Ja, daar heb je zoveel aan als je trein om 12.00 uur vertrekt... En zelfs een paar minuten later kan al een probleem zijn als je nog het hele station over moet.quote:
quote:Klacht TNT post: Ik trapeer mn postbode dat ze me voor en achterband van mn fiets leeg laat lopen???
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over TNT post
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden TNT post
Lezers van deze klacht: 5
Dat deze postbode zo vals is als de nacht ik wens er van verlost teworden en anders komt het er een keer van dat ik aangifte moet gaan doen voor stalken.
Gewenste oplossing
Als ze eens goed aangesproken word op haar gedrag en als ze geen zin hebt om der ronde af temaken de post mee na huis neemt en de volgende dag die doet en anders geef ze een andere wijk dit zou mijn en Haar helpen BVD.
Dus omdat je bij 2 attracties niet kon komen wil je 3 gratis kaartjes hebben...quote:Klacht Efteling: Bezoek 7 oktober 2013
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Efteling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Efteling
Lezers van deze klacht: 5
Beste Efteling. Op donderdag 5 september 2013 heb ik samen met 2 vriendinnen (voor mijn 25e verjaardag)de Efteling bezocht.
Aangezien de kaartjes vrij prijzig zijn ben ik er al enige tijd niet geweest. Er waren een aantal attracties waar we natuurlijk in MOESTEN, die onze favoriet zijn; droomvlucht, de ezel die (tegen betaling) een gouden muntje uitwerpt en de steen (in het sprookjesbos) die heel hard gaat trillen als je erop staat.
Helaas waren al deze attracties dicht, dit hebben wij nergens op de site of ergens kunnen vinden, anders waren wij wel een andere dag gegaan!! En dat is heel erg jammer omdat de kaartjes gewoon een jaar geldig zijn, daarom had dit ook gekund. Maar nu helaas onze favoriete attracties hebben gemist bij jullie.
Bij de ezel in het sprookjesbos was een film opname (wat ze mij konden vertellen), maar op de vraag of het personeel daar mijn geld in de ezel wilde doen (zodat ik toch een gouden muntje zou krijgen), werden we niet netjes behandeld. Om het even toe te lichten, ik ben vroeger als kind regelmatig op mijn verjaardag, 5 september,naar de Efteling geweest, en ik spaarde deze muntjes. Dus het is voor mij een jeugdherinnering.
Het was een ‘oke’ dag bij de Efteling met veel teleurstellingen en personeel wat niet al te vriendelijk was. Heel erg jammer.
Gewenste oplossing
Het liefst zou ik weer naar de Efteling willen en uiteraard deze attracties willen bezoeken samen met mijn 2 vriendinnen.En de dag herbeleven en wel alles eruit halen zodat ik mijn 25e verjaardag goed heb gevierd, want 25 jaar is toch een unieke leeftijd. Maar dat betekend, doordat de kaartjes prijzig zijn, dat ik graag 3 gratis kaartjes zou willen. Maar als ik het me goed herinner, laat de Efteling dromen uitkomen Heel erg bedankt voor het lezen van mijn klacht. Met vriendelijke groet,
Lyca voor zakkelijk gebruikquote:Klacht Lyca mobile: lyca 06-87096560
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Lyca mobile
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lyca mobile
Lezers van deze klacht: 12
ik kan niet smsen ,ik gebruik dit lyca nummer voor zakkelijk,en ben een goed klant van jullie opwardeer weekelijks wat moet ik doen ??
Gewenste oplossing
als me smsen weer lukt ben ik tevreden
Zakkelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:09 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Lyca voor zakkelijk gebruik
Je kan ook voorzichtiger zijn met je telefoonquote:Klacht Hi: Iphone
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Hi
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hi
Lezers van deze klacht: 3
De service van smartcare is echt waardeloos.
Ik had vorige maand mijn telefoon laten vallen. Ik baalde hier erg van. Ik heb mijn iphone echt nodig voor mijn werk. Ik zou een nieuwe krijgen. De eerste afspraak kwam er niemand opdagen. De tweede afspraak kwamen ze veel te laat!!! Waardeloze service. Een maand later, ontzettend vervelend laat ik mijn telefoon perongeluk in de wc vallen. Balen! Weer smartcare bellen. Ze zouden vandaag komen. Tussen 9 en 1. Wat ik al verwachten het is nu half 3 en nog niemand! Nou blijkt dat de afspraak alweer zonder overleg is verplaatst!Ik ga hier echt geen Eigen risico nog maals van 80 euro betalen!
Gewenste oplossing
Dan ik iedergeval iets terug krijg of iets ter compensatie!
Dat is dan ook weer duidelijkquote:Klacht Britisch American Tobacco Grup: foutje tabak
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Britisch American Tobacco Grup
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Britisch American Tobacco Grup
Lezers van deze klacht: 2
ik draai al een tijdje sigaretten al 20 jaar,an mijn vader geleerd.ik heb meerdere merken geprobeert maar wegens t prettig draaien met m n machine en t niet vastlopen ervan gebruik ik de oranje XXL en vinden t een prima smaak.aangezien ik 2 pakken per week draai ,mijn pa woont bij mij en mijn zoon doet helaas ook mee,vind ik t fijn dat t makkelijk draait en niet dat t of te droog ,te nat,of te grof is.nou heb ik af en toe een pak tussendoor dat wat droog es en wat grovere stukken erdoor en dan doe ik er een aardappelschil tijdelijk in maar aak is de tabak dan te klef om te draaien en dat is nou zo jammer.ik moet eerlijk zeggen dat dit an de laatste tijd is .ik wil ook niet zeuren en blijf t voorlopig kopen,maar ik wilde t toch melden.tevens een compliment voor de hulzen die speciaal hieroor zijn,toppie,dat wilde ik nog kwijt.doe er iets mee en ik rook voorlopig stevig door haha.dank voor u tijd en vg <tokkie namen>
Gewenste oplossing
dat t product goed blijft,want daar is t te duur voor,e verderis dat jullie keus.
Je had ook 10 minuten kunnen wachten op de volgende metroquote:Klacht RET: Expres passagiers van aansluitende sprinter geweigerd
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over RET
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RET
Lezers van deze klacht: 12
Dinsdag 8-10, om 18.12 op laan v NOI arriveerde de sprinter uit Leiden. Tegelijkertijd reed aan de overkant vh zelfde spoor lijn E naar Slinge binnen.
De meneer die als eerste arriveerde bij de metro wilde instappen en stak gelukkig zijn tas eerst naar voren. De deuren gingen dicht. Tas zat klem en perron vol met mensen van de aansluiting staan buiten. Het commentaar over de speaker was : ” dit zullen uw mede passagiers u niet in dank afnemen, want ik ga niet weg hoor”
Vervolgens werd de deur een seconde geopend, tas Liz, deur weer dicht. Perron vol verbaasde klanten.
Wanneer de machinist meteen had geschakeld en 30 sec had gewacht, was hij minder vertraagd dan nu.
Gewenste oplossing
Oog voor aansluiting. Klant verplaatst van A naar B met meerdere middelen. De klant mag nietde dupe worden van tekort aan samenwerking
Abonnement? Zelfs dat niet, hij "opwardeert" wekelijks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Zakkelijk
Tevens een abonnement nemen voor zakelijk gebruik, en dan zulke grammaticafouten maken
Waar je je al niet druk over kan maken zegquote:Klacht RTL 7: slogan
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over RTL 7
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 7
Lezers van deze klacht: 7
dat hun altijd zeggen meer voor mannen dat is gewoon discriminatie ik ben een vrouw kijk altijd rtl7 voor vi en het darten en de goede actiefilms van stellone enzo dat moet eens afgelopen zijn vind ik.
Gewenste oplossing
dat zie die uitspraak meer voor mannen weglaten
Zeiken om 5 centquote:Klacht C1000: klacht
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over C1000
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze klacht: 10
Ik begrijp niet waarom bij c 1000 de BAR.LE.DUC natuurlijke mineraal water 2 ltr.55 eurocent moet kosten en bij bv Boni 50.cent
Gewenste oplossing
Ook 50 cent maken
Wat zeg je me nou? Komen de klachten openbaar op internet?quote:Klacht Klacht.nl: Gegevens
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 4
Ik had geen idee dat mijn gegevens in het openbaar zou staan
Ik ben gelijk gesmst door een persoon over mijn klacht over Otto
Ik zou graag willen vragen of u mijn gegevens wilt verwijderen.
Mvg
Gewenste oplossing
Gegevens verwijderen.
RTL adverteert op RTL 7 als een zender voor mannen, en RTL 8 als een zender voor vrouwen, maar dat gaat vast langs je heen als het enige wat je kan zeggen is een dooddoener over druk maken. Een oplettend mens zou opmerken dat ze naar de verkeerde zender kijkt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:06 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Waar je je al niet druk over kan maken zeg
[..]
Zeiken om 5 cent
[..]
Wat zeg je me nou? Komen de klachten openbaar op internet?
Ze kan beter een bril nemen voor haar en d'r vriendinnen. Bij de ingang, ruim voor de kassa's staat een groot bord waarop wordt aangegeven welke (grote) attracties er buiten bedrijf zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:09 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dus omdat je bij 2 attracties niet kon komen wil je 3 gratis kaartjes hebben...
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:46 schreef pikinhand het volgende:
[..]
RTL adverteert op RTL 7 als een zender voor mannen, en RTL 8 als een zender voor vrouwen, maar dat gaat vast langs je heen als het enige wat je kan zeggen is een dooddoener over druk maken. Een oplettend mens zou opmerken dat ze naar de verkeerde zender kijkt.
Zie http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/corporate/zenders/
5 cent is wel 10% sukkel.
Je reageert wel vaak hier puur om neer te kijken op anderen, dat is een teken van onzekerheid en teleurstelling over je eigen leven. Misschien kan je wat minderen voordat je jezelf meer te kijk geeft.
Ik had meteen alle respect voor deze mensen verlorenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef BlackLining het volgende:
Er is zowaar iemand die zat te mekkeren op TV net bij Kanniewaarzijn
Al was fat wel een terechte klocht
Dat gaat helpen zegquote:Klacht neckermann.com: Neckermann
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over neckermann.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden neckermann.com
Lezers van deze klacht: 1
Vuile kk honden dat jullie zijn. Jullie hebben die kk tv opgestuurd na ik zeg dat jullie dit niet hoeven doen. Ik maak jullie hele kk bedrijf kapot. Ik zou als ik jullie was maar heel snel mijn geld terug sturen. Met je als het retour GEBOEKT IS??? ZIJN JULLIE VAN DE POT GERUKTTTTTTT
Gewenste oplossing
IK wil mijn geld DIRECT TERUGGGGGGGGGG
quote:Klacht neckermann.com: Hartklachten!!!!!!!!!!!!!!!
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over neckermann.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden neckermann.com
Lezers van deze klacht: 1
Okee Neckermann, jullie hebben het zover op de spitst gedreven dat mijn dochter nu dus een inzinking heeft gehad, ik zal zeer zeker een schade specialist in de hand gaan nemen nu, hoe durven jullie!!!!!! Heel haar gezondheid weg, ze is nu naar het ziekenhuis!!! Ik kom jullie nu keihard achterhalen, dat snappen jullie zeker wel, jullie spelen met de gezondheid van mensen, nu ben ik des hels!
Gewenste oplossing
SCHADEVERGOEDING!!!!!!!
Godver wat een trieste figurenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:28 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dat gaat helpen zeg
En hieronder nog een bericht van haar "vader"
[..]
Stuur maar meteen door naar het gestichtquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Godver wat een trieste figuren
Hiervan een inzinking krijgen
Met een inzinking naar het ziekenhuis gaan
U gebruikt alleen gratis water uit sloten, kanalen en andere waterlichamen?quote:
Ik bedoel flesjes water kopen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:25 schreef N22 het volgende:
[..]
U gebruikt alleen gratis water uit sloten, kanalen en andere waterlichamen?
Water uit de kraan is ook gekocht.
Alles verder in orde? Of ben je te lang blootgesteld aan chemtrailsquote:Klacht Ryanair: Chemtrails / geonengineering
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 8
Mijn klacht is dat ryanair zich tijdens hun vluchten schuldig maakt aan het uitspuwen van chemtrails om zo winst te maken.
Gewenste oplossing
Ik wil dat ryanair verantwoordelijkheid neemt voor de effecten van chemtrails (dood en verderf in de natuur, zowel voor flora als fauna). Stop met het spuiten van toxische materialen tijdens de vluchten en maak desnoods de prijzen wat duurder. Wat ryanair nu doet is erg genoeg voor rechtzaken in de nabije toekomst.
Denken dat een ov pas of je CJP een officieel legitimatie bewijs isquote:Klacht Albert Heijn: leeftijdscontrole
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 8
Daarnet was ik naar de Albert heijn op het museumplein om een fles rose te kopen voor een verjaardag. Bij de klasse vroeg de kassière mijn id. Ik had een geldig ov en een CJP pas met een duidelijke foto en geboortedatum. De kassière zei dat ik alleen met een geldig id of rijbewijs de Rose mee kon krijgen. Ik vind dit belachelijk Ik heb een foto met geboortedatum, daarbij kan je zien dat ik geen 15 ben. Het is geen douane controle De vrouw achter mij in de rij wilde voor mij betalen maar dat mocht ook al niet. Bedankt voor het verpesten van mijn avond!!
Gewenste oplossing
Een goede oplossing zou zijn dat ook pasjes met foto en geboortedatum goedgekeurd worden bij het tonen van je leeftijd!
Even een pasje maken met de foto van Rutte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:25 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Denken dat een ov pas of je CJP een officieel legitimatie bewijs is
Bedrogquote:Klacht Telegraaf: autovisie
Aanbod 2x gratis blad Autovisie code UH5ZGVV4
Op -telegraaf.nl/gratisautovisie opgeven niet mogelijk
Puur bedrog.Overweeg nu mijn krantabonnement op te zeggen
Gewenste oplossing
Minimaal een excuus en verklaring over dit boerenbedrog Bij huidige mening wordt je nog gedwongen om een positieve mening te geven,terwijl zeer negatief het juiste is
Jouw gasten moesten inchecken en niet stempelen, dus ze hebben niet aan hun plicht voldaan.quote:Klacht NS: l.s,
Mijn Canadese gasten reisden zaterdag 12 oktober naar Maastricht met een dagkaart via Kruidvat. Ik heb de kaarten in de stempelautomaat afgestempeld en gezegd dat zij dat op de terugweg ook moesten doen. Zondag 13 oktober reisden zij terug in de trein van Maastricht die daar omstreeks 14.00 uur vertrok. Zij kregen controle door een conductrice. Deze ‘dame’ zei dat hun kaartje niet geldig was. En zij heeft hen buiten de trein gezet in Roermond!! Wat bleek: mijn gasten hebben het kaartje afgestempeld, echter aan de verkeerde kant. De stempel was wel duidelijk te lezen! Zij werden dus zonder pardon de trein uitgezet, met de mededeling dat de kaart geactiveerd moest worden voor de automatenpaal. Andere reizigers hebben hen uitgelegd dat er een volgende trein kwam na een half uur en wat ze precies moesten doen.
Ik vind de behandeling sowieso buiten proporties ontoelaatbaar, maar om toeristen op deze manier te behandelen gaat werkelijk alles te buiten. Zij hadden aan hun plicht voldaan,(al was het aan de verkeerde kant van het kaartje) waren er duidelijk niet op uit om gratis te reizen, begrepen niet wat er nou aan de hand was en hoe het op te lossen was en kwamen te laat op een volgende afspraak.
Bovendien was het ook nog eens zulk slecht weer dat er van code oranje sprake was. Je zet je hond dan nog niet eens buiten, maar wel toeristische treinpassagiers?
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden als deze mensen minimaal een excuus aangeboden krijgen. En een vrijreizen kaart voor als zij Nederland weer bezoeken. Bovendien wil ik dat deze conductrice aangesproken wordt op haar gedrag. Mijn gasten zeiden: zij was al chagrijnig, want zij was met andere passagiers al ruzie aan het maken. (Zij spreken geen Nederlands, maar begrepen haar manier van spreken maar al te goed). Als je een dergelijk beroep uitoefent, kan je niet je slechte humeur op je klanten afreageren, naar mijn idee. Het adres van mijn gasten is: Piet & Riet Verdriet *** Ook zou ik persoonlijk graag horen, hoe mijn klacht opgelost is. Peter Beense, *** 122, 1444** Purmerend
Misschien wilden ze met dezelfde dagkaart de volgende dag ook weer terugquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef KoningPils het volgende:
Jouw gasten moesten inchecken en niet stempelen, dus ze hebben niet aan hun plicht voldaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |