abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132098326
Het een sluit het ander ook niet uit :)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_132098356
Tinder is gewoon veel laagdrempeliger? Kost veel minder moeite dan naar een kroeg/club toe gaan. Bovendien kan je op tinder met meerdere meisjes tegelijk chatten en heb je met veel meer mensen contact dan op een gemiddelde avond stappen. Kortom, het is wel degelijk een goede optie.
I think, therefore I am.
pi_132098359
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:28 schreef Letsstaytogether het volgende:

[..]

Het klopt wel en zo werkt het ook. Dat het bij jou niet werkt zegt iets over jou. Als jij iedere week een leuk meisje uit een discotheek wil penetreren kan dat prima, er zijn namelijk genoeg leuke meiden die gepenetreerd willen worden, daar ben ik van overtuigd. Het ligt vooral aan je looks (jaja) en hoe je bent (kun je leuk praten e.d.)

Ik snap het sowieso niet: er zijn zoveel gewillige leuke interessante mensen, op de uni, in de trein, overal wel. Zoek oogcontact, flirt wat en stap erop af, klaar. Ik snap oprecht niet waarom je daar Tinder voor nodig hebt, maar ja. :P
Voor Tinder regel ik de meeste van mijn dates natuurlijk gewoon in het echt, nog steeds eigenlijk. Dus doe niet alsof je mij kent en weet hoe ik ben en ik heb ook nergens gezegd dat ik Tinder nodig heb, toch?

Mijn looks zijn prima (vind ik en vinden genoeg andere mensen ook) en mijn babbel is ook goed. Ik heb ook vaak genoeg dates geregeld in het echt. Ik dans ook salsa en heb daar een leuke kenniskring van met veel meisjes.

Maar om het even niet persoonlijk te houden, wat je zegt is niet waar en ik snap ook niet hoe je ervan overtuigd bent dat het wel zo is, je bent immers een vrouw. Ik als man zou toch beter weten hoe makkelijk het is om regelmatig een vrouw te versieren tijdens uitgaan? Er zijn veel vrouwen die gepenetreerd willen worden, maar je moet daadwerkelijk moeite voor doen en als je iets verkeerds doet of zegt kan het al gauw mis lopen. Je moet ook tijd en soms geld investeren terwijl je niet zeker weet of ze je überhaupt leuk vindt.

De meeste mannen, ook mannen die regelmatig uitgaan, hebben niet elke week een nieuwe meisje (hoewel de meeste mannen graag willen doen alsof).
nay
pi_132098425
Oh ja, die chicks die het als 'grapje' doen :')

Die ken ik nog wel van toen Paiq net begon, die waren zo'n beetje het makkelijkst te regelen van allemaal
pi_132100129
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Echt een onnozele conclusie die je daaruit haalt, maar dat terzijde. Het ging me er meer om dat je zogenaamd heel cool (inclusief die schijnheilige :)-smiley) aangeeft dat er 'bizar veel mooie meisjes' op zitten en dan dat je er 1 op de 15 liked.

Doe dan niet zo tof. :')
Ik hoef toch geen ja te drukken bij elk mooi meisje?
Ehmm
pi_132101384
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:52 schreef Wolfs het volgende:
Tinder is gewoon veel laagdrempeliger? Kost veel minder moeite dan naar een kroeg/club toe gaan. Bovendien kan je op tinder met meerdere meisjes tegelijk chatten en heb je met veel meer mensen contact dan op een gemiddelde avond stappen. Kortom, het is wel degelijk een goede optie.
Belangrijkste is dat je van elkaar weet dat je elkaar leuk vindt. Maakt het een stuk makkelijker dan met uitgaan
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Redactie Games zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:18:50 #157
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132101642
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef tjoptjop het volgende:

Die ken ik nog wel van toen Paiq net begon, die waren zo'n beetje het makkelijkst te regelen van allemaal
Paiq, :X :%
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:27:29 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132103106
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 12:03 schreef Letsstaytogether het volgende:

[..]

Nou, de hotties die ik ken die erop zitten nemen het niet serieus. Het is voor de grap/nieuwsgierigheid. Personen hier nemen het overduidelijk serieus, gaan daten en willen seks. Ik denk echt dat je dan beter naar de kroeg kunt gaan. Of lid worden van een studentenvereniging. Bij mij doen zoveel mensen het met elkaar. :D Tijdens de introductie al, seks hebben kost helemaal geen tijd of moeite.
Niet iedereen op deze aardbol begint nu met een studie en is 18, bovendien kun je van een fatsoenlijke studentenvereniging geen lid worden midden in het jaar dus slaat die tip eigenlijk helemaal nergens op.

Ik merk dat je er nogal een naieve kijk op hebt. Alsof alle leuke mensen bij een vereniging zitten en via de kroeg neuken, en alle kneuzen op tinder. Nou, neem maar van mij aan dat er behoorlijk wat afgeneukt wordt via tinder. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_132103344
Hockeykneus Sophie Polkamp staat er ook op. Vooralsnog geen match :(
  Redactie Games zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:45:18 #160
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132103446
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 17:39 schreef RVDBRDM het volgende:
Hockeykneus Sophie Polkamp staat er ook op. Vooralsnog geen match :(
Ik zou d'r raken hoor..
pi_132103447
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 16:18 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Paiq, :X :%
Ik vond het destijds best leuk, werkte met invites. Was ook gewoon een verzamelplek van studenten en andere jongelui.

Geen idee overigens hoe het nu is
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:59:58 #162
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_132103731
Even geïnstalleerd. Maar ik twijfel toch aan de echtheid van de app :')

Kwam een zeer leuk uitziende dame tegen met een ietwat niet alledaagse naam. Dus ik denk, die kan ik via FB vast ook vinden. Volgens Tinder woont ze 70 km bij mij vandaan (Groningen). Op FB echter blijkt ze in Den Haag te wonen. Hmmm vreemd wel toch?
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:02:20 #163
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132103785
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 17:59 schreef RedFever007 het volgende:

Kwam een zeer leuk uitziende dame tegen met een ietwat niet alledaagse naam. Dus ik denk, die kan ik via FB vast ook vinden. Volgens Tinder woont ze 70 km bij mij vandaan (Groningen). Op FB echter blijkt ze in Den Haag te wonen. Hmmm vreemd wel toch?
De app werkt niet perfect inderdaad. Echt is echter wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_132103839
quote:

Misschien was ze op dat moment aan het reizen en niet in haar woonplaats, kan ook nog he.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:05:57 #165
142400 RedFever007
pi_132103840
wel bijna zonder uitzondering perfect uitziende dames zeg :9
pi_132103859
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 18:05 schreef RedFever007 het volgende:
wel bijna zonder uitzondering perfect uitziende dames zeg :9
Maar volgens mij wel veel van die figuren die 'ff kijken' :')
pi_132103868
quote:

Misschien was ze op t moment dat jij haar op tinder tegen kwam ook wel in groningen. Hij zoekt mensen in jouw buurt, dus zal bij andere mensen denk ik ook wel hun locatie dan gebruiken en niet hun woonplaats van Facebook?
pi_132103899
Ja het gebruikt geloof ik je real time locatie. Net zoals bij Badoo. (als je de optie aan zet tenminste).
pi_132103933
Iemand bij mij op het werk heeft het, ze heeft er wel lol mee. Ik vind het zelf niks, vind het nogal oppervlakkig. Voor de gein is het denk ik wel grappig, maar er serieus mee op zoek gaan naar een date, hmm nee.
pi_132104069
Al 2 dagen gebruik gemaakt van tinder nog steeds geen match.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:29:14 #171
142400 RedFever007
pi_132104236
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 18:07 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Misschien was ze op t moment dat jij haar op tinder tegen kwam ook wel in groningen. Hij zoekt mensen in jouw buurt, dus zal bij andere mensen denk ik ook wel hun locatie dan gebruiken en niet hun woonplaats van Facebook?
Ah ja natuurlijk! Dat is het vast! Niet aan gedacht ;)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:50:24 #172
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_132104612
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef tjoptjop het volgende:

Ze giechelen nog steeds een beetje als je hem binnenduwt ... vet grappig. :')

On-topic: wat een doorsnee vrouwen op dat Tinder. Floor, Celine, Josefien, Fleur, Annemarijn, Annelinde, Marjanneke en Lotte.

Allemaal of net even wat mollig of qua gezicht net helemaal niet. Overwegend blond en vrolijk op foto, hetzij quasinonchalante reisfoto's met hetzelfde rijstveld of anders leuk met een vriendin of vriendengroep om een massa-evenement ( al dan niet techno) om maar te laten zien hoe hip, leuk en interessant we zijn. Veel van hetzelfde...

Ik word oud en mag blij zijn dat ik al voorzien ben en me thuis verveel. Als single was het niets meer geworden. :')

[ Bericht 14% gewijzigd door DenWauwelaar op 12-10-2013 21:13:11 ]
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zondag 13 oktober 2013 @ 02:05:06 #173
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132114987
Hebben anderen ook het gevoel alsof de app voor geen meter werkt op de iPhone? Waar vrienden met andere besturingssystemen veel resultaten krijg krijg ik er maximaal twee per dag in dezelfde regio. Is hier wat aan te doen?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132115597
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 02:05 schreef gazhims3lv het volgende:
Hebben anderen ook het gevoel alsof de app voor geen meter werkt op de iPhone? Waar vrienden met andere besturingssystemen veel resultaten krijg krijg ik er maximaal twee per dag in dezelfde regio. Is hier wat aan te doen?
Ik heb ook een iPhone in de regio Amsterdam. Nu een kleine twee weken in gebruik en ben nog niet eens door alle foto's heen, volgensmij komen er dagelijks meer bij dan dat ik bekijk(en ik probeer dat wel 10 minuten per dag ofzo te doen).
I think, therefore I am.
  Redactie Games zondag 13 oktober 2013 @ 09:09:00 #175
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132116779
Leuke ego booster wel.. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')