SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok op Neymar, een IF of Balequote:Op zaterdag 21 september 2013 11:07 schreef Maver24 het volgende:
ik ga vanavond voor 50 euro pakjes openen
ik zou er voor tekenenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik gok op Neymar, een IF of Bale
ik doe meestal in begin eurotje of 20 erin stoppen en daarna heb ik start kapitaaltje om te handelen en mijn teams te maken, speel ik de rest van het seizoen meequote:Op zaterdag 21 september 2013 11:13 schreef over_hedge het volgende:
bizar eigenlijk hoeveel geld mensen uitgeven aan fut( ik zelf ook hoor)
Geen zin om te handelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:15 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie er zoveel geld aan uitgegeven. Met een beetje goed handelen en veel wedstrijden winnen heb je een 'gratis' topteam en win je van veel mensen die al hun geld er in gooien.
Maver staat daar bekend om.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:15 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie er zoveel geld aan uitgegeven. Met een beetje goed handelen en veel wedstrijden winnen heb je een 'gratis' topteam en win je van veel mensen die al hun geld er in gooien.
Met het startkapitaal van de gekochte pakjes bouw ik een groter kapitaal op, wat ik rond juni weer verkoop voor een veel hoger bedrag.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:15 schreef hafcfan het volgende:
Cheap teams > top teamsquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:15 schreef hafcfan het volgende:
Deze man weetquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Met het startkapitaal van de gekochte pakjes bouw ik een groter kapitaal op, wat ik rond juni weer verkoop voor een veel hoger bedrag.
Mwa, mijn laatste fifa 13 teamquote:
Wel streamen hequote:Op zaterdag 21 september 2013 11:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga vanavond een 250 euro pack opening doen
quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga vanavond een 250 euro pack opening doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |