Ik zoek zelf nog games en af en toe kom ik er niet omheen om een complete set te kopen, de game(s) waar het mij om ging blijven dan in mijn bezit en de rest kan dan weer weg.quote:
Ik ga liever uit van de prijzen die men als bod uitbrengt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:27 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
Marktplaatsprijzen != waarde
17,50 is mij wat aan de hoge kant als ik de sold listings van ebay.co.uk bekijk (meerdere malen 7-10 pond).quote:
Ik ga niet heel internet afstruinen naar het *voor een dubbeltje op de eerste rang* principe. Succes daarmee danquote:Op zondag 22 september 2013 00:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
17,50 is mij wat aan de hoge kant als ik de sold listings van ebay.co.uk bekijk (meerdere malen 7-10 pond).
Maar helaas, dan pik ik m wel een keer uit een lotje ergens. Succes met de verkoop.
Hoi,quote:Op maandag 23 september 2013 22:45 schreef bhm het volgende:
Geïnteresseerd in de snes + controllers en lost vikings + tetris btw.
95% van de "bieders" reageert nooit meer, dus ook dat is niet betrouwbaar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:47 schreef Motar het volgende:
[..]
Ik ga liever uit van de prijzen die men als bod uitbrengt.
Prima pm/dm mij dan maarquote:Op maandag 23 september 2013 23:34 schreef Motar het volgende:
[..]
Hoi,
er heeft al iemand via de pm interesse getoond, mocht dat niets worden hoor jij het.
Dat is jouw ervaring kennelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:35 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
95% van de "bieders" reageert nooit meer, dus ook dat is niet betrouwbaar.
En is binnen! Top!quote:Op zondag 29 september 2013 01:27 schreef Motar het volgende:
[..]
De snes met beide controllers zijn verkocht.
Waar heb jij interesse in?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Interesse in een ruil? Ik heb een shitload aan retro / ps2 spul liggen (zie topics).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |