Daar heb ik ook geen kritiek op, maar ze kopen alles wat los en vast zit. Het is een ramp voor de competitie. Dramatisch.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bayern heeft altijd veel zelf opgeleide wereldtoppers gehad.
Is het ergens anders anders ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:06 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen kritiek op, maar ze kopen alles wat los en vast zit. Het is een ramp voor de competitie. Dramatisch.
Tja, in die tijd waren dat nog heerlijke clubs om te haten en je lekker aan te ergeren, nu zijn het commerciële gedrochten geworden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het ergens anders anders ?
De toppers kopen meer toppers dan de andere clubs. Is altijd al zo geweest. Cruijff ging ook naar Barcelona net als Maradona. Van Persie kiest niet voor Everton.
Bayern is een mooie club met mooie spelers uit het verleden.
Ben er ooit geweest. Lette toen in m'n diensttijd niet op de schrijfwijze.quote:
Hamburg is los van de Reeperbahn ook een mooie stad vind ik. Schepen kijken onder het genot van een Tasse Kaffee langs de Elbe.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er ooit geweest. Lette toen in m'n diensttijd niet op de schrijfwijze.
Leuk. Bron ?quote:
Ok. Bedankt.quote:
Roid ragequote:Op maandag 23 september 2013 15:16 schreef opreis het volgende:
http://video.sport1.nl/ma(...)ola-klapt-op-de-kont
echte genieter
quote:Op maandag 23 september 2013 15:16 schreef opreis het volgende:
http://video.sport1.nl/ma(...)ola-klapt-op-de-kont
echte genieter
twitter:FCBayern twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 14:26:53Aufstellung / Line up FCB: Neuer - Dante, Ribéry, Mandzukić, Robben, Rafinha, Boateng, Lahm, Müller, Alaba, Schweinsteiger |^M.Hörwick reageer retweet
twitter:FCBayern twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 14:28:47Einwechselspieler / Substitutes: Starke - van Buyten, Shaqiri, Pizarro, Kirchhoff, Götze, Kroos.15.30 Uhr geht's los! reageer retweet
Ja , Internet deed een beetje raarquote:
Mooie top 10quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:27 schreef KingRoland het volgende:
japie , denk je dat dortmund en bayern beide winnen dit weekend? Van bayern weet ik dat zeker want die gaan nu zeker hard voor de 1e plek , Dortmund weet ik nog niet zeker.
Daar word ik niet vrolijk van. Als je Robben dan toch passeert, zie ik liever Götze i.p.v. Shaqiri.quote:
fc bayern fc bayernquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:15 schreef KingRoland het volgende:
mooi weer de beelden van de Bundesliga. Toch wel de beste liga betreft de beelden en informatie op het veld
En ? Geblesseerd geraakt ?quote:
Eens. Met de huidige voorhoede zal je deze wedstrijd niet nog een doelpunt maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Robben/gotze/mandzukic , liefst 2 van hun erin.
Ik word gek hierquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:50 schreef TvhN het volgende:
[..]
Eens. Met de huidige voorhoede zal je deze wedstrijd niet nog een doelpunt maken.
Edit: en weer een kans.
Lijkt me kut.quote:
duitsersquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Bayern 21 doelpogingen en 15 schoten op doel.. lijkt erop of het niet echt wil lukken vandaag
Götze en Robben op de bank zettenquote:
Inderdaad, 1-1 doet niet echt recht aan de wedstrijd waarin Bayern dominant was.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:32 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
27... verdomme
Balbezit afgrond , 20% - 80%
idd jammerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:47 schreef Myph. het volgende:
[..]
Inderdaad, 1-1 doet niet echt recht aan de wedstrijd waarin Bayern dominant was.
Spel zag er wel weer vermakelijk uit hoor.quote:
Ik wist niet dat het zo erg was. Ongelofelijk..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:32 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
27... verdomme
Balbezit afgrond , 20% - 80%
Was het maar waar!quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:53 schreef Iwanius het volgende:
Heeft iemand nog een screen cap van Pepe in de dug-out kunnen maken. Die zat erbij alsof zijn laatste uur bij FC Bayern had geslagen.
Wat een faalquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef RubenSosa het volgende:
Ophef bij Hoffenheim-Leverkussen . In 70ste minuut kopt Kiesling bij 0-1 stand de bal naast... alleen er zit een gat in het net (aan de zijkant) dus de bal gaat het doel in.
Scheidsrechter staat er toch redelijk voor maar geeft gewoon een doelpunt 0-2
geeft nu een goedkope pingel voor hoffenheim. ter compensatiequote:
Nou zal wel niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Match moet herspeeld worden neem ik aan, en Scheidstechter tijdelijk in 2.Bundesliga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |