SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Young bloods everywhere....
quote:
Bijna, hij is aan het installerenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond![]()
Iemand al aan het spelen?
waar?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja ik heb het ook over microsoft points. je krijg voor 4200 microsoft points ongeveer 54 euro, en ik betaal maar 34 euro![]()
ok. welkom in dit topic.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:43 schreef jonas987 het volgende:
Heb al lekker Pro League teampje gemaakt, vooral zilveren spelers zeer goedkoop
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:45 schreef Confetti het volgende:
GTA moeten verwijderen voor early release![]()
Kut download speeds straks![]()
Xbox![]()
Ik ga overlopen.
Je kan ze overzetten van 13 naar 14.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:47 schreef Maoist het volgende:
Wat is het nut van punten kopen in fifa 13 ipv in 14?
Verder paar savegames alleenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
GTA > early release. Wat staat er verder op dan?
GTA kun je na donderdag weer herinstalleren en verder spelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
GTA > early release. Wat staat er verder op dan?
SMS Tiet onquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een keepertje aanschaffen
Ah. Wacht sowieso wel een weekjequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
@Fuszy je kan het ook nog later doen. Als je opstart kan je het meteen overzetten of uitstellen.
Dat begrijp ik maar waarom niet gewoon kopen in 14? zijn ze goedkoper in 13?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan ze overzetten van 13 naar 14.
Trapte ik mooi in zegquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah. Wacht sowieso wel een weekjedie enorme drang heb ik ook weer niet.
Die 250e pack opening van vanochtend was ook maar een geintje
Volgens mij photoshop.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:53 schreef pascal08 het volgende:
Waar komt deze foto nou vandaan?
[ afbeelding ]
Kan je pas de 27e fifa punten kopen in 14?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah. Wacht sowieso wel een weekjedie enorme drang heb ik ook weer niet.
Die 250e pack opening van vanochtend was ook maar een geintje
Ik neem aan vanaf de echte releasequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:55 schreef Maoist het volgende:
[..]
Kan je pas de 27e fifa punten kopen in 14?
Ik zie dagelijks langs het spoor "LENO" staan. Die SM zal er wel bijgeshopt zijn jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:53 schreef pascal08 het volgende:
Waar komt deze foto nou vandaan?
[ afbeelding ]
Stilte voor de stormquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ineens lijken er veel minder spelers te koop te zijn....wordt er massaal ingekocht?
twitter:433LIVE twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 18:59:19KANS! | Als Luc Castaignos volledige over de bal heen maait, krijgt Twente plots grote kans. Buitenspel. #hertwe http://t.co/FVvdmqGOsc reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:03 schreef ThadCastle het volgende:
Engelse die nu ook downloaden? 6u daar?
Kan iemand dit bevestigen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik neem aan vanaf de echte release
Alsof iemand hem al binnen heeft in 11 minuten tijdquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Xboksers, hebben jullie via FIFA13 gewoon FIFA points gekocht en na het downloaden gewoon kunnen overzetten naar FIFA14 Early acces?
Xboxers zijn pas net begonnen met downloadenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Xboksers, hebben jullie via FIFA13 gewoon FIFA points gekocht en na het downloaden gewoon kunnen overzetten naar FIFA14 Early acces?
Dat is zo ja. Maar zoals gezegd kan je ze wel in FUT13 kopen en eenmalig overzetten.quote:
Ja, kut Britten trekken de verbinding kapotquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef Ozz-03 het volgende:
Hij gaat hier nu een stuk trager als daarnet.
Vorig jaar werd de server overbelast, was hij met mijn trage internetlijn pas om 4 uur s nachts klaar ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:12 schreef gazhims3lv het volgende:
Zit je dan in het buitengebied met je 400kbps.. Kan dus pas ok uur of 1 spelen
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef wonton het volgende:
2 procent in 10 minuten. Als het zo doorgaat dan heb ik hem vannacht nog niet en dan is mn season ticket verlopen.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef wonton het volgende:
2 procent in 10 minuten. Als het zo doorgaat dan heb ik hem vannacht nog niet en dan is mn season ticket verlopen.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof iemand hem al binnen heeft in 11 minuten tijd
Really? Pff.. ben ik even blij dat ik net thuis komquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Xboxers zijn pas net begonnen met downloaden
Ze waren te druk bezig met Serie A spelers te verneukenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:17 schreef Maoist het volgende:
Ben wel teleurgesteld in hoe weinig de ratings zijn aangepast. Volgens mij zit het merendeel van het EA team dat aan Fifa werkt de hele dag op facebook ipv de kleine details zoals spelergezichten en ratings te actualiseren
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef Drialll het volgende:
Jongens wie wil mij even bijpraten? Kan ik fifa 14 al spelen? Hoe??
De PSN store of xbox marketplace. Early release fifa 14 heet hij ofzo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:17 schreef Drialll het volgende:
Waar vandaan downloaden jullie hem dan?
Wat een kut packs.quote:
Jahoor dit slaat nergens op. Ik zit pas op 4% kkmaverquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:20 schreef Maver24 het volgende:
download op de xbox zit op 42 procent, bijna op de helft
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:20 schreef Ozz-03 het volgende:
Hij gaat weer iets snellerzit nu op 50%
quote:
Fantastisch! Mijn dank is groot!quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De PSN store of xbox marketplace. Early release fifa 14 heet hij ofzo.
Moet je wel een season ticket hebben want anders kan je hem niet downloaden.
easports.com inloggenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:23 schreef Drialll het volgende:
[..]
Fantastisch! Mijn dank is groot!
Blijkbaar was mijn ticket nog niet verlopen van vorig jaar, kan je ook zien wanneer dit wel het geval is?
Even inloggen op easports.com en kijken onder my accountquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:23 schreef Drialll het volgende:
[..]
Fantastisch! Mijn dank is groot!
Blijkbaar was mijn ticket nog niet verlopen van vorig jaar, kan je ook zien wanneer dit wel het geval is?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:24 schreef dion_v_k het volgende:
Niemand van hier heeft die Jobson gekocht??
Niemand heeft de coins?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:24 schreef dion_v_k het volgende:
ik zit op de xbox, heb wel genoeg coins er voorquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:24 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn coins zijn te verspreid over mijn accounts, had nergens 25k klaar liggen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:24 schreef dion_v_k het volgende:
Valt me tegen van je DSquote:
Ik wilde 'm kopen maar was al te laat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:24 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga ook pas na het voetbal spelen. Maar kan ik intussen mooi wat packs openenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
Installeren nu. Maar zo begint Heerenveen
Het valt me gewoon tegen van je en daarmee uit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan hem moeilijk op PS3 kopen als ik op de Xbox markt zit.
ok.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het valt me gewoon tegen van je en daarmee uit.
Bruce Lee heeft ook nog een dochter; Mus.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:31 schreef DutchSL het volgende:
Net reclame op de TV over een film van Jet Li.
Zegt mijn moeder: die is dood he , Jacky Chan.
Ik: Huh, wanneer?
Zij: Al lang.
Ik. Nee.
Zij: Ja bij de opnames van een film.
Ik. Welke film.
Zij: Ja hij is toch de zoon van Bruce Lee.
Ik: Nee, dat is Brandon Lee.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bruce Lee heeft ook nog een dochter; Mus.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:31 schreef DutchSL het volgende:
Net reclame op de TV over een film van Jet Li.
Zegt mijn moeder: die is dood he , Jacky Chan.
Ik: Huh, wanneer?
Zij: Al lang.
Ik. Nee.
Zij: Ja bij de opnames van een film.
Ik. Welke film.
Zij: Ja hij is toch de zoon van Bruce Lee.
Ik: Nee, dat is Brandon Lee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
300 coinsquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:35 schreef v0lt026 het volgende:
Iemand interesse in een mooie Opel Corsa uit '96?
350 coins.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:35 schreef v0lt026 het volgende:
quote:
ha ha ha jullie zijn autobuyers ha haquote:
picsquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:35 schreef v0lt026 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
ha ha ha jullie zijn autobuyers ha ha [ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Proest. Godverquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Chelsea had Willian gewoon niet moeten halen..die hadden ze totaal niet nodig toch?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:38 schreef ThadCastle het volgende:
Oscar
Jose krijgt wel een beetje gelijk over Oscar
nope klopt, zelfde met Etooquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea had Willian gewoon niet moeten halen..die hadden ze totaal niet nodig toch?
Kleine vooruitgang nu met mn nieuwe auto:quote:
als het kan waarom nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea had Willian gewoon niet moeten halen..die hadden ze totaal niet nodig toch?
Met Ba, Lukaku en Torres heb je er niet een die er ieder seizoen 20+ in schopt. Eto'o heeft bewezen dat wel te kunnen.quote:
Haha, ik kom de nieuwe zometeen even paar krasjes geven.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:40 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine vooruitgang nu met mn nieuwe auto:
[ afbeelding ]
Die laatste begrijp ik nog wel. Heel ander type dan de andere spitsen en niemand deed het echt naar behoren. En goede band met Mou.quote:
De nieuwe staat gewoon weer voor m'n eigen ossoquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Haha, ik kom de nieuwe zometeen even paar krasjes geven.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:41 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
De nieuwe staat gewoon weer voor m'n eigen osso
Ja dat is te merkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met Ba, Lukaku en Torres heb je er niet een die er ieder seizoen 20+ in schopt. Eto'o heeft bewezen dat wel te kunnen.
Of het de Eto'o is die iedereen kent weet ik ook niet..hij is 31 ofzo..dat is wel een nadeel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat is te merkenHeeft toch al genoeg kansen gehad nu haha
Hoe dan ook, Eto'o is in zijn huidige vorm echt niet slechter dan Ba, Torres of een Lukaku.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of het de Eto'o is die iedereen kent weet ik ook niet..hij is 31 ofzo..dat is wel een nadeel.
Dat is ook 62 in negerjaren.
als ik mijn rijbewijs al had gehad had ik 450 euro geboden, echt fantastischquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:40 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel kost zo'n geintje?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
14.000 fifa points nu op me account staan. nu even alles overzetten
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
Wat dan? Die van mij verloopt vandaag..kan je dan niet meer verder spelen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:44 schreef wonton het volgende:
Nou dat wordt dus wel Fifa ticket verlengen
Ik zie van de koop af, want dan moet ik in Januari alweer voor de APK.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:40 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat hij niet op tijd binnen is anders?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:44 schreef wonton het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:44 schreef wonton het volgende:
Jezus. Daar kan je 30 pakjes van kopen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoop niet dat iedereen dat gaat doen, dan vind ik minder deals.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Holy shit. ER zit zo'n fijne functie in de console versie.
Je kan de prijs van een speler vergelijken
Trading is DEADquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Eto'o is ook gehaald op zijn kwaliteiten van een paar jaar geleden, in de EL met Anzhi was hij ook niet zo heel goed. Misschien komt het zometeen weer als hij een tijdje op hoger niveau speelt. Ben benieuwd of Mata nog weggaat in de winter.... die gaat geen jaar banken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat is te merkenHeeft toch al genoeg kansen gehad nu haha
Hoe werkt dat precies? Krijg je dan alle kaarten op de markt te zien, of echt een prijs voor hoeveel de speler verkocht is in het verleden?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Hoop het nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eto'o is ook gehaald op zijn kwaliteiten van een paar jaar geleden, in de EL met Anzhi was hij ook niet zo heel goed. Misschien komt het zometeen weer als hij een tijdje op hoger niveau speelt. Ben benieuwd of Mata nog weggaat in de winter.... die gaat geen jaar banken.
Op de PS3 geeft die bij mij aan tot 22/9/2013 en op de site van EA staat tot januari 2014. Ik hoop dat EA het goed heeft.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:45 schreef DutchSL het volgende:
Is er nu ooit uitleg gekomen over waarom sommigen 1 jaar season ticket hadden en anderen een para maanden meer (ik tot december, sommigen zelfs tot april? ) ?
Waar zie je dat op de PS3?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op de PS3 geeft die bij mij aan tot 22/9/2013 en op de site van EA staat tot januari 2014. Ik hoop dat EA het goed heeft.
Als je season ticket is verlopen is lijkt dat me logisch jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat dan? Die van mij verloopt vandaag..kan je dan niet meer verder spelen?
Je krijgt alle kaarten van die speler te zien, maar is wel fijn qua dealtjes zoeken denk ik. Al is dat op de webapp makkelijkerquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Krijg je dan alle kaarten op de markt te zien, of echt een prijs voor hoeveel de speler verkocht is in het verleden?
Waar staat dat op de PS3?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op de PS3 geeft die bij mij aan tot 22/9/2013 en op de site van EA staat tot januari 2014. Ik hoop dat EA het goed heeft.
Account informatie en dan bij je abonnementen ofzo.quote:
Het percentage deals wordt gewoon kleiner. Feit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg mensen die dat niet gaan doen (toch?)
Achja bij de webapp heb je ook dat je automatisch bij de speler met het laagste bod komt... ze maken het steeds 'makkelijker'quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het percentage deals wordt gewoon kleiner. Feit.
22/09 staat ook bij mijquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Account informatie en dan bij je abonnementen ofzo.
Ja, dus ik laat het lekker zo staan. Ik ben benieuwd hoe ze aan die 25 euro willen komen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
22/09 staat ook bij mij
Hij staat zelfs op automatische verlenging, knap als ze dat doen als ik geen geld op mijn account heb staan
Een aantal deals die ik tot nu toe dit jaar heb opgepikt had ik vorig jaar niet (qua winst) Toen had ik vooral veel kleinere deals. Die zullen er vast nog wel zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het percentage deals wordt gewoon kleiner. Feit.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
22/09 staat ook bij mij
Hij staat zelfs op automatische verlenging, knap als ze dat doen als ik geen geld op mijn account heb staan
Ik had PS plus, das ook autorenew. Ze hebben dus geprobeerd dat geld af te schrijven; niet gelukt. Dus die abbo is gecanceld. Zal bij ST niet anders zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, dus ik laat het lekker zo staan. Ik ben benieuwd hoe ze aan die 25 euro willen komen.
Is niet erg, zo lang ik FIFA niet afsluit blijf ik gewoon spelen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ik had PS plus, das ook autorenew. Ze hebben dus geprobeerd dat geld af te schrijven; niet gelukt. Dus die abbo is gecanceld. Zal bij ST niet anders zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Ik 15% dus jij gaat 2x zo snelquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit op amper 30% zo na een uur downloaden
Nee, dan ga ik verder met Mass Effect 3.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:58 schreef Reemi het volgende:
Wat doen jullie als morgen toch je ST verlopen blijkt te zijn? Nieuwe kopen?
Vanavond potje tegen elkaar?quote:
Hoezo, durft? Is die bang voor een ban ofzo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:59 schreef Zhano het volgende:
Ben bij een vriend van me en hij durft me niet te laten inloggen op mijn account zodat ik ff mn fifa points kan activeren
Oh, en hij heeft NL commentaar
Weglopen, ontvrienden op FB en Hyves en nooit meer tegen pratenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:59 schreef Zhano het volgende:
Ben bij een vriend van me en hij durft me niet te laten inloggen op mijn account zodat ik ff mn fifa points kan activeren
Oh, en hij heeft NL commentaar
Ooh, en ik alleen nog een half Braziliaans elftal.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is goed, maar ik heb alleen nog maar een bronze en silver team.
Hij rijdt die ? En wat kost het per maand aan verzekering + wegenbelasting?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:35 schreef v0lt026 het volgende:
Met Alex zeker, even iemand met 92 pace kopen dan is die 2x zo snelquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ooh, en ik alleen nog een half Braziliaans elftal.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Alex zeker, even iemand met 92 pace kopen dan is die 2x zo snel
Mwah, dat het dan niet meer werkt op zijn account oidquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoezo, durft? Is die bang voor een ban ofzo.?
Dat is wel heel dom, dat gaat gewoon per account niet per season ticket of PS3.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah, dat het dan niet meer werkt op zijn account oid
Jij hebt echt veel mazzelquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heel lang vond ik niks en ineens een Mariappa voor 2.9k
Nice. Ik vind ook echt al een uur niets.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heel lang vond ik niks en ineens een Mariappa voor 2.9k
Ik ga dit jaar ook een pack opening streamenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik gok dat Maver Neymar krijgt en Ozz krijgt Pelle en Ibra
Ik krijg nooit iets goeds, maar als ik Pelle krijg ga ik een Feyenoord teampje maken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik gok dat Maver Neymar krijgt en Ozz krijgt Pelle en Ibra
Het is een beetje te vergelijken met jouw silver packs van vorig jaar.quote:
Ik zag het ja. Je miste een Oemtietiequote:Op zaterdag 21 september 2013 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice. Ik vind ook echt al een uur niets.Of ja, eigenlijk wel, maar toen was ik te laat.
Geluk dwing je af. In het geval van DS2 al helemaal..die heeft er een fulltime baan aan, dus dan is het niet gek dat hij veel tegenkomtquote:
Umtiti en die Australiër uit de Bundesliga.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is een beetje te vergelijken met jouw silver packs van vorig jaar.
[..]
Ik zag het ja. Je miste een OemtietieMisschien nog wel meer maar dat heb je dan niet gepost.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pakjes zijn post, maar post is niet altijd pakjes.
[..]
Hihi, ik gniffelde.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Aminiquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Umtiti en die Australiër uit de Bundesliga.
[..]
Buitenlander omzetten naar de Braziliaanse competitiequote:Op zaterdag 21 september 2013 20:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Geen Braziliaanse managers op de markt.
Ik heb mijn Brazilianen overal vandaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Buitenlander omzetten naar de Braziliaanse competitie
Dan heb je iig Alex op 10.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Brazilianen overal vandaan.
Nou dan ben ik benieuwd naar dat onderzoek want daar geloof ik helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal niets van.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:16 schreef Djeetje het volgende:
Rooney 7e snelste speler van de wereld volgens een onderzoek van de FIFA
http://www.futhead.com/14/players/797/wayne-rooney/
Good job EA
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou dan ben ik benieuwd naar dat onderzoek want daar geloof ik helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal niets van.
Mja jij schijnt ook sneller te zijn dan Bolt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Umtiti en die Australiër uit de Bundesliga.
Sierd zegt dat toch netquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou dan ben ik benieuwd naar dat onderzoek want daar geloof ik helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal niets van.
Mja jij schijnt ook sneller te zijn dan Bolt.
oh Sierd zegt hetquote:
Ik heb chemistry style Meastro al tussen mijn consumables. Perfect voor Alexquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan heb je iig Alex op 10.
Ga je er nog een pace +3 style op gooien?
Ik melde het alleen hoorquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh Sierd zegt het
nee als ik iemand moet geloven is het sierd wel
Wat een kneus is dat, laatst ook bij Dit was het nieuws
En allebei gingers.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:19 schreef DutchSL het volgende:
Scholes beste passer en Rooney de snelste speler. Wat een team dat ManU
Waarom ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:19 schreef Thorb het volgende:
het lijkt wel carnaval buitengebroeders co verzamel cd
[..]
Zoek dat FIFA onderzoek dan op.
Kan ik me haast niet voorstellen met Walcott erbij.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wilshere was toen toch ook de snelste speler van Arsenal maar die heeft ook maar 79 pace
Sergio Ballesteros was supersnel en had 50 pace ofzo. Spaanse CB'squote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wilshere was toen toch ook de snelste speler van Arsenal maar die heeft ook maar 79 pace
Jawel. Je koopt in ieder geval geen early access voor alleen h2h. H2h is namelijkquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:18 schreef SoldMayor het volgende:
fut doet het toch niet in early access?
Inderdaad, Walcott loopt de 100m in 10.30 dat zie ik Wilshere niet halen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan ik me haast niet voorstellen met Walcott erbij.
Djeetje loopt de 100m geblinddoekt achteruit in 7 seconden. Walcott.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, Walcott loopt de 100m in 10.30 dat zie ik Wilshere niet halen.
ERMAquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jawel. Je koopt in ieder geval geen early access voor alleen h2h. H2h is namelijk [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |