abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131410507
Yo Fokkers,

Sorry voor mijn wild geraas zo op de zaterdagmiddag.. maar man.. wat ben IK WOEST. WOEDEND.. gefrustreerd, depressief, troosteloos, geagiteerd, agressief enz.

Ik heb me dus een nieuwe game PC gekocht. Wederom wilde claims werden gemaakt. Met zijn intel i7, 16gb ram en dikke videokaart zou deze game pc werkelijk fenomenaal zijn. Alles kon ie moeiteloos draaien. Voor degene die mijn voorgaande topics kennen hieromtrent... niet leuk als mijn computer crashed tijdens 20 tablen 8$ mtt's op Pokerstars enz. Dit was dus broodnodig.

Anyway, ik start de computer op en 5 min later ben ik nog niet in windows???? wtf? Hij moet serieus over windows laden (SSD schijf duh :') )? Anyway, dit was de eerste opstartpoging van de PC, dus shit happens, wss moest ie nog gewoon ff wennen ofzo..

Anyway , uren later.. alles geinstalleerd en ik start Counterstrike op. Terwijl het spel aan het laden (......???) is, herinner ik me nog de lovende woorden van de verkoper.. "dit beessie kan moeiteloos alles draaien, alt -tabben geen probleem zodat jij zorgeloos je focus kunt richten op datgene wat je wil, gamen".

Anyway ik alt tabben en ik sluit uit angst mijn ogen 2 seconden. Ik open ze en.... een zwart scherm???? nog steeds????? wtf??? is this shit for real???? Dit is toch een i7??|? Het nieuwste van het nieuwste? het beste van het beste???

Anyway, ik heb het wederom gehad. Wederom leugens gezeik dus besloot ik om woedend naar het servicecentrum dat me dit misbaksel aangesmeerd heeft te bellen.

Ik deed mijn heel relaas en hoorde enkel een apathisch "mmm" , "mmm okay". Ik was nu echter door het dolle heen en zei tegen die ito'er aan de lijn: "jij en je prul verspillen mijn tijd met wachttijden.. ik verspil de jouwe"

Op dit moment legde ik mijn telefoon aan de kant en ging ik een uitsmijter maken. Af en toe nam ik de telefoon ter handen en vroeg ik of die mongool nog aan de lijn was. Ik hoorde een gestamel "eeh.. ja". Ik antwoordde met "goed zo!" om vervolgens verder te gaan met een hapje en een droogje. Dit heb ik zo een half uur volgehouden en hij heeft geeneens opgehangen :') :') (zie je ook hoe lui ze zijn...)

Anyway, ik ben kapot. Doodop. Moe. gefrustreerd, woedend.

echt... ik ga binnenkort toch maar naar de Apple store. Dit misbaksel gaat linea recta terug naar de winkel. Wat zijn mijn rechten als gefrustreerde klant?

Gegroet en een bagger weekend gewenst door een woedende fokker.

ik ben ZWAAR teleurgesteld!!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_131410530
Geen Apple iMac en MacBook hebben.
pi_131410567
Tja, als je geen verstand van computers hebt krijg je van alles in je mik gestopt.

Disclaimer: zelfbouw pc 5 jaar oud draait alles start in 30 sec op.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_131410569
Ik heb een Apple fanboy gecreëerd.

pi_131410582
Daarom dus altijd zelf een pc samenstellen. Dan weet je precies wat je hebt en wat de prestaties zijn :)
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_131410595
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:47 schreef longinus het volgende:
Tja, als je geen verstand van computers hebt krijg je van alles in je mik gestopt.

Disclaimer: zelfbouw pc 5 jaar oud draait alles start in 30 sec op.
Ik mag toch aannemen dat een i7 met 16gb 2000 kloksnelheid windows kan starten of kan alt - tabben tussen programma's?

wtf man :')
pi_131410598
Een prebuilt game pc kopen :')_________!!!!!!!!!!!!
Die dingen hoor je zelf te bouwen.
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_131410609
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:47 schreef PalmRoyale het volgende:
Daarom dus altijd zelf een pc samenstellen. Dan weet je precies wat je hebt en wat de prestaties zijn :)
eeh dat heb ik gedaan in samenwerking met iemand die een MsC in IT heeft?
pi_131410621
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:47 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een Apple fanboy gecreëerd.

[ afbeelding ]
ja , ik ga van de week kijken. Heb het gehad met Windows, PC's , tergend langzame KUTPRULLEN :r :r
pi_131410626
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:48 schreef Michielos het volgende:

[..]

eeh dat heb ik gedaan in samenwerking met iemand die een MsC in IT heeft?
Aan de OP te zien niet.
Het is pas echt zelf samenstellen als je hem zelf in elkaar zet!
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_131410653
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:49 schreef KLTZK het volgende:

[..]

Aan de OP te zien niet.
Dan stel je niet samen.
pi_131410658
quote:

[..]

Aan de OP te zien niet.
Ik heb de onderdelen gekozen, in samenwerking met hem. Daar kan het dus niet aan liggen. En we kunnen heel ruig doen over "zelf PC's in elkaar zetten", maar als i7 en 16gb ram het geen eens lukt om te alt tabben, wat dan wel? :') :')
pi_131410665
quote:

[..]

Aan de OP te zien niet.
En een i7 en 16gb ram is trouwens overkill voor een game pc. Een i5 en 8gb ram is meer dan voldoende dus je hebt je ook nog eens lekker laten afzetten.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_131410667
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

ja , ik ga van de week kijken. Heb het gehad met Windows, PC's , tergend langzame KUTPRULLEN :r :r
Koop een iMac. Is serieus razendsnel _O_
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_131410672
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:50 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dan stel je niet samen.
wil net zeggen. Ik heb hem zelf samengesteld en een IT bedrijf heeft hem in elkaar gezet.
pi_131410674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:48 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat een i7 met 16gb 2000 kloksnelheid windows kan starten of kan alt - tabben tussen programma's?

wtf man :')
nee, mag je niet, je kijkt naar de "specs" en niet naar de komponenten.
Dat is het zelfde als een kantoor pc kopen bij de mediamarkt en dan verwachten dat je er de zwaarste software op kan draaien.
de beste resultaten krijg je als de componenten elkaar matchen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_131410683
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Koop een iMac. Is serieus razendsnel _O_
yeah, thanks voor het advies. ik ben echt VOORGOED genezen :)
  zaterdag 21 september 2013 @ 13:52:19 #18
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_131410696
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het ligt bijna altijd aan de gebruiker ;)

Gewoon even een herinstallatie doen en alle drivers goed installeren moet het verhelpen lijkt mij, anders de bende rma'en
pi_131410708
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

yeah, thanks voor het advies. ik ben echt VOORGOED genezen :)
Apple _O_
pi_131410709
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:51 schreef longinus het volgende:

[..]

nee, mag je niet, je kijkt naar de "specs" en niet naar de komponenten.
Dat is het zelfde als een kantoor pc kopen bij de mediamarkt en dan verwachten dat je er de zwaarste software op kan draaien.
de beste resultaten krijg je als de componenten elkaar matchen.
yep, dat doen ze. Daarom heb ik het ook samengesteld met een vriend die er een MsC in heeft. En ik denk dat dat meer is dan wat jij in IT bereikt hebt (heeft eigen bedrijf voor beveiligingsshizzle enz).
pi_131410722
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:52 schreef HTrockstar het volgende:

[..]

Het ligt bijna altijd aan de gebruiker ;)

Gewoon even een herinstallatie doen en alle drivers goed installeren moet het verhelpen lijkt mij, anders de bende rma'en
joeehoeeee ik heb hem net 1.5 uur?????? :')
pi_131410728
Overigens zou het wel gewoon moeten werken. Doe eens een fresh install en alle drivers op de laatste versie downloaden
pi_131410735
dit ligt echt niet aan de hardware, maar eerder aan de instellingen, bloatware or de gebruiker
<hr>
pi_131410742
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef wenfer2 het volgende:
Geen Apple iMac en MacBook hebben. [ afbeelding ]
Dit.
ze zijn fucking nice.
pi_131410753
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
dit ligt echt niet aan de hardware, maar eerder aan de instellingen, bloatware or de gebruiker
yeah of gewoon geen prul kopen , maar meteen voor het beste van 't beste gaan. Apple dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')