)
Als je quicklist via webapp doet gebeurt dat ook... vind ik ideaal.quote:Op zondag 22 september 2013 11:16 schreef Zhano het volgende:
ALs je op de console een speler list die je hebt gekocht, pas dan op. Hij zet de SP namelijk automatisch op het bedrag waarvoor je die speler gekocht hebt
Tis maar wat je ideaal vind...quote:Op zondag 22 september 2013 11:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je quicklist via webapp doet gebeurt dat ook... vind ik ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |