Yo Fokkers,
Sorry voor mijn wild geraas zo op de zaterdagmiddag.. maar man.. wat ben IK WOEST. WOEDEND.. gefrustreerd, depressief, troosteloos, geagiteerd, agressief enz.
Ik heb me dus een nieuwe game PC gekocht. Wederom wilde claims werden gemaakt. Met zijn intel i7, 16gb ram en dikke videokaart zou deze game pc werkelijk fenomenaal zijn. Alles kon ie moeiteloos draaien. Voor degene die mijn voorgaande topics kennen hieromtrent... niet leuk als mijn computer crashed tijdens 20 tablen 8$ mtt's op Pokerstars enz. Dit was dus broodnodig.
Anyway, ik start de computer op en 5 min later ben ik nog niet in windows???? wtf? Hij moet serieus over windows laden (SSD schijf duh

)? Anyway, dit was de eerste opstartpoging van de PC, dus shit happens, wss moest ie nog gewoon ff wennen ofzo..
Anyway , uren later.. alles geinstalleerd en ik start Counterstrike op. Terwijl het spel aan het laden (......???) is, herinner ik me nog de lovende woorden van de verkoper.. "dit beessie kan moeiteloos alles draaien, alt -tabben geen probleem zodat jij zorgeloos je focus kunt richten op datgene wat je wil, gamen".
Anyway ik alt tabben en ik sluit uit angst mijn ogen 2 seconden. Ik open ze en.... een zwart scherm???? nog steeds????? wtf??? is this shit for real???? Dit is toch een i7??|? Het nieuwste van het nieuwste? het beste van het beste???
Anyway, ik heb het wederom gehad. Wederom leugens gezeik dus besloot ik om woedend naar het servicecentrum dat me dit misbaksel aangesmeerd heeft te bellen.
Ik deed mijn heel relaas en hoorde enkel een apathisch "mmm" , "mmm okay". Ik was nu echter door het dolle heen en zei tegen die ito'er aan de lijn: "jij en je prul verspillen mijn tijd met wachttijden.. ik verspil de jouwe"
Op dit moment legde ik mijn telefoon aan de kant en ging ik een uitsmijter maken. Af en toe nam ik de telefoon ter handen en vroeg ik of die mongool nog aan de lijn was. Ik hoorde een gestamel "eeh.. ja". Ik antwoordde met "goed zo!" om vervolgens verder te gaan met een hapje en een droogje. Dit heb ik zo een half uur volgehouden en hij heeft geeneens opgehangen

(zie je ook hoe lui ze zijn...)
Anyway, ik ben kapot. Doodop. Moe. gefrustreerd, woedend.
echt... ik ga binnenkort toch maar naar de Apple store. Dit misbaksel gaat linea recta terug naar de winkel. Wat zijn mijn rechten als gefrustreerde klant?
Gegroet en een bagger weekend gewenst door een woedende fokker.
ik ben ZWAAR teleurgesteld!!