Swetsenegger?quote:Op maandag 23 september 2013 17:03 schreef TwyLight het volgende:
Nokia en Tweakers geven tien Lumia 1020's weg om te testen
Raad eens wie die telefoon woensdag op mag halen in Amsterdam
Geen idee. Er werd gevraagd om te raden en aangezien hij dit in een Apple topic post, ging ik ervan uit dat het om een users uit het Apple topic gaat.quote:Op maandag 23 september 2013 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Wat moet ik nou met zo'n ding. En dan moet je ook nog een review maken.
Hmm oke. Zal het ene Dimens zijn?quote:Op maandag 23 september 2013 17:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Er werd gevraagd om te raden en aangezien hij dit in een Apple topic post, ging ik ervan uit dat het om een users uit het Apple topic gaat.
*tromgeroffel*quote:Op maandag 23 september 2013 17:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Er werd gevraagd om te raden en aangezien hij dit in een Apple topic post, ging ik ervan uit dat het om een users uit het Apple topic gaat.
Doe mij maar een Panasonic ZT60 televisie om uit te testen. Helaas is dat niet doorgegaan.quote:Op maandag 23 september 2013 17:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm oke. Zal het ene Dimens zijn?
Jij iig niet, ik pik je telefoon wel in aangezien ik er een paar uur eerder al zitquote:Op maandag 23 september 2013 17:03 schreef TwyLight het volgende:
Nokia en Tweakers geven tien Lumia 1020's weg om te testen
Raad eens wie die telefoon woensdag op mag halen in Amsterdam
wtf doe jij hier ethaquote:Op maandag 23 september 2013 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had op de Apple site zo'n terugbelafspraak gemaakt om 12:00. Ben tot op heden nog niet gebeld.herkenbaar probleem?
Ik weet niet of je al weet dat de fok knokploeg ik principe gewoon bestaan uit mij en mijn knuppel?quote:Op maandag 23 september 2013 17:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jij iig niet, ik pik je telefoon wel in aangezien ik er een paar uur eerder al zit
Wie neemt er dan ook een knuppel mee naar een vuurgevechtquote:Op maandag 23 september 2013 18:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al weet dat de fok knokploeg ik principe gewoon bestaan uit mij en mijn knuppel?
Dat is sowieso het beste wat je met een Mac kan doen. En nu maar lekker een Packard Bell kopen, is nog een stuk goedkoper ook en net zo goed qua kwaliteit.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 19:56 schreef J.Appleseed het volgende:
Vanmiddag een tripje van 2.5 uur heen (en weer terug) naar de Apple Store in A'dam gemaakt vanwege mijn batterij die eigenlijk na 6 maanden al op 80% van zijn oorspronkelijke capaciteit zat, maar nog net door de Apple Hardware Test van de AASP kwam.
Vorige week kreeg ik de melding "Service Battery", de batterij zat nu dus ook onder Apple's limiet. Wat blijkt? Nadat ik de fabrieksonderdelen (HDD, RAM-geheugen) weer erin had gezet en een nieuwe Mountain Lion-installatie had gedaan gaf de batterij niets meer aan.
Toch maar gegaan, en ja hoor: de batterij zat nog op 82,1% van zijn oorspronkelijke capaciteit daar hij een dag van tevoren aangaf rond de 77% te zitten. Gewoon een 'pass' in de AHT dus.
Hoe dan ook had ik eerder een gesprek met een Apple medewerker gehad, waarin aangegeven werd dat beneden een capaciteit van X mAh de batterij kostenloos vervangen zou worden.
Nadat de 'Genius' deze chat had gelezen werd 'ie ter plekke vervangen. Nu is mijn laptop weer in topconditie
[ afbeelding ]
Nee, zij hebben een Apple Hardware Test gedaan (welke wel iets uitgebreider is dan de AHT die op je laptop aanwezig is), en dan krijg je een indicatie van goed tot 'vervanging nodig' o.i.d. in de vorm van zo'n grafiek:quote:Op maandag 23 september 2013 20:06 schreef Crientj het volgende:
[..]![]()
Ik heb hetzelfde gezeik, maar bij mij zeggen ze dat de batterij "boven verwachting" is. (Al is mijn Air 12 maanden oud) - Heb je ze screenshots via Coconut laten zien of iets anders?
Ligt eraan wat je met 'net niet' bedoelt; op 5 minuten zullen ze niet zo kijken, een kwartier of een half uur wordt al lastiger.quote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb een afspraak in de Apple shop in Amsterdam staan maar naar alle waarschijnlijkheid zal ik het tijdstip net niet gaan redden. Is dat een probleem?
Hoeveel mAh is dat en binnen welke tijd?quote:Op maandag 23 september 2013 19:56 schreef J.Appleseed het volgende:
Hoe dan ook had ik eerder een gesprek met een Apple medewerker gehad, waarin aangegeven werd dat beneden een capaciteit van X mAh de batterij kostenloos vervangen zou worden.
Beneden de 80% van je oorspronkelijke fabriekscapaciteit binnen 1000 laadcycli (welke afhankelijk is van de Mac die je hebt).quote:Op maandag 23 september 2013 20:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoeveel mAh is dat en binnen welke tijd?
quote:Ik:
I have made some calculations myself; correct me if I'm wrong, but since the original capacity of my battery is 5770 mAh, and keeping in mind Apple's claim regarding their batteries, can I assume that my notebook battery would perform sub-standard at 80% of that 5770 mAh (being 4616 mAh)?
Support-medewerker:
It's actually a little lower than that, but if it drops more than a couple hundred on that number, give us a call, and we'll get you taken care of.
Goede zaak van Apple.quote:Op maandag 23 september 2013 20:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Beneden de 80% van je oorspronkelijke fabriekscapaciteit binnen 1000 laadcycli (welke afhankelijk is van de Mac die je hebt).
Klopt. Mijne zat echter na 6 maanden, ongeveer 150 cycli, al op 82%quote:
Bwoah, Apple heeft het niet helemaal op orde. Het is er nu op of onder, hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef Scrummie het volgende:
Apple heeft z'n support niet helemaal op orde geloof ik. Aantal weken terug was mn Apple ID gelocked omdat ik ruzie had met Click & Buy. Toen support gesproken via mail; geen probleem, account per direct weer unlocked met instructie om Click & Buy te ontkoppelen. GEdaan ook, ontkoppelt en iTunes card gekocht, opgeladen, koop ik vorige week weer een app, en weer gelocked. Weer door Click & Buy. Ik weer gemailed, krijg ik mail van een andere gast van hun Support afdeling dat hun afdeling geen rechten heeft om accounts te unlocken. Dus of er is in twee weken tijd een policy wijziging geweest, of de vorige 'agent is buiten z'n boekje gegaan.
Ja, ik ga gelijk al m'n Apple zooi de deur uit doenquote:Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bwoah, Apple heeft het niet helemaal op orde. Het is er nu op of onder, hoor.
Haha, ja, Apple staat blijkbaar wel bekend om hun top-notch service en support. Voor mij een belangrijke motivatie voor het aanschaffen van een product.quote:Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bwoah, Apple heeft het niet helemaal op orde. Het is er nu op of onder, hoor.
Ach ja, je hebt een keer iets verkeerd gezegd. Nu blijven we het onthouden en er grapjes over maken. De volgende keer is het iemand anders.quote:Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik ga gelijk al m'n Apple zooi de deur uit doen.
Kan dit trieste gezeur nou een keer afgelopen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |