Nee joh dat is Kama sutra , en dat wil je nietquote:
Moet je wel erg lenig voor zijnquote:Op zondag 22 september 2013 11:39 schreef selam het volgende:
[..]
Nee joh dat is Kama sutra , en dat wil je nietGoede morgen kan nog net
, ik ben de zwarte markt al over geweest en het werd er toch druk !
Ja joh, zit al in me schulpjequote:
Wat moet dat moet maar ffquote:
Aha PSV hoop dat ze weer zo onbevangen gaan voetballen zoals in de eerste weken!quote:Op zondag 22 september 2013 12:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wat moet dat moet maar ff![]()
Straks eerst maar eens ff kijken naar me andere cluppie, of het ze lukt om bovenaan te blijven, ga er wel van uit.
Nee PEC staat bovenaanquote:Op zondag 22 september 2013 12:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Aha PSV hoop dat ze weer zo onbevangen gaan voetballen zoals in de eerste weken!
Dat is al weer lang genoeg geweest Zwolle bovenaan (geintje)quote:Op zondag 22 september 2013 12:15 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee PEC staat bovenaanen die moeten zo tegen Vitesse, half 1.
Keer wat anders bovenaan, maar tis nog 0-0quote:Op zondag 22 september 2013 12:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is al weer lang genoeg geweest Zwolle bovenaan (geintje)
Ze zijn bijna niet uit elkaar te houden alleen van dichtbij!quote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Keer wat anders bovenaan, maar tis nog 0-0
Leuk joh!quote:Op zondag 22 september 2013 12:58 schreef chufi het volgende:
90 min geleden reden ff langs Bernabeu, komt de spelersbus net langs met de hele selectie... Op nog geen 5 meter. Later de fotos
slechte cap Gherquote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor open doeltje bedoel je? Ajax de 4-nulletjesploeg...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |