Ze zijn bijna niet uit elkaar te houden alleen van dichtbij!quote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Keer wat anders bovenaan, maar tis nog 0-0
Leuk joh!quote:Op zondag 22 september 2013 12:58 schreef chufi het volgende:
90 min geleden reden ff langs Bernabeu, komt de spelersbus net langs met de hele selectie... Op nog geen 5 meter. Later de fotos
slechte cap Gherquote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor open doeltje bedoel je? Ajax de 4-nulletjesploeg...
[ afbeelding ]
4-0quote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef Jian het volgende:
Nog gevoetbald vanmiddag? ik hou het allemaal niet zo bij .....
Nee niks bijzondersquote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef Jian het volgende:
Was een beetje éénzijdig voetbalquote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef Jian het volgende:
en oop heeft er kijk op hequote:Op zondag 22 september 2013 18:39 schreef Jian het volgende:
Volgens Oop is het de schuld van Vermeer en Schaars had rood moeten hebben in de 1e helft. Vermeer heeft zijn laatste wedstrijd wel gekeept anders snapt Oop de Boer ook niet meer. En hij vindt de Boer maar slap lullen, het spijt 'm
Leuk, en een strakblauwe lucht, ook leuk, veel plezierquote:Op zondag 22 september 2013 18:36 schreef chufi het volgende:
ik ga zo ff kijken hoe deze jongens het er vanaf brengen in de stads derby tegen Getafe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opa heeft weer eens gelijkquote:Op zondag 22 september 2013 18:39 schreef Jian het volgende:
Volgens Oop is het de schuld van Vermeer en Schaars had rood moeten hebben in de 1e helft. Vermeer heeft zijn laatste wedstrijd wel gekeept anders snapt Oop de Boer ook niet meer. En hij vindt de Boer maar slap lullen, het spijt 'm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |