quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Uitverkoopquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
Waarom zijn leuke schoenen allemaal zo duur.
Omdat gewild ed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
Je wilt toch wel iets speciaals aan je voetjes hebben?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
Omdat de producent dat ook weet en daarom er veel geld voor vraagtquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
Jouw handen zeker.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilt toch wel iets speciaals aan je voetjes hebben?
Kusjequote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet oké
Maar ik ga ff de hort op
Hoelaat ben je hier?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou gerust een voetmassage geven
Mwoah mijn voetjes zijn mooi ende gladjes.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aan vrouwen
Ben om 4 uur in Tilburg trouwens
Festival in de binnenstadquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah mijn voetjes zijn mooi ende gladjes.
Moet je daar dan?
Veel plezier vanavond bij incubate als je gaatquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:01 schreef Faxie het volgende:
Ow en volgende week zondag ben ik in Den Bosch
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond bij incubate als je gaat
Dank u dank uquote:
Zal er aan proberen te denkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:06 schreef FL_Freak het volgende:
Fax maak wat opnames bij biosphere als je wil?
Wel balen dat ik niet kanquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal er aan proberen te denken![]()
Hoewel er op Youtube vast wel opnames verschijnen met betere aparatuur dan m'n mobiel
* Fera gaat met een slaapzak op DB CS liggenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:01 schreef Faxie het volgende:
Ow en volgende week zondag ben ik in Den Bosch
Er zijn nog kaartjesquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera gaat met een slaapzak op DB CS liggen
Have fun!quote:
Joofjon.quote:
Hoe issut? Vanmorgen na jequote:
Gaat wel. Soms vergeet ik dat ik gepost heb.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe issut? Vanmorgen na jepost reageerde je niet meer
lolquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat wel. Soms vergeet ik dat ik gepost heb.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
lol
Iedereen vragen wat er was enzo, maar geen Fera meer
Hoi Evilquote:
Mijn ADD was even afgeleid.quote:
Al weerquote:
Goed zo, maar waar heb je nee tegen gezegd?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:41 schreef -Engel- het volgende:
Sommige dingen daar moet ik gewoon eens nee tegen zeggen.... gewoon omdat!
Ik had ja gezegd... en nu is o.a. mijn knie stukquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo, maar waar heb je nee tegen gezegd?
Wat heb je gedaan? Dat je knie stuk isquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had ja gezegd... en nu is o.a. mijn knie stuk
Meegedaan met een survivaltrackquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Dat je knie stuk is
Oh dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meegedaan met een survivaltrack
Gelukkig ben ik niet de enige demente.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat wel. Soms vergeet ik dat ik gepost heb.
Nee geen leven, gta 5quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen heeft een leven?
Ok, ik ga wel in een hoekje zitten huilen.
Ik mag niet klagen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Roy, lang niet gesproken.
Hoe is alles?
Je gaat dus niet een volwassen relatie aan met de vrouw en haar kind?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
Gta 5 is uit, netflix in Nl.
Ik kom nooit meer van mijn zolderkamer af.
Die is op vakantie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat dus niet een volwassen relatie aan met de vrouw en haar kind?
Op vakantie zonder jou? Wat is dit?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is op vakantie.
Briljante timing van Rockstar
Ja die is op vakantie met een vriendin en de kinderen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op vakantie zonder jou? Wat is dit?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
Gta 5 is uit, netflix in Nl.
Ik kom nooit meer van mijn zolderkamer af.
Het aanbod is nog niet super groot maar het ziet er veelbelovend uit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai. Zojuist ook maar ff netflix acc aangemaakt
komt vast nog welquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het aanbod is nog niet super groot maar het ziet er veelbelovend uit.
Legaal voor een vast bedrag per maand films en series kijkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
at is het voordeel van netflix?
Tofquote:
Beter tochquote:Op zondag 22 september 2013 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tof
Wel even wennen in het begin omdat ik nog niks wist te vinden, maar dat kwam vanzelf wel goed. Looptijden vielen me mee gelukkig. Ben wel iets vroeger weggegaan dan de bedoeling was, maar het uitgaansvolk begon ook toe te stromen in sommige venues, en dat werd er niet beter op kwa sfeer en drukte...
Maarja in ieder geval de optredens gezien waar ik echt voor kwam
Ik mag me morgen de hele dag vermaken met oudjesquote:
Liever jij dan ikquote:Op zondag 22 september 2013 00:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mag me morgen de hele dag vermaken met oudjes
Ben nog onderweg naar huis vanaf Amsterdam, en om 06:00 gaat de wekker weer
Oh geen probleem hoor, het probleem gaat slaapgebrek zijn denk ikquote:
Ja sterkte daarmeequote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh geen probleem hoor, het probleem gaat slaapgebrek zijn denk ik
Dankjequote:
ja ik!quote:
haaaiquote:
Ja goed, gezellig dagje/avondje gehadquote:Op zondag 22 september 2013 02:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het? Nog iets van doc gehoord?
Oh mooi zoquote:Op zondag 22 september 2013 02:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja goed, gezellig dagje/avondje gehad
Uhm, heb dinsdag de hele dag feest bij de internist.
En met jou?
Nope, en de HA wist het niet meer omdat de ontstekingswaarden toch gedaald waren en er niks op de echo te zien was..quote:Op zondag 22 september 2013 02:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh mooi zo![]()
Nog steeds geen oorzaak gevonden dus
Ja naar The Conjuring geweest, fuck daar zaten behoorlijk wat schrikmomenten inEn 2 Guns ook gezien, weer een echte Amerikaanse actiefilm
Bummerquote:Op zondag 22 september 2013 02:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nope, en de HA wist het niet meer omdat de ontstekingswaarden toch gedaald waren en er niks op de echo te zien was..
Hmm.. Zegt me allebei niks?
Ik heb twee vrienden van me een driegangen diner voorgezet
18:15 stond het voorgerecht op tafel en 22:30 waren we klaar met het dessert
Jup, zonder teveel onderzoeken zou nog leuker zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 02:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BummerHopen dat de internist wel wat vindt dan.
Conjuring gaat over een huis met demonen enzoEn 2 guns nja kan je wel half raden
Nice, lekker hoorHet mocht even duren
Was in ieder geval gezellig
quote:Op zondag 22 september 2013 02:21 schreef RAARHEID het volgende:
Mogge! Net thuis na lange dag 't land in
quote:Op zondag 22 september 2013 02:21 schreef RAARHEID het volgende:
Mogge! Net thuis na lange dag 't land in
Ja, dat lijkt me logischquote:Op zondag 22 september 2013 02:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup, zonder teveel onderzoeken zou nog leuker zijn.
Oeh, lijkt me best leuk
Ja, lekker was het zeker, we hebben zeker genoten
Ja, lekker af en toe even pauze tussendoor en dan langzaamaan het gerecht erna maken.. Lekker relaxed en tussendoor uitbuiken want ook dat was hard nodig
Help me over een paar maanden even herinneren wanneer ie in goede kwaliteit te downloaden isquote:Op zondag 22 september 2013 02:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat lijkt me logisch
Ja vind dat wel een film voor jou inderdaad![]()
Ah dat is dan wel weer een voordeel van het gerecht tussentijds moeten maken ja, gelijk tijd om uit te buiken.
Wat heb je gemaakt/gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |