quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:03 schreef ThadCastle het volgende:
Engelse die nu ook downloaden? 6u daar?
Kan iemand dit bevestigen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik neem aan vanaf de echte release
Alsof iemand hem al binnen heeft in 11 minuten tijdquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Xboksers, hebben jullie via FIFA13 gewoon FIFA points gekocht en na het downloaden gewoon kunnen overzetten naar FIFA14 Early acces?
Xboxers zijn pas net begonnen met downloadenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Xboksers, hebben jullie via FIFA13 gewoon FIFA points gekocht en na het downloaden gewoon kunnen overzetten naar FIFA14 Early acces?
Dat is zo ja. Maar zoals gezegd kan je ze wel in FUT13 kopen en eenmalig overzetten.quote:
Ja, kut Britten trekken de verbinding kapotquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef Ozz-03 het volgende:
Hij gaat hier nu een stuk trager als daarnet.
Vorig jaar werd de server overbelast, was hij met mijn trage internetlijn pas om 4 uur s nachts klaar ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:12 schreef gazhims3lv het volgende:
Zit je dan in het buitengebied met je 400kbps.. Kan dus pas ok uur of 1 spelen
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef wonton het volgende:
2 procent in 10 minuten. Als het zo doorgaat dan heb ik hem vannacht nog niet en dan is mn season ticket verlopen.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef wonton het volgende:
2 procent in 10 minuten. Als het zo doorgaat dan heb ik hem vannacht nog niet en dan is mn season ticket verlopen.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof iemand hem al binnen heeft in 11 minuten tijd
Really? Pff.. ben ik even blij dat ik net thuis komquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Xboxers zijn pas net begonnen met downloaden
Ze waren te druk bezig met Serie A spelers te verneukenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:17 schreef Maoist het volgende:
Ben wel teleurgesteld in hoe weinig de ratings zijn aangepast. Volgens mij zit het merendeel van het EA team dat aan Fifa werkt de hele dag op facebook ipv de kleine details zoals spelergezichten en ratings te actualiseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |