quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Uitverkoopquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
Waarom zijn leuke schoenen allemaal zo duur.
Omdat gewild ed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
Je wilt toch wel iets speciaals aan je voetjes hebben?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
Omdat de producent dat ook weet en daarom er veel geld voor vraagtquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
Jouw handen zeker.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilt toch wel iets speciaals aan je voetjes hebben?
Kusjequote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet oké
Maar ik ga ff de hort op
Hoelaat ben je hier?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou gerust een voetmassage geven
Mwoah mijn voetjes zijn mooi ende gladjes.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aan vrouwen
Ben om 4 uur in Tilburg trouwens
Festival in de binnenstadquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah mijn voetjes zijn mooi ende gladjes.
Moet je daar dan?
Veel plezier vanavond bij incubate als je gaatquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:01 schreef Faxie het volgende:
Ow en volgende week zondag ben ik in Den Bosch
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond bij incubate als je gaat
Dank u dank uquote:
Zal er aan proberen te denkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:06 schreef FL_Freak het volgende:
Fax maak wat opnames bij biosphere als je wil?
Wel balen dat ik niet kanquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal er aan proberen te denken![]()
Hoewel er op Youtube vast wel opnames verschijnen met betere aparatuur dan m'n mobiel
* Fera gaat met een slaapzak op DB CS liggenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:01 schreef Faxie het volgende:
Ow en volgende week zondag ben ik in Den Bosch
Er zijn nog kaartjesquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera gaat met een slaapzak op DB CS liggen
Have fun!quote:
Joofjon.quote:
Hoe issut? Vanmorgen na jequote:
Gaat wel. Soms vergeet ik dat ik gepost heb.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe issut? Vanmorgen na jepost reageerde je niet meer
lolquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat wel. Soms vergeet ik dat ik gepost heb.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
lol
Iedereen vragen wat er was enzo, maar geen Fera meer
Hoi Evilquote:
Mijn ADD was even afgeleid.quote:
Al weerquote:
Goed zo, maar waar heb je nee tegen gezegd?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:41 schreef -Engel- het volgende:
Sommige dingen daar moet ik gewoon eens nee tegen zeggen.... gewoon omdat!
Ik had ja gezegd... en nu is o.a. mijn knie stukquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo, maar waar heb je nee tegen gezegd?
Wat heb je gedaan? Dat je knie stuk isquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had ja gezegd... en nu is o.a. mijn knie stuk
Meegedaan met een survivaltrackquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Dat je knie stuk is
Oh dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meegedaan met een survivaltrack
Gelukkig ben ik niet de enige demente.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat wel. Soms vergeet ik dat ik gepost heb.
Nee geen leven, gta 5quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen heeft een leven?
Ok, ik ga wel in een hoekje zitten huilen.
Ik mag niet klagen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Roy, lang niet gesproken.
Hoe is alles?
Je gaat dus niet een volwassen relatie aan met de vrouw en haar kind?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
Gta 5 is uit, netflix in Nl.
Ik kom nooit meer van mijn zolderkamer af.
Die is op vakantie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat dus niet een volwassen relatie aan met de vrouw en haar kind?
Op vakantie zonder jou? Wat is dit?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is op vakantie.
Briljante timing van Rockstar
Ja die is op vakantie met een vriendin en de kinderen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op vakantie zonder jou? Wat is dit?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
Gta 5 is uit, netflix in Nl.
Ik kom nooit meer van mijn zolderkamer af.
Het aanbod is nog niet super groot maar het ziet er veelbelovend uit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai. Zojuist ook maar ff netflix acc aangemaakt
komt vast nog welquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het aanbod is nog niet super groot maar het ziet er veelbelovend uit.
Legaal voor een vast bedrag per maand films en series kijkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
at is het voordeel van netflix?
Tofquote:
Beter tochquote:Op zondag 22 september 2013 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tof
Wel even wennen in het begin omdat ik nog niks wist te vinden, maar dat kwam vanzelf wel goed. Looptijden vielen me mee gelukkig. Ben wel iets vroeger weggegaan dan de bedoeling was, maar het uitgaansvolk begon ook toe te stromen in sommige venues, en dat werd er niet beter op kwa sfeer en drukte...
Maarja in ieder geval de optredens gezien waar ik echt voor kwam
Ik mag me morgen de hele dag vermaken met oudjesquote:
Liever jij dan ikquote:Op zondag 22 september 2013 00:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mag me morgen de hele dag vermaken met oudjes
Ben nog onderweg naar huis vanaf Amsterdam, en om 06:00 gaat de wekker weer
Oh geen probleem hoor, het probleem gaat slaapgebrek zijn denk ikquote:
Ja sterkte daarmeequote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh geen probleem hoor, het probleem gaat slaapgebrek zijn denk ik
Dankjequote:
ja ik!quote:
haaaiquote:
Ja goed, gezellig dagje/avondje gehadquote:Op zondag 22 september 2013 02:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het? Nog iets van doc gehoord?
Oh mooi zoquote:Op zondag 22 september 2013 02:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja goed, gezellig dagje/avondje gehad
Uhm, heb dinsdag de hele dag feest bij de internist.
En met jou?
Nope, en de HA wist het niet meer omdat de ontstekingswaarden toch gedaald waren en er niks op de echo te zien was..quote:Op zondag 22 september 2013 02:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh mooi zo![]()
Nog steeds geen oorzaak gevonden dus
Ja naar The Conjuring geweest, fuck daar zaten behoorlijk wat schrikmomenten inEn 2 Guns ook gezien, weer een echte Amerikaanse actiefilm
Bummerquote:Op zondag 22 september 2013 02:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nope, en de HA wist het niet meer omdat de ontstekingswaarden toch gedaald waren en er niks op de echo te zien was..
Hmm.. Zegt me allebei niks?
Ik heb twee vrienden van me een driegangen diner voorgezet
18:15 stond het voorgerecht op tafel en 22:30 waren we klaar met het dessert
Jup, zonder teveel onderzoeken zou nog leuker zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 02:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BummerHopen dat de internist wel wat vindt dan.
Conjuring gaat over een huis met demonen enzoEn 2 guns nja kan je wel half raden
Nice, lekker hoorHet mocht even duren
Was in ieder geval gezellig
quote:Op zondag 22 september 2013 02:21 schreef RAARHEID het volgende:
Mogge! Net thuis na lange dag 't land in
quote:Op zondag 22 september 2013 02:21 schreef RAARHEID het volgende:
Mogge! Net thuis na lange dag 't land in
Ja, dat lijkt me logischquote:Op zondag 22 september 2013 02:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup, zonder teveel onderzoeken zou nog leuker zijn.
Oeh, lijkt me best leuk
Ja, lekker was het zeker, we hebben zeker genoten
Ja, lekker af en toe even pauze tussendoor en dan langzaamaan het gerecht erna maken.. Lekker relaxed en tussendoor uitbuiken want ook dat was hard nodig
Help me over een paar maanden even herinneren wanneer ie in goede kwaliteit te downloaden isquote:Op zondag 22 september 2013 02:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat lijkt me logisch
Ja vind dat wel een film voor jou inderdaad![]()
Ah dat is dan wel weer een voordeel van het gerecht tussentijds moeten maken ja, gelijk tijd om uit te buiken.
Wat heb je gemaakt/gegeten?
Mijn geheugen is niet de beste, maar ik zal het proberenquote:Op zondag 22 september 2013 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Help me over een paar maanden even herinneren wanneer ie in goede kwaliteit te downloaden is![]()
Eerst carpaccio met rucola, pijnboompitten, parmezaanse kaas, citroendressing en pesto.. Daarna pasta met chorizo, ui, erwten en een tomaat/basilicum saus.. En als nagerecht cassata siciliana, alleen dan met chocoladecake ipv naturel
vast niet slechter dan de mijnequote:Op zondag 22 september 2013 02:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet de beste, maar ik zal het proberen
Hmm, de helft ken ik niet en de combinatie al helemaal niet![]()
Maar het was vast lekker aangezien je het anders niet had gemaakt
Ik weet niet hoe slecht jouw geheugen isquote:Op zondag 22 september 2013 02:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast niet slechter dan de mijne![]()
Dat laatste twee had ik ook nog nooit gemaakt, maar ik moest rekening houden met twee moeilijke eters, de een lust geen champignons en olijven en de ander lust helemaal niks wat met groente te maken heeft, dus na wat googlen kwam ik uit op dat hoofdgerecht, en aangezien ik in het thema Italiaans wilde blijven en van mijn ouders een fles kersenlikeur gekregen had, de cassata siciliana.. Maar we hebben alle drie heerlijk gegeten en alle borden waren voor de verandering ook leeg (moeilijke eter nummer twee laat altijd ongeveer 1/3 staan)
Ernstig slechtquote:Op zondag 22 september 2013 02:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe slecht jouw geheugen is
Hmm, handig!Ben zelf nou ook niet echt een makkelijke eter, maar begin wel steeds makkelijker te worden
![]()
Maar was een leuke avond dus
Ja, hier ook hoorquote:Op zondag 22 september 2013 02:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ernstig slecht![]()
Ik zelf ook niet, maar ik weet precies wat ik lust en wat niet en probeer ook wel nieuwe dingen uit. Mocht het niet smaken kan ik altijd nog noodles ofzo maken
Jep, alleen weer veel te veel gerookt dus last van mijn keel
Maar ik blow al 13 jaar, dus geen hersencel meer overquote:Op zondag 22 september 2013 03:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, hier ook hoor
Gheghe, das wel de beste optie ja![]()
Ja das niet echt slim hé
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige demente.
quote:
Nou ja, leuk. We gaan naar een verjaardag van D zijn vader. Maar echt gezellig is dat niet.quote:Op zondag 22 september 2013 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hai jij![]()
Nog leuke plannen vandaag?
Hummm whehe.. Twijfelachtig ja..quote:Op zondag 22 september 2013 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, leuk. We gaan naar een verjaardag van D zijn vader. Maar echt gezellig is dat niet.
Vorige keer dat ik er was praatte er niemand met me.quote:Op zondag 22 september 2013 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hummm whehe.. Twijfelachtig ja..
Zijn familie mag jou niet zo?quote:Op zondag 22 september 2013 11:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik er was praatte er niemand met me.
Nou ja, ze hebben geen hekel aan me. Het interesseert ze gewoon geen fuck wat voor vriendin hij heeft.quote:Op zondag 22 september 2013 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn familie mag jou niet zo?
Hoe kan dat nou![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben geen hekel aan me. Het interesseert ze gewoon geen fuck wat voor vriendin hij heeft.
Oh das best jammer wel, je bent zo'n leuk ding!quote:Op zondag 22 september 2013 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben geen hekel aan me. Het interesseert ze gewoon geen fuck wat voor vriendin hij heeft.
Die heeft dat wel door volgens mij jaquote:Op zondag 22 september 2013 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh das best jammer wel, je bent zo'n leuk ding!
Gelukkig beseft D. dat wel, hoop ik tenminste
Dank je. Ik weet ook dat het niet aan mij ligt, die kant van de familie is gewoon ... raar. Het boeit z'n vader schrikwekkend weinig wat er in het leven van zijn oudste zoon omgaat.quote:Op zondag 22 september 2013 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh das best jammer wel, je bent zo'n leuk ding!
Gelukkig beseft D. dat wel, hoop ik tenminste
Dat zal voor D. zelf ook wel zo'n halfslachtig gevoel geven dan.. itt mijn ouders, die best overal van up to date willen zijn altijd..quote:Op zondag 22 september 2013 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Ik weet ook dat het niet aan mij ligt, die kant van de familie is gewoon ... raar. Het boeit z'n vader schrikwekkend weinig wat er in het leven van zijn oudste zoon omgaat.
Ja, doet het ook. Mijn ouders zijn dan meer zoals die van jou. Als ik iets niet vertel, dan krijg ik op m'n kop. "Waarom heb je niks verteld?" etc. En zijn moeder is ook anders, die is gek op me.quote:Op zondag 22 september 2013 11:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zal voor D. zelf ook wel zo'n halfslachtig gevoel geven dan.. itt mijn ouders, die best overal van up to date willen zijn altijd..
Mjah precies, ik vertel meestal wat meer dan m'n broertje, ik word dan ook altijd door mijn ma ondervraagd over ons beidenquote:Op zondag 22 september 2013 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, doet het ook. Mijn ouders zijn dan meer zoals die van jou. Als ik iets niet vertel, dan krijg ik op m'n kop. "Waarom heb je niks verteld?" etc. En zijn moeder is ook anders, die is gek op me.
Dat is wel lief.quote:Op zondag 22 september 2013 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah precies, ik vertel meestal wat meer dan m'n broertje, ik word dan ook altijd door mijn ma ondervraagd over ons beiden
Mijn moeder is altijd gek op de meiden die wij voorstellen als vriendin zijnde
Maar dat komt stiekem een beetje door haar wens nog stiekem een dochter te willen.. Tjah, dan maar schoondochters verwennen en shizzle
Herkenbaarquote:Op zondag 22 september 2013 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel lief.Mijn ouders zijn altijd heel nieuwsgierig, willen meteen foto's zien van de heer in kwestie en dergelijke.
Whoa.quote:Op zondag 22 september 2013 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Herkenbaar
ZSM thuis komen laten zien ook altijd en alles
Kruisverhoren ditdat![]()
Maar mijn ma vindt het dan altijd nog het leukst om "haar" dan op de eerste ontmoeting al mee shoppen te nemen (niet bedenkend dat dame in kwestie er miss niet van houdt) en echt helemaal te spoilen![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
Nog nooit in deze situatie geweest.
That's my momquote:
Dat heeft mijn moeder ook, ja. Mijn vader wat minder, die is dan bezorgd over mijn toekomst.quote:Op zondag 22 september 2013 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
That's my mom
Het leukste is nog dat het haar ook echt niet zo heel veel uitmaakt wat voor meisje het is.. Alternatief, goth, you name it.. Als wij haar leuk vinden dan gaat ze er vanzelf leuk mee om
Mijn moeder is ook altijd heel nieuwsgierig. Terwijl ze weet dat ik toch niks vertel.quote:Op zondag 22 september 2013 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel lief.Mijn ouders zijn altijd heel nieuwsgierig, willen meteen foto's zien van de heer in kwestie en dergelijke.
Ik heb er meestal geen problemen mee. Zeker als ik weet dat het iets serieus is. Bij een 'fling' doe ik dat niet zo snel.quote:Op zondag 22 september 2013 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook altijd heel nieuwsgierig. Terwijl ze weet dat ik toch niks vertel.
Ik ben niet zo open in die dingen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er meestal geen problemen mee. Zeker als ik weet dat het iets serieus is. Bij een 'fling' doe ik dat niet zo snel.
Vaders en dochters he..quote:Op zondag 22 september 2013 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook, ja. Mijn vader wat minder, die is dan bezorgd over mijn toekomst.
Ditquote:Op zondag 22 september 2013 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er meestal geen problemen mee. Zeker als ik weet dat het iets serieus is. Bij een 'fling' doe ik dat niet zo snel.
Ik ben sowieso heel erg open. Vroeger was dat wel anders, maar ik vind open zijn veel fijner. Hoewel ik wel een beetje nerveus wordt van al die vragen soms. Maar na de eerste kennismaking heb ik daar sowieso geen last van.quote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo open in die dingen.
Dat is wel heel tof van je moeder.quote:Op zondag 22 september 2013 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vaders en dochters he..
Mijn ma is grappig, als ze het niet helemaal weet hoe ze er mee om moet gaan, gaat ze eerst heel voorzichtig aan ons vragen wat voor meisje het is etc, zodat ze geen rare dingen zegt of vraagt waar de dame zelf bij is
Zulke schoonvaders heb ik ook gehad, maar ik kon altijd heel goed met ze opschieten. Ben namelijk zelf ook niet vies van een geintje.quote:Op zondag 22 september 2013 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn pa is wel anders, die is gewoon zo gek als een deur en heel vrij en ongeremd in wat hij doet en zegt en alles.. Maakt overal wel een geintje van als ie de kans krijgt, ik doe dan ook altijd waarschuwen voor zijn acties
Ze is heel voorzichtig, is een beetje bang iemand af te schrikken en dat ze dan de relatie evt stuk gemaakt zou hebben als het mis gaatquote:
Dat moet je bij mijn vader ook totaal niet zijn.. Die is net als ik, kan van de meeste dingen opeens random iets totaal fouts makenquote:Op zondag 22 september 2013 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke schoonvaders heb ik ook gehad, maar ik kon altijd heel goed met ze opschieten. Ben namelijk zelf ook niet vies van een geintje.
Inderdaad. Humor is heel belangrijk. In D zijn vader zit helaas geen greintje humor. Jammer is dat. Ik durf dan zelf ook nauwelijks een grapje te maken.quote:Op zondag 22 september 2013 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet je bij mijn vader ook totaal niet zijn.. Die is net als ik, kan van de meeste dingen opeens random iets totaal fouts maken
Dat levert soms voor ons als zijn zoons weleens van die facepalm momenten op, maar gelukkig ging het tot nu toe altijd wel goed
Is in mijn ogen meteen een test voor haar in hoe open ze staat voor flauwigheid etc..
Bijna is hetzelfde als helemaal niet.quote:Op zondag 22 september 2013 12:32 schreef Dven het volgende:
"Did we have sex last night?"
- "We tried"
Poging tot neuken gemacht!
Vast wel. Als je lieve ouders hebt, dan zijn ze blij voor je.quote:Op zondag 22 september 2013 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik hoop dat mijn ouders goed reageren als ik ooit een relatie krijgen.
Dat is wel heel jammer ja..quote:Op zondag 22 september 2013 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Humor is heel belangrijk. In D zijn vader zit helaas geen greintje humor. Jammer is dat. Ik durf dan zelf ook nauwelijks een grapje te maken.
Precies. Dat is ook een beetje het probleem met die verjaardag straks. Vorige keer verveelde ik me kapot.quote:Op zondag 22 september 2013 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer ja..
Ik moet met schoonouders ook wel kunnen lachen en geintjes uithalen, anders wordt het een duffe bende daar op visite te gaan..
Ugh, niet grappig dan neequote:Op zondag 22 september 2013 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Dat is ook een beetje het probleem met die verjaardag straks. Vorige keer verveelde ik me kapot.
Hey FL. Wat wordt de uitslag voor vandaag?quote:
Daar twijfel ik dus aan. Mijn vader zal wel normaal reageren. Maar mijn moeder niet. Als iets haar iets niet zint dan zal dat ook zeggen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel. Als je lieve ouders hebt, dan zijn ze blij voor je.
Dat heb ik ook een beetje. Ik heb met twee schoonouders van een ex nog steeds contact op FB. Ook nog goede vrienden met de ex in kwestie. Tof dat z'n ouders dan ook nog min of meer vrienden zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ugh, niet grappig dan nee![]()
Wat dat betreft mis ik stiekem ergens m'n ex-schoonouders wel hoor, die waren nog gekker dan ik en m'n eigen ouders
Mijn realisme zegt 1-1 maar mijn hoop op 10990294912-0quote:Op zondag 22 september 2013 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey FL. Wat wordt de uitslag voor vandaag?
quote:Op zondag 22 september 2013 12:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn realisme zegt 1-1 maar mijn hoop op 10990294912-0
Dat hoeft niet erg te zijn. Liever direct en duidelijk, dan iemand die achteraf achterbaks over je gaat lopen lullen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus aan. Mijn vader zal wel normaal reageren. Maar mijn moeder niet. Als iets haar iets niet zint dan zal dat ook zeggen.
quote:Op zondag 22 september 2013 12:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna is hetzelfde als helemaal niet.
quote:
Ik heb inmiddels met geen van alle contact meer, alleen heel af en toe nog met een gezamelijke vriendin, maar meer dan hoi en doei op fb is het ook niet, die is bij haar vriend in Denemarken gaan wonen..quote:Op zondag 22 september 2013 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Ik heb met twee schoonouders van een ex nog steeds contact op FB. Ook nog goede vrienden met de ex in kwestie. Tof dat z'n ouders dan ook nog min of meer vrienden zijn.
Ik vermoed dat bij een alcoholcontrole het apparaatje zou ontploffen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar euh, waarom lukte het dan niet?
Ach veel ergere schoonouders dan mijn ouders kan ik niet krijgen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoeft niet erg te zijn. Liever direct en duidelijk, dan iemand die achteraf achterbaks over je gaat lopen lullen.
Mijn toekomstige konden geen kinderen krijgenquote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
SchoonoudersBeter schaffen ze die gewoon af.
Die van mij hebben elkaar nooit ontmoet door hun schoonoudersquote:Op zondag 22 september 2013 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn toekomstige konden geen kinderen krijgen
Sinds wanneer heb jij een chick?quote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Scherpquote:Op zondag 22 september 2013 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een chick?
Doe niet zo zuur.quote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehe.quote:Op zondag 22 september 2013 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een chick?
/edit: laat maar
quote:
quote:
Voor ons?quote:Op zondag 22 september 2013 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo, nu even douchen en wat leuks aantrekken.
Niks dus?quote:Op zondag 22 september 2013 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo, nu even douchen en wat leuks aantrekken.
Goed plan, mag ook wel een keertjequote:Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
Zo maar even uit bed gaan en gaan douchen
Ja eigenlijk wel ja. Ik ben er ook pas net uitquote:Op zondag 22 september 2013 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed plan, mag ook wel een keertje
Ik sliep vannacht pas om 3 uur dus dan valt het nog best meequote:Op zondag 22 september 2013 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed plan, mag ook wel een keertje
Ik half 2, maar mijn wekker ging om 6 uur weer..quote:Op zondag 22 september 2013 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sliep vannacht pas om 3 uur dus dan valt het nog best mee
quote:Op zondag 22 september 2013 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik half 2, maar mijn wekker ging om 6 uur weer..
Ach, t ging goedquote:
Ja maar het is verre van prettigquote:Op zondag 22 september 2013 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, t ging goed
Al stond ik wel een half uur later op, maar die speling had ik
Mijn ex schoonmoeder was lief.quote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had hele lieve. Tis dat mijn ex zo'n draak wasquote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
True, nu lekker drukke week.. vannacht wordt ook een kort nachtjequote:Op zondag 22 september 2013 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar het is verre van prettig
Is dat wel gezond? En misschien nog belangrijker kom je dan wel aan je rusttijd?quote:Op zondag 22 september 2013 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, nu lekker drukke week.. vannacht wordt ook een kort nachtje
22:00 klaar als ik pech/geluk heb, en 6:30 de wekker weer
Op papier (en bestuurderskaart/tachograaf) wel, want ik kan die redelijk op tijd verwijderen, maar ik moet de bus nog ombouwen als ik op de zaak ben.. (dwz ik moet een aantal zitplaatsen terugzetten die er nu uit zijn ivm rolstoel ritten en aantal personen die mee gaan..)quote:Op zondag 22 september 2013 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat wel gezond? En misschien nog belangrijker kom je dan wel aan je rusttijd?
Mag dat wel?quote:Op zondag 22 september 2013 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, nu lekker drukke week.. vannacht wordt ook een kort nachtje
22:00 klaar als ik pech/geluk heb, en 6:30 de wekker weer
Ik ben wel blij dat ik niet zo'n ex from hell heb.quote:Op zondag 22 september 2013 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn ex schoonouders waren bitches in het begin, toen het uit ging kon ik er redelijk mee opschieten en was mn ex een bitch geworden
Ik ben blij dat ze niet om de hoek woontquote:Op zondag 22 september 2013 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik niet zo'n ex from hell heb.
En dat je er geen kind mee hebt zo dat je er altijd mee te maken blijft hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze niet om de hoek woont
Dan is het nog steeds niet gezond.quote:Op zondag 22 september 2013 13:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op papier (en bestuurderskaart/tachograaf) wel, want ik kan die redelijk op tijd verwijderen, maar ik moet de bus nog ombouwen als ik op de zaak ben.. (dwz ik moet een aantal zitplaatsen terugzetten die er nu uit zijn ivm rolstoel ritten en aantal personen die mee gaan..)
quote:Op zondag 22 september 2013 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn ex schoonouders waren bitches in het begin, toen het uit ging kon ik er redelijk mee opschieten en was mn ex een bitch geworden
Bovenste is wel coolquote:Op zondag 22 september 2013 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weird ppl![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.memecenter.com/fun/2224501/yes-yes-it-will
Die van die in de link is nog net iets langer volgensmijquote:
Ja de vrouwelijke Gene Simmonsquote:Op zondag 22 september 2013 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die van die in de link is nog net iets langer volgensmij
OMG inderdaadquote:Op zondag 22 september 2013 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat je er geen kind mee hebt zo dat je er altijd mee te maken blijft hebben.
Eigenlijk wel, maar er was geen starttijd en duidelijk startpunt bekend en hoeveel er zouden komen. Dan ga ik niet 160km rijden om erachter te komen dat er niemand isquote:Op zondag 22 september 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ging jij niet motorrijden met muhahaha?
Zo voel ik me dan ookquote:
Daar is het weekend voor toch. Ik voel me alsof ik gisteravond alle drugs van de wereld heb gedaan terwijl ik in werkelijkheid niet eens alcohol heb gedronken.quote:
Precies dat, bosje brak en heb alleen mn dagelijkse jointje op vannacht. Misschien is het probleem wel dat ik pas om 7:30 ging slapenquote:Op zondag 22 september 2013 16:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar is het weekend voor toch. Ik voel me alsof ik gisteravond alle drugs van de wereld heb gedaan terwijl ik in werkelijkheid niet eens alcohol heb gedronken.
Ze wordt oud dan krijg je datquote:
Ik vind het knap. Op je bek gaan en dan een been of heup breken okéquote:
Daar was ik ook al zo nieuwsgierig naar jaquote:Op zondag 22 september 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het knap. Op je bek gaan en dan een been of heup breken oké
Maar een jukbeen
Toch jammer dat ze er niet bij vertellen hoe.
Zacht uitgedruktquote:Op zondag 22 september 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dan val je toch wel erg ongelukkig
Anders doe je "Signatures zijn kl*te."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2013 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders doe je "Signatures zijn kl*te."Hou dan gewoon je mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders doe je "Signatures zijn kl*te."Daar heb ik al een variant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders doe je iets met chocola?quote:
chocola is viesquote:Op zondag 22 september 2013 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders doe je iets met chocola?
Zoals uit die film met die megool
Ja inderdaad. Een gebroken jukbeen is meer iets voor boksersquote:Op zondag 22 september 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het knap. Op je bek gaan en dan een been of heup breken oké
Maar een jukbeen
Toch jammer dat ze er niet bij vertellen hoe.
Dacht dat die meer last hadden van hersenschuddingen enzoquote:Op zondag 22 september 2013 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Een gebroken jukbeen is meer iets voor boksers
Uh jaquote:Op zondag 22 september 2013 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het leven is als een doos chocola, je weet nooit of er echt chocola in zit of zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook jaquote:Op zondag 22 september 2013 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dacht dat die meer last hadden van hersenschuddingen enzo
Waar je iets op in de magnetronquote:Op zondag 22 september 2013 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb niet eens zin om te koken
Magnetronmaaltijd heb ik voor morgenavond. Voor vandaag heb ik stukje vlees met wat groente (maar geen zin om te kokenquote:Op zondag 22 september 2013 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar je iets op in de magnetron
netflixquote:Op zondag 22 september 2013 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik verveel me gewoon echt de pleures -_-
Ik gebruik youtube alquote:
Heb het hele weekend al gegamed, geen zin om te modden ook (ook al ligt er wat leuks in het verschiet als ik het afkrijg).quote:
Op utube kan je geen hele films of series kijkenquote:Op zondag 22 september 2013 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik youtube al
[..]
Heb het hele weekend al gegamed, geen zin om te modden ook (ook al ligt er wat leuks in het verschiet als ik het afkrijg).
Youtube =/= netflix.quote:Op zondag 22 september 2013 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik youtube al
[..]
Heb het hele weekend al gegamed, geen zin om te modden ook (ook al ligt er wat leuks in het verschiet als ik het afkrijg).
Ik heb nu het amerikaanse aanbod, fucking awesomequote:Op zondag 22 september 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op utube kan je geen hele films of series kijken
Soms wel, maar de kwaliteit laat soms nog te wensen over....of er ontbreken delen enzo.quote:Op zondag 22 september 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op utube kan je geen hele films of series kijken
Ach, voor dat kleine beetje series dat ik heel af en toe kijk, ga ik geen ¤8/maand betalenquote:Op zondag 22 september 2013 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu het amerikaanse aanbod, fucking awesome
Nieuwsgroepenquote:Op zondag 22 september 2013 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, voor dat kleine beetje series dat ik heel af en toe kijk, ga ik geen ¤8/maand betalen
Torrentz, ook goed.quote:Op zondag 22 september 2013 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik anders methodes
Hehe hier ondertussen beter. Moet nog koken ook.quote:Op zondag 22 september 2013 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies dat, bosje brak en heb alleen mn dagelijkse jointje op vannacht. Misschien is het probleem wel dat ik pas om 7:30 ging slapen
hoe?quote:Op zondag 22 september 2013 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu het amerikaanse aanbod, fucking awesome
Sorry, ik was in slaap gevallenquote:Op zondag 22 september 2013 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik verveel me gewoon echt de pleures -_-
interestingquote:Op zondag 22 september 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk je via xbox?
Dns settings veranderen.
Laat cryo maar even googlen.
Kan ook via je pc en laptopquote:
Lekker weekend gehadquote:
Jawel hoor. Gisteren naar The Conjuring en 2 Guns geweestquote:
oe ijsjequote:Op zondag 22 september 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gisteren naar The Conjuring en 2 Guns geweest
Vandaag een ijsje gekochtDat was mijn weekend
En jij?
Oh das minderquote:Op zondag 22 september 2013 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja..... want knie doet vervelend en volgens mij heb ik nog meer blauwe plekken gevonden :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |