4-0quote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef Jian het volgende:
Nog gevoetbald vanmiddag? ik hou het allemaal niet zo bij .....
Nee niks bijzondersquote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef Jian het volgende:
Was een beetje éénzijdig voetbalquote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef Jian het volgende:
en oop heeft er kijk op hequote:Op zondag 22 september 2013 18:39 schreef Jian het volgende:
Volgens Oop is het de schuld van Vermeer en Schaars had rood moeten hebben in de 1e helft. Vermeer heeft zijn laatste wedstrijd wel gekeept anders snapt Oop de Boer ook niet meer. En hij vindt de Boer maar slap lullen, het spijt 'm
Leuk, en een strakblauwe lucht, ook leuk, veel plezierquote:Op zondag 22 september 2013 18:36 schreef chufi het volgende:
ik ga zo ff kijken hoe deze jongens het er vanaf brengen in de stads derby tegen Getafe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opa heeft weer eens gelijkquote:Op zondag 22 september 2013 18:39 schreef Jian het volgende:
Volgens Oop is het de schuld van Vermeer en Schaars had rood moeten hebben in de 1e helft. Vermeer heeft zijn laatste wedstrijd wel gekeept anders snapt Oop de Boer ook niet meer. En hij vindt de Boer maar slap lullen, het spijt 'm
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:30 schreef 5thencounter het volgende:
Wat wel positief is, een goeie stevige nederlaag houd de boys scherp..
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zondag hé? Ik ga even m'n agenda nazien of het schikt...
Zo dat weten we dan ook weer.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:48 schreef dl3b het volgende:
[..]
Daar zijn er twee voor nodig, en die tweede komt zondag!
Ze gaan nu voor de 4-nulletjes-trofee heb ik begrepen...quote:Op zondag 22 september 2013 21:27 schreef dl3b het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo dat weten we dan ook weer.
Laten ze De Boer en dat zooitje maar her-bronnen in een klooster ergens heel ver weg.
Gaan wij op voor de titel.
Als Amsterdammer zou je, je moeten schamenquote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan nu voor de 4-nulletjes-trofee heb ik begrepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |