Voor Tinder regel ik de meeste van mijn dates natuurlijk gewoon in het echt, nog steeds eigenlijk. Dus doe niet alsof je mij kent en weet hoe ik ben en ik heb ook nergens gezegd dat ik Tinder nodig heb, toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:28 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het klopt wel en zo werkt het ook. Dat het bij jou niet werkt zegt iets over jou. Als jij iedere week een leuk meisje uit een discotheek wil penetreren kan dat prima, er zijn namelijk genoeg leuke meiden die gepenetreerd willen worden, daar ben ik van overtuigd. Het ligt vooral aan je looks (jaja) en hoe je bent (kun je leuk praten e.d.)
Ik snap het sowieso niet: er zijn zoveel gewillige leuke interessante mensen, op de uni, in de trein, overal wel. Zoek oogcontact, flirt wat en stap erop af, klaar. Ik snap oprecht niet waarom je daar Tinder voor nodig hebt, maar ja.
Ik hoef toch geen ja te drukken bij elk mooi meisje?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt een onnozele conclusie die je daaruit haalt, maar dat terzijde. Het ging me er meer om dat je zogenaamd heel cool (inclusief die schijnheilige-smiley) aangeeft dat er 'bizar veel mooie meisjes' op zitten en dan dat je er 1 op de 15 liked.
Doe dan niet zo tof.
Belangrijkste is dat je van elkaar weet dat je elkaar leuk vindt. Maakt het een stuk makkelijker dan met uitgaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:52 schreef Wolfs het volgende:
Tinder is gewoon veel laagdrempeliger? Kost veel minder moeite dan naar een kroeg/club toe gaan. Bovendien kan je op tinder met meerdere meisjes tegelijk chatten en heb je met veel meer mensen contact dan op een gemiddelde avond stappen. Kortom, het is wel degelijk een goede optie.
Paiq,quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef tjoptjop het volgende:
Oh ja, die chicks die het als 'grapje' doen
Die ken ik nog wel van toen Paiq net begon, die waren zo'n beetje het makkelijkst te regelen van allemaal
Niet iedereen op deze aardbol begint nu met een studie en is 18, bovendien kun je van een fatsoenlijke studentenvereniging geen lid worden midden in het jaar dus slaat die tip eigenlijk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, de hotties die ik ken die erop zitten nemen het niet serieus. Het is voor de grap/nieuwsgierigheid. Personen hier nemen het overduidelijk serieus, gaan daten en willen seks. Ik denk echt dat je dan beter naar de kroeg kunt gaan. Of lid worden van een studentenvereniging. Bij mij doen zoveel mensen het met elkaar.Tijdens de introductie al, seks hebben kost helemaal geen tijd of moeite.
Ik zou d'r raken hoor..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:39 schreef RVDBRDM het volgende:
Hockeykneus Sophie Polkamp staat er ook op. Vooralsnog geen match
Ik vond het destijds best leuk, werkte met invites. Was ook gewoon een verzamelplek van studenten en andere jongelui.quote:
De app werkt niet perfect inderdaad. Echt is echter wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
Even geïnstalleerd. Maar ik twijfel toch aan de echtheid van de app
Kwam een zeer leuk uitziende dame tegen met een ietwat niet alledaagse naam. Dus ik denk, die kan ik via FB vast ook vinden. Volgens Tinder woont ze 70 km bij mij vandaan (Groningen). Op FB echter blijkt ze in Den Haag te wonen. Hmmm vreemd wel toch?
Misschien was ze op dat moment aan het reizen en niet in haar woonplaats, kan ook nog he.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
Kwam een zeer leuk uitziende dame tegen met een ietwat niet alledaagse naam. Dus ik denk, die kan ik via FB vast ook vinden. Volgens Tinder woont ze 70 km bij mij vandaan (Groningen). Op FB echter blijkt ze in Den Haag te wonen. Hmmm vreemd wel toch?
Maar volgens mij wel veel van die figuren die 'ff kijken'quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:05 schreef RedFever007 het volgende:
wel bijna zonder uitzondering perfect uitziende dames zeg
Misschien was ze op t moment dat jij haar op tinder tegen kwam ook wel in groningen. Hij zoekt mensen in jouw buurt, dus zal bij andere mensen denk ik ook wel hun locatie dan gebruiken en niet hun woonplaats van Facebook?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
Ah ja natuurlijk! Dat is het vast! Niet aan gedachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Misschien was ze op t moment dat jij haar op tinder tegen kwam ook wel in groningen. Hij zoekt mensen in jouw buurt, dus zal bij andere mensen denk ik ook wel hun locatie dan gebruiken en niet hun woonplaats van Facebook?
Ze giechelen nog steeds een beetje als je hem binnenduwt ... vet grappig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef tjoptjop het volgende:
Oh ja, die chicks die het als 'grapje' doen
Die ken ik nog wel van toen Paiq net begon, die waren zo'n beetje het makkelijkst te regelen van allemaal
Ik heb ook een iPhone in de regio Amsterdam. Nu een kleine twee weken in gebruik en ben nog niet eens door alle foto's heen, volgensmij komen er dagelijks meer bij dan dat ik bekijk(en ik probeer dat wel 10 minuten per dag ofzo te doen).quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:05 schreef gazhims3lv het volgende:
Hebben anderen ook het gevoel alsof de app voor geen meter werkt op de iPhone? Waar vrienden met andere besturingssystemen veel resultaten krijg krijg ik er maximaal twee per dag in dezelfde regio. Is hier wat aan te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |