SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok op Neymar, een IF of Balequote:Op zaterdag 21 september 2013 11:07 schreef Maver24 het volgende:
ik ga vanavond voor 50 euro pakjes openen
ik zou er voor tekenenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik gok op Neymar, een IF of Bale
ik doe meestal in begin eurotje of 20 erin stoppen en daarna heb ik start kapitaaltje om te handelen en mijn teams te maken, speel ik de rest van het seizoen meequote:Op zaterdag 21 september 2013 11:13 schreef over_hedge het volgende:
bizar eigenlijk hoeveel geld mensen uitgeven aan fut( ik zelf ook hoor)
Geen zin om te handelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:15 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie er zoveel geld aan uitgegeven. Met een beetje goed handelen en veel wedstrijden winnen heb je een 'gratis' topteam en win je van veel mensen die al hun geld er in gooien.
Maver staat daar bekend om.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:15 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie er zoveel geld aan uitgegeven. Met een beetje goed handelen en veel wedstrijden winnen heb je een 'gratis' topteam en win je van veel mensen die al hun geld er in gooien.
Met het startkapitaal van de gekochte pakjes bouw ik een groter kapitaal op, wat ik rond juni weer verkoop voor een veel hoger bedrag.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:15 schreef hafcfan het volgende:
Cheap teams > top teamsquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:15 schreef hafcfan het volgende:
Deze man weetquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Met het startkapitaal van de gekochte pakjes bouw ik een groter kapitaal op, wat ik rond juni weer verkoop voor een veel hoger bedrag.
Mwa, mijn laatste fifa 13 teamquote:
Wel streamen hequote:Op zaterdag 21 september 2013 11:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga vanavond een 250 euro pack opening doen
quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:17 schreef Fuszy het volgende:
Wel een wedstrijd mee gespeeld ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa, mijn laatste fifa 13 teamGeen wedstrijd mee verloren.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:17 schreef Fuszy het volgende:
20 of zoquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wel een wedstrijd mee gespeeld ?
alleen als je het met kommentery doetquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:19 schreef Djeetje het volgende:
Als jullie allemaal doneren stream ik ook wel even een pack opening
Zal ik dan ook even wat speler boyyenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
alleen als je het met kommentery doet
Ja, eenmaal.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:21 schreef Ferdii het volgende:
hoe krijg je nou vanavond al fifa points op je fut14 account? gewoon op 13 zetten en dan met early release bij inloggen overzetten?
kan dan alleen bij eerste maal inloggen? of elke keer dat je inlogt?
je krijgt eenmalig de kans om je fifa points over te zetten van fifa 13 naar fifa 14. dus inderdaad straks eerst op je fifa 13 fifa points zetten, dan naar de fifa 14 early release, dan krijg je die vraag of je het wilt overzetten, dan ga je naar de webapp toequote:Op zaterdag 21 september 2013 11:21 schreef Ferdii het volgende:
hoe krijg je nou vanavond al fifa points op je fut14 account? gewoon op 13 zetten en dan met early release bij inloggen overzetten?
kan dan alleen bij eerste maal inloggen? of elke keer dat je inlogt?
Meerdere youtubers hebben het al gedaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik vertouw dat van die fifa punten overzetten nietHeb je 30 euro aan punten op 13 gezet heeft ea het veranderd dat het niet meer kan
Het kan sowieso wel. Is het niet via de early release dan wel via de retail versie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik vertouw dat van die fifa punten overzetten nietHeb je 30 euro aan punten op 13 gezet heeft ea het veranderd dat het niet meer kan
Wanneer komt wefut... kut filters op futheadquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Meerdere youtubers hebben het al gedaan
ja, daarom juist. Straks is het niet de bedoeling dat het al kan. En zetten ze het nu opeens uit of zo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Meerdere youtubers hebben het al gedaan
zal wel een naaistreek zijn iddquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:23 schreef over_hedge het volgende:
vorig jaar jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:24 schreef Nickskuh het volgende:
Zijn er veel mensen die zo'n season ticket gekocht hebben?
De neiging is er wel omdat ik veel zin heb om met mijn teams te spelen maar ik ga het niet doenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:24 schreef Nickskuh het volgende:
Zodra het FIFA14 creation centre er is, zal het niet lang meer duren.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wanneer komt wefut... kut filters op futhead
Vorig jaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:24 schreef Nickskuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Pricefixquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:37 schreef Confetti het volgende:
Wat de neuk is die WIllian hard gestegen zeg![]()
![]()
Gister nog voor 22k op te pikken en nu al 50k
Ik zie het jaquote:
Uiteindelijk wel, maar met die 50k kan je nu ook wel andere spelers kopen die nog niet gefixed zijnquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Had hem nog voor 12k gekocht, misschien maar eens cashen nu want hij zal toch niet 50k gaan kosten straks..
Kon slechter.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gelukkig worden healing kaarten weer wat waard
Inderdaad, mensen moeten niet zo klagen over die season ticket packs.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:38 schreef DutchSL het volgende:
Niet tevreden zijn over waar je minstens 4k uit kunt halenQuagliarella alleen is al duurder dan alle packs die ik heb gehad bij elkaar.
Ja daar kan ik nog wel wat voor vangen, rest heeft ook geen slechte pace dus misschien iets voorbij discard weg.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Quagliarella is wel een bazige spits met zijn shooting en decent pace
kap ff met packs openenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:46 schreef Zhano het volgende:
Celtic Away kit, +1000 en LW>LM in mn 5k pack
Probeer jij nu al geld terug te verdienen met packs? Dat lukt dan tot nu toe wel aardig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:46 schreef Zhano het volgende:
Celtic Away kit, +1000 en LW>LM in mn 5k pack
Neuhquote:
Njah, ik kocht een 7,5k pack en daarin zat nog net genoeg om weer een 5k te kopen. Hoop nu weer een 5k te kunnen halen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Probeer jij nu al geld terug te verdienen met packs? Dat lukt dan tot nu toe wel aardig.
Jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
NeuhSteek ik je aan?
[..]
Njah, ik kocht een 7,5k pack en daarin zat nog net genoeg om weer een 5k te kopen. Hoop nu weer een 5k te kunnen halen.
Van een bronze vorig jaar naar een 74. Best knap.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:51 schreef DutchSL het volgende:
Die is alleen maar 74 rated vanwege zijn broer?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:51 schreef DutchSL het volgende:
Die is alleen maar 74 rated vanwege zijn broer?
Vilhena heeft 10 en Anita niet omdat nationaliteit nog maar 1 i.p.v. 1.5 link is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
wie zit er al een beetje in de chem ?
waarom zitten anita en vilhena hier op 9 chem ?
http://www.futhead.com/14/squads/432973/
Anita heeft 5/5 links (niets extra's, 10/5 nodig voor 10 chem) dus zal een manager nodig hebben/een loyalty punt om 10 chem te halen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
wie zit er al een beetje in de chem ?
waarom zitten anita en vilhena hier op 9 chem ?
http://www.futhead.com/14/squads/432973/
Bojan staat vermoedelijk in de spits bij Ajax. Neem aan dat je in dit geval de RW van Ajax bedoeld? Dat zou dan Sigthorsson zjin.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:59 schreef DutchSL het volgende:
PSV schijnt met Tamata in de basis tegen Ajax te spelen als Willems niet fit isIF Bojan kun je nu al opschrijven.
ze rekenen dus nog geen loyalty en manager punten op futhead?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Anita heeft 5/5 links (niets extra's, 10/5 nodig voor 10 chem) dus zal een manager nodig hebben/een loyalty punt om 10 chem te halen.
Vilhena heeft 8 linkjes waar 10 nodig om dubbele links te hebben zodat je meteen 10 chem hebt (dit weet ik niet helemaal zeker, heb me er nog niet echt in verdiept).
Rare de Boer..quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bojan staat vermoedelijk in de spits bij Ajax. Neem aan dat je in dit geval de RW van Ajax bedoeld? Dat zou dan Sigthorsson zjin.
jammer dat Bojan zo konkoslecht is dat ie niet eens voorbij Abel kan komenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:59 schreef DutchSL het volgende:
PSV schijnt met Tamata in de basis tegen Ajax te spelen als Willems niet fit isIF Bojan kun je nu al opschrijven.
Manager kun je toevoegen he en loyalty kun je in de mousover van de speler aan/uit zetten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze rekenen dus nog geen loyalty en manager punten op futhead?
Hoezo?? Deed het goed tegen barca in de spits.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rare de Boer..
Maar goed, Hendrix speelt ook dus beiden een IF dan.
thnxquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Manager kun je toevoegen he en loyalty kun je in de mousover van de speler aan/uit zetten.
Gaat niet zozeer om die Spanjaard, maar vooral om die IJslander tegenover Tamata te zetten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo?? Deed het goed tegen barca in de spits.
hoe wil hij dat doen, je kan nog geen trade offers doenquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:14 schreef over_hedge het volgende:
Vriend van me heeft ogbonna in zijn season pack. Geeft hij hem aan mij
Uit mijn hoofd zeg ik dat je dat volgens mij recht bovenin kan aan/uitzetten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze rekenen dus nog geen loyalty en manager punten op futhead?
Ja kan nu nog niet. Maar kopen alle 2 season pass dus dan kan het wel geloof ik. Zo niet dan verkoop hij hem en geeft die mij de coins zodat ik een nieuwe kan kopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoe wil hij dat doen, je kan nog geen trade offers doen
Russen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:24 schreef wonton het volgende:
Nogmaals wie weet er nog een goede team van 10k?
Wil wel iets voor je maken... golds?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:24 schreef wonton het volgende:
Nogmaals wie weet er nog een goede team van 10k?
lol geen Zhirkov en Dzagoevquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Russen.
[ afbeelding ]
En dan kun je ook Kokorin of Kerzhakov in de spits zetten als je mijn Buhkarov haat.
Kun je ook lekker aanpassen, want zijn geen zak waard. Ik denk dat het wel lekker speelt, als je Denisov - Shirokov maar laat staan.quote:
Thnx. Jep gold mix met zilvers mag ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil wel iets voor je maken... golds?
Silvers mixen lijkt me lastig omdat goede silvers al snel duur zijn... Welke formatie?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:28 schreef wonton het volgende:
[..]
Thnx. Jep gold mix met zilvers mag ook.
Ik zat net te zoeken naar goedkope pacespitsen. Lacazette zag ik. Misschien wel leuk met Henry samen.
edit: of cisse
Je kan de league veranderenquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:30 schreef DutchSL het volgende:
Als ik zoek op MLS managers krijg ik er maar vier, die volgens mij alle vier niet in de MLS werken (o.a. Pellegrini).
Die hebben dan een kaartje gekregen waarmee je league kan veranderen. Ik heb ook een Spaletti in de Turkse League nu (handig voor chem).quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:30 schreef DutchSL het volgende:
Als ik zoek op MLS managers krijg ik er maar vier, die volgens mij alle vier niet in de MLS werken (o.a. Pellegrini).
Is ook een optiequote:Op zaterdag 21 september 2013 12:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Silvers mixen lijkt me lastig omdat goede silvers al snel duur zijn... Welke formatie?
Eder misschien als spits?
brb even openenquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:40 schreef DutchSL het volgende:
Deze konkopakjes zijn er ook weer
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:47 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Toefjes in Argentinië
en niet echt duurquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds erg goede rb denk ik.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:40 schreef DutchSL het volgende:
Deze konkopakjes zijn er ook weer
[ afbeelding ]
Twijfel idd of ik hem zal kopen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds erg goede rb denk ik.
Nope 3.5 k kan je hem oppikken.quote:
18.00quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:09 schreef Ferdii het volgende:
Ieman. Een idee hoe laat die early release beschikbaar komt?
Die is ook geldig voor FIFA 14, moet je even inloggen bij EA om te kijken tot wanneer.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:09 schreef Jongentje. het volgende:
Ik heb nog een season ticket in mn fifa 13 zitten, kun je niks mee zeker
Thanks, zodra ik thuis en downloaden dusquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
18.00
[..]
Die is ook geldig voor FIFA 14, moet je even inloggen bij EA om te kijken tot wanneer.
Springen en dan slaan.quote:
Ik snap echt niet dan zo'n grote melkkoe als FUT nog zoveel bugs van 2 jaar geleden heeftquote:
Ze verdienen meer dan genoeg volgens mij.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:44 schreef byah het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dan zo'n grote melkkoe als FUT nog zoveel bugs van 2 jaar geleden heeftWillen ze geen geld verdienen bij EA ofzo?
Hier nog nietquote:
ik ben er ook weer in, kreeg 4x de melding dat er een fout was opgetreden in de webapp. nou ja, het zal welquote:
True, doe er zelf ook aan mee, vind het ook niet erg om er geld aan uit te geven aangezien Fifa het enige spel is wat ik een jaar later nog steeds speel, echter irriteer ik me des te meer aan dit soort dingen..quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze verdienen meer dan genoeg volgens mij.
Zolang het bij meldingen blijft en ik Bruma's oppik voor 600c vind ik het bestquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:48 schreef Maver24 het volgende:
nu weer die melding. gaat niet helemaal lekker
Ze hebben het online pass systeem eruit gesloopt, dus ik ga het spel niet eens kopen. Ik gun het EA niet om zo makkelijk geld te verdienen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:48 schreef byah het volgende:
[..]
True, doe er zelf ook aan mee, vind het ook niet erg om er geld aan uit te geven aangezien Fifa het enige spel is wat ik een jaar later nog steeds speel, echter irriteer ik me des te meer aan dit soort dingen..
pikte net een Kolbeinn Sigþórsson op voor 1k , voor 2.5k verkocht.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zolang het bij meldingen blijft en ik Bruma's oppik voor 600c vind ik het best
Ik die Braziliaanse CB met 81 pace voor 2k en gaat voor 6k maar die ga ik bewarenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
pikte net een Kolbeinn Sigþórsson op voor 1k , voor 2.5k verkocht.
259 coinsquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel is hij waard ? staat er geen 1 van op de markt
900c ofzo?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel is hij waard ? staat er geen 1 van op de markt
schijnbaar kan ik er nog 900 coins voor krijgenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wie wil er nou een 44 pace CDM
Het is wel Poulsen hé, niet zomaar een speler.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wie wil er nou een 44 pace CDM
Precies. Poulsen speelt bijvoorbeeld vaker dan Serero.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel Poulsen hé, niet zomaar een speler.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mavertje, doe maar gewoon straks weer efkes wat pakskes openmaken jungske, want dat traden is niks voor jou
traden is ook leukquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mavertje, doe maar gewoon straks weer efkes wat pakskes openmaken jungske, want dat traden is niks voor jou
De laatste tijd niet hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Poulsen speelt bijvoorbeeld vaker dan Serero.
Fazliquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toch even 2 teampjes gemaaktWeet alleen niet of ik dit weekend op de Early acces kan
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is geen fatsoenlijke Eredivisie spitsquote:
Hij speelt ook beter dan Poulsen.. die leverde tegen Barca bijna alles in.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Één zwaluw maakt nog geen zomer
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toch even 2 teampjes gemaaktWeet alleen niet of ik dit weekend op de Early acces kan
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangepastquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:08 schreef wonton het volgende:
[..]
Foutje van Futhead of hebben ze de chemsysteem aangepast?
is geen fout, nieuw chem systeem. national link geeft geen 1.5 meer maar gewoon 1 en je komt dus een link tekortquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:08 schreef wonton het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:08 schreef wonton het volgende:
[..]
een H/L CDM ja?quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste 2.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:09 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke 2 gebruiken?
Ja ik denk dat dat een koning is, dan maar met een gat daar spelenquote:
Jezus. Dan kan ik gelijk stoppen met hybrids bouwen. Kutbedrijf is het ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is geen fout, nieuw chem systeem. national link geeft geen 1.5 meer maar gewoon 1 en je komt dus een link tekort
ok.quote:
Waar kan je dat zien?quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond 60 euro in packs steken.
Mafkeesquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je het kunnen verlengen tot januari?quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb helemaal niks verlengt, dit staat er sinds een paar maanden terug al. Sommigen hier hadden hem zelfs tot mei 2014.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb je het kunnen verlengen tot januari?
Nederlander uit de 2e Bundesliga is goed (maar meer om CF/CAM te maken eigenlijk).quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is geen fatsoenlijke Eredivisie spits
www.easports.com en dan inloggen en bij je account info kijken.quote:
Ook geld als water jij?quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
je kan alles spelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat krijg je ook alweer met dat early access? Je kunt het spel al spelen?
Heb de laatste tijd niks te klagen.quote:
quote:
Net als vorig jaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:18 schreef wieisboos het volgende:
Denk dat silvers een stuk duurder worden komende week. Er worden veel gold packs geopend, meer coins in de economie en tegelijkertijd worden er weinig silver packs geopend
Lekker 40K investeren in een Wallyson die over enkele weken 150K gaat kosten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:18 schreef wieisboos het volgende:
Denk dat silvers een stuk duurder worden komende week. Er worden veel gold packs geopend, meer coins in de economie en tegelijkertijd worden er weinig silver packs geopend
je kan de early release tot volgende week vrijdag spelen, op die vrijdag komt de game uit en kan je daarna alleen nog maar de retail versie spelenquote:
Ik ga vanavond wel gewoon traden op de webapp terwijl iedereen coins verbrastquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, downloaden (wat uren duurt)
Vorig jaar duurde het bij mij ongeveer 4 uur. Ik kon rond 10 uur in de avond al mijn eerste potje spelen toen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, downloaden (wat uren duurt)
Lijkt me wel, pace + 5* skills en Braziliaan maken hem wel duurder dan normaal.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:20 schreef Maver24 het volgende:
Hoe duur is Wallyson nu ?, ik wil em ook kopen met de coins die ik vanavond ga maken. gaat hij zeker weer boven de 100k uitkomen ?
ik dacht donderdagquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je kan de early release tot volgende week vrijdag spelen, op die vrijdag komt de game uit en kan je daarna alleen nog maar de retail versie spelen
dan ga ik em vanavond ook maar even kopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, pace + 5* skills en Braziliaan maken hem wel duurder dan normaal.
26 September, donderdag dus.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik dacht donderdag
dat zou jammer zijn
Conclusie: niet jouw schuld, Airjapes is een homo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:23 schreef DutchSL het volgende:
Kiezen tussen Vietto en Lanzini.
Vietto kiezen
Er achter komen dat futhead het fout had en hij ST ipv CAM is
Dure kaartjes kopen om hem CAM te maken
EA past chemistry aan
Toch Lanzini moeten kopen om je team kloppend te maken
Lanzini ondertussen konkoduur geworden dankzij Airjapes
Conclusies:quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Conclusie: niet jouw schuld, Airjapes is een homo.
Eerder community homo want kopen alles wat Japes kooptquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Conclusies:
futhead homo want verkeerde positie op de site
EA homo want chemistry aanpassen
Airjapes homo want speler die ik wil duur maken
Ik homo omdat foute keuzes maken
Ik zei toch dat je hem goedkoper erop moest zettenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Conclusies:
futhead homo want verkeerde positie op de site
EA homo want chemistry aanpassen
Airjapes homo want speler die ik wil duur maken
Ik homo omdat foute keuzes maken
ps. die Baloy is konko goedkoop geworden, ga ik nauwelijks winst op maken. Inclusief mijn gift aan jou zelfs verlies![]()
Ik had hem op dat moment ook niet verkocht voor 8k, hij is nooit meer dan 4k geweest en die gast die hem er voor 10k opzette was gewoon gek.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je hem goedkoper erop moest zetten
Wil je terug?
Gewoon Bukharov in de spits doen.quote:
Ik denk van wel, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had hem op dat moment ook niet verkocht voor 8k, hij is nooit meer dan 4k geweest en die gast die hem er voor 10k opzette was gewoon gek.
Rot eens op met je kut Russen!quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon Bukharov in de spits doen.
Ik hoef niks terug joh.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar dat is mijn mening
Pleur er maar wat op
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Rot eens op met je kut Russen!
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Rot eens op met je kut Russen!
Russen stinken, Russen dringen voor bij een buffet, Russen zuipen tot ze er bij neervallen, Russen zijn onbeschoft, Russen zijn smerige communisten, Russen praten onverstaanbaar en Russen zijn lelijk.quote:
Russinnen daarentegen...quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Russen stinken, Russen dringen voor bij een buffet, Russen zuipen tot ze er bij neervallen, Russen zijn onbeschoft, Russen zijn smerige communisten, Russen praten onverstaanbaar en Russen zijn lelijk.
Exit Russen dus.
Kortom, Russenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Russen stinken, Russen dringen voor bij een buffet, Russen zuipen tot ze er bij neervallen, Russen zijn onbeschoft, Russen zijn smerige communisten, Russen praten onverstaanbaar en Russen zijn lelijk.
Exit Russen dus.
Die had ik zo ongeveer als eerste gespotquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:38 schreef DutchSL het volgende:
Russian women![]()
[ afbeelding ]
Wel een c-c-c-c-ombo breaker er tussen
Conclusie: PotS valt op grannies.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die had ik zo ongeveer als eerste gespot
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:38 schreef DutchSL het volgende:
Russian women![]()
[ afbeelding ]
Ik had ook al gegoogeld, maar ik kon niet kiezen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:38 schreef DutchSL het volgende:
Russian women![]()
[ afbeelding ]
Nee, die mij maar gewoon Jonagoldquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Conclusie: PotS valt op grannies.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:42 schreef Djeetje het volgende:
Weer verloren
Na 10 seconden al 0-1 achter
Dat wordt straftraining deze weekquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:42 schreef Djeetje het volgende:
Weer verloren
Na 10 seconden al 0-1 achter
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, die mij maar gewoon Jonagold
Erger nog we hoeven maandag nu niet te trainen, omdat we er over na moeten denken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wordt straftraining deze week
59e minuut?quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:45 schreef dion_v_k het volgende:
Toch in een uurtje alweer 12k winst gemaakt
Ookquote:
Bij mij valt het allemaal nog vies tegenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ook![]()
Maar nu letten er veel mensen ook niet op met open bid
Je hebt BMI voor 350c BIN over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ook![]()
Maar nu letten er veel mensen ook niet op met open bid
Op naar de snelweg dan maar hequote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef Ozz-03 het volgende:
PS3 ligt op sterven.Stopte net FIFA13 CD erin maar hij pakte hem in eerste instantie niet. CD wilde ook niet draaien binnen en begon rare geluiden te maken, en na enkele seconden heel hard geblazen te hebben pakte hij de CD wel.
Daar gaat het fout. Hij pikt het niet langer, hij is toe aan iets nieuwsquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef Ozz-03 het volgende:
PS3 ligt op sterven.Stopte net FIFA13 CD erin maar hij pakte hem in eerste instantie niet. CD wilde ook niet draaien binnen en begon rare geluiden te maken, en na enkele seconden heel hard geblazen te hebben pakte hij de CD wel.
Maakt kans om een goedkope te SMLENO'en wel kleiner.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef Maver24 het volgende:
vind het wel erg tof dat je eindelijk specifiek kan zoeken op positiekaartjes
Dit had ik vorige week ook een keer toen ik GTA V erin deed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar gaat het fout. Hij pikt het niet langer, hij is toe aan iets nieuws
Nee sowieso niet, vind dat er teveel mensen in fake kleding rondlopen van dat merk. Heb liever Tommy, Hugo of Ralph.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:53 schreef Djeetje het volgende:
Ozz ben jij ook een Prada en Gucci turk ?
Een man naar mijn hartquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee sowieso niet, vind dat er teveel mensen in fake kleding rondlopen van dat merk. Heb liever Tommy, Hugo of Ralph.
quote:
Broeder, hoe gaat GTA?quote:
Bij ons op school ook een paar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee sowieso niet, vind dat er teveel mensen in fake kleding rondlopen van dat merk. Heb liever Tommy, Hugo of Ralph.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij ons op school ook een paar.
We hebben zelfs een jongen die zich Gucci boy noemt![]()
Gelukkig hebben wij alleen vanaf mavo dus amper van die gucci en prada mensen.
Laatst kwam ik een blanke tegen die zijn shirt in zijn broek had zodat je zijn neppe louis vuitton riem zagquote:
een ekcte is veel stoerder jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laatst kwam ik een blanke tegen die zijn shirt in zijn broek had zodat je zijn neppe louis vuitton riem zag
Als je er een wilt dan wel ja, maar alsnog best zonde van je geld.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
faggy fagner is wel lekker snel zeg
De coins liggen momenteel voor het oprapen en jij gaat met echt geld strooienquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond pakjes avond.
Ik ben niet zo'n goede handelaar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De coins liggen momenteel voor het oprapen en jij gaat met echt geld strooien
dinsdag komt de stufi dus mensen kunnen weer yolo'en de komende weekquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat ik heel veel opraap, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben om elk potje meteen te wisselen... ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:08 schreef DutchSL het volgende:
Oude plan overboord, dit is een goedkopere oplossing zonder dat ik Lanzini moet kopen:
[ afbeelding ]
Manager is MLS gemaakt dus Sanchez krijgt 9 chem en na de loyalty bonus krijgt hij 10 chem net als de andere Uruguayanen.
Nu nog een leuke goedkoper speler zoeken die kan invallen voor die RCAM.
Invallen gaat denk ik sowieso wel populairder worden in deze FUT bij veel mensen ivm de nieuwe chemistry regels.
SMLENOquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat ik heel veel opraap, eerlijk gezegd
Waarom geen Leonardo op LCM?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:13 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Begint er langzaam maar zeker steeds beter uit te zien![]()
Nu alleen nog Kelvin, Elton en een goede LW.
Voor de LW positie weet ik alleen niet wie
Ja Wesley wil ik ook nog vervangen maar weet even niet voor wie. Ik denk Ibsonquote:
Ik had hem vandaag 2x, 1x voor 6k en 1x voor 3.6k. 1 verkocht voor 7.5k en 1 voor 7.9k. Nu heb ik bijna 100k.quote:
Ik kom echt niks tegen nuquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem vandaag 2x, 1x voor 6k en 1x voor 3.6k. 1 verkocht voor 7.5k en 1 voor 7.9k. Nu heb ik bijna 100k.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging net naar de winkel maar niet in het dorp maar een dorp in de buurt. 5 km heen en 5 km terug fietsen en gelukkig hadden ze Doritos Jacked bij de Poiesz
Dat komt omdat DS online isquote:
Heb je hem toch te goedkoop verkocht of niet?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem vandaag 2x, 1x voor 6k en 1x voor 3.6k. 1 verkocht voor 7.5k en 1 voor 7.9k. Nu heb ik bijna 100k.
Ik wilde die winst nu hebben, en hij heeft geen 4* zoals Cicinho.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je hem toch te goedkoop verkocht of niet?
Ik wil hem zelf gebruiken, na de release gaat hij wel stijgen naar boven de 20k. Is veruit de beste RB
Ik bedoel die Amerikaanse, Europese is pas over 3 dagenquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik bedoel die Amerikaanse, Europese is pas over 3 dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Dan nog is het de beste RBquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde die winst nu hebben, en hij heeft geen 4* zoals Cicinho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |