Op de PS3 geeft die bij mij aan tot 22/9/2013 en op de site van EA staat tot januari 2014. Ik hoop dat EA het goed heeft.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:45 schreef DutchSL het volgende:
Is er nu ooit uitleg gekomen over waarom sommigen 1 jaar season ticket hadden en anderen een para maanden meer (ik tot december, sommigen zelfs tot april? ) ?
Waar zie je dat op de PS3?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op de PS3 geeft die bij mij aan tot 22/9/2013 en op de site van EA staat tot januari 2014. Ik hoop dat EA het goed heeft.
Als je season ticket is verlopen is lijkt dat me logisch jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat dan? Die van mij verloopt vandaag..kan je dan niet meer verder spelen?
Je krijgt alle kaarten van die speler te zien, maar is wel fijn qua dealtjes zoeken denk ik. Al is dat op de webapp makkelijkerquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Krijg je dan alle kaarten op de markt te zien, of echt een prijs voor hoeveel de speler verkocht is in het verleden?
Waar staat dat op de PS3?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op de PS3 geeft die bij mij aan tot 22/9/2013 en op de site van EA staat tot januari 2014. Ik hoop dat EA het goed heeft.
Account informatie en dan bij je abonnementen ofzo.quote:
Het percentage deals wordt gewoon kleiner. Feit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg mensen die dat niet gaan doen (toch?)
Achja bij de webapp heb je ook dat je automatisch bij de speler met het laagste bod komt... ze maken het steeds 'makkelijker'quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het percentage deals wordt gewoon kleiner. Feit.
22/09 staat ook bij mijquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Account informatie en dan bij je abonnementen ofzo.
Ja, dus ik laat het lekker zo staan. Ik ben benieuwd hoe ze aan die 25 euro willen komen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
22/09 staat ook bij mij
Hij staat zelfs op automatische verlenging, knap als ze dat doen als ik geen geld op mijn account heb staan
Een aantal deals die ik tot nu toe dit jaar heb opgepikt had ik vorig jaar niet (qua winst) Toen had ik vooral veel kleinere deals. Die zullen er vast nog wel zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het percentage deals wordt gewoon kleiner. Feit.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
22/09 staat ook bij mij
Hij staat zelfs op automatische verlenging, knap als ze dat doen als ik geen geld op mijn account heb staan
Ik had PS plus, das ook autorenew. Ze hebben dus geprobeerd dat geld af te schrijven; niet gelukt. Dus die abbo is gecanceld. Zal bij ST niet anders zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, dus ik laat het lekker zo staan. Ik ben benieuwd hoe ze aan die 25 euro willen komen.
Is niet erg, zo lang ik FIFA niet afsluit blijf ik gewoon spelen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ik had PS plus, das ook autorenew. Ze hebben dus geprobeerd dat geld af te schrijven; niet gelukt. Dus die abbo is gecanceld. Zal bij ST niet anders zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |