Heb jij The Larry Sanders Show weleens gezien?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
Ik heb redelijk veel gezien van Roseanne bij gebrek aan beter.
Topshow zou ik het niet willen noemen.
Daarvoor was Married with Children uitgevonden.
Curb your enthusiasmquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef Tem het volgende:
Alleen Curb Your Enthusiasm, Roseanne, Married with Children en The Larry Sanders Show zijn leuk.
Volgens mij niet, weet wel van het bestaan af.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb jij The Larry Sanders Show weleens gezien?
Aanrader. Vooral Hank Kingsley.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij niet, weet wel van het bestaan af.
Toen JD wegging was het ook wel helemaal afgelopen eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, leuke serie. Alleen een beetje uitgemolken.
Corrie heeft ondanks haar sterke wil toch toe moeten geven aan haar drankbehoefte, en heeft dus "ja" gezegd tegen dat ene glaasje rode wijn. Dat ene glaasje is inmiddels 8,5 glazen geworden, en nu staat ze stomdronken op tafel te dansen terwijl ze flauwe grapjes pitcht uit haar komende theatershow.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
Corrie zit te balen dat ze geen toppop kan zien.
Daar heb je toch niet echt een stukje van gekeken?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hou van Holland was weer leuk.
Goedenavond. Goedenavond.quote:
Ik was aan het wachten op Dit was het nieuws, omdat jullie daar zo razend enthousiast over waren.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar heb je toch niet echt een stukje van gekeken?
Ik heb de laatste 2 minuten gekeken, kreeg gelijk zin om een spijker in mijn oog te duwen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar heb je toch niet echt een stukje van gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |