Ja, daar heb je zoveel aan als je trein om 12.00 uur vertrekt... En zelfs een paar minuten later kan al een probleem zijn als je nog het hele station over moet.quote:
quote:Klacht TNT post: Ik trapeer mn postbode dat ze me voor en achterband van mn fiets leeg laat lopen???
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over TNT post
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden TNT post
Lezers van deze klacht: 5
Dat deze postbode zo vals is als de nacht ik wens er van verlost teworden en anders komt het er een keer van dat ik aangifte moet gaan doen voor stalken.
Gewenste oplossing
Als ze eens goed aangesproken word op haar gedrag en als ze geen zin hebt om der ronde af temaken de post mee na huis neemt en de volgende dag die doet en anders geef ze een andere wijk dit zou mijn en Haar helpen BVD.
Dus omdat je bij 2 attracties niet kon komen wil je 3 gratis kaartjes hebben...quote:Klacht Efteling: Bezoek 7 oktober 2013
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Efteling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Efteling
Lezers van deze klacht: 5
Beste Efteling. Op donderdag 5 september 2013 heb ik samen met 2 vriendinnen (voor mijn 25e verjaardag)de Efteling bezocht.
Aangezien de kaartjes vrij prijzig zijn ben ik er al enige tijd niet geweest. Er waren een aantal attracties waar we natuurlijk in MOESTEN, die onze favoriet zijn; droomvlucht, de ezel die (tegen betaling) een gouden muntje uitwerpt en de steen (in het sprookjesbos) die heel hard gaat trillen als je erop staat.
Helaas waren al deze attracties dicht, dit hebben wij nergens op de site of ergens kunnen vinden, anders waren wij wel een andere dag gegaan!! En dat is heel erg jammer omdat de kaartjes gewoon een jaar geldig zijn, daarom had dit ook gekund. Maar nu helaas onze favoriete attracties hebben gemist bij jullie.
Bij de ezel in het sprookjesbos was een film opname (wat ze mij konden vertellen), maar op de vraag of het personeel daar mijn geld in de ezel wilde doen (zodat ik toch een gouden muntje zou krijgen), werden we niet netjes behandeld. Om het even toe te lichten, ik ben vroeger als kind regelmatig op mijn verjaardag, 5 september,naar de Efteling geweest, en ik spaarde deze muntjes. Dus het is voor mij een jeugdherinnering.
Het was een ‘oke’ dag bij de Efteling met veel teleurstellingen en personeel wat niet al te vriendelijk was. Heel erg jammer.
Gewenste oplossing
Het liefst zou ik weer naar de Efteling willen en uiteraard deze attracties willen bezoeken samen met mijn 2 vriendinnen.En de dag herbeleven en wel alles eruit halen zodat ik mijn 25e verjaardag goed heb gevierd, want 25 jaar is toch een unieke leeftijd. Maar dat betekend, doordat de kaartjes prijzig zijn, dat ik graag 3 gratis kaartjes zou willen. Maar als ik het me goed herinner, laat de Efteling dromen uitkomenHeel erg bedankt voor het lezen van mijn klacht. Met vriendelijke groet,
Lyca voor zakkelijk gebruikquote:Klacht Lyca mobile: lyca 06-87096560
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Lyca mobile
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lyca mobile
Lezers van deze klacht: 12
ik kan niet smsen ,ik gebruik dit lyca nummer voor zakkelijk,en ben een goed klant van jullie opwardeer weekelijks wat moet ik doen ??
Gewenste oplossing
als me smsen weer lukt ben ik tevreden
Zakkelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:09 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Lyca voor zakkelijk gebruik
Je kan ook voorzichtiger zijn met je telefoonquote:Klacht Hi: Iphone
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Hi
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hi
Lezers van deze klacht: 3
De service van smartcare is echt waardeloos.
Ik had vorige maand mijn telefoon laten vallen. Ik baalde hier erg van. Ik heb mijn iphone echt nodig voor mijn werk. Ik zou een nieuwe krijgen. De eerste afspraak kwam er niemand opdagen. De tweede afspraak kwamen ze veel te laat!!! Waardeloze service. Een maand later, ontzettend vervelend laat ik mijn telefoon perongeluk in de wc vallen. Balen! Weer smartcare bellen. Ze zouden vandaag komen. Tussen 9 en 1. Wat ik al verwachten het is nu half 3 en nog niemand! Nou blijkt dat de afspraak alweer zonder overleg is verplaatst!Ik ga hier echt geen Eigen risico nog maals van 80 euro betalen!
Gewenste oplossing
Dan ik iedergeval iets terug krijg of iets ter compensatie!
Dat is dan ook weer duidelijkquote:Klacht Britisch American Tobacco Grup: foutje tabak
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Britisch American Tobacco Grup
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Britisch American Tobacco Grup
Lezers van deze klacht: 2
ik draai al een tijdje sigaretten al 20 jaar,an mijn vader geleerd.ik heb meerdere merken geprobeert maar wegens t prettig draaien met m n machine en t niet vastlopen ervan gebruik ik de oranje XXL en vinden t een prima smaak.aangezien ik 2 pakken per week draai ,mijn pa woont bij mij en mijn zoon doet helaas ook mee,vind ik t fijn dat t makkelijk draait en niet dat t of te droog ,te nat,of te grof is.nou heb ik af en toe een pak tussendoor dat wat droog es en wat grovere stukken erdoor en dan doe ik er een aardappelschil tijdelijk in maar aak is de tabak dan te klef om te draaien en dat is nou zo jammer.ik moet eerlijk zeggen dat dit an de laatste tijd is .ik wil ook niet zeuren en blijf t voorlopig kopen,maar ik wilde t toch melden.tevens een compliment voor de hulzen die speciaal hieroor zijn,toppie,dat wilde ik nog kwijt.doe er iets mee en ik rook voorlopig stevig door haha.dank voor u tijd en vg <tokkie namen>
Gewenste oplossing
dat t product goed blijft,want daar is t te duur voor,e verderis dat jullie keus.
Je had ook 10 minuten kunnen wachten op de volgende metroquote:Klacht RET: Expres passagiers van aansluitende sprinter geweigerd
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over RET
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RET
Lezers van deze klacht: 12
Dinsdag 8-10, om 18.12 op laan v NOI arriveerde de sprinter uit Leiden. Tegelijkertijd reed aan de overkant vh zelfde spoor lijn E naar Slinge binnen.
De meneer die als eerste arriveerde bij de metro wilde instappen en stak gelukkig zijn tas eerst naar voren. De deuren gingen dicht. Tas zat klem en perron vol met mensen van de aansluiting staan buiten. Het commentaar over de speaker was : ” dit zullen uw mede passagiers u niet in dank afnemen, want ik ga niet weg hoor”
Vervolgens werd de deur een seconde geopend, tas Liz, deur weer dicht. Perron vol verbaasde klanten.
Wanneer de machinist meteen had geschakeld en 30 sec had gewacht, was hij minder vertraagd dan nu.
Gewenste oplossing
Oog voor aansluiting. Klant verplaatst van A naar B met meerdere middelen. De klant mag nietde dupe worden van tekort aan samenwerking
Abonnement? Zelfs dat niet, hij "opwardeert" wekelijks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Zakkelijk![]()
Tevens een abonnement nemen voor zakelijk gebruik, en dan zulke grammaticafouten maken
Waar je je al niet druk over kan maken zegquote:Klacht RTL 7: slogan
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over RTL 7
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 7
Lezers van deze klacht: 7
dat hun altijd zeggen meer voor mannen dat is gewoon discriminatie ik ben een vrouw kijk altijd rtl7 voor vi en het darten en de goede actiefilms van stellone enzo dat moet eens afgelopen zijn vind ik.
Gewenste oplossing
dat zie die uitspraak meer voor mannen weglaten
Zeiken om 5 centquote:Klacht C1000: klacht
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over C1000
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze klacht: 10
Ik begrijp niet waarom bij c 1000 de BAR.LE.DUC natuurlijke mineraal water 2 ltr.55 eurocent moet kosten en bij bv Boni 50.cent
Gewenste oplossing
Ook 50 cent maken
Wat zeg je me nou? Komen de klachten openbaar op internet?quote:Klacht Klacht.nl: Gegevens
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 4
Ik had geen idee dat mijn gegevens in het openbaar zou staan
Ik ben gelijk gesmst door een persoon over mijn klacht over Otto
Ik zou graag willen vragen of u mijn gegevens wilt verwijderen.
Mvg
Gewenste oplossing
Gegevens verwijderen.
RTL adverteert op RTL 7 als een zender voor mannen, en RTL 8 als een zender voor vrouwen, maar dat gaat vast langs je heen als het enige wat je kan zeggen is een dooddoener over druk maken. Een oplettend mens zou opmerken dat ze naar de verkeerde zender kijkt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:06 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Waar je je al niet druk over kan maken zeg
[..]
Zeiken om 5 cent
[..]
Wat zeg je me nou? Komen de klachten openbaar op internet?
Ze kan beter een bril nemen voor haar en d'r vriendinnen. Bij de ingang, ruim voor de kassa's staat een groot bord waarop wordt aangegeven welke (grote) attracties er buiten bedrijf zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:09 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dus omdat je bij 2 attracties niet kon komen wil je 3 gratis kaartjes hebben...
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:46 schreef pikinhand het volgende:
[..]
RTL adverteert op RTL 7 als een zender voor mannen, en RTL 8 als een zender voor vrouwen, maar dat gaat vast langs je heen als het enige wat je kan zeggen is een dooddoener over druk maken. Een oplettend mens zou opmerken dat ze naar de verkeerde zender kijkt.
Zie http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/corporate/zenders/
5 cent is wel 10% sukkel.
Je reageert wel vaak hier puur om neer te kijken op anderen, dat is een teken van onzekerheid en teleurstelling over je eigen leven. Misschien kan je wat minderen voordat je jezelf meer te kijk geeft.
Ik had meteen alle respect voor deze mensen verlorenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef BlackLining het volgende:
Er is zowaar iemand die zat te mekkeren op TV netbij Kanniewaarzijn
Al was fat wel een terechte klocht![]()
Dat gaat helpen zegquote:Klacht neckermann.com: Neckermann
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over neckermann.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden neckermann.com
Lezers van deze klacht: 1
Vuile kk honden dat jullie zijn. Jullie hebben die kk tv opgestuurd na ik zeg dat jullie dit niet hoeven doen. Ik maak jullie hele kk bedrijf kapot. Ik zou als ik jullie was maar heel snel mijn geld terug sturen. Met je als het retour GEBOEKT IS??? ZIJN JULLIE VAN DE POT GERUKTTTTTTT
Gewenste oplossing
IK wil mijn geld DIRECT TERUGGGGGGGGGG
quote:Klacht neckermann.com: Hartklachten!!!!!!!!!!!!!!!
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over neckermann.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden neckermann.com
Lezers van deze klacht: 1
Okee Neckermann, jullie hebben het zover op de spitst gedreven dat mijn dochter nu dus een inzinking heeft gehad, ik zal zeer zeker een schade specialist in de hand gaan nemen nu, hoe durven jullie!!!!!! Heel haar gezondheid weg, ze is nu naar het ziekenhuis!!! Ik kom jullie nu keihard achterhalen, dat snappen jullie zeker wel, jullie spelen met de gezondheid van mensen, nu ben ik des hels!
Gewenste oplossing
SCHADEVERGOEDING!!!!!!!
Godver wat een trieste figurenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:28 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dat gaat helpen zeg
En hieronder nog een bericht van haar "vader"
[..]
Stuur maar meteen door naar het gestichtquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Godver wat een trieste figuren
Hiervan een inzinking krijgen
Met een inzinking naar het ziekenhuis gaan
U gebruikt alleen gratis water uit sloten, kanalen en andere waterlichamen?quote:
Ik bedoel flesjes water kopen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:25 schreef N22 het volgende:
[..]
U gebruikt alleen gratis water uit sloten, kanalen en andere waterlichamen?
Water uit de kraan is ook gekocht.
Alles verder in orde? Of ben je te lang blootgesteld aan chemtrailsquote:Klacht Ryanair: Chemtrails / geonengineering
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 8
Mijn klacht is dat ryanair zich tijdens hun vluchten schuldig maakt aan het uitspuwen van chemtrails om zo winst te maken.
Gewenste oplossing
Ik wil dat ryanair verantwoordelijkheid neemt voor de effecten van chemtrails (dood en verderf in de natuur, zowel voor flora als fauna). Stop met het spuiten van toxische materialen tijdens de vluchten en maak desnoods de prijzen wat duurder. Wat ryanair nu doet is erg genoeg voor rechtzaken in de nabije toekomst.
Denken dat een ov pas of je CJP een officieel legitimatie bewijs isquote:Klacht Albert Heijn: leeftijdscontrole
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 8
Daarnet was ik naar de Albert heijn op het museumplein om een fles rose te kopen voor een verjaardag. Bij de klasse vroeg de kassière mijn id. Ik had een geldig ov en een CJP pas met een duidelijke foto en geboortedatum. De kassière zei dat ik alleen met een geldig id of rijbewijs de Rose mee kon krijgen. Ik vind dit belachelijk Ik heb een foto met geboortedatum, daarbij kan je zien dat ik geen 15 ben. Het is geen douane controle De vrouw achter mij in de rij wilde voor mij betalen maar dat mocht ook al niet. Bedankt voor het verpesten van mijn avond!!
Gewenste oplossing
Een goede oplossing zou zijn dat ook pasjes met foto en geboortedatum goedgekeurd worden bij het tonen van je leeftijd!
Even een pasje maken met de foto van Rutte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:25 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Denken dat een ov pas of je CJP een officieel legitimatie bewijs is
Bedrogquote:Klacht Telegraaf: autovisie
Aanbod 2x gratis blad Autovisie code UH5ZGVV4
Op -telegraaf.nl/gratisautovisie opgeven niet mogelijk
Puur bedrog.Overweeg nu mijn krantabonnement op te zeggen
Gewenste oplossing
Minimaal een excuus en verklaring over dit boerenbedrog Bij huidige mening wordt je nog gedwongen om een positieve mening te geven,terwijl zeer negatief het juiste is
Jouw gasten moesten inchecken en niet stempelen, dus ze hebben niet aan hun plicht voldaan.quote:Klacht NS: l.s,
Mijn Canadese gasten reisden zaterdag 12 oktober naar Maastricht met een dagkaart via Kruidvat. Ik heb de kaarten in de stempelautomaat afgestempeld en gezegd dat zij dat op de terugweg ook moesten doen. Zondag 13 oktober reisden zij terug in de trein van Maastricht die daar omstreeks 14.00 uur vertrok. Zij kregen controle door een conductrice. Deze ‘dame’ zei dat hun kaartje niet geldig was. En zij heeft hen buiten de trein gezet in Roermond!! Wat bleek: mijn gasten hebben het kaartje afgestempeld, echter aan de verkeerde kant. De stempel was wel duidelijk te lezen! Zij werden dus zonder pardon de trein uitgezet, met de mededeling dat de kaart geactiveerd moest worden voor de automatenpaal. Andere reizigers hebben hen uitgelegd dat er een volgende trein kwam na een half uur en wat ze precies moesten doen.
Ik vind de behandeling sowieso buiten proporties ontoelaatbaar, maar om toeristen op deze manier te behandelen gaat werkelijk alles te buiten. Zij hadden aan hun plicht voldaan,(al was het aan de verkeerde kant van het kaartje) waren er duidelijk niet op uit om gratis te reizen, begrepen niet wat er nou aan de hand was en hoe het op te lossen was en kwamen te laat op een volgende afspraak.
Bovendien was het ook nog eens zulk slecht weer dat er van code oranje sprake was. Je zet je hond dan nog niet eens buiten, maar wel toeristische treinpassagiers?
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden als deze mensen minimaal een excuus aangeboden krijgen. En een vrijreizen kaart voor als zij Nederland weer bezoeken. Bovendien wil ik dat deze conductrice aangesproken wordt op haar gedrag. Mijn gasten zeiden: zij was al chagrijnig, want zij was met andere passagiers al ruzie aan het maken. (Zij spreken geen Nederlands, maar begrepen haar manier van spreken maar al te goed). Als je een dergelijk beroep uitoefent, kan je niet je slechte humeur op je klanten afreageren, naar mijn idee. Het adres van mijn gasten is: Piet & Riet Verdriet *** Ook zou ik persoonlijk graag horen, hoe mijn klacht opgelost is. Peter Beense, *** 122, 1444** Purmerend
Misschien wilden ze met dezelfde dagkaart de volgende dag ook weer terugquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef KoningPils het volgende:
Jouw gasten moesten inchecken en niet stempelen, dus ze hebben niet aan hun plicht voldaan.
Ik las die klacht en ik denk "Peter Beense...huh!?" Maar toen ik Piet en Riet Verdriet zag staan viel pas het kwartje :-pquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Bedrog
En wil iemand nog twee keer gratis Autovisie ontvangen? Grijp je kans!
[..]
Jouw gasten moesten inchecken en niet stempelen, dus ze hebben niet aan hun plicht voldaan.
Dat zijn de dagkaarten van de Blokker. Die van de Kruidvat moet je stempelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Jouw gasten moesten inchecken en niet stempelen, dus ze hebben niet aan hun plicht voldaan.
Ook met de kaarten van de Kruidvat moet je inchecken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat zijn de dagkaarten van de Blokker. Die van de Kruidvat moet je stempelen.
Oh, dan is dat nieuw. Een paar maanden geleden nog niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:25 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ook met de kaarten van de Kruidvat moet je inchecken.
Met de dagkaarten van Kruidvat moet je inchecken bij de NS en bij de andere vervoerders stempelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat zijn de dagkaarten van de Blokker. Die van de Kruidvat moet je stempelen.
Je bent gewoon een jaloerse trutquote:Klacht Raceplanet: Raceplanet of Hoerenkast
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Raceplanet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Raceplanet
Lezers van deze klacht: 5
Ik dacht dat je werk en privé gescheiden horde te houden van elkaar.
Maar bij Race planet Delft blijkt het geval anders te zijn in praktijk.
Woensdag 9 oktober 2013 ben ik gaan karten op reservering om 8 uur.
Normaal kom ik iederekeer alleen dit keer nam ik iemand mee.
Eerder zag ik een blonde bar medewerkster (mandy) haar prive nummer aan een man geven.
Deze vroeg haar telefoon nummer omdat hij haar kennelijk leuk vond.
Later nadat ik en mijn date gekart hadden vroeg ze aan ons of wij samen waren ???
Terwijl je dat toch ook kan zien als je ,je ogen goed open heb en samen binnen kom lopen.
En tot stomme verbazing wisselt ze ook nog vrolijk nummers uit met mijn date.
Dus als je vanplan ben met een date naar een kartbaan te gaan doe dat maar beter niet.
Vooral als deze medewerkster er werkt want ze zet je zo publiekelijk voor schut.
Naja ik ben er klaar mee met de pipo als zij van afgelikte boterhammen houd zij der zin!
Ik werd voor jaloers verklaard door de pipo/date terwijl ik me meer voor schut gezet voelde.
Maar wat verwacht je van 2 hersenloze ,harteloze figuren.
Gewenste oplossing
Werk prive professioneel gescheiden houden. En klanten niet publiekelijk vernederen. Ik had begrepen van de pipo/date dat ze 13 oktober zichzelf had ziek gemeld . Ook klaagt ze der noten via de pipo dan moet ze maar professioneel blijven.
quote:Klacht Euromaster: zoon derk
Klacht: Opgelost OpgelostKlacht over Euromaster
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Euromaster
Lezers van deze klacht: 341
hallo afgelopen donderdag belde mijn zoon mij op dat hij later kwam ivm geld verdwenen dus ik ben die kant op gegaan om verhaal te halen daar aan gekomen was er 30 euro weg waar mijn zoon schuld van krijgt maar mijn zoon heeft het niet gedaan dat weet ik 100% zeker want mijn zoon zegt waarom zou ik dan 30 stelen terwijl ik genoeg kans inpreciepe had om bij de kluis te kunnen zaonder dat ze het zien sjon zegt mss moest het wel in opdracht van…. dus met andere woorden dat ik mijn zoon het opdracht zou hebben gegeven om geld te stelen nou ik vindt het nog al een beschuldiging en john zelf zegt ook dat het al jaren gebeurt als er stagelopers zijn . toch vreemd zijn dan alle stageloper een dief nee dat geloof ik niet en violetta en wouter de andere collegas werken er nog geen jaren dus dan blijft er in mijn ogen maar 1 iemand over genaamd john zelf die zich waarschijnlijk nu schuilt achter een stageloper mijn zoon die nu wordt beschuldigt en zijn stage kwijt is !
Gewenste oplossing
?
Oplossing van het bedrijf
De zaak is telefonisch besproken met Mevrouw *** en na een goed gesprek is de zaak afgesloten voor beide partijen.
Das niet zo best dat je darm is verstrekenquote:Klacht Jumbo: www.jumbosupermarkten.nl/winkelonderzoek
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 3
Het is niet mogelijk om in te loggen. Er wordt vermeld dat de darm is verstreken. Vorige week dit ook al geconstateerd. De vragenlijst moet voor donderdag de24e ingevuld zijn.
Gewenste oplossing
Een antwoord hierop
Betere oplossing, je moet je kind beter opvoedenquote:Klacht HEMA: bedreiging kind
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over HEMA
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HEMA
Lezers van deze klacht: 8
Een medewerker bij de gema heeft mijn kind bedreigd met de politie te bellen toen hij het woord pis neerlegde in chocoladeletters
Gewenste oplossing
excuses
quote:Klacht Albert Heijn: activeren bonuskaart
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 23
bij activeren bonuskaart wordt ik aangesproken met jij.
Ik vind dit bijzonder oonbeleefd.
Gewenste oplossing
aanpassen activeren bonuskaartprogramma excuus
quote:Klacht Albert Heijn: Tilburg Reeshof
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 26
Ik zou vandaag naar Amsterdam gaan, In heb op de aap van NS bekeken hoe laat de trein vertrekt. Hij zou om 15.05 vertrekken. Ik kwam om 14.50 om het spoor en kom achter dat er geen treinen rijden, maar dat ik wel met de bus naar Den Bosch kan. Toen ben ik beneden onder het spoor gaan staan. Ik zag op de planning dat hij zo zou komen. Er kwam en bus maar de schauffer zei dat hij naar Breda gaat en niet Den Bosch. Ik heb er 1,5 Uur gewacht en nog steeds heen bus. Toen kwam en jongen en tegen zijn vriende schreeuwde dat de bus boven bij het spoor staat. Er was helemaal geen informatie dat ik op andere plek moest wachten, dan waar de planning hangt!
Gewenste oplossing
Chauffeur had me kunnen informeren dat ik op verkeerde plek sta. En kan toch informatie staan waar de bus precies aan komt. Het is nu half 5 en ik ben nog steeds in Tilburg, zit in de bus. Waarom was er geen informatie op de app van NS? Heel slecht geregeld!
kanniewaarzijn toevallig?quote:Op zondag 3 november 2013 17:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net bij de vara een consumentenprogramma obv klacht.nl een nieuwe ook dat nog dus.
quote:Klacht Editie Enigma: corruptie
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Editie Enigma
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Editie Enigma
Lezers van deze klacht: 4
Geacht heer
baar weken gelijden ik heb een telefoontje van u bedrijf gekrijgen of ik een beschikking wil krijgen ik vind wel leuk
ik zeg tegen haar is goed
na 2weken ik heb puzzelmagazine editie enigma gekrijgen + acceptgiro dat ik een bedraag van 71.68 moet betalen twee dagen later ik heb julli klantservice gebeeld omte zeggen dat ik puzzelmagazine terug zal sturen en ik betaal geen cent julli beschikking heb ik niet nodig maar ze zeggen tegen me ok als ik de puzzel magazine terug stuur ik moet betaalen ik zeg tegen hun ik betaal geen cent eerste ik heb niets gehoort over abonnement en ik wil geen abonnement ten tweede de naam van <naam> dat is mijn vrouw naam en zij kan niet lezen en schrijven + ik werk bij een drukkerij ik bedoel ik krijg de tijdmagazine graties
Gewenste oplossing
ik wil geen abonnement ik betaal geen cent
quote:Klacht HTM: ov chip cart
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over HTM
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HTM
Lezers van deze klacht: 4
ik bel van morgen htm over mijn ov cihp cart 3november ik vegereten uit cehken ikwas weed roken dar voor benik vegereeten toen di avend htm conturol zegt meener 2keer vegereten uit cehkken darna ik email suturt naarde htm vandag bieref onvangen afgekeurd.
htm zegt uw faut omdat ik weed rook.
meede wereker mevouw <naam>
Gewenste oplossing
ik wiel mijn cent turuch
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:14 schreef Loontjah het volgende:
KLB / Niet gegronde klachten op klacht.nl
Voor zolang ie nog open is
quote:Klacht Lidl: Sigaretten
Ik sta aan de kassa van de lidl om mijn boodschappen af te rekenen, wil ik een pakje sigaretten kopen voor de vriend van mijn dochter die overigens 16 is, maar mijn dochter is 14 en die stond daar bij. Dus ik wil mijn boodschappen afrekenen zegt de cassiere dat ik ze niet mee krijg omdat ze nu weet dat het voor mijn dochter is en dat mijn dochter zich moet legitimeren. Ten eerste het is niet voor mijn dochter, ten tweede waarom luistert deze vrouw ons gesprek af terwijl ze met een andere klant bezig is, ten derde ik koop sigaretten en ik ben 46. Kan dit zo maar? Ik vind het schandalig!
Gewenste oplossing
Elke gangbare oplossing want dit is schandalig tegen over een klant en volgens een manager van de C1000 mag dit niet eens!
quote:Klacht Selektvracht: Vals beschuldigd door medewerker gebelt tehebben met bedryf.
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Selektvracht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Selektvracht
Lezers van deze klacht: 8
Daar ik een telefoon nummer in myn display had staan heb ik op het nummer gereageerd.
Bleek selectvracht tezyn.
Kreeg meteen hoe komt u aan dit nummer en u mag dit niet bellen het is een fabriek.
De bezorger wordt hier op aangesproken en u dient niet meer tebellen.
Betrof een vriend??
Deze heeft waarschynlyk of wel zeker naar my gebelt waarby ik op het nummer heb gereageerd.
Hoera precies op myn verjaardag.
Ik ben ten onrechte beschuldigd voor stalker en uit gescholden dat ik op moest op rotte.
Heb geprobeerd het by het bedryf met zogeheten vriend optelossen.
Ben daar door hoog medicynen gebruik even weg gevallen en hebben my als oud vuil laten liggen op de betonnen vloer.
Mag desnoods huisarts in voormeren.
Gewenste oplossing
Dat bezorger als de man die my aan de telefoon heeft gehad my uitleggen en ik kan uit leggen hoe het ontstaan is,ik heb geen moment de gelegenheid gekregen om er over tekunnen praten,had ik maar niet moeten bellen,en zogenaamde vriend dat ik op moest rotte en dat de relatie over was. Stalker.
Inclusief weinig verhelderend filmpjequote:Klacht Gemeente Almere: Uitkering stopgezet
Mijn uitkering is door heer J. (...) zonder reden en oneerlijk stopgezet. Dat was 100% met opzet, omdat ik tegen basisschool K.B.S. De Delta in Almere ben. Ik blijf bij mijn woord totdat dat ik in leven ben.
Gemeente Almere gaat zijn macht en netwerk vrienden tegen ons gebruiken.
Gewenste oplossing
Ik wil graag mijn uitkering met ingang van 26 juli jl. hebben en niet vanaf 16 september jl.
Haha, meteen de discriminatiekaart trekken.quote:Op zondag 1 december 2013 11:52 schreef tennis_jongen het volgende:
Klacht Jumbo: vals beschuldiging van verkoop van tabak gerelateerde producten aan minderjarigen
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 24
Vlak voor de sluitingstijd kwam ik met mijn minderjarige broertje (15) het winkel binnen voor een doos sigaretten filters. Mijn broertje liep voor op en deed de besteling bij de kassa. 1 a 2 minuten later kreeg ik te horen dat ik het doos sigaretten filters niet mee kon krijgen, omdat mijn broertje minderjarig is. 2 a 3 minuten later werd de manager/medewerken bij gehaald. De manager gaaf me geen uitleg en keek maar toe, de meisje achter de kassa bleef maar roepen” dat we ons in Nederland aan de regels moeten houden”. Ik ben bewust van dat tabak gerelateerde producten niet aan minderjarigen mogen worden verkocht daroom verzekerde ik de manager en kassa medewerker dat het voor mij bedoelt is. Ik was in staat om een schriftelijke verklaring achter te laten maar de manager keek maar toe en zei dat ik het doosje sigaretten volgens de wet niet mee mocht krijgen.
Ik ben bewust van dat ik een buitenlander ben, maar dat betekent niet dat ik zo behandelt mag worden. Ik heb het idee dat ik discrimineert ben op mijn huidskleur en wegens deze ervaring zal ik nooit meer een stap in JUMBO zetten. Ik voel me zwaar beledigd in het openbaar door een medewerker die veel jonger is dan mij en overweeg hierbij om het juridisch aan te pakken.
Gewenste oplossing
verontschuldiging !!! of compensatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |