SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij ging door opmerkingen die helemaal niet zo raar waren ook door het lint.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Nou, ik wel. En ik heb lulligere opmerkingen aan je adres gezien, waar je niet zo van door het lint ging.
Die opmerking had ik gemaakt ongeacht wie zoiets zou posten, ik ken je hele record niet eens. Was gewoon een inkoppertje.. Ach, waarom ga ik hier ook op inquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je probeert leuk te doen door zo'n opmerking te maken maar ik vind het helemaal niet leuk.
O ja? Vertelquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
ok
[..]
Maar jij ging door opmerkingen die helemaal niet zo raar waren ook door het lint.
Nu wordt het word documentje genaamd 'pots boos' opgezocht.quote:
ik typte hetzelfde toen ik zijn reactie las maar dacht te flauw om te postenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:53 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Die opmerking had ik gemaakt ongeacht wie zoiets zou posten, ik ken je hele record niet eens. Was gewoon een inkoppertje.. Ach, waarom ga ik hier ook op in
Er wordt een map geopend, vol met oude krantenknipselsquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu wordt het word documentje genaamd 'pots boos' opgezocht.
Staat naast het bestandje met je goede pulls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, ik geef het toe. Ik ben aan het trollen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:53 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Die opmerking had ik gemaakt ongeacht wie zoiets zou posten, ik ken je hele record niet eens. Was gewoon een inkoppertje.. Ach, waarom ga ik hier ook op in
Dat moment dat ik iets zei over dat je Lucas als middelste CM had bijvoorbeeld.quote:
Dat doet hij expres om 00:29:59 anders kan hij weer niet slapenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:54 schreef Reemi het volgende:
Ik kijk alweer uit naar DS2's post om 00:29:59 waarop niemand meer kan reageren.
Nou, het is me wat. Ik ben pittenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe. Ik ben aan het trollen.
[..]
Dat moment dat ik iets zei over dat je Lucas als middelste CM had bijvoorbeeld.
Petje af voor je realistische trollquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe. Ik ben aan het trollen.
[..]
Dat moment dat ik iets zei over dat je Lucas als middelste CM had bijvoorbeeld.
Je had hem toch eerder al gehaald?quote:Op zondag 22 september 2013 00:01 schreef Maver24 het volgende:
Dani Alves gehaald voor 70k. er staan er al genoeg op die duurder zijn, zie hem zeker bij de 100k komen
nee nog niet, nu heb ik em wel gehaaldquote:Op zondag 22 september 2013 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had hem toch eerder al gehaald?
Ja, kom maar. Ik moet nog echt wennen aan die aannames en het draaien.quote:Op zondag 22 september 2013 00:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hierna potje tegen mij?
Dan maar met silvers
SPOILER: massive gta spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2013 00:06 schreef wieisboos het volgende:
Gta uitgespeeldSPOILER: massive gta spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Een Mariappa voor 2.9k.quote:Op zondag 22 september 2013 00:05 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Iemand nog mooie koopjes binnen gehaald?
Trapsjeeeeeequote:
quote:Op zondag 22 september 2013 00:06 schreef wieisboos het volgende:
Gta uitgespeeldSPOILER: massive gta spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ik heb geen Early Access dus ik moet nog een weekje wachten.quote:Op zondag 22 september 2013 00:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Trapsjeeeeee![]()
Goldpack counter nog steeds op 0??
Handelen en pakjes openen?quote:Op zondag 22 september 2013 00:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb geen Early Access dus ik moet nog een weekje wachten.
55 ongeveer ik zit nu op 69.quote:Op zondag 22 september 2013 00:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Na alle missies is het geen 100% hewel wat minder
Oh ik heb pas 3 heists gedaan.quote:Op zondag 22 september 2013 00:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Na alle missies is het geen 100% hewel wat minder
Ja.quote:Op zondag 22 september 2013 00:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 is hij wat waard?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |